SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Des te meer reden om er vandaag zonder vragen extra van te genietenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het morgen ineens anders kan zijn, dus willen we weten waardoor dat komt
Psoriasis Artritis. En voordat je nu gelijk op Wikipedia gaat kijken, bij mij is het minder erg en nasty als dat het er daar uit ziet met die plaatjes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zuigt wel... Wat heb je als ik vragen mag
Ik verzin gewoon smoesjes.. Daar ben ik heel goed in
Maar geen blondquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
ofi voor wie?
leek me een juiste keuze als je het doet om je beter te voelen
Dat klinkt erg heftig zegquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:10 schreef substep het volgende:
[..]
Psoriasis Artritis. En voordat je nu gelijk op Wikipedia gaat kijken, bij mij is het minder erg en nasty als dat het er daar uit ziet met die plaatjes.Maar het zuigt wel. Drie jaar geleden tijdens karate last gekregen van m'n voeten. Sindsdien elke dag pijn in mijn voeten, handen en knieën.
Ik zit sinds een paar maanden op zware medicatie (Methotrexaat, lichte vorm van chemo) nadat eerdere medicatie en fysiotherapie niet hielp. Deze medicatie begint nu eindelijk een klein beetje te werken. Dus ik ben zo af en toe weer aan het longboarden en het lopen gaat me ook beter af. Maar het zal nog even duren voordat ik weer kan hardlopen en verder kan met vechtsporten.
nee. dat is niet logisch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Des te meer reden om er vandaag zonder vragen extra van te genieten
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar geen blond
[..]
Dat klinkt erg heftig zegEn je bent nog zo jong
En alles op zijn tijdHopelijk komt er een tijd dat je weer kan hardlopen en mee kan doen aan vechtsporten.
Oh.quote:
is longboarden surfen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:21 schreef substep het volgende:
Ondertussen blijven we gewoon verder gaan met poweryoga, situps, pushups en zo af en toe DDR en longboarden.Plus sowieso loop ik elke werkdag van en naar het werk, welke ook zo'n half uur lopen is.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:21 schreef substep het volgende:
Ondertussen blijven we gewoon verder gaan met poweryoga, situps, pushups en zo af en toe DDR en longboarden.Plus sowieso loop ik elke werkdag van en naar het werk, welke ook zo'n half uur lopen is.
Lange skateboardquote:
Blijft af en toe wel frustrerend, natuurlijk. En inderdaad aanpassen als het minder gaat. Tot een paar maanden geleden zat ik gemiddeld een dag thuis in de week omdat ik gewoon te veel pijn had om mijzelf naar mijn werk te verplaatsen. Nu valt dat gelukkig mee, dus er zit vooruitgang in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]respect voor je doorzettingsvermogen. En hoe je er mee omgaat natuurlijk. Je zal je toch moeten aanpassen als het even wat minder gaat. Knap als je daar een weg in kunt vinden
quote:
Klinkt idd positiefquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:27 schreef substep het volgende:
[..]
Blijft af en toe wel frustrerend, natuurlijk. En inderdaad aanpassen als het minder gaat. Tot een paar maanden geleden zat ik gemiddeld een dag thuis in de week omdat ik gewoon te veel pijn had om mijzelf naar mijn werk te verplaatsen. Nu valt dat gelukkig mee, dus er zit vooruitgang in.
Het is idd chronisch, naast mijn normale Psoriasis. Maar kan nagenoeg volledig onderdrukt worden met juiste type en dosering medicatie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt idd positief
Ik ben niet zo'n persoon die meteen gaat wiki-en en googlen hoor maar is het iets wat blijvend is?
Geniet ervan schatquote:
Nu zoek ik een nummer wat gebruikt werd voor een longboard clip....quote:
Hoe ging het?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu zoek ik een nummer wat gebruikt werd voor een longboard clip....
MUZ / Help, ik zoek...#340quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu zoek ik een nummer wat gebruikt werd voor een longboard clip....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |