gezeur om het zeuren op gezeurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:55 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Staatsrechtmensen; De partij van de dieren legt tijdens de troonwisseling geen eed af . wat vinden jullie hiervan?:D
Hoewel ik geen staatsrechtmens ben toch even my two cents: ik vind het idioot en respectloos.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:55 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Staatsrechtmensen; De partij van de dieren legt tijdens de troonwisseling geen eed af . wat vinden jullie hiervan?:D
Ik vind het ook een gezeur;quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoewel ik geen staatsrechtmens ben toch even my two cents: ik vind het gezeur en respectloos.
Nederland is een monarchie, de koning is het staatshoofd en de vorst van ons land. Natuurlijk dien je de vorst ook op een bepaalde manier en natuurlijk bewijs je hem het respect dat bij zijn positie hoort.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:00 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ik vind het ook een gezeur;
maar je dient toch niet de koning? Je bent toch door het volk gekozen? je moet toch het volk dienen?
Waarom als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een royalist. Maar dat had je wel door denk ik.
Das een gevalletje Duitsers fuckenquote:
Het is idiote symboolpolitiek en bovendien is het disrespectvol en hypocriet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:55 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ik vind het een mooie traditie. Een mooi symbool van eenheid, een vast anker in veranderende tijden. Tijden waarin veel mensen zichzelf en hun meningen laten regeren door een zekere mate van 'waan van de dag'.quote:
Ik ben niet zo happy met hun salaris, Ik hou ook niet van royalpropaganda en het is een erebaantje. Het is wel een mooie traditie:)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nederland is een monarchie, de koning is het staatshoofd en de vorst van ons land. Natuurlijk dien je de vorst ook op een bepaalde manier en natuurlijk bewijs je hem het respect dat bij zijn positie hoort.
Maar ik ben dan ook een royalist. Maar dat had je wel door denk ik.
quote:
Logischerwijs ben ik het daar dus niet mee eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:11 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ja, maar
[..]
Ik ben niet zo happy met hun salaris, Ik hou ook niet van royalpropaganda en het is een erebaantje.
Willem de eerste was een goede koning? Was bernard een betrouwbare prins?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Logischerwijs ben ik het daar dus niet mee eens.
Ja wat denk je dat een verkiezing kost?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:11 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ja, maar
[..]
Ik ben niet zo happy met hun salaris, Ik hou ook niet van royalpropaganda en het is een erebaantje. Het is wel een mooie traditie:)
Ja, alles kost geld. Ik vind niet dat een verkiezing door ons moet worden betaald.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja wat denk je dat een verkiezing kost?
ahum? Door wie dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, alles kost geld. Ik vind niet dat een verkiezing door ons moet worden betaald.
Ik vind van niet. Agree to disagree?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Willem de eerste was een goede koning? Was bernard een betrouwbare prins?
Ik vind dat ze wat salaris in mogen leveren. Als ze dat doen, krijgen ze direct mijn steun.
Ze hebben toch donateurs? Ik heb het over de campagne he en niet de verkiezingen zelf:Pquote:
Nou nou, 9 ton voor bea. En daar werk je dan 30 jaar 24/7 voor. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Willem de eerste was een goede koning? Was bernard een betrouwbare prins?
Ik vind dat ze wat salaris in mogen leveren. Als ze dat doen, krijgen ze direct mijn steun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |