quote:> Pizza_Pepperoni vraagt om aandacht en wil reacties op zijn FoBo, reageren kan hier: Fotoboek van Pizza_Pepperoni
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in jouw fobo kan ik die quote van mij helemaal niet meer herinnerenquote:
Nexus 4, 400 euroquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vind het trouwens wel grappig dat mensen altijd roepen dat je 600 euro voor een iPhone betaalt en dat android stukken goedkoper is
dat terwijl de topmodellen van producenten van android telefoontjes ook dik 600 euro kosten
NEE IK HEB REACTIES OP MIJN FOBO NODIGquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEB JE KLAPPEN NODIG OP JE GYMNASIUMHOOFD.
Niet jouw OPquote:
welke?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
in jouw fobo kan ik die quote van mij helemaal niet meer herinneren
DAT DOE JEMAAR LEKKER IN EJ EIGEN TIJDquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NEE IK HEB REACTIES OP MIJN FOBO NODIG
heb je nu een iphone?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik had de htc nexus one ooit. die ging allemaal raar flitsen for no reason
ok link?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NEE IK HEB REACTIES OP MIJN FOBO NODIG
Ik nog nooit ergens last van gehad met mijn Nexus 4, topding!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik had de htc nexus one ooit. die ging allemaal raar flitsen for no reason
Dat jij een god bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |