Dit idd. Ene moment kenkerdruk, andere moment niks te doen (en geen zin meer)quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat een rare dag trouwens. Het ene moment loop ik door het gebouw te stuiteren als een adhd'er met een neus vol coke, en het andere moment probeer ik het donshaar van mijn polsen af te scheren met een chirurgisch scalpel...
Vast genoeg foksters die willen helpenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:38 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een leuke hippe jonge vrouw nodig om mee te helpen mijn huis in te richten. Ik heb een designblock.
Hip, jong en mét smaak? Noem er eens 3.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast genoeg foksters die willen helpen
Lang lang lang geleden had ik een kleine ftp servert met gratiz upload voor pron. Dat werd echt de meest ranzige shit opgezet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik ook. Één voor mezelf en één voor gastenZodat ze kiddiepr0n kunnen uploaden
Vandaar ook de: "quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hip, jong en mét smaak? Noem er eens 3.
Doet me denken aan de lessen systeembeheerquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lang lang lang geleden had ik een kleine ftp servert met gratiz upload voor pron. Dat werd echt de meest ranzige shit opgezet..
Systeembeheer lessen, sowiesoquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:42 schreef ACT-F het volgende:
Doet me denken aan de lessen systeembeheer
Alles hoogglans wit met (appeltjes)groene accenten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:38 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een leuke hippe jonge vrouw nodig om mee te helpen mijn huis in te richten. Ik heb een designblock.
Ik maak vd week wel even wat referentiefoto's van je huis.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alles hoogglans wit met (appeltjes)groene accenten.
wat is er mis met systeembeheer?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:47 schreef Mdrop het volgende:
De t**fus aan linux/apache en zijn htaccess bestanden.
[..]
Systeembeheer lessen, sowieso.
Je bent aan het schijten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:
Ben eindelijk serieus wat aan het doenKijken hoe lang het duurt
Helemaal niets, maar de lessen....quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat is er mis met systeembeheer?![]()
er zit er toevallig wel in hier op TOF.
Het is klotewerk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
wat is er mis met systeembeheer?![]()
Doe maar. Met mijn statief die ik nog van je krijg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak vd week wel even wat referentiefoto's van je huis..
Nee, ik moet wel een eigen (gestolen) identiteit in huis.
Linux/Apache, de .htaccess bestanden in het bijzonderquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:47 schreef Mdrop het volgende:
De t**fus aan linux/apache en zijn htaccess bestanden.
[..]
Systeembeheer lessen, sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |