Kerel wat is er mis met racespellen op PC?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Dead Space wordt hem niet, want deel drie, zelfde geldt voor Mass Effect. MOH is blijkbaar kut, SimCity 4 heb ik al, NFS is een racespel op de pc ( kom op zeg).
PvZ heb ik al en Bejeweled... no thanks.
Dan hou ik dus BF3 over... had hem al voor de Xbox maar nu heb ik geen Xbox meer.
Doen of niet?
Ik vind racespellen op een console stukken fijner. Maar ik ben sowieso geen fan van NFS.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kerel wat is er mis met racespellen op PC?De beste racespellen zijn op de PC. Grand Prix Legends, Richard Burns Rally, Live for Speed, Rfactor 2, iRacing, Project CARS, Assetto Corsa
MoH is niet waardeloos slecht, er waren (onterechte) hoge verwachtingen van de game omdat er het label 'Frostbite engine 2' aanhangt. Verwachtingen die gelijk waren aan de verwachtingen van een Battlefield 3. En dat maakt MoH niet waar nee. De game is vergelijkbaar met een call of duty, het heeft niet veel diepgang qua gameplay en niet veel uitdaging, maar met call of duty kan je ook gewoon veel speel plezier hebben.quote:
Deze was gewoon vele malen slechter dan zijn voorgangerquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
MoH is niet waardeloos slecht, er waren (onterechte) hoge verwachtingen van de game omdat er het label 'Frostbite engine 2' aanhangt. Verwachtingen die gelijk waren aan de verwachtingen van een Battlefield 3. En dat maakt MoH niet waar nee. De game is vergelijkbaar met een call of duty, het heeft niet veel diepgang qua gameplay en niet veel uitdaging, maar met call of duty kan je ook gewoon veel speel plezier hebben.
origin opnieuw opstarten, dan krijg je vanzelf een popupjequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef Bitterlemon het volgende:
Valt m'n pc uit.
Ben dat scherm bij Origin kwijt, waar kan ik hem terugvinden?
Roger, dankjewel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
origin opnieuw opstarten, dan krijg je vanzelf een popupje
Ik speel de serie's battlefield, medal of honor en call of duty nu al voor een jaar of 8 (cod en bf al zelfs langer). Klopt dat deze moh niet zo goed is als voorgaande, maar ik vind hem chiller dan black ops 2, terwijl deze wel weer met open armen word ontvangen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
Deze was gewoon vele malen slechter dan zijn voorganger
Als je links bovenin bij Origin klikt op "Launch featured today" dan krijg je ook je keuze-menu weer te zien van de gratis gamesquote:
Egoïsme me reet. Ik bepaal zelf wel of ik het waard vindt om 60 euro voor een game te betalen. Dat vind ik dus vrijwel nooit. Ik ben niet der mate escapistisch ingesteld dat ik er zo lang mee speel dat dat geld goed besteed is. Vandaar dat ik het er niet voor over heb. Daarentegen is het de maatschappij van tegenwoordig en ze zoeken maar andere manieren om het alsnog te verkopen (Zoals DRM) en dat vind ik prima. Of alternatieven zoals iTunes en dergelijke. Goede zaak. Maar ik ga niet zoveel neerleggen ervoor. Er zijn wel uitzonderingen trouwens, zoals een nieuw GTA deel bijvoorbeeld. Dus ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat niet, de opmerking komt puur vanuit een egoïstisch oogpunt. Geen piraterij was in dit geval geen (slecht verhulde) DRM en meer tijd vrij bij de developers voor grotere mappen, betere en optionele multiplay en een goed ontwikkelde regionale AI.
Verder staat mijn pc vol met gedownloade series dus alle geannuleerde goede series zijn dan weer voor een gedeelte mijn schuld.
Ik zal maar eerlijk zijn, maar ik denk dat de meerderheid (inclusief ik) gewoon uit verplichting geld uit geeft aan een game. Het is dat ik een licentie moet hebben om uberhaupt te spelen dus koop ik de game. Als dit een offline game was geweest had ik wel gewacht op de gecrackte versie. 95% van mijn games en programma's zijn gedownload en gecrackt, de overige 5% zijn World of Warcraft, Simcity, Battlefield 3, Starcraft 2.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:55 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Egoïsme me reet. Ik bepaal zelf wel of ik het waard vindt om 60 euro voor een game te betalen. Dat vind ik dus vrijwel nooit. Ik ben niet der mate escapistisch ingesteld dat ik er zo lang mee speel dat dat geld goed besteed is. Vandaar dat ik het er niet voor over heb. Daarentegen is het de maatschappij van tegenwoordig en ze zoeken maar andere manieren om het alsnog te verkopen (Zoals DRM) en dat vind ik prima. Of alternatieven zoals iTunes en dergelijke. Goede zaak. Maar ik ga niet zoveel neerleggen ervoor. Er zijn wel uitzonderingen trouwens, zoals een nieuw GTA deel bijvoorbeeld. Dus ja.
en eentje zonder ziekenhuis.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:16 schreef jogy het volgende:
Misschien nog wel een criminelenstad inclusief dr vou of hoe die aardappel ook heet. Lekker een paar gokhallen neerzetten High density ongein en geen politiebureau, kijken hoe erg ik het kan maken voor de regio
. En ééntje met extreem veel vervuiling of zo.
Bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en eentje zonder ziekenhuis.
mooie stadjes man!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:35 schreef jogy het volgende:
Sorrie voor de mensen met een inbelmodem.
Thanksquote:
wat een rot resolutie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:35 schreef jogy het volgende:
Sorrie voor de mensen met een inbelmodem.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Thanks
En Shantytown geeft me 95% approval.
Ja net iets minder dan mijn max en dan windowedquote:
Ik heb er rustige weggetjes van gemaaktquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef mschol het volgende:
[..], en dat alleen met zandweggetjes? :p
aha.. ik heb max 1920x1200 (eigenlijk is dat 3840x1200, maar mijn videokaart en de spellen kunnen dat niet aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja net iets minder dan mijn max en dan windoweddaarom 1776/1000 ipv 1920/1080
Heb die game ook en nergens last van, update even je videokaart driversquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:13 schreef VelitoX het volgende:
Briljante compensatiegame dat NFS, hijs al 2x gecrashed in 2 dagen (met vasthangend geluid, dus nog pc restart nodig ook beide keren)... En nee tis niet mn pc.... bah.
Zijn al up to date...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:13 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Heb die game ook en nergens last van, update even je videokaart drivers
Ah, thanks.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je links bovenin bij Origin klikt op "Launch featured today" dan krijg je ook je keuze-menu weer te zien van de gratis games
Thanks, hier was ik naar op zoek!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je links bovenin bij Origin klikt op "Launch featured today" dan krijg je ook je keuze-menu weer te zien van de gratis games
BF3 is echt niet minder leuk omdat 'ie nu al wat ouder is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:43 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ik denk dat ik voor DS3 ga. Dat Battlefield 3 is al anderhalf jaar oud man.
DS3 is nog maar net uitgekomen.
Ja dat heb ik dus ook. Ik kan hem 5 minuten spelen, dan crasht het beeld en dan blijft het geluid gewoon doorgaan. Met veel moeite kan ik hem dan nog afsluiten met ctrl alt del.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:13 schreef VelitoX het volgende:
Briljante compensatiegame dat NFS, hijs al 2x gecrashed in 2 dagen (met vasthangend geluid, dus nog pc restart nodig ook beide keren)... En nee tis niet mn pc.... bah.
Wees maar vast bang dat het een bug is. Bij mij klopt er ook van alles niet bij mijn Great Workquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef DaFan het volgende:
Hmm duurt het lang voor er spullen van je stad naar the Great Works gaan?
Ben een zonnedinges aan het bouwen nu en exporteer alle drie maar staat al een half uur op 0.
Weet ik. Maar blijf toch een Hollander, dan pik ik BF3 wel ergens uit een budgetbak en heb ik nu mooi een nieuwe game te pakken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
BF3 is echt niet minder leuk omdat 'ie nu al wat ouder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |