Als dat er voor zorgt dat je oppervlak groter wordt, maar je toestel ongeveer hetzelfde blijft, dan teken ik ervoor.quote:
Convex aan buitenkant, concaaf aan de binnenkant zou anders prima kunnen. Soort digitale platvink zegmaar.quote:
Het ziet er best echt uit. Als je goed kijkt zie je ook dat de boling voornamelijk aan de achterkant zit en niet aan de voorkant. Ik vind het wel een spectaculair gerucht als het geen fake is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:56 schreef very het volgende:
En een wat uitgebreider artikel op hardware.info
Nogmaals: geen idee of het echt is, maar ik zie dit ontwerp wel zitten. Vooral met touch aan de achterkant en een 5 inch scherm zonder dat het toestel groter wordt.
http://nl.hardware.info/n(...)espot-in-los-angeles
Nee, dat niet inderdaadquote:
Denk dat de audiofunctie er niet in zit ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee, dat niet inderdaadMaar ik dacht dat het niet uitmaakte omdat hij dus wel wil laden en syncen. 3,66 om 30 euro. Maar ja, anders koop ik wel gewoon een originele.
Zou lekker zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat de audiofunctie er niet in zit ofzo
Voor 3,66 is het ook wel een aanrader in principe, maar jammer dat audio niet meegepikt isquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zou lekker zijnReviews op DX waren allemaal wel ok. Was ook een staff pick. Maar ja..
Welke van de tig FB-apps?quote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
mijn iPhone heeft de hinderlijke gewoonte elke keer standaard de map 'iOs photos' aan te maken op mijn Facebook zodra ik een foto probeer te uploaden naar FB. Ook al gooi ik die map weg op facebook zelf, de volgende keer dat ik een foto maak en die in een ándere map wegschrijf, heeft mijn iPhone zelf alweer een map 'iOs photos' aangemaakt. Weet iemand of dat een standaard instelling is en waar ik die kan wijzigen?
Volgens mij kun je daar niks aan doen. Ik zat ook al met dat probleemquote:Op maandag 8 april 2013 21:28 schreef SEMTEX het volgende:
Geen app, foto's direct vanuit je folder uploaden naar FB.
App aanslingeren en dan foto's posten is vaak net zo snel...quote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar niks aan doen. Ik zat ook al met dat probleemGewoon steeds op Facebook even die foto's in een andere map zetten, zodat die iOS photos leeg blijft.
Dan lijkt het mij duidelijk waarom een map iOS-foto's wordt aangemaakt.quote:Op maandag 8 april 2013 21:28 schreef SEMTEX het volgende:
Geen app, foto's direct vanuit je folder uploaden naar FB.
Allebei erg mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:57 schreef Baghdaddy het volgende:
Voor de liefhebbers, twee mooie Winterboard themes:
EnkeIt en FlatIcons.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Allebei erg mooi![]()
Gebruik nu Ayecon en het voordeel daarvan is dat ook iconen die niet speciaal aangepast zijn, automatisch veranderd worden. Eens kijken hoe dat zit bij deze thema's.
Die is ook best mooi ja. Heb iOS'86 en Glasklart ook er op, maar die gebruik ik eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:07 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]. Ayecon is inderdaad ook erg mooi. Volgens mij passen deze thema's niet-aangepaste icoontjes niet aan maar je kan al je verzoeken doorsturen naar de makers. Sarif is overigens ook wel mooi!
Glaskart had ik vroeger altijd, maar ik raak snel uitgekekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die is ook best mooi ja. Heb iOS'86 en Glasklart ook er op, maar die gebruik ik eigenlijk nooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind die icoontjes wel leuk, maar zo dicht op elkaar is zonloos en alleen maar onnodig ongemakkelijk. het ziet er ook niet beter uit IMOquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Glaskart had ik vroeger altijd, maar ik raak snel uitgekeken. Huidige set-up
.
Kan inderdaad ongemakkelijk zijn maar ben het gelukkig gewend sinds ik een iPhone gebruik. Mwah.. het is niet echt een nadeel denk ik. Bovengenoemde thema's leveren namelijk een PSD template waarbij je, als je basic Photoshop skills hebt, makkelijk zelf icoontjes kan maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:21 schreef very het volgende:
[..]
vind die icoontjes wel leuk, maar zo dicht op elkaar is zonloos en alleen maar onnodig ongemakkelijk. het ziet er ook niet beter uit IMO
Nog een nadeel van die skins: voor lang niet alle apps zijn vervangende icons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |