Busted!quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer wat n hoer kost per uur?
Ik snap je punt niet, ik ben het ermee eens dat het gratis spel netjes is en het spel verbeterd is, maar 5 euro voor een fatsoenlijk spel vind ik niet duur, sommige GTA's zijn ook 10 jaar oud en die zijn ook allemaal duurder dan 5eu.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:05 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
Het spel is al 10 jaar oud...ik zou er niet meer dan 1e voor betalen.
en mensen lopen te klagen dat SC duur/miskoop is
Als je het goed deed kon je het spel SC LE voor 35e via GMG.aanschaffen.
Dat vind ik voor een nieuw spel relatief gezien niet duur. (als je het vergelijkt met een console game die vaak rond de 50 (via i-net) -70e kost)
SC heeft nog veel bugs en server problemen, maar ik ken geen uitgever die z'n 'fans' een gratis spel laat uitkiezen. Oke, het aanbod is matig, maar EA had ook helemaal NIKS kunnen doen. Verder merk IK duidelijk dat ze het spel aan het verbeteren zijn.
Dat kan ik van heeeeeel veel ontwikkelaars van spellen niet zeggen... waar men na een paar patches al met het door ontwikkelen stopt omdat ze al gecasht hebben terwijl m'n pc en die van vele anderen om de haverklap crashen of waarbij het spel bout loopt/functioneert.
Nee, ik ben geen EA medewerker en nee, ben geen EA liefhebber, maar ja, heb ook geen problemen met de gang van zaken bij EA. SC kan ik volgend jaar bij wijze van spreken ook nog spelen.
En nee, ik ben geen stereotype nederlander wat je wel uit bovenstaande punten kan halen.
Ik vind het eerder jammer dat er mensen zijn die elke 'slechte/zwakke' punt uit SC probeert aan te dikken om EA de grond in te stampen.
Het spel is al 10 jaar oud, er zijn al reboots/sequels erna gereleased en het spel wordt niet meer (door EA/Maxis) ontwikkeld. Waarom zou ik dan EA nog 5e gunnen. GTA wordt trouwens door Rockstar helemaal uitgemolken, dus that makes sense.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:22 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet, ik ben het ermee eens dat het gratis spel netjes is en het spel verbeterd is, maar 5 euro voor een fatsoenlijk spel vind ik niet duur, sommige GTA's zijn ook 10 jaar oud en die zijn ook allemaal duurder dan 5eu.
Ik wel. Sony deed dat met de credit card gedoe en ik weet nog een uitgever, weet even niet welke.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:05 schreef Punkerdude het volgende:
SC heeft nog veel bugs en server problemen, maar ik ken geen uitgever die z'n 'fans' een gratis spel laat uitkiezen. Oke, het aanbod is matig, maar EA had ook helemaal NIKS kunnen doen. Verder merk IK duidelijk dat ze het spel aan het verbeteren zijn.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
GTA wordt trouwens door Rockstar helemaal uitgemolken, dus that makes sense.
Ja, maar toen lag PSN er minstens een week helemaal uit. (cyber attack/cc fraude etc)quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik wel. Sony deed dat met de credit card gedoe en ik weet nog een uitgever, weet even niet welke.
gta 1, london, gta 2, gta 3, gta vice city, gta san adres, gta 4, en de DLC's er van en binnenkort gta 5. (maar liefst 8 titels) Als je kijkt wat zij aan marketing en promotie shizzle hebben uitgegeven..quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:28 schreef davedavy het volgende:
[..]Grootste onzin die ik ooit heb gehoord
Het waren dan ook stuk voor stuk, game's van een ontzettend hoge kwaliteit, dat mag ook worden beloont, er zitten ook jaren tussen de uitgave's van de game's, als je GTA 5 nu ziet, dan zie je gewoon dat er ontzettend veel aandacht aan is besteed en veel oog voor detail.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:36 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
gta 1, london, gta 2, gta 3, gta vice city, gta san adres, gta 4, en de DLC's er van en binnenkort gta 5. (maar liefst 8 titels) Als je kijkt wat zij aan marketing en promotie shizzle hebben uitgegeven..
Uitgemolken is misschien het verkeerde woord...maar als je naar de cijfertjes kijkt heeft GTA veel meer dan de SC reeks opgeleverd.
Wat een kolder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:36 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
gta 1, london, gta 2, gta 3, gta vice city, gta san adres, gta 4, en de DLC's er van en binnenkort gta 5. (maar liefst 8 titels) Als je kijkt wat zij aan marketing en promotie shizzle hebben uitgegeven..
Uitgemolken is misschien het verkeerde woord...maar als je naar de cijfertjes kijkt heeft GTA veel meer dan de SC reeks opgeleverd, is rockstar nog meer op cijfertjes gefocused dan EA en doet rockstar ook aan DLC's.
Had die game een CO-OP? Verdomd, had ik dat maar geweten..quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:53 schreef Anonyappelmous het volgende:
Need for Speed multiplayer of Dead Space co-op? HELLUP
Want?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
Had die game een CO-OP? Verdomd, had ik dat maar geweten..
dus je koopt Dungeon keeper ook niet meer omdat het spel X jaar oud is, niet meer ontwikkelt wordt en er al reboots/sequels uit zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
Het spel is al 10 jaar oud, er zijn al reboots/sequels erna gereleased en het spel wordt niet meer (door EA/Maxis) ontwikkeld. Waarom zou ik dan EA nog 5e gunnen. GTA wordt trouwens door Rockstar helemaal uitgemolken, dus that makes sense.
Er is maar wel geteld 1 spel wat ik in de afgelopen jaar en jaren veel heb gespeeld, simcity 4.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je koopt Dungeon keeper ook niet meer omdat het spel X jaar oud is, niet meer ontwikkelt wordt en er al reboots/sequels uit zijn?
Het verhaallijn is telkens anders, maar speelde gta 3 en 4 zich niet allebei in liberty city af?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een kolder.Stuk voor stuk gigantisch goede games, zelfs de DLC is zowat stand-alone materiaal tegenwoordig. Hoe kun je dat vergelijken met EA?
Rustig blijven!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
http://imgur.com/o1jetQJ
iemand suggesties?
Antartica...quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
http://imgur.com/o1jetQJ
iemand suggesties?
Inderdaad...quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:55 schreef davedavy het volgende:
[..]
Leuker als deze uitgestorven MP van MoH
Plaats wat extra auto'tjes bij die mijn?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:48 schreef Djoere0 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Deze mijn heeft als enige van mijn 4 mijnen steeds zijn opslag vol![]()
Heb 3 handelscentra dus daar kan het ook niet aan liggen..
Heeft trouwens ook een veel lagere opbrengst als mijn andere ertsmijn (die heeft 105 ton per dag)..
[ afbeelding ]
Zoals gezegd extra auto's plaatsen... Dat werkte bij mij redelijk, alhoewel het een beetje bugged op me over kwam om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:48 schreef Djoere0 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Deze mijn heeft als enige van mijn 4 mijnen steeds zijn opslag vol![]()
Heb 3 handelscentra dus daar kan het ook niet aan liggen..
Heeft trouwens ook een veel lagere opbrengst als mijn andere ertsmijn (die heeft 105 ton per dag)..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Plaats wat extra auto'tjes bij die mijn?
Heb al 4 vrachtwagens.. Had ze net weggehaald en opnieuw geplaatsts, garagedeur gaat open en er komt vervolgens een vrachtwagen uit.. Moet haast wel een bug zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Zoals gezegd extra auto's plaatsen... Dat werkte bij mij redelijk, alhoewel het een beetje bugged op me over kwam om eerlijk te zijn.
Wat ik al zei, het voelde bij mij ook een beetje vreemd aan... Maar na een tijdje liep het weer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
[..]
Heb al 4 vrachtwagens.. Had ze net weggehaald en opnieuw geplaatsts, garagedeur gaat open en er komt vervolgens een vrachtwagen uit.. Moet haast wel een bug zijn.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
iemand nog een plekkie over in zn region?
Done!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:23 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Voeg me toe op origin - rebbrown, dan kan je een invite geven
Twee factoren: er moet een weg naast liggen die het ondersteunt EN er moet genoeg ruimte zijn voor het grote(re) gebouw. Als je naar natuur gaat dan kan je de hoge bomenrij / high line of trees pakken .. en die langs de weg zetten. Dat ding is namelijk precies de lengte (en breedte) van een high density gebouw.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef nils7 het volgende:
hoe krijg ik een appartementen complex of een "dense" woonwijk of industrieel gebied?
ik ben ook zeker geen diehardgamer.. en juist 'oude' spellen koop ik: goedkoper + vaak velen malen beter..quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:42 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
Er is maar wel geteld 1 spel wat ik in de afgelopen jaar en jaren veel heb gespeeld, simcity 4.
Echter heb ik dat spel al in 2003 gelijk gekocht.
Ik ben ook geen die hard gamer (koop zowat 1 spel per jaar) en koop ook geen 'oude' spellen.
en dat komt (denk ik!) doordat je geen 'oude' games koopt, hierdoor loop je echte parels echt mis...quote:En dungeon keeper, die ken ik niet eens...
Vond tegenvallen. Zat 5 minuten in die game en had al een lamborghini gevonden. Waarom zou je dan nog die singleplayer enzovoorts doen. Ben maar meteen wat bezig gegaan met multiplayer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb al best veel plezier met mijn gratis Need for Speed
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |