PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, link eens. Ik heb niets teruggelezen.
Zitten trouwens een hoop kut verhalen tussen, wowquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
@Lindgren, dit niks voor je? http://metrocolumn.nl/Over-de-contest.html
Hier en als je een algemeen topic maakt kan je aardig wat stemmen opleveren
Leuk, ga ik naar kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
Zitten trouwens een hoop kut verhalen tussen, wow
Uit die link boven je post zal je vast wel inspiratie kunnen halenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk, ga ik naar kijken.Ik wilde net wat gaan schrijven, maar ik mis aanleiding en/of inspiratie.
Wat een schijtverhaal. Even het bloed uit mijn ooghoeken vegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
http://metrocolumn.nl/view/cv4v/src:aside_top
Gewoon een stuk zonder clue of boodschapquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
http://metrocolumn.nl/view/cv4v/src:aside_top
Ja als dat al 500 stemmen oplevert zie ik jou wel heel wat stemmen binnenhalenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een schijtverhaal. Even het bloed uit mijn ooghoeken vegen.
het waren dus 500 bedpartnersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja als dat al 500 stemmen oplevert zie ik jou wel heel wat stemmen binnenhalen
Over mijquote:
Je had even je PI moeten veranderenquote:
shitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je had even je PI moeten veranderenMaar bedankt, had het vanmiddag wel even moeilijk toen ik naar zijn huis ging. Ziet er zo raar uit enzo. 88 is wel een mooie leeftijd maar het blijft toch de vader van je moeder. Ik had ook wel echt een goede band met hem.
quote:
Hoeveel gekochtquote:
Het is iemand die er altijd was, op verjaardagen, op belangrijke dagen, vaak ook gewoon zomaar. Een vaste waarde. Ik hoop dat het vredig is gegaan. Voor hem zoals het klinkt wel mooi, in de armen van zijn kind. Sterkte voor jullie allemaal daar, dit zijn rot periodesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je had even je PI moeten veranderenMaar bedankt, had het vanmiddag wel even moeilijk toen ik naar zijn huis ging. Ziet er zo raar uit enzo. 88 is wel een mooie leeftijd maar het blijft toch de vader van je moeder. Ik had ook wel echt een goede band met hem.
bagger psvquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:30 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)enten-van-Ajax.dhtml
wat vind je hier nou van timmy
Gerechtigheidquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:30 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)enten-van-Ajax.dhtml
wat vind je hier nou van timmy
Nee open bidquote:
Waaromquote:
Ik zag net een bid war. 30 seconde te gaan: 33k. Eindigt hij op 74kquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
WaaromEentje goedkoper dan de mijne?
Denk dat mijn prijs wel goed was, al moet ik nog wel een 352 kaartje kopen en naar Cam maken (of CF is ook genoeg)
Gebeurt echt zo vaakquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zag net een bid war. 30 seconde te gaan: 33k. Eindigt hij op 74k
CF>CAM kost toch niet zoveel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gebeurt echt zo vaak
Op CF heeft ie ook 9 chem, dus dikke prima voor 63k mijn Ibarbo 352
5 nu. 1 verkocht voor 71k. 500c winstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gebeurt echt zo vaak
Op CF heeft ie ook 9 chem, dus dikke prima voor 63k mijn Ibarbo 352
Ik heb net zon kaartje voor 1,5k eerste waar ik op bood, dus zal wel cheaper zijnquote:
netjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar hij is nu toch op 9 chem
[ afbeelding ]
Jeeej61k winst na tax
Meestal iets duurder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb net zon kaartje voor 1,5k eerste waar ik op bood, dus zal wel cheaper zijn
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tennismaster, sterkte kerel. Altijd klotenieuws zo iets.
haha het is net de hitler groet XD En dan een Duitser. Dat is wel raar ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb net zon kaartje voor 1,5k eerste waar ik op bood, dus zal wel cheaper zijn
Vinden jullie dit er ook niet altijd wat apart uit zien: [ afbeelding ]
een duitser die zo staat?![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha het is net de hitler groet XD En dan een Duitser. Dat is wel raar ja.
Nee heb al 13 Ibarbosquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef Thorb het volgende:
Wie koopt even alle Altidore's onder de 30k op?
[ afbeelding ]
misschien moet je ze dan laten spelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:49 schreef Djeetje het volgende:
pff wat een gedoe al die talenten zeuren over hun rol in mijn team
Lol.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee heb al 13 Ibarbos
Timmy zet eens iets te koop stuur ik je iets
Zet iets pruts eropquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol.
Ik heb nog 1 payet te koop staan? Ik krijg weer sold shit terug op mijn TP btw
Niet te voorspellen. Liverpool wisselvallig. En vorige keer was Benteke helemaal lös gegaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
Zal Liverpool uit bij Aston Villa winnen ?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zet iets pruts erop
Weer een Ibarbo kwijt
jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
Zal Liverpool uit bij Aston Villa winnen ?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat is deze?
Hij had net nog wat contracten.
[ afbeelding ]
En ik ben wel mijn coins kwijt.
Dat is gewoon de completing bugquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat is deze?
[ afbeelding ]
Niks aan de hand, je krijgt hem straks gewoon, met contracten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat is deze?
[ afbeelding ]
Nee dat zoeken is altijd een kut werk en ik was toch bezig. Zag dat ik er meer dan 1 hadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker Thad, thanksMaar ik had er ook wel voor willen betalen hoor
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dat zoeken is altijd een kut werk en ik was toch bezig. Zag dat ik er meer dan 1 had
wat is dat ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien iets voor jou?
Stoke gaat echt niet winnen.
Ga dan voor NAC bij Twente uit
Burak erbijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef Thorb het volgende:
Gala waagt poging voor Robben in zomer. Robben linken met Sneijder en nog wat goedkoper ook
Drogba erbij
aftrekemoticonquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef Thorb het volgende:
Gala waagt poging voor Robben in zomer. Robben linken met Sneijder en nog wat goedkoper ook
Drogba erbij
Als Gala in het spel komt, maar dat zal wel nu ze Drogba hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef Thorb het volgende:
Drogba erbij
Serieus, stop er gewoon mee.quote:
Chiellini en Ogbonna omdraaienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nu IF Chiellini en IF Vidal nog even halen
Waarom na 1 jaar weer eruit halen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Gala in het spel komt, maar dat zal wel nu ze Drogba hebben
Liverpool niet kunnen voorspellen, maar wel zeggen dat Stoke niet gaat winnen. Oke.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien iets voor jou?
Stoke gaat echt niet winnen.
Ga dan voor NAC bij Twente uit
Ja moet ik nog ff doen, stond nog omdat ik Campagnaro daar eerst had staanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Chiellini en Ogbonna omdraaien
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nu IF Chiellini en IF Vidal nog even halen
Is voor je eigen bestwil knul.quote:
Beetjequote:
Dan is het goedquote:
Stoke heeft laatste 4 wedstrijden niet gewonnen. Laatste 8 uitwedstrijden niet gewonnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom na 1 jaar weer eruit halen.
[..]
Liverpool niet kunnen voorspellen, maar wel zeggen dat Stoke niet gaat winnen. Oke.
Omdat ze de rechten miss niet hebben? Ik snap sowieso niet dat ze maar 1 club hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom na 1 jaar weer eruit halen.
[..]
Liverpool niet kunnen voorspellen, maar wel zeggen dat Stoke niet gaat winnen. Oke.
NAC lijkt nog wel een optie ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Stoke heeft laatste 4 wedstrijden niet gewonnen. Laatste 8 uitwedstrijden niet gewonnen.
Laatste 5 uitwedstrijden verloren.
Ja ze gaan idd winnen tegen Everton
nu weet ik wat ik altijd fout heb gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Anders had ik namelijk deze moeten posten
[ afbeelding ]
Het is niet waarschijnlijk, maar het kan wel. Het is niet voor niets gokken hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Stoke heeft laatste 4 wedstrijden niet gewonnen. Laatste 8 uitwedstrijden niet gewonnen.
Laatste 5 uitwedstrijden verloren.
Ja ze gaan idd winnen tegen Everton
"Het is geen gokken, het is wedden" - Tim86quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is niet waarschijnlijk, maar het kan wel. Het is niet voor niets gokken he
Al hoop ik elk jaar dat ze degraderen.
Stoke degraderen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
wedden > gokkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
"Het is geen gokken, het is wedden" - Tim86
Geen van beide is goedquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor iemand met het denkvermogen van een scooterkopper is het gokken hoor.
Moet het nog gebeuren? And what will be my profits?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef Thorb het volgende:
Wie koopt even alle Altidore's onder de 30k op?
[ afbeelding ]
Moet jij weten, ik heb er 0 (of er moet er eentje achterin de watchlist staan).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Moet het nog gebeuren? And what will be my profits?
#tradenalstbakkertquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
net een UP van Rijn voor 1200 coins
gaat op PS3 voor 12,5k, maar die van mij was in faifettebek dus die verkoopt niet.
even omvormen en winst
quote:
Ik kan ze helemaal niet eens kwijtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik heb er 0 (of er moet er eentje achterin de watchlist staan).
zal Baje wel zijn...quote:
Was dat met bieden of vond je er 1 met een lage BIN toen je net naar hem zocht?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
net een UP van Rijn voor 1200 coins
gaat op PS3 voor 12,5k, maar die van mij was in faifettebek dus die verkoopt niet.
even omvormen en winst
Ik verkocht een brons fitness voor 600 coins. Nog heul veul te gaan dit weekendquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan ze helemaal niet eens kwijtVolle TP.
Er was 1 speler die een hattrick scoorde en vorige week ook maar dan bij een andere club. Hij zit alleen niet in FUT. Verder weet ik niet welke bronzes kans maken op een IF.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik verkocht een brons fitness voor 600 coins. Nog heul veul te gaan dit weekend
Beter komen er geen goede brons IF's.
bieden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was dat met bieden of vond je er 1 met een lage BIN toen je net naar hem zocht?
Noem eens een IFquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:24 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil een team met Originele IF's maar ik heb echt totaal geen inspiratie
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:24 schreef el-blanchito het volgende:
en een Jacksonquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Aan het eind van het seizoen zal er ook wel een TOTS Bale uitkomen. Waarschijnlijk op CF/CAM.
Ram een paar keer op de random buttom van wefut.nlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:24 schreef el-blanchito het volgende:
Waarom niet die IF Braziliaan op Cam?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:29 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]Mijn tweede door random gevormde squad.
LM, Rincon en César waren de randoms
Welke website heb je uiteindelijk gekozen voor de randoms?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:29 schreef ThadCastle het volgende:
Mag niet. Had de NIF uit de randomquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom niet die IF Braziliaan op Cam?
Geen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Welke website heb je uiteindelijk gekozen voor de randoms?
Je mag wel downgrade maar niet upgrade? Stomquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mag niet. Had de NIF uit de random
Nee eerlijk. En logisch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je mag wel downgrade maar niet upgrade? Stom
Jullie site's randoms zijn niet echt handig daarvoorquote:
Nikita Rukavystyaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:29 schreef ThadCastle het volgende:
Waar is die random knop dan ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jullie site's randoms zijn niet echt handig daarvoor
Wantquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jullie site's randoms zijn niet echt handig daarvoor
Weinig te kiezen, altijd gouden en dat was juist niet de bedoeling.quote:
DS2 v2?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom ken ik alle spelers van fut uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |