Nieuwe trailer?quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, In Motion lijkt me daardoor wel interessant, en ook nog voor mac en ook nog cheap ook. Toevallig net een berichtje van gemaakt omdat ze gisteren een trailer hadden uitgebracht.
Cities XL is Windows only denk ik? Toch maar eens kijken naar Bootcamp
http://fok.nl/590916quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nieuwe trailer?
Cheap?
Heb je meer info?
Ga ik thuis ook doen, voor minder dan twintig euro kun je er een mindere buil aan vallen dan SImCity. Uiteindelijk koop je bij EA een fullprice game die je 'gratis' krijgt en een beta van een simulatiespel dat nog een maandje of twee door ontwikkeld moet wordenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:21 schreef jogy het volgende:
Ik heb me gisteravond toch wel erg goed vermaakt met het rustig opbouwen en micromanagen van mijn dorpje eigenlijk.. Ik zal vanavond ff een screenshot deponeren. Ik ben mijn eigen 'challenge' aangegaan, namelijk om ervoor te zorgen dat elk gebouw medium/high wealth moet worden. Dat is nog best grappig prutsen met de zoningtool. Ik ben begonnen met zandweggetjes, daarna low density en nu medium. Zie er nog best leuk uit
. En fuck efficiëntie, kringelweggetjes all the way
.
Kringelweggetjes, niet kronkelweggetjesquote:
Als er iets komt is het een (eventueel gratis maar anders betaalde) DLC denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:28 schreef valek het volgende:
Zal er nog een patch komen dat je grotere gebieden krijgt om een stad te bouwen?
snipen is op afstand een uitdaging.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:28 schreef DumDaDum het volgende:
Check, BF3 aan het binnenhalen
Sinds cod en cod2 niet meer aan m'n sniper skillz gewerkt
Haha, maandagmorgenasfaltquote:
Kwam bij mij meteen in de lijst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:11 schreef Cowamundo het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat die game in jullie lijst stond?
Heb NFS gekozen maar kan m nog niet zien in mijn games lijst....
origin eff herstarten?/gamelijst refreshen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:11 schreef Cowamundo het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat die game in jullie lijst stond?
Heb NFS gekozen maar kan m nog niet zien in mijn games lijst....
Free drawing tool toch? Curved werkt best lekker moet ik zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vak is met curved roads tool uitgetekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |