PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop een nieuwe computer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:29 schreef Maver24 het volgende:
Firefox doet het dus ook niet, ik geef het op
[ afbeelding ]
probeer het eens zonder www. of probeer het eens te doen via google?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:29 schreef Maver24 het volgende:
Firefox doet het dus ook niet, ik geef het op
[ afbeelding ]
Ik zou er dan even voor gaan zitten. Vind je het heel gek dat je de site dan niet kan zien?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga het beneden eens proberen op de desktop , zit nu achter me laptop
Poor youquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef UltimateTeam het volgende:
Who the fuck is Hazar IF ik heb SIF Mertens!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zou er dan even voor gaan zitten. Vind je het heel gek dat je de site dan niet kan zien?
Nee als ik pass doe moet dat mannetje een pass doen niet zelf op doel gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet sweaty proberen te scoren
Yowquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:36 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Alle spelers van een club, league of nation bekijken kan nu. Was volgens mij behoefte aan.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:36 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Alle spelers van een club, league of nation bekijken kan nu. Was volgens mij behoefte aan.
dm me evenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:38 schreef Roypsv het volgende:
Wie wil er nog coins verkopen voor ps3? kan betalen met ideal
swekquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:38 schreef Roypsv het volgende:
Wie wil er nog coins verkopen voor ps3? kan betalen met ideal
Log even in en uit. Volgens mij klopt het gegevens onthouden nog steeds niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb 2 posts gemaakt (dezelfde) bij je maar ze verschijnen niet
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Log even in en uit. Volgens mij klopt het gegevens onthouden nog steeds niet.
Reemi, kan het dat de remember me functie nog niet helemaal werkt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Log even in en uit. Volgens mij klopt het gegevens onthouden nog steeds niet.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Reemi, kan het dat de remember me functie nog niet helemaal werkt?
Dat zeg ik netquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Reemi, kan het dat de remember me functie nog niet helemaal werkt?
Ik heb ook UPC en hier doet de website het ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef Maver24 het volgende:
Beneden bij de desktop doet tie het ook niet,![]()
![]()
, wat een bagger, ik denk dat het gewoon iets is van UPC dan
Zou het een UPC kwestie zijn?, in het verenigd koninkrijk en vooral Ierland hebben heel veel mensen UPC, die kunnen dus ook niet connectenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb ook UPC en hier doet de website het ook niet.
nie naaiequote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef Roypsv het volgende:
REEMI DM ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OEDKOERK#$!
UPC gebruiker meld zichquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou het een UPC kwestie zijn?, in het verenigd koninkrijk en vooral Ierland hebben heel veel mensen UPC, die kunnen dus ook niet connecten
Eindbaas.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:36 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best matig uit, maar ben ook wel benieuwd.quote:
Nou dan snap ik er niks meer vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
UPC gebruiker meld zichKan gewoon erop
Dat is de karma-bug inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
in FIFA zit nog steeds die bug/fout dat soms wanneer je vlak bij het doel bent en je drukt de pass knopt naar een andere speler dat ze met een rolletje op doel schieten. Zo fucking frustrerend vroeger was dat niet dat is sinds FIFA 2010 of 09.
Ja, geweldige speler, heb ik al heel veel potjes mee gespeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:02 schreef Alziend-Oog het volgende:
Heeft iemand al met IF Lampard gespeeld? Is -ie het waard?
Awesome. Wil hem vooral om z'n allround stats halen(schieten, passen, verdedigen) maar z'n snelheidquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:03 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, geweldige speler, heb ik al heel veel potjes mee gespeeld.
Tsja, geen idee waar het dan aan ligt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou dan snap ik er niks meer van, die andere gast kon er toch ook niet op?, meld jij je eens
Je moet hem ook niet halen om gaten dicht te lopen op het middenveld ofzo, maar vooral door zijn geweldige pass en schot.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:05 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Awesome. Wil hem vooral om z'n allround stats halen(schieten, passen, verdedigen) maar z'n snelheid. Toch maar eens proberen dus.
Vind hem niet OP als dat iedereen zegt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al een IF Remy? die moet ik hebben.
Ik heb trouwens Mandanda op goal staan opzicht niks mis mee al pakt hij te weinig ballen klemvast naar mijn zin is Hugo Loris zoveel beter?
Is hij beter of net zo goed als Hart?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:14 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Vind hem niet OP als dat iedereen zegt.
Snel halen dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al een IF Remy? die moet ik hebben.
Dan zou ik voor Hart gaan, heeft een betere prijs-kwaliteitsverhouding.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is hij beter of net zo goed als Hart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |