Gestapelde frustraties denk ik, valt gelukkig wel mee maar wel aanwezig.quote:
Ah vandaar, geen boksbal om je even op uit te leven? Of andere fysieke oefeningen doen kan ook altijd wat helpen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gestapelde frustraties denk ik, valt gelukkig wel mee maar wel aanwezig.
De neiging om bepaalde mensen wat aan te doen, maar verder is het virtueel afreageren afdoendequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:56 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ah vandaar, geen boksbal om je even op uit te leven? Of andere fysieke oefeningen doen kan ook altijd wat helpen.
Das hier de keerzijdequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:57 schreef Andromache het volgende:
hmmm rozig, lichtelijk aangeschoten, vage vlinders....
heb je daar zelf invloed op of een ander?quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Stoned en verder weet ik niet hoe ik me voel. Ergens nog steeds verdrietig, twijfels etc.
Niet meegekregen waarom je verdrietig en vertwijfeld voelt. Maar hoop dat het snel beter wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Stoned en verder weet ik niet hoe ik me voel. Ergens nog steeds verdrietig, twijfels etc.
Huh?quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
heb je daar zelf invloed op of een ander?
Thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:05 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Niet meegekregen waarom je verdrietig en vertwijfeld voelt. Maar hoop dat het snel beter wordt.
Nooit leuk, sterktequote:
Klote ja, wordt gelukkig met de tijd wel weer beter maar dat zul je zelf vast ook wel al weten.quote:
Ja begin is gewoon kut. Maar kom er wel weer over heen hahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:18 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Klote ja, wordt gelukkig met de tijd wel weer beter maar dat zul je zelf vast ook wel al weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |