abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124883258
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Gebogen scherm is wel zonde
Als dat er voor zorgt dat je oppervlak groter wordt, maar je toestel ongeveer hetzelfde blijft, dan teken ik ervoor.
People assume too much.
  donderdag 4 april 2013 @ 19:14:31 #152
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124886517
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Gebogen scherm is wel zonde
Convex aan buitenkant, concaaf aan de binnenkant zou anders prima kunnen. Soort digitale platvink zegmaar.

Maar ik zou shit met een korrel zout nemen.

Ik baal ervan dat mijn telefoon nu rond de 11% en een keer zelfs met 34% eruit geklapt is... Alleen omdat het koud is?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_124911665
En een wat uitgebreider artikel op hardware.info
Nogmaals: geen idee of het echt is, maar ik zie dit ontwerp wel zitten. Vooral met touch aan de achterkant en een 5 inch scherm zonder dat het toestel groter wordt.

http://nl.hardware.info/n(...)espot-in-los-angeles
People assume too much.
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:03:56 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_124913841
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:56 schreef very het volgende:
En een wat uitgebreider artikel op hardware.info
Nogmaals: geen idee of het echt is, maar ik zie dit ontwerp wel zitten. Vooral met touch aan de achterkant en een 5 inch scherm zonder dat het toestel groter wordt.

http://nl.hardware.info/n(...)espot-in-los-angeles
Het ziet er best echt uit. Als je goed kijkt zie je ook dat de boling voornamelijk aan de achterkant zit en niet aan de voorkant. Ik vind het wel een spectaculair gerucht als het geen fake is.

Ik ben er echter nog niet van overtuigd dat het geen photoshop is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_124935737
Ik ben op zoek naar een strategie spel wat ik vroeger altijd speelde. Op de kaart waren een vijftiental legerbases. Je speelde tegen 1 of 2 computervijanden en je moest steeds tanks sturen naar andere legerbases om ze te veroveren. Als in een base bijvoorbeeld 5 tanks staan dan moest je er 10 sturen om hem te veroveren. Tenzij het een extra verstevigde base was. Dan moest je x4. Welk spel bedoel ik?
pi_124966404
Ik zoek een Cydia tweak. Had hem ooit geïnstalleerd maar ben de naam vergeten. Zorgt ervoor dat wanneer er muziek afgespeeld wordt, de multitaskbar automatisch opent in de muziek knoppen, zodat je dus niet eerst hoeft te swipen. Iemand een idee? :)

Edit: nog iets. Ik heb zo'n lightning adapter bij m'n iPhone en daarmee kan ik hem prima opladen/syncen met een 'oude' kabel. Alleen m'n iPhone dock en de audiosystemen in onze auto's krijgen er geen muziek uit ;( Is hier iets aan te doen? Zit op iOS 6.1, maar updaten naar de nieuwste versie gaat dit niet oplossen denk ik.

[ Bericht 19% gewijzigd door OverRated op 06-04-2013 22:00:40 ]
pi_124968974
Is het een originele Apple adapter?
pi_124970680
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:27 schreef ColtZ40 het volgende:
Is het een originele Apple adapter?
Nee, dat niet inderdaad :') Maar ik dacht dat het niet uitmaakte omdat hij dus wel wil laden en syncen. 3,66 om 30 euro. Maar ja, anders koop ik wel gewoon een originele.
pi_124973155
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:59 schreef OverRated het volgende:

[..]

Nee, dat niet inderdaad :') Maar ik dacht dat het niet uitmaakte omdat hij dus wel wil laden en syncen. 3,66 om 30 euro. Maar ja, anders koop ik wel gewoon een originele.
Denk dat de audiofunctie er niet in zit ofzo :D
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_124973349
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2013 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Denk dat de audiofunctie er niet in zit ofzo :D
Zou lekker zijn :') Reviews op DX waren allemaal wel ok. Was ook een staff pick. Maar ja..
pi_124973387
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef OverRated het volgende:

[..]

Zou lekker zijn :') Reviews op DX waren allemaal wel ok. Was ook een staff pick. Maar ja..
Voor 3,66 is het ook wel een aanrader in principe, maar jammer dat audio niet meegepikt is
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  maandag 8 april 2013 @ 16:42:08 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125035440
mijn iPhone heeft de hinderlijke gewoonte elke keer standaard de map 'iOs photos' aan te maken op mijn Facebook zodra ik een foto probeer te uploaden naar FB. Ook al gooi ik die map weg op facebook zelf, de volgende keer dat ik een foto maak en die in een ándere map wegschrijf, heeft mijn iPhone zelf alweer een map 'iOs photos' aangemaakt. Weet iemand of dat een standaard instelling is en waar ik die kan wijzigen?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 8 april 2013 @ 19:42:46 #163
12888 Skull-splitter
pi_125042552
quote:
8s.gif Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
mijn iPhone heeft de hinderlijke gewoonte elke keer standaard de map 'iOs photos' aan te maken op mijn Facebook zodra ik een foto probeer te uploaden naar FB. Ook al gooi ik die map weg op facebook zelf, de volgende keer dat ik een foto maak en die in een ándere map wegschrijf, heeft mijn iPhone zelf alweer een map 'iOs photos' aangemaakt. Weet iemand of dat een standaard instelling is en waar ik die kan wijzigen?
Welke van de tig FB-apps?

Even een praktisch vraagje: door het gebruik van een Lunatik Taktik case past mijn beyerdynamic niet meer.
Ik weet dat ze bestaan maar kan ze bij MM, iCentre, Applestores etc niet vinden. Ik ben op zoek naar een slanke 4-polige extender of een verlengsnoertje van minimale lengte. Merk maakt niet gek veel uit, als het maar werkt.
  maandag 8 april 2013 @ 21:28:18 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125048713
Geen app, foto's direct vanuit je folder uploaden naar FB.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 8 april 2013 @ 22:09:44 #165
12888 Skull-splitter
pi_125051292
Doe ik nooit, app is net zo snel geloof ik, maar ik vind het dan niet zo heel gek dat ie aparte mapjes gaat aanmaken...
pi_125053604
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:28 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij kun je daar niks aan doen. Ik zat ook al met dat probleem ;( Gewoon steeds op Facebook even die foto's in een andere map zetten, zodat die iOS photos leeg blijft.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:36:45 #167
12888 Skull-splitter
pi_125061982
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef OverRated het volgende:

[..]

Volgens mij kun je daar niks aan doen. Ik zat ook al met dat probleem ;( Gewoon steeds op Facebook even die foto's in een andere map zetten, zodat die iOS photos leeg blijft.
App aanslingeren en dan foto's posten is vaak net zo snel...
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:14:02 #168
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_125065254
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:28 schreef SEMTEX het volgende:
Dan lijkt het mij duidelijk waarom een map iOS-foto's wordt aangemaakt.
pi_125068405
Voor de liefhebbers, twee mooie Winterboard themes:

EnkeIt en FlatIcons.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_125068538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:57 schreef Baghdaddy het volgende:
Voor de liefhebbers, twee mooie Winterboard themes:

EnkeIt en FlatIcons.
Allebei erg mooi _O_ :D

Gebruik nu Ayecon en het voordeel daarvan is dat ook iconen die niet speciaal aangepast zijn, automatisch veranderd worden. Eens kijken hoe dat zit bij deze thema's.
pi_125068720
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef OverRated het volgende:

[..]

Allebei erg mooi _O_ :D

Gebruik nu Ayecon en het voordeel daarvan is dat ook iconen die niet speciaal aangepast zijn, automatisch veranderd worden. Eens kijken hoe dat zit bij deze thema's.
:). Ayecon is inderdaad ook erg mooi. Volgens mij passen deze thema's niet-aangepaste icoontjes niet aan maar je kan al je verzoeken doorsturen naar de makers. Sarif is overigens ook wel mooi!
pi_125068939
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:07 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

:). Ayecon is inderdaad ook erg mooi. Volgens mij passen deze thema's niet-aangepaste icoontjes niet aan maar je kan al je verzoeken doorsturen naar de makers. Sarif is overigens ook wel mooi!
Die is ook best mooi ja. Heb iOS'86 en Glasklart ook er op, maar die gebruik ik eigenlijk nooit.

pi_125069017
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef OverRated het volgende:

[..]

Die is ook best mooi ja. Heb iOS'86 en Glasklart ook er op, maar die gebruik ik eigenlijk nooit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Glaskart had ik vroeger altijd, maar ik raak snel uitgekeken :'( . Huidige set-up :).
pi_125069180
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:15 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Glaskart had ik vroeger altijd, maar ik raak snel uitgekeken :'( . Huidige set-up :).
vind die icoontjes wel leuk, maar zo dicht op elkaar is zonloos en alleen maar onnodig ongemakkelijk. het ziet er ook niet beter uit IMO

Nog een nadeel van die skins: voor lang niet alle apps zijn vervangende icons
People assume too much.
pi_125069241
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:21 schreef very het volgende:

[..]

vind die icoontjes wel leuk, maar zo dicht op elkaar is zonloos en alleen maar onnodig ongemakkelijk. het ziet er ook niet beter uit IMO

Nog een nadeel van die skins: voor lang niet alle apps zijn vervangende icons
Kan inderdaad ongemakkelijk zijn maar ben het gelukkig gewend sinds ik een iPhone gebruik. Mwah.. het is niet echt een nadeel denk ik. Bovengenoemde thema's leveren namelijk een PSD template waarbij je, als je basic Photoshop skills hebt, makkelijk zelf icoontjes kan maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')