quote:
Ja 't is echt fucked up triestquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga maar niet beginnen aan het candy crushen. Ik ben anders binnen no time verslaafd.
Sudoku's spelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja 't is echt fucked up triest
Was eraan begonnen en je gaat gelijk elke keer door tot je levens op zijn, en als je levens op zijn stop je ermee, en dan denk je er weer aan als je een melding krijgt van een vriend die het speelt, en dan ga je het weer spelen tot al je levens op zijn, en dan ben je gefrustreerd dat je het level bíjna had gehaald dus ga je vrienden schooien om levens, en zo gaat dat maar door
HELP ME!
Deed ik heel veel toen ik nog op die tankstations werktequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sudoku's spelenDaar worden meerdere delen in je hersenen door geprikkeld. Leuk en goed voor de geest dus
Zit je binnen 2 weken in level 80quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
Wtf iedereen speelt candy crush..
Maar als ik nu begin, ben ik maar bij level 1
keep trying! supersnoepjes allesquote:
ja je moet het ook alleen doen als je nergens anders zin in hebtquote:
idd hahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Goeieavond. Altijd fijn, FOK! op de pc. Vind het maar niks via de telefoon
Haha, ja daar zit wel wat inquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja je moet het ook alleen doen als je nergens anders zin in hebt
woon je daar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef Amarantha het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)-krijgen-gratis-wifi Oeh leuk, Emmen krijgt wifi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |