SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Studeur
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Studeur:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Wat is het verschil tussen neuken, seks en neuqseks? ;DDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ik weet het.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geniaal
Hoe is de kwaliteit?
Is echt goeie kwaliteit, hij verkoopt alleen geen hasj, alleen wiet.
Maar hij groeit het zelf.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Beter niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik beuk die meid helemaal in elkaar, wie denkt ze wel niet dat ze ishet is een schatje
![]()
![]()
Wie zegt dat het een meid is ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik beuk die meid helemaal in elkaar, wie denkt ze wel niet dat ze is![]()
![]()
#yoloquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Mono toch :$ Kom je eindelijk uit de kast met Mur?![]()
Bans worden niet besproken, jeweetzquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom is ebah gebannedmag hij ooit nog terugkomen?
En ik wist niet eens dat hij een ban had.![]()
Ook niet in ruil voor seks?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, jeweetz
En ik wist niet eens dat hij een ban had.
Fuck the EBU.![]()
hihiquote:voor mij welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat ik zo'n goedkoop sletje ben
Fuck the EBU.![]()
Nicequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet het.
Is echt goeie kwaliteit, hij verkoopt alleen geen hasj, alleen wiet.
Maar hij groeit het zelf.
Rook eigenlijk vrij weinig hasj, ben daar een keer flink bad opgegaan
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Soberzo soa vrijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij vuige sletjes als moira kan je dat beter wel doen.Fuck the EBU.![]()
quote:
Ik heb nog wel een extra nr 3 voor je.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik heb er 3, ik noem ze kwik kwek en kwak.![]()
Godverquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een extra nr 3 voor je.![]()
![]()
Zijn jullie ook het meest ..'fucked up'.. als het jointje begint uit te werken? (Dus ik heb het niet over als je high bent, maar stoned bent). Klinkt misschien raar, maar dan voelt het voor een paar minuten alsof ik enorm high ben en daarna ben ik weer 100% nuchter.
quote:Ik wil kwak wel met jullie delen, ik vind kwak wel chillquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik heb er 3, ik noem ze kwik kwek en kwak.halfjaarscontrolequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook. Laatst weer geweest voor halfjaarscontrole. Helemaal vrij uiteraard.![]()
Sletje
Ik heb soberzo maar 2 gehad in 4 jaar
Fuck the EBU.![]()
Wat denk je er van vas.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ik wil kwak wel met jullie delen, ik vind kwak wel chill![]()
![]()
Mono gaat eerder voor 2 in 4 dagen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
halfjaarscontrole![]()
Sletje
Ik heb soberzo maar 2 gehad in 4 jaar![]()
![]()
Nouja tussen mijn ontmaagding en de vaste relatie die 4,5 jaar geleden begon had ik ook elke 2 weken een andere neuqslet zo'n beetjequote:Was ik 16
![]()
![]()
Ik was slet jwz
Fuck the EBU.![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef Monopoly het volgende:
vas is gewoon jaloers dat mur met andere chimeids balde.![]()
![]()
Jep, dacht dat ik mijn fiets kwijt was op het station, stond ie een rek verderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
AOSWas je nog veilig thuis gekomen zaterdag ?
En het is nou niet alsof Breda zo'n grote fietsenstalling heeft
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok wil je dan gewoon seks met me hebben zonder mur?![]()
![]()
Stoere boi dat je dit tegen je vriendin durft te zeggenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:01 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Kon mijn vriendin niet waarderen.![]()
![]()
Ik ben alphaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stoere boi dat je dit tegen je vriendin durft te zeggen
stiekem heb ik snel sorry erachteraan gezegd
fokkers hebben toch geen vriendin?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:01 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Kon mijn vriendin niet waarderen.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hmm, deal.
Daarna kunnen jullie me toch niet weerstaan dus komt wel goed.![]()
![]()
Oh... shit.. zou ik het snel beeindigen voor jullie?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
fokkers hebben toch geen vriendin?
Ja, als je een ware fokker wilt zijn..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh... shit.. zou ik het snel beeindigen voor jullie?
Zo niet, is dit niet aanbevolen![]()
10 hele strakke joints? En een blowjob voor je strap-onquote:
Oke, het spijt mequote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, als je een ware fokker wilt zijn..
Zo niet, is dit niet aanbevolen
Dientje..Wat heb jij liggen smoken toen je dit typte?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb aan mijn balzak, een soort van extra zakje aan laten maken.
Dit heb ik in het ziekenhuis laten doen, een operatie van ongeveer 3 á 4 uur.
Ze maken een sneetje aan in je zak rekken het vel beetje uit zodat er net een SD kaartje in kan zeg maar.
Dus je schuift hem aan de boven kant erin zodat hij er niet uit valt.
Ze moeten de snee wel uithollen zodat er iets in past, dit word heel precies gedaan er word een minuscuul plastic zakje met lucht in gepropt die je haast niet kapot krijgt, van dat harde plastic zodat de wond niet aan elkaar groeit weer, om de 5 dagen moet je terug komen naar het ziekenhuis om de te kijken of het ook infectie vrij blijft..
Na aantal weken word deze weg gehaald en kan je er zo een SD kaartje in schuiven.
Oh ja, mastuberen mag wel, alleen op eigen risico..
Update: vergeten te zeggen, dit kan wel voor rare opmerkingen zorgen bij vrouwen als als het ooit komt... als he, anders hoef je je geen zorgen te maken
Je weet wel..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef Unscrewed het volgende:
Dientje..
[..]
Wat heb jij liggen smoken toen je dit typte?
wiet![]()
Oh, datte.quote:
Bedenk vaker zulke dingen als je high/stoned bent.
Lach me rot.
PS: Kan ook aan mijn wiet liggen.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee gewoon googlenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vas serieus heb je die plaatjes in een mapje opgeslagen ofzo![]()
![]()
Ik typquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, datte.
Bedenk vaker zulke dingen als je high/stoned bent.
Lach me rot.
PS: Kan ook aan mijn wiet liggen.![]()
Oke, ja het is mijn wiet. Zelfs hier lig ik dubbel om.quote:__________!
Ja van strap-on pijpen word ik niet geil hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
10 hele strakke joints? En een blowjob voor je strap-onlaat me dan je holletje uitwonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja van strap-on pijpen word ik niet geil hoorlaat me dan je holletje uitwonen
Word je daar wel geil van dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NiceDaarna woon ik die van jouw ook wel uit als kleine bonus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Heyquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ah, ik val middenin een kwaliteitsgesprek. Ga door, dames.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Word je daar wel geil van dan? [ afbeelding ]
NiceDaarna woon ik die van jouw ook wel uit als kleine bonus.
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
ik ga ff buiten roken hihiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ah, ik val middenin een kwaliteitsgesprek. Ga door, dames.Fuck the EBU.![]()
Ok vanmiddag dat met A. en die kameraad heb ik waarschijnlijk verkeerd begrepen en ik heb A. net gesproken.
Ik zei tegen hem dat het misschien een idee is om elkaar eerst weer beter te leren kennen, leuke dingen te gaan doen en dit allemaal met het idee dat we ooit wel weer een relatie willen maar na veel tijd als dat zal lukken (niet met het idee oh we zijn vrienden en that's it haha) en ook elkaar eerst meer tijd te geven. Ik zei dit gisteren ook maar had er toen nog niet zoveel hoop bij dat hij het meende maar volgens mij meent het hij het nu wel. Hij heeft namelijk wel 3x gezegd 'dat lijkt me wel een goed idee' en we gaan Zondag ook iets leuks doen.. Ook pas Zondag omdat het anders zo snel is na dit alles. Hij zit namelijk heel erg met het feit dat we in zo'n korte tijd toch al 2 a 3x ruzie hebben gehad en ik denk zelf dat dat misschien komt omdat we te snel een relatie zijn aan gegaan. Hij voelt nog steeds wat voor me namelijk alleen die ruzie's..Your beauty never ever scared me.![]()
Brrr in de kouquote:Hoewel het in het rookhok ook niet erg warm is en daar ga ik zo zitten met A.
Your beauty never ever scared me.![]()
Ohnee, het "hihi".. fuckquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
ok wacht ga zo lezen, eerst roken hihi kusjens
wat heb je dan fout verstaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Ok vanmiddag dat met A. en die kameraad heb ik waarschijnlijk verkeerd begrepen en ik heb A. net gesproken.
Ik zei tegen hem dat het misschien een idee is om elkaar eerst weer beter te leren kennen, leuke dingen te gaan doen en dit allemaal met het idee dat we ooit wel weer een relatie willen maar na veel tijd als dat zal lukken (niet met het idee oh we zijn vrienden en that's it haha) en ook elkaar eerst meer tijd te geven. Ik zei dit gisteren ook maar had er toen nog niet zoveel hoop bij dat hij het meende maar volgens mij meent het hij het nu wel. Hij heeft namelijk wel 3x gezegd 'dat lijkt me wel een goed idee' en we gaan Zondag ook iets leuks doen.. Ook pas Zondag omdat het anders zo snel is na dit alles. Hij zit namelijk heel erg met het feit dat we in zo'n korte tijd toch al 2 a 3x ruzie hebben gehad en ik denk zelf dat dat misschien komt omdat we te snel een relatie zijn aan gegaan. Hij voelt nog steeds wat voor me namelijk alleen die ruzie's..![]()
Ik heb niet mee geluisterd constant. Ik heb het gelach verkeerd opgevat.. Sowieso weet ik ook niet 100% zeker welke van de twee nou schreeuwde om eerlijk te zijnquote:Your beauty never ever scared me.![]()
lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet mee geluisterd constant. Ik heb het gelach verkeerd opgevat.. Sowieso weet ik ook niet 100% zeker welke van de twee nou schreeuwde om eerlijk te zijn![]()
Je moet niet vergeten dat ik wel raar heb gedaan hoor tegen hem..quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Meid, als het de eerste keer niet lukt, snel met een relatie begonnen of niet, waarom de tweede wel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:26 schreef Amarantha het volgende:
en dit allemaal met het idee dat we ooit wel weer een relatie willen
Wil je dit echt riskeren met de kans nog een keer jezelf pijn te doen?
Ik weet uit ervaring dat het vooral ligt aan of je een match bent, natuurlijk kan je te snel een relatie beginnen, maar als je een goeie match bent, ga je dan echt geen ruzie maken. Dan neem je gewoon automatisch een beetje afstand of dan zeg je dat tegen elkaar.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Anyway, succes. Hoop echt voor je dat het iets wordt.
okquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat ik wel raar heb gedaan hoor tegen hem..![]()
Nou kijk we wonen ook in het zelfde huis enz en daarom moeten we ook gewoon onze eigen ruimte zoeken. Het zijn ook wel ruzie's over dingen die gewoon in de toekomst voorkomen kunnen worden denk ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Meid, als het de eerste keer niet lukt, snel met een relatie begonnen of niet, waarom de tweede wel?
Wil je dit echt riskeren met de kans nog een keer jezelf pijn te doen?
Ik weet uit ervaring dat het vooral ligt aan of je een match bent, natuurlijk kan je te snel een relatie beginnen, maar als je een goeie match bent, ga je dan echt geen ruzie maken. Dan neem je gewoon automatisch een beetje afstand of dan zeg je dat tegen elkaar.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Anyway, succes. Hoop echt voor je dat het iets wordt.Your beauty never ever scared me.![]()
ik vries ook echt doodquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brrr in de kouHoewel het in het rookhok ook niet erg warm is en daar ga ik zo zitten met A.
Fuck the EBU.![]()
pass mij hapje gquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
Pizza in de oven knetteren. Gewoon, omdat het kan.Fuck the EBU.![]()
Ik heb nog spareribsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
Pizza in de oven knetteren. Gewoon, omdat het kan.![]()
Maar zo'n pizza is ook niet verkeerd... al die keuzes ook.![]()
![]()
take it slow skatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zei tegen hem dat het misschien een idee is om elkaar eerst weer beter te leren kennen, leuke dingen te gaan doen en dit allemaal met het idee dat we ooit wel weer een relatie willen maar na veel tijd als dat zal lukken (niet met het idee oh we zijn vrienden en that's it haha) en ook elkaar eerst meer tijd te geven. Ik zei dit gisteren ook maar had er toen nog niet zoveel hoop bij dat hij het meende maar volgens mij meent het hij het nu wel. Hij heeft namelijk wel 3x gezegd 'dat lijkt me wel een goed idee' en we gaan Zondag ook iets leuks doen.. Ook pas Zondag omdat het anders zo snel is na dit alles. Hij zit namelijk heel erg met het feit dat we in zo'n korte tijd toch al 2 a 3x ruzie hebben gehad en ik denk zelf dat dat misschien komt omdat we te snel een relatie zijn aan gegaan. Hij voelt nog steeds wat voor me namelijk alleen die ruzie's..dan komt het goedjes
Fuck the EBU.![]()
kay, nog maar een peukje dan, zit toch al te verkleumen buiten met de laptop op schoot
Fuck the EBU.![]()
Ik drink nu btw ook echt Roos Vicee Multi Vitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
take it slow skatdan komt het goedjes
Komt wel goed schatje
Fuck the EBU.![]()
Waarom moet je opeens buiten roken dan ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
kay, nog maar een peukje dan, zit toch al te verkleumen buiten met de laptop op schoot![]()
ze zit bij tantequote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom moet je opeens buiten roken dan ?![]()
Logeer bij m'n tante voor 2 nachtjes, hihiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom moet je opeens buiten roken dan ?Fuck the EBU.![]()
net even een mooi jointje gerold met een wiettop en een redelijke hoeveelheid hasj, nu naar mn vriend een paar huizen verderop om hem om te roken![]()
![]()
Mag ik vragen wat de reden is? Omdat je een hele aardige tante hebt? Of praktische redenen? Ik logeer namelijk nooit bij familieledenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Logeer bij m'n tante voor 2 nachtjes, hihi
Wiet en hasj tegelijk?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
net even een mooi jointje gerold met een wiettop en een redelijke hoeveelheid hasj, nu naar mn vriend een paar huizen verderop om hem om te roken![]()
![]()
Dichtsbijzijnde familielid, zijn we als gezin altijd wel close mee geweest. En sinds m'n opa is overleden woont ze alleen in een best groot huis, dus die vind 't dan wel leuk als haar nichtjes komen logeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de reden is? Omdat je een hele aardige tante hebt? Of praktische redenen? Ik logeer namelijk nooit bij familieleden
M'n zus woont ook alleen dus die komt hier op eigen houtje dan wel eens
En ik ook dus, maar soms voelt het meer als een verplichting
Af en toe is ze een beetje zo'n zuurpruim weetjeMaar 't is wel echt een lief mensch
Fuck the EBU.![]()
Ja, is fijn hoor, gewoon je hasj een soort van verkruimen en ook gewoon door je joint heen doen. Levert zeer leuke jointjes opquote:hou wel van die mixjes
![]()
![]()
Even hasj in een korte vloei draaien met shag.. alles wat ik heb atm.
Dan rook ik gewoon 2 shaggies met hasj ipv 1 lange.Dit -- Parkiet is mijn papa
Keertje proberen, heb nog hasj liggen, maar is al maanden oud, want ik kan hasj alleen met poepjes draaien want het is niet hard maar ook niet zacht en hou niet van tabakquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is lekker, dan word je echt wel kneiter![]()
Is hasj nog goed als het maanden heeft gelegen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja, is fijn hoor, gewoon je hasj een soort van verkruimen en ook gewoon door je joint heen doen. Levert zeer leuke jointjes ophou wel van die mixjes
![]()
Geen idee, misschien dat het iets minder is geworden, maar denk eigenlijk dat het nog wel prima te gebruiken is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is hasj nog goed als het maanden heeft gelegen?![]()
Hmm keertje proberen danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat het iets minder is geworden, maar denk eigenlijk dat het nog wel prima te gebruiken is.![]()
Hasj kan zeker wel 1 jaar lang dezelfde kwaliteit houden indien het afgesloten ligt. Effect blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is hasj nog goed als het maanden heeft gelegen?Alleen wiet kan minder worden als het een paar weekjes ligt.
Heb net met een gewicht mijn hasj fijn gestampt.. had niks anders.
Hele skeere tijden.Dit -- Parkiet is mijn papa
Wiet kun je ook gewoon in het zakje fijnstampen met een aanstekerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef Unscrewed het volgende:
Heb net met een gewicht mijn hasj fijn gestampt.. had niks anders.
Hele skeere tijden.Heul geen grinder nodig
Fuck the EBU.![]()
Ik heb dus alleen een korte vloei.. zou ik wat ik normaal zou doen in een lange vloei, in de korte doen.. of zou ik dat over 2 korte verdelen?Dit -- Parkiet is mijn papa
Wiet fijnstampen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wiet kun je ook gewoon in het zakje fijnstampen met een aanstekerHeul geen grinder nodig
Mis ik iets?
Hmm in twee kortequote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb dus alleen een korte vloei.. zou ik wat ik normaal zou doen in een lange vloei, in de korte doen.. of zou ik dat over 2 korte verdelen?Your beauty never ever scared me.![]()
Oh op die fiets, dat ga ik eens proberen dan!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nja iig fijn genoeg om in je joint te strooien, jwz
Volgens mij als je hasj rookt met een korte vloei, dan moet het nog fijner zijn gestampt omdat anders de vloei sneller brand dan de hasj? Kan dat kloppen? Maakt dat iets uit voor het eind effect?Dit -- Parkiet is mijn papa
Chille tipquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wiet kun je ook gewoon in het zakje fijnstampen met een aanstekerHeul geen grinder nodig
![]()
ik rook geen hasjquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh op die fiets, dat ga ik eens proberen dan!
Volgens mij als je hasj rookt met een korte vloei, dan moet het nog fijner zijn gestampt omdat anders de vloei sneller brand dan de hasj? Kan dat kloppen? Maakt dat iets uit voor het eind effect?quote:
Fuck the EBU.![]()
Mijn nek is nu 36 uur verder nog niet volledig van slot, wel bijna. Daar in tegen doet het rond mijn nek en boven mijn schouders echt pijn, als ik dat aanraak voelt het alsof er een mega blauwe plek zit (over dat hele gebied)Your beauty never ever scared me.![]()
Oke!quote:
Maar van wiet wordt je high en van hasj stoned, toch? Dus waarom heet dit het ONZ Stoners?quote:
In iedergeval... zo werkt dat bij mij.Dit -- Parkiet is mijn papa
stoners/highers staat nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar van wiet wordt je high en van hasj stoned, toch? Dus waarom heet dit het ONZ Stoners?
In iedergeval... zo werkt dat bij mij.
Fuck the EBU.![]()
Ja oke.quote:
Tijd voor de shop.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Shops sluiten hier om 12 uur, maar moet nog wel een voorraadje hebben natuurlijk.quote:
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
OMG.quote:Haal je dit allemaal van imageboards vandaan ofzo?
Ik zag hem op FB voorbij komen haha. Ik mag hier niet om lachenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
OMG.Haal je dit allemaal van imageboards vandaan ofzo?
Ohja, dat is natuurlijk politiek incorrect... sorry.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag hem op FB voorbij komen haha. Ik mag hier niet om lachen
Lachen om downies?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja, dat is natuurlijk politiek incorrect... sorry.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja.quote:
Haha ik vind het van mezelf wel erg dat ik dat doe maar ik vond deze afbeelding te geniaalquote:Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik vind het van mezelf wel erg dat ik dat doe maar ik vond deze afbeelding te geniaalBoeie, lol. Niet zo druk om maken, ze weten toch niet dat ze bestaan..
..oke dat is te erg, dat geef ik toe.
Ik maak me er niet druk om haha, absoluut niet maar het is gewoon dat die mensen er ook zo weinig aan kunnen doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Boeie, lol. Niet zo druk om maken, ze weten toch niet dat ze bestaan..
..oke dat is te erg, dat geef ik toe.
Ik woon dus weer bij mijn ouders tijdelijk, en ze vinden het verdacht dat ik om 11u even een frisse neus wil halen... (ze zijn zwaar tegen smoken, en al helemaal tegen drugs.).
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef Unscrewed het volgende:
Ik woon dus weer bij mijn ouders tijdelijk, en ze vinden het verdacht dat ik om 11u even een frisse neus wil halen... (ze zijn zwaar tegen smoken, en al helemaal tegen drugs.).
Waar woonde je eerst dan?![]()
Koop een skateboard.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef Unscrewed het volgende:
![]()
Misschien doen ze alsof ze dom zijn zodat wij ze niet gaan verdenken van bv. de wereld overnemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om haha, absoluut niet maar het is gewoon dat die mensen er ook zo weinig aan kunnen doen
Haha dat zouden mijn ouders ook wel raar vinden jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef Unscrewed het volgende:
*blij dat ik daar geen last van heb* Maar ik zei altijd dat ik een sigaret ging roken met een vriendin. Ze wisten toch wel dat ik rookte en dat boeide hun niet. Of ik zei dat een vriend of vriendin me even nodig was en dat ik zo weer terug was haha
Ik woonde vlakbij het centrum bij mij in de buurt, zo'n gast verhuurde kamers dus ik huurde er eentje voor een kleine prijs, maar dan merk je toch wel dat je uiteindelijk niet meer zoveel geld over hebt om dingen te kopen die je leuk vind.quote:
Hoezo was je het huis uit dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik woonde vlakbij het centrum bij mij in de buurt, zo'n gast verhuurde kamers dus ik huurde er eentje voor een kleine prijs, maar dan merk je toch wel dat je uiteindelijk niet meer zoveel geld over hebt om dingen te kopen die je leuk vind.![]()
Hoe oud ben je? *nieuwsgierig*quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik woonde vlakbij het centrum bij mij in de buurt, zo'n gast verhuurde kamers dus ik huurde er eentje voor een kleine prijs, maar dan merk je toch wel dat je uiteindelijk niet meer zoveel geld over hebt om dingen te kopen die je leuk vind.Your beauty never ever scared me.![]()
Thuiskomen en meuren van de deo en gelijk handen wassen bij binnenkomst. Ja ik ken het
Laatst werd ik weer "betrapt" in mijn eigen appartementje toen pa onverwachts een nacht kwam pitten![]()
![]()
Ik wilde het proberen, op mezelf wonen.quote:+ dan kan je gewoon binnen smoken, vrienden uitnodigen, etc..
12.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Monopoly het volgende:
Thuiskomen en meuren van de deo en gelijk handen wassen bij binnenkomst. Ja ik ken het
Laatst werd ik weer "betrapt" in mijn eigen appartementje toen pa onverwachts een nacht kwam pitten
Fuck the EBU.![]()
Ja, maar dan moet je alles zelf doen vooral als je alleen woontquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wilde het proberen, op mezelf wonen.+ dan kan je gewoon binnen smoken, vrienden uitnodigen, etc..
Daarom was je weg van fok? zolang![]()
Yep.quote:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Monopoly het volgende:
Laatst werd ik weer "betrapt" in mijn eigen appartementje toen pa onverwachts een nacht kwam pitten
Precies, heel onhandig.Dit -- Parkiet is mijn papa
Onder anderen, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je alles zelf doen vooral als je alleen woont
Daarom was je weg van fok? zolang
En ik vond het een beetje saai worden na mijn ban.
Maar ik blijf nu gewoon gezellig met jullie in dit topic en dan komt alles goed.
quote:![]()
_______!
"Hij luistert naar al je problemen"
Wie zegt dat? Misschien word ie wel gek van al dat gezeik.
Ik zie dat paard al bij de bar zitten, zuchten over hoe hij alleen word gebruikt om problemen bij kwijt te kunnen. Zielig beest.Dit -- Parkiet is mijn papa
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
_______!
"Hij luistert naar al je problemen"
Wie zegt dat? Misschien word ie wel gek van al dat gezeik.
Ik zie dat paard al bij de bar zitten, zuchten over hoe hij alleen word gebruikt om problemen bij kwijt te kunnen. Zielig beest.![]()
quote:
Maar tot hoe laat blijven jullie op? Heeft het nog nut om stoned te worden?
Ik blijf tot uurtje of 2 wakker max.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar tot hoe laat blijven jullie op? Heeft het nog nut om stoned te worden?Your beauty never ever scared me.![]()
Mooi! Dan sneak ik toch even naar buiten. Ik rook ze alle 2 meteen achter elkaar in de hoop dat ik er niet ziek van word.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik blijf tot uurtje of 2 wakker max.
Terug in ongeveer 20minuutjes.
Die deed toch mee met exp. robinson?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Fajah Lourens zo'n leuk en lief mens![]()
Mooi! Ik moet om 6uur op zijn en om 7:10 uiterlijk bij de bus staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoef pas om kwart voor 1 op school te zijn morgen. Alle tijd om nog te chillen hier!
Volgens mij zit jij hem ook best te trippen.quote:
Maar weltrusten!
Jepquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die deed toch mee met exp. robinson?Your beauty never ever scared me.![]()
MONO!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoef pas om kwart voor 1 op school te zijn morgen. Alle tijd om nog te chillen hier!
Nou, even smoken dan! Terug voor 12u.. niet weg gaan of inactief worden.
Ik zit hem altijd te trippen. True story.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hem ook best te trippen.
Maar weltrusten!In mijn bedje toch? Zie je zo.quote:![]()
![]()
Amaquote:![]()
Ik heb de laatste dagen een beetje gelurkt enzo. Dus ik heb het één en ander mee gekregen.
Blijf strijden, neem je tijd, doe je ding![]()
![]()
yooquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, even smoken dan! Terug voor 12u.. niet weg gaan of inactief worden.![]()
![]()
Ik neem poppers en glijmiddel mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit hem altijd te trippen. True story.
[..]
In mijn bedje toch? Zie je zo.![]()
Aah lief dat je dat zegtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ama![]()
Ik heb de laatste dagen een beetje gelurkt enzo. Dus ik heb het één en ander mee gekregen.
Blijf strijden, neem je tijd, doe je dingIk zie wel hoe het loopt hihi, ik heb stiekem hoop dat het ooit goed komt maar ik zie eerst wel of mijn date met hem Zondag doorgaat en als dat al doorgaat zijn we alweer een klein stapje in de goeie richting
één stap terug, 3 vooruit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah lief dat je dat zegtIk zie wel hoe het loopt hihi, ik heb stiekem hoop dat het ooit goed komt maar ik zie eerst wel of mijn date met hem Zondag doorgaat en als dat al doorgaat zijn we alweer een klein stapje in de goeie richting
![]()
Dit is toch wel by far één van de leukste reeksen op FOK!
Altijd gezellig, leuk kliekje en nieuwelingen zijn altijd welkom en "rollen" er zo in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
terug.. pff ben fucking stonedquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
yes.
mijn vader stond in de keuken nog soep te maken, dus ik moest snel naar boven.
zijn jullie pupillen ook altijd 'locked' als je stoned bent, ook as er enorm veel licht is?
is me nooit opgevallen, misschien is dat gewoon normaal x)Dit -- Parkiet is mijn papa
Aahquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:06 schreef Monopoly het volgende:
Nog maar één biertje hier, harde struggles.
Kay, nu lig ik hier in bed met de laptop hihi maar kan hier zo niet roken
Zo dus maar slapen
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
Zo dus maar slapen
jammerquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
Zo dus maar slapen
waarom is ":(" een boos gezichtje ;p
heb ik altijd al raar gevonden.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja vind ik raar.. Ben gewend dat je dan normaalquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:10 schreef Unscrewed het volgende:
waarom is ":(" een boos gezichtje ;p
heb ik altijd al raar gevonden.krijgt en als je
intypt een boos poppetje
Met muurtje bij je ogen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
yes.
mijn vader stond in de keuken nog soep te maken, dus ik moest snel naar boven.![]()
ja precies!quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vind ik raar.. Ben gewend dat je dan normaalkrijgt en als je
intypt een boos poppetje
how bedoel je?quote:
yum lekker kopje soep
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:40 schreef Monopoly het volgende:
Dit is toch wel by far één van de leukste reeksen op FOK!
Altijd gezellig, leuk kliekje en nieuwelingen zijn altijd welkom en "rollen" er zo in!Why, thank youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.![]()
oh, nee je komt in de gang, een kant is de keuken, andere kant is de trap omhoog en daar moest ik zijn ;Pquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat je langs hem loopt en dat hij het dan niet zietDit -- Parkiet is mijn papa
effe in bed liggen, ik trip em
Ik ben helemaal nuchter, kan ook niet anders.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:06 schreef Monopoly het volgende:
Nog maar één biertje hier, harde struggles.
Krijg door dit topic echt verrekte zin om een jointje te doen, maar sowieso kan het niet, en dit topic is ook echt slecht voor me wat dat betreftDan maar paar daagjes niet, is goed voor me
Fuck the EBU.![]()
Wilde neuqsex?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Gelijk heb je. Eventjes niet is verhelderendquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben helemaal nuchter, kan ook niet anders.
Krijg door dit topic echt verrekte zin om een jointje te doen, maar sowieso kan het niet, en dit topic is ook echt slecht voor me wat dat betreftDan maar paar daagjes niet, is goed voor me
![]()
![]()
Ja misschien uit het raam, kwam erachter dat ik m'n sigaretten boven heb.quote:
Maar ze heeft me 'vroeger' wel specifiek gevraagd om niet uit het raam te gaan roken, en ze ruikt ook echt alles. Maar on the other hand komt ze nooit echt boven, dus wie weet doet deo the trick wel en kan ik de rest van de rookgeur verklaren door 'ja mijn kleren stinken'alleen dan moet ik sowieso wachten totdat ze slaapt want ze hoort ook alles dus ook het raam open gaan
![]()
dilemma's
Fuck the EBU.![]()
Ja je weet wel, heel wild tegen elkaar op stoten, zo wild dat je beide niet eens weet wat je doet en maar wat doet waardoor er geeneens penetratie voorkomt..quote:
In de wildte neuken dus![]()
Heel vervelend als je dan een keer ergens anders eenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vind ik raar.. Ben gewend dat je dan normaalkrijgt en als je
intypt een boos poppetje
poppetje wil typen en je dan een
krijgt
Of een-verhaal verteld en dat dan afsluit met een
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik zou 't doen hahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja misschien uit het raam, kwam erachter dat ik m'n sigaretten boven heb.
Maar ze heeft me 'vroeger' wel specifiek gevraagd om niet uit het raam te gaan roken, en ze ruikt ook echt alles. Maar on the other hand komt ze nooit echt boven, dus wie weet doet deo the trick wel en kan ik de rest van de rookgeur verklaren door 'ja mijn kleren stinken'alleen dan moet ik sowieso wachten totdat ze slaapt want ze hoort ook alles dus ook het raam open gaan
![]()
dilemma'sYour beauty never ever scared me.![]()
Maar wel irritant om je dan tegelijkertijd in dit topic te begevenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Eventjes niet is verhelderend
Fuck the EBU.![]()
preciesquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heel vervelend als je dan een keer ergens anders eenpoppetje wil typen en je dan een
krijgt
Of een-verhaal verteld en dat dan afsluit met een
![]()
Ik ga me zo schuldig voelen als ze erachter komtquote:kijk zo wel ff, moet sowieso nog ff wachten tot ze slaapt dan
maar daarna ga ik ook slapen hoor
Fuck the EBU.![]()
oke, steken in mijn rechter oog.. hoop niet dat ie gaat 'bloeden'
watquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:23 schreef Unscrewed het volgende:
oke, steken in mijn rechter oog.. hoop niet dat ie gaat 'bloeden'
Fuck the EBU.![]()
Jij loodst ons door zware tijden, en nu mogen wij jou loodsen!quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar wel irritant om je dan tegelijkertijd in dit topic te begeven
Wij zijn strijders voor jou![]()
![]()
Mijn lieve kindersquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij loodst ons door zware tijden, en nu mogen wij jou loodsen!
Wij zijn strijders voor jou![]()
I raised you well
Fuck the EBU.![]()
iki weet hetquote:ik snap ook niet wat er aan de hand is, misschien geen hasj meer kopen van deze dealer, iets klopt niet met deze shit.. ik word wel stoned, maar daar boven op ook heel misselijk en krijg pijn op sommige plaatsen ;P
Als je ogen gaan bloeden van de hasj zou ik idd niet meer bij die dealer gaan kopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
iki weet hetik snap ook niet wat er aan de hand is, misschien geen hasj meer kopen van deze dealer, iets klopt niet met deze shit.. ik word wel stoned, maar daar boven op ook heel misselijk en krijg pijn op sommige plaatsen ;P
![]()
Fuck the EBU.![]()
Beter ga je niet aan rare shit denken nuquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
iki weet hetik snap ook niet wat er aan de hand is, misschien geen hasj meer kopen van deze dealer, iets klopt niet met deze shit.. ik word wel stoned, maar daar boven op ook heel misselijk en krijg pijn op sommige plaatsen ;P
![]()
![]()
Dat je na afloop een pijnlijke oksel en een gebroken navel hebt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja je weet wel, heel wild tegen elkaar op stoten, zo wild dat je beide niet eens weet wat je doet en maar wat doet waardoor er geeneens penetratie voorkomt..
In de wildte neuken dus
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
hoezo? is toch raar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beter ga je niet aan rare shit denken nu
nooit eerder gehad.
hoe word je snel nuchter? dit is echt niet leuk.. ben weer kots misselijk.. dacht vorige keer dat ik teveel had gesmoked maar het komt gewoon door deze rare hasjdie dealer heeft er gewoon allemaal troep in gegooid ofzo ;p
quote:_________! geniaal!
Ik zit me ineens te bedenken wat Prinsjesdag eigenlijk een debiele naam voor een dag is waarop de troonrede wordt voorgedragen
Prinsjesdag
Niet eens Prinsendag, nee, Prinsjesdag.
En dan heeft het ook nog geen flikker met prinsen of prinsjes te maken, maar met een vorst (die overigens al een eeuw vrouwelijk is, niks prinsjes aan dus) die de troonrede voorleest.
En dan ook nog eens op de 3e dinsdag van september (wat is dat voor datum)
Serieus, waar komt dat vandaan
Fuck the EBU.![]()
Beter koop je gewoon bij shopquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hoezo? is toch raar?
nooit eerder gehad.
hoe word je snel nuchter? dit is echt niet leuk.. ben weer kots misselijk.. dacht vorige keer dat ik teveel had gesmoked maar het komt gewoon door deze rare hasjdie dealer heeft er gewoon allemaal troep in gegooid ofzo ;p
Als je die dealer niet vertrouwd![]()
Hoe kom je daar sowieso zo opeens op?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
Ik zit me ineens te bedenken wat Prinsjesdag eigenlijk een debiele naam voor een dag is waarop de troonrede wordt voorgedragen
Prinsjesdag
En dan heeft het ook nog geen flikker met prinsen of prinsjes te maken, maar met een vorst (die overigens al een eeuw vrouwelijk is, niks prinsjes aan dus) die de troonrede voorleest.
Serieus, waar komt dat vandaan
Goeien commentaar maar hoe zou jij het dan willen noemen en op welke datum moet het?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
Prinsjesdag
Serieus, waar komt dat vandaanHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja, ik weet het niet. Is wel duurder daar, maar dan weet je wel wat je krijgt (als je een beetje bij een fatsoenlijke shop koopt).quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon bij shop
Als je die dealer niet vertrouwd
Maar hoe word je snel nuchter?Dit -- Parkiet is mijn papa
Gewoon monarchie afschaffen, klaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Goeien commentaar maar hoe zou jij het dan willen noemen en op welke datum moet het?
Eten, veel. En drinken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Is wel duurder daar, maar dan weet je wel wat je krijgt (als je een beetje bij een fatsoenlijke shop koopt).
Maar hoe word je snel nuchter?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Slapen tenzij je daarvan duizelig word, gewoon wat zoets nemenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Is wel duurder daar, maar dan weet je wel wat je krijgt (als je een beetje bij een fatsoenlijke shop koopt).
Maar hoe word je snel nuchter?![]()
Hij voelt zich er niet goed bij, dit had ik de eerste keer dat ik te veel op had ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:37 schreef Studeur het volgende:
Waarom zou je snel nuchter willen worden?
misselijk..![]()
Fernandez (zoet + veel suiker).
Nadeel is dat je niet meer slaapt.
Neem een warme kop thee met een beetje honing.![]()
Hm, heb niks zoets of energydrink, maar ik zal wel even deze kom soep opeten/drinken en een paar boterhammen smeren. Probleem is dus dat ik misselijk ben en moeite heb met dingen binnen houden.Maar komt goed. Was dat Nostalgie die zei dat als je fapt dat je dan meteen nuchter bent?
(Niet dat ik daar ook maar enigzins behoefte aan heb...
Ohja, ook een great ideaquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:38 schreef Monopoly het volgende:
Neem een warme kop thee met een beetje honing.thanks
En bij mij helpt "mindset" ook.
Gewoon afleiding hebben. Frisse lucht op het balkon of een filmpje kijken ofzoiets.![]()
Als je misselijk bent niet eten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij voelt zich er niet goed bij, dit had ik de eerste keer dat ik te veel op had ook
misselijk..
Als je je niet goed voelt na een blowtje kan het zijn dat je je even draaierig of misselijk voelt. Heb dat ook wel eens, 1 keer per maand ofzo. Gewoon even op bed gaan liggen en na ongeveer een uur voel je dat je weer energie krijgt, ik krijg dan altijd honger. Het is gewoon even de THC die aanklopt in je lichaam, je kalmeert vanzelf weer.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Of neem een douchequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:39 schreef Unscrewed het volgende:
Hm, heb niks zoets of energydrink, maar ik zal wel even deze kom soep opeten/drinken en een paar boterhammen smeren. Probleem is dus dat ik misselijk ben en moeite heb met dingen binnen houden.Maar komt goed. Was dat Nostalgie die zei dat als je fapt dat je dan meteen nuchter bent?
(Niet dat ik daar ook maar enigzins behoefte aan heb...
![]()
Zou ik niet doen. Ik word daar altijd veel erger stoned van (ik doe dat bewust om extra te spacenquote:)
Door de warmte + vochtigheid (stoom enzo) ga je alleen maar harder.![]()
Poeh douchen als je (goed) stoned bent. Ik doe standaard mijn ogen dicht als de shampoo uit mijn haar gewassen wordt.. Telkens als ik daarna mijn ogen open doe ben ik zo dizzy, niet leuk meer. Alleen dus als ik genoeg heb geblowtYour beauty never ever scared me.![]()
Zag ergens Prinsjesdag staanquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe kom je daar sowieso zo opeens op?Heb wel vaker dat ik een woord zie staan en dan ineens besef hoe raar het woord is. Denk aan het woord "deurknop"
Troonredevoorleesdag op 11 septemberquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Goeien commentaar maar hoe zou jij het dan willen noemen en op welke datum moet het?
Fuck the EBU.![]()
Oké, naja dat is wat ik toen deed toen ik misselijk was..quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Ik word daar altijd veel erger stoned van (ik doe dat bewust om extra te spacen)
Door de warmte + vochtigheid (stoom enzo) ga je alleen maar harder.![]()
Ik bedoel dus dat ik uit t raam sta te rokendacht dat ik dat net gezegd had maar zie t niet staan
zit mobiel nu
Fuck the EBU.![]()
Pas op met wat je zegt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik draai mn laatste joint voor vandaag![]()
![]()
Op 20-03-2013 zal je niet meer roken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is zo haha, ik ga daarna mijn bedje in![]()
Hehequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Oké oké. Ik heb net mijn eerste joint vandaag gedraaid![]()
![]()
Voelt dat leuk zeg.. Knetter stoned en toch mijn eerste joint vandaag. Nicequote:Your beauty never ever scared me.![]()
Heb je nog steeds al die Mountain Dew liggen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:38 schreef Monopoly het volgende:
Neem een warme kop thee met een beetje honing.
Morgen maar even broodje eten bij de bakker bart. Nomnomnom. Wat is jullie favoriete broodje daar? Of eten jullie daar nooit? Ik eet daar de laatste tijd te vaak. Vooral een wit bartje tonijnsalade
Ik eet daar nooit, gewoon standaard cadetje met venzquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
Morgen maar even broodje eten bij de bakker bart. Nomnomnom. Wat is jullie favoriete broodje daar? Of eten jullie daar nooit? Ik eet daar de laatste tijd te vaak. Vooral een wit bartje tonijnsalade![]()
![]()
Ik ga eigenlijk altijd voor een half stokbrood gezond met honing-dille dressingquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
Morgen maar even broodje eten bij de bakker bart. Nomnomnom. Wat is jullie favoriete broodje daar? Of eten jullie daar nooit? Ik eet daar de laatste tijd te vaak. Vooral een wit bartje tonijnsalade
Ik ga nog ff een jointje rollen, ofja, er gaat alleen maar hasj doorM'n wiet is op:(
![]()
Die is ook lekker jaquote:Maar wil weer eens wat 'nieuws' proberen
filet americain?quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is ook lekker jaMaar wil weer eens wat 'nieuws' proberen
![]()
Die neem ik af en toe ook. Net als bartje zalm en bartje tonijnsaladequote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb zin in een boterham met een omelet met veel ui en tomaat
Bij sushi restaurants hebben ze altijd sushi met zoete omelet, die zijn echt fucking lekkerquote:
Hou opquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij sushi restaurants hebben ze altijd sushi met zoete omelet, die zijn echt fucking lekkerYour beauty never ever scared me.![]()
Ik krijg er zelf ook honger vanquote:
Ik hou niet zo van kaasquote:
Ik ging morgen geloof ik een poging wagen om lasagna te maken, mits ik een keer vroeg thuis benquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem heb ik hier het meest zin in. Denk dat dit morgenavond mijn avondeten wordt
Fuck lasagne, kapsalonquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ging morgen geloof ik een poging wagen om lasagna te maken, mits ik een keer vroeg thuis ben
vandaag gemaakt, superchillquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ging morgen geloof ik een poging wagen om lasagna te maken, mits ik een keer vroeg thuis ben![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: