viel net per ongeluk in de herhaling en bleef toch even gefascineerd hangen.
wtf voor drama: je oma is dood en daarom ben je zo zielig? wel boehoe zeg, wordt volwassen.
snap dit drama echt niet, mens wil gewoon niet voor zichzelf verantwoordelijk zijn en doet een partij zielig alsof haar ik weet niet wat overkomen is maar ik kon eigenlijk weinig ontdekken.
en die onzin van de presentatrice: 'je bent een gewéldige moeder'
ehm, excuse me, je bent niet eens in staat om voor je kind een eigen dak boven het hoofd te verzorgen? kind krijgt te eten en dat maakt je meteen een gewéldige moeder ofzo?
en die tanden, ze is 25 jaar oud?
kan niet missen dat dit door drugsgebruik komt, zo zwart en alles uitgevallen, dat krijg je op die leeftijd echt niet voor elkaar met alleen weinig tandarts bezoek en een beetje slecht poetsen.
bovendien het eindresultaat: djeez, van achterbuurt mens naar kamper-mens met die witte laarzen en nog steeds een kaalgeschoren hoofd.
dit gaat absoluut niets uithalen, ze heeft fijn een woning gekregen in de sociale huur (een baan zoeken zal wel te veel moeite kosten) en kan nu de jonge lelijke werkeloze uithangen maar vanaf nu mét tieten en een kunstgebit, nou echt, wat een verbetering.
kansloos programma met kansloze mensen dus. gevalletje Velthuiskliniek lange reclamespot.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.