Goedemiddag Ties.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:44 schreef Ties02 het volgende:
Pax heeft weer het hoogste possible voor JVC zag ik
je verwacht het niet
goedemorgen trouwens
Ik ben weer weg helden en heldinnen!quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:44 schreef Ties02 het volgende:
Pax heeft weer het hoogste possible voor JVC zag ik
je verwacht het niet
goedemorgen trouwens
Zeg relnicht, even rustig jegens mijn waarde confrère.quote:
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben weer weg helden en heldinnen!
Dus je kwam alleen om een hatelijke opmerking te plaatsen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben weer weg helden en heldinnen!
als ik mijn recht niet krijg, ga ik hogerop zoekenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg relnicht, even rustig jegens mijn waarde confrère.
Denk niet dat Erik of Acta je helpen, laat staan Dannyquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik mijn recht niet krijg, ga ik hogerop zoeken
geen zorgen schatje, neem een slokje water en alles is weer okeequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus je kwam alleen om een hatelijke opmerking te plaatsen? [ afbeelding ]
Mahar is wel oke.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Denk niet dat Erik of Acta je helpen, laat staan Danny
Ben nog wel even onderweg heurquote:
Ik hou niet zo van water.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen zorgen schatje, neem een slokje water en alles is weer okee
Klagen bij acta tegen iets wat acta heeft gedaan of nagelaten om zo je recht te halen. Nee, klinkt logisch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Denk niet dat Erik of Acta je helpen, laat staan Danny
Rustig Etsu.quote:
Hó hó, ik kijk alleen naar de OPquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klagen bij acta tegen iets wat acta heeft gedaan of nagelaten om zo je recht te halen. Nee, klinkt logisch.
Dat heet bezwaar maken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klagen bij acta tegen iets wat acta heeft gedaan of nagelaten om zo je recht te halen. Nee, klinkt logisch.
Het Awb is hier niet van toepassing.quote:
Kan soms bij bestuursorganen ook. Dus in dat licht bezien...quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ambtaeon?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kan soms bij bestuursorganen ook. Dus in dat licht bezien...
Zie mijn vorige reactie. U zou beter moeten wetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kan soms bij bestuursorganen ook. Dus in dat licht bezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |