Je moet volgens mij wel altijd in die bocht liggen.. dus perfect voor lepeltje lepeltje.. maar thats it denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is zo lelijk als de nacht. Maar het ligt wel goddelijk denk ik.
Zat net even bij Roller.de te checken. Daar hadden ze voorheen ook vrij veel 'fout' spul. Van die paarse suede PIMP-bedden en zo met allemaal glimmende tierelantijntjes. Staat er helaas niet meer tussen. Duitsland krijgt steeds betere smaak de laatste jaren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is zo lelijk als de nacht. Maar het ligt wel goddelijk denk ik.
Was er laatst om te lachen om hun smaak, maar het viel vies tegen idd. Stonden maar 1 of 2 roze zalmbanken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zat net even bij Roller.de te checken. Daar hadden ze voorheen ook vrij veel 'fout' spul. Van die paarse suede PIMP-bedden en zo met allemaal glimmende tierelantijntjes. Staat er helaas niet meer tussen. Duitsland krijgt steeds betere smaak de laatste jaren.
Apart is dat hè. In een jaar of 3 tijd van compleet 'fout' naar 'best leuk spul voor een goede prijs'.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was er laatst om te lachen om hun smaak, maar het viel vies tegen idd. Stonden maar 1 of 2 roze zalmbanken.
Ik wil er best ff weer kijken. Zeg het maar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Apart is dat hè. In een jaar of 3 tijd van compleet 'fout' naar 'best leuk spul voor een goede prijs'.
Moet je er toevallig nog langs binnenkort?
Als ik er 1 vind, mag ik dan meedoen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wanneer ik een leuke vrouw gevonden heb
Zie je in dagvoorziening tegenwoordig ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb net even een uurtje staan boogschieten
Revalidatiekliniekquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zie je in dagvoorziening tegenwoordig ofzo?
Volgende week of zo?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil er best ff weer kijken. Zeg het maar.
Nu wil ik ook revaliderenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb net even een uurtje staan boogschieten
En dat binnen een dag gefixt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die bank incl. Assie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:12 schreef Kreator het volgende:
DIT WORDTDT MIJN NIEUWE BANK!
[ afbeelding ]
Als zo'n vieze maffiahongaarfamilielid achter je staat met een geladen wapen wil je wel doorwerken ja.quote:
Stelletje hunnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:58 schreef Cue_ het volgende:
"Hun factureren en dan boeken hun dat door" Zo verschrikkelijk
Doet me denken aan de hunnen, waar ik zomaar een afstammeling van zou kunnen zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als zo'n vieze maffiahongaarfamilielid achter je staat met een geladen wapen wil je wel doorwerken ja.
Vroeger veel met Lego en Mecano gespeeld denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken. Was wel een bikkel.
Lego.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vroeger veel met Lego en Mecano gespeeld denk ik
Het was zeker een Serviër.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken. Was wel een bikkel.
quote:
Dat zei ik nog tegen die gast. Hij snapte em niet...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vroeger veel met Lego en Mecano gespeeld denk ik
Sommige mensen zijn nu eenmaal alleen handig met hun handenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:56 schreef Kreator het volgende:
Dat zei ik nog tegen die gast. Hij snapte em niet....
indeedquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben Wiki-artikelen aan het inspreken.
Ik doe deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Echo_%28geluid%29quote:
Gevondenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan neit vinden wat ik fout doe/heb gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |