dat weet ik, dat is 77, maar aangezien hij gaat tellen op het moment je de launcher opent (het spel aanklikt dus) is dat eigenlijk een scheef getalquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je de details van SC kijkt in Origin client zie je linksboven je gespeelde uren van dat spel.
Als je vrouw eerst aanmeld in Origin, en jij gaat er daarna op, forceer je de andere gebruiker om in Offline mode te gaan. Bejeweled hoef je niet online voor te zijn dus dat werkt prima in Origin offline mode.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Als ik thuis kom van werk is het weer gewoon mijn PC
Mee eens..quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat haat ik die enkele snelweg in en uitgang.
SC4 is maar 5 euro?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:30 schreef Maruna het volgende:
Agreed met die enkele uitgang. Een paar regio's hebben steden met dubbele uitgangen, maar dat helpt ook niet echt vind ik, ze moeten alsnog te krap met veel mensen de stad uit.
Ik heb trouwens Battlefield gratis genomen, leek me op de termijn de betere keus
heb SC4 er dan voor 5euro ook maar ff legaal bij gekocht.
Is dat incl Rush Hour?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, op origin, een actie tot de 26ste..
Wat ik ergens anders zag was iemand die de orginele baan helemaal doortrok naar achter. Hij bouwde helemaal niets langs deze weg en had 2 parallel wegen ernaast lopen, alle wegen kwamen uit op deze parralel wegen en die waren verbonden met de hoofdweg. Die hoofdweg werd dus uitsluitend gebruikt om rechtstreeks de stad uit te rijden. Niet om van de woonwijk naar industrie te rijden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat haat ik die enkele snelweg in en uitgang.
cquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:59 schreef Diamond3d het volgende:
Met welke toets maak je een in game screenshot?
C is screenshot, V is filmen. Komt meteen in de balk te staan waar hij wordt opgeslagen (documenten).quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:59 schreef Diamond3d het volgende:
Met welke toets maak je een in game screenshot?
Yup, dat zijn nog eens gewoon prijzen waar je dingen voor kunt kopenquote:
Geen screentje van toevallig? Vraag me namelijk wel af hoe ie dat dan wil doen, want uiteindelijk moeten ze dan toch nog van de linkerkant naar de rechterkant over de hoofdweg?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat ik ergens anders zag was iemand die de orginele baan helemaal doortrok naar achter. Hij bouwde helemaal niets langs deze weg en had 2 parallel wegen ernaast lopen, alle wegen kwamen uit op deze parralel wegen en die waren verbonden met de hoofdweg. Die hoofdweg werd dus uitsluitend gebruikt om rechtstreeks de stad uit te rijden. Niet om van de woonwijk naar industrie te rijden.
ik ga het eens in een sandbox experimenteren wat voor mij het beste uit de verf komt..quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:23 schreef CriusXD het volgende:
Doen er heel veel aan de hoofdweg die van de snelweg komt, doen ze bijna geen aftakkingen.
Ook doe ik nooit op het begin een aftakking bij de hoofdweg, omdat zoiets erg meehelpt met files...
Wat ik ook op Youtube heb gezien is dat de meeste mensen T-kruisingen maken en geen kruispunt, want dat helpt ook je fileprobleem op te lossen.
Dan moet ik die ook maar even kopen.. wat doe ik dan met me free game?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, op origin, een actie tot de 26ste..
Het maakt in principe niet zoveel uit, ik kies er liever voor om direct een kruispunt te maken zodat de file buiten je stad staat. Als je de hoofdweg eerst doortrekt tot het midden of eind heb je alsnog file, alleen staat dan alles al in je stad. Ik vind dat zonde van de al beperkte ruimte die je hebt. Ik heb diverse mogelijkheden geprobeerd, maar veel verschil maakt het allemaal niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:23 schreef CriusXD het volgende:
Doen er heel veel aan de hoofdweg die van de snelweg komt, doen ze bijna geen aftakkingen.
Ook doe ik nooit op het begin een aftakking bij de hoofdweg, omdat zoiets erg meehelpt met files...
Wat ik ook op Youtube heb gezien is dat de meeste mensen T-kruisingen maken en geen kruispunt, want dat helpt ook je fileprobleem op te lossen.
daarmee kan je je 5 euro besparen, of gewoon 1 van de andere games proberenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:36 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dan moet ik die ook maar even kopen.. wat doe ik dan met me free game?!![]()
10 jaar waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb BF3 nu 43 uur gespeeld en ze komen binnen niet al te lange tijd met BF4.ik gok dat ze SimCity wel ieeets langer gaan rekken met DLC dan BF3.
Moet je eens arma 3 proberen. Dat is veel meer wat jij beschrijft... Bij BF3 zit je continu midden in de actie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef mschol het volgende:
ik heb bf3 even geprobeerd vanmiddag, het is maar goed dat ik die niet heb gekozen: dat hele squad based single play is imho alleen maar verwarrend, 90% v/d tijd sta ik ook alleen maar toe te kijken en niks te doen, wellicht veranderd dat nog, maar irritant is het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |