SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Studeur
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Studeur:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Wat is het verschil tussen neuken, seks en neuqseks? ;DDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ik weet het.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geniaal
Hoe is de kwaliteit?
Is echt goeie kwaliteit, hij verkoopt alleen geen hasj, alleen wiet.
Maar hij groeit het zelf.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Beter niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik beuk die meid helemaal in elkaar, wie denkt ze wel niet dat ze ishet is een schatje
![]()
![]()
Wie zegt dat het een meid is ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik beuk die meid helemaal in elkaar, wie denkt ze wel niet dat ze is![]()
![]()
#yoloquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Mono toch :$ Kom je eindelijk uit de kast met Mur?![]()
Bans worden niet besproken, jeweetzquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom is ebah gebannedmag hij ooit nog terugkomen?
En ik wist niet eens dat hij een ban had.![]()
Ook niet in ruil voor seks?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, jeweetz
En ik wist niet eens dat hij een ban had.
Fuck the EBU.![]()
hihiquote:voor mij welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat ik zo'n goedkoop sletje ben
Fuck the EBU.![]()
Nicequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet het.
Is echt goeie kwaliteit, hij verkoopt alleen geen hasj, alleen wiet.
Maar hij groeit het zelf.
Rook eigenlijk vrij weinig hasj, ben daar een keer flink bad opgegaan
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Soberzo soa vrijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij vuige sletjes als moira kan je dat beter wel doen.Fuck the EBU.![]()
quote:
Ik heb nog wel een extra nr 3 voor je.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik heb er 3, ik noem ze kwik kwek en kwak.![]()
Godverquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een extra nr 3 voor je.![]()
![]()
Zijn jullie ook het meest ..'fucked up'.. als het jointje begint uit te werken? (Dus ik heb het niet over als je high bent, maar stoned bent). Klinkt misschien raar, maar dan voelt het voor een paar minuten alsof ik enorm high ben en daarna ben ik weer 100% nuchter.
quote:Ik wil kwak wel met jullie delen, ik vind kwak wel chillquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik heb er 3, ik noem ze kwik kwek en kwak.halfjaarscontrolequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook. Laatst weer geweest voor halfjaarscontrole. Helemaal vrij uiteraard.![]()
Sletje
Ik heb soberzo maar 2 gehad in 4 jaar
Fuck the EBU.![]()
Wat denk je er van vas.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ik wil kwak wel met jullie delen, ik vind kwak wel chill![]()
![]()
Mono gaat eerder voor 2 in 4 dagen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
halfjaarscontrole![]()
Sletje
Ik heb soberzo maar 2 gehad in 4 jaar![]()
![]()
Nouja tussen mijn ontmaagding en de vaste relatie die 4,5 jaar geleden begon had ik ook elke 2 weken een andere neuqslet zo'n beetjequote:Was ik 16
![]()
![]()
Ik was slet jwz
Fuck the EBU.![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef Monopoly het volgende:
vas is gewoon jaloers dat mur met andere chimeids balde.![]()
![]()
Jep, dacht dat ik mijn fiets kwijt was op het station, stond ie een rek verderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
AOSWas je nog veilig thuis gekomen zaterdag ?
En het is nou niet alsof Breda zo'n grote fietsenstalling heeft
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: