Pics in de DM als je weer thuis bentquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
Chill, chill. Kan ook niet wachten tot mijn kamer klaar is, maar daar is meer mankracht voor nodig
Lol, neequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pics in de DM als je weer thuis bent
Wel nice man, hoe een ander inzicht op je leven je ineens dan veel beter doet voelen enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
Idd.
En ik moet even gewoon wat voor mezelf zorgen.
Ik begon een beetje alcoholisten gedrag te vertonen (5 dagen in de week teveel gezopen), had veel te veel vervagingen van de werkelijkheid, was agressief, verdrietig. Nouja, ging gewoon een beetje naar de klote.
Maar betere tijden.. Ik voel me vreemd gelukkig, ben bereid om voor mezelf te zorgen, en lief te zijn voor anderen.
For the times, they are- a changin'.
Heel herkenbaar! Toen ik een tijdje zonder werk zat was het alleen maar naar buiten gaan om bier te halen en sigaretten en wiet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
Idd.
En ik moet even gewoon wat voor mezelf zorgen.
Ik begon een beetje alcoholisten gedrag te vertonen (5 dagen in de week teveel gezopen), had veel te veel vervagingen van de werkelijkheid, was agressief, verdrietig. Nouja, ging gewoon een beetje naar de klote.
Maar betere tijden.. Ik voel me vreemd gelukkig, ben bereid om voor mezelf te zorgen, en lief te zijn voor anderen.
For the times, they are- a changin'.
Doe ik graag voor jou, jeweetzelf broederquote:
Je bent een schatje broquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik graag voor jou, jeweetzelf broeder
Sowieso man, als er dingen zijn weetje, de PM staat altijd open. Wat in de PM/DM gezegd wordt, blijft daar ook.
Soms is het goed om even van je af te schrijven enzo.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent een schatje bro
Ennuh, ik zou nu graag een playlist of live set om rustig op te trainen willen.
Ik ga die 5 dagen per week dat ik niet hoef te werken ook alleen maar naar buiten om eten te halen en tabakswaar en wietquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Toen ik een tijdje zonder werk zat was het alleen maar naar buiten gaan om bier te halen en sigaretten en wiet.
Doorbreek de cyclus en je voelt je weer een prima vent, gelukkiger en je staat positiever in het leven.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
lastig, richting hardstyle hardcore breakcore?
Wat een dr Philquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik graag voor jou, jeweetzelf broeder
Sowieso man, als er dingen zijn weetje, de PM staat altijd open. Wat in de PM/DM gezegd wordt, blijft daar ook.
Soms is het goed om even van je af te schrijven enzo.
Overigens studeer ik voor creatieve dr. Phil, dus de rest van m'n leven krijg ik daar de kans nog voorquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een dr Phil
Ik heb daar een beetje de brui aan gegeven, dr Phil uithangen. Ben er nog steeds voor menschen wanneer ze me nodig hebben en zulks, maar soms heeft je eigen sores prioriteit, jeweet.
Bovendien kon ik er ook lang niet altijd even goed meer tegen om het gezeik van willekeurige menschen aan te horen
Dan zwaffel ik de tanden uit z'n mond.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Daarvan kan ie net zo goed fotos van maken
Dit is wel echt een scheurtje in onze internetliefde..quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Nog even studio voetbal kijken van afgelopen zondag.
kan jij mooi candycrushenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is wel echt een scheurtje in onze internetliefde..
Voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |