Bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en eentje zonder ziekenhuis.
mooie stadjes man!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:35 schreef jogy het volgende:
Sorrie voor de mensen met een inbelmodem.
Thanksquote:
wat een rot resolutie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:35 schreef jogy het volgende:
Sorrie voor de mensen met een inbelmodem.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Thanks
En Shantytown geeft me 95% approval.
Ja net iets minder dan mijn max en dan windowedquote:
Ik heb er rustige weggetjes van gemaaktquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef mschol het volgende:
[..], en dat alleen met zandweggetjes? :p
aha.. ik heb max 1920x1200 (eigenlijk is dat 3840x1200, maar mijn videokaart en de spellen kunnen dat niet aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja net iets minder dan mijn max en dan windoweddaarom 1776/1000 ipv 1920/1080
Heb die game ook en nergens last van, update even je videokaart driversquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:13 schreef VelitoX het volgende:
Briljante compensatiegame dat NFS, hijs al 2x gecrashed in 2 dagen (met vasthangend geluid, dus nog pc restart nodig ook beide keren)... En nee tis niet mn pc.... bah.
Zijn al up to date...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:13 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Heb die game ook en nergens last van, update even je videokaart drivers
Ah, thanks.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je links bovenin bij Origin klikt op "Launch featured today" dan krijg je ook je keuze-menu weer te zien van de gratis games
Thanks, hier was ik naar op zoek!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je links bovenin bij Origin klikt op "Launch featured today" dan krijg je ook je keuze-menu weer te zien van de gratis games
BF3 is echt niet minder leuk omdat 'ie nu al wat ouder is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:43 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ik denk dat ik voor DS3 ga. Dat Battlefield 3 is al anderhalf jaar oud man.
DS3 is nog maar net uitgekomen.
Ja dat heb ik dus ook. Ik kan hem 5 minuten spelen, dan crasht het beeld en dan blijft het geluid gewoon doorgaan. Met veel moeite kan ik hem dan nog afsluiten met ctrl alt del.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:13 schreef VelitoX het volgende:
Briljante compensatiegame dat NFS, hijs al 2x gecrashed in 2 dagen (met vasthangend geluid, dus nog pc restart nodig ook beide keren)... En nee tis niet mn pc.... bah.
Wees maar vast bang dat het een bug is. Bij mij klopt er ook van alles niet bij mijn Great Workquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef DaFan het volgende:
Hmm duurt het lang voor er spullen van je stad naar the Great Works gaan?
Ben een zonnedinges aan het bouwen nu en exporteer alle drie maar staat al een half uur op 0.
Weet ik. Maar blijf toch een Hollander, dan pik ik BF3 wel ergens uit een budgetbak en heb ik nu mooi een nieuwe game te pakken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
BF3 is echt niet minder leuk omdat 'ie nu al wat ouder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |