Zo komt het niet echt op me over. Sorry. Leeftijdsverschil is geen probleem, als deze niet ervaren wordt. Schijnbaar ervaart hij het wel zo.quote:Hij is wel redelijk jong van geest voor zijn leeftijd terwijl ik juist wat ouder een serieuzer ben voor mijn leeftijd.
Ditquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef seasushi het volgende:
Hij verzint een heel slecht excuus om het uit te maken
Wat is nou 4 jaar verschil? Dat gaat toch nergens over?
Het leeftijdsverschil is inmiddels 5 jaar. Ik ben nog 18 en hij is inmiddels 23.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef seasushi het volgende:
Hij verzint een heel slecht excuus om het uit te maken
Wat is nou 4 jaar verschil? Dat gaat toch nergens over?
Daarmee doel je op mijn topic of niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef P8 het volgende:
[..]
Zo komt het niet echt op me over. Sorry. Leeftijdsverschil is geen probleem, als deze niet ervaren wordt. Schijnbaar ervaart hij het wel zo.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:04 schreef Martje10 het volgende:
[..]
Het leeftijdsverschil is inmiddels 5 jaar. Ik ben nog 18 en hij is inmiddels 23.
[..]
Daarmee doel je op mijn topic of niet? Ik was gewoon benieuwd naar of ik nou raar denk of dat hij dat doet.
Dat zou het leeftijdsverschil juist uit moeten vlakken..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:53 schreef Martje10 het volgende:
Hallo iedereen,
Graag jullie mening, ik ben zelf 18 en date nu een tijdje met een jongen. Toen we begonnen met daten was hij 22 maar inmiddels net een paar dagen 23. Nu het een beetje serieus begint te worden twijfelt hij over het leeftijdverschil. Hij is wel redelijk jong van geest voor zijn leeftijd terwijl ik juist wat ouder een serieuzer ben voor mijn leeftijd.
Graag jullie mening.
Kijk deze man conclusies trekken op basis van een OP van drie regels.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef P8 het volgende:
[..]
Zo komt het niet echt op me over. Sorry. Leeftijdsverschil is geen probleem, als deze niet ervaren wordt. Schijnbaar ervaart hij het wel zo.
Welke onterechte conclusie trek ik volgens jou?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:07 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Kijk deze man conclusies trekken op basis van een OP van drie regels.
4 of 5 maakt nou ook weer geen denderend verschil. Denk dat hem eerder andere dingen dwars zit dan die paar jaar. Misschien zit jij nog op de middelbare, woon je nog thuis en is hij al klaar met zijn studie, werkend en al jaren op zichzelf wonend? Dat hij eventueel door genoemde verschillen gaat twijfelen lijkt mij logischer dan die 5 jaar..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:04 schreef Martje10 het volgende:
[..]
Het leeftijdsverschil is inmiddels 5 jaar. Ik ben nog 18 en hij is inmiddels 23.
Nee dat is het ook niet, het is ten eerste ook niet dat hij perse geen serieuze relatie wil maar heeft wel behoorlijke twijfels.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
4 of 5 maakt nou ook weer geen denderend verschil. Denk dat hem eerder andere dingen dwars zit dan die paar jaar. Misschien zit jij nog op de middelbare, woon je nog thuis en is hij al klaar met zijn studie, werkend en al jaren op zichzelf wonend? Dat hij eventueel door genoemde verschillen gaat twijfelen lijkt mij logischer dan die 5 jaar..
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:08 schreef P8 het volgende:
[..]
Welke onterechte conclusie trek ik volgens jou?
Ik zeg niet dat het onterecht is, ik zeg dat het snel geconcludeerd is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef P8 het volgende:
[..]
Tsja wij kunnen ook niet in die kerel zijn hoofd kijken.. Misschien wil hij tijdens zijn studententijd wel gewoon geen relatie en alleen scharrelen etc. En misschien zitten zijn vrienden wel te vervelen dat hij met een 18jarige bezig is. Of is het inderdaad gewoon dat leeftijdsverschil wat hem dwars zit.. Zoveel opties, en hij is toch echt diegene die jou het antwoord kan geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:16 schreef Martje10 het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, het is ten eerste ook niet dat hij perse geen serieuze relatie wil maar heeft wel behoorlijke twijfels.
Verder zit in in 6 gymasium maar hij is net opnieuw een opleiding begonnen en zit pas in zijn eerste jaar. Dus daar zit ook nauwelijks verschil in. Verder woont hij nu 2 jaar op zichzelf. Ik woon nog bij mijn ouders maar ook nog maar een paar maanden. Dus ook dat gaat veranderen. Daarbij vindt hij het niet erg om bij mij thuis te komen.
Fijn om jullie positieve reacties te lezen.
Tsja, dat eerste zou wel kunnen. Al heeft 'ie het daar nooit zo over gehad. Zou ook wel raar zijn om te vertellen. Over zijn vrienden weet ik niet, die vinden mij ook wel aardig, ik ken hem notabene via een van zijn beste vrienden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja wij kunnen ook niet in die kerel zijn hoofd kijken.. Misschien wil hij tijdens zijn studententijd wel gewoon geen relatie en alleen scharrelen etc. En misschien zitten zijn vrienden wel te vervelen dat hij met een 18jarige bezig is. Of is het inderdaad gewoon dat leeftijdsverschil wat hem dwars zit.. Zoveel opties, en hij is toch echt diegene die jou het antwoord kan geven.
sarcasme neem ik aan? want anders zeg jij, een paar dagen geleden kon het wel en nu niet meer?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:23 schreef Kola het volgende:
Ja, dat verschil is veel te groot! Jij bent pas 18!! Echt, de max is 22 hoor.
Enige verschil is dat de meeste op jou forum al wat ouder zijn, begin tot eind twintig. Wellicht is dat toch wat anders dan 18-23. Verder maakte hij me altijd juist complimentjes en hoor ik het ook wel vaker dat ik een stuk volwassen lijk dan me leeftijd aangeeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef Tanin het volgende:
Hier: een topic vol met users met VEEL grotere leeftijdsverschillen. Kan je verzekeren: aan de cijfertjes ligt het niet. Dus het ligt ofwel aan zijn gevoel (je voelt voor hem toch niet zo volwassen als je zelf denkt), of het is een of andere kutsmoes voor iets anders.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef LittleLady het volgende:
pffffff 4 jaar verschil, dat is niets
Voor de goede orde: het heet een topicquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:55 schreef Martje10 het volgende:
[..]
Enige verschil is dat de meeste op jou forum al wat ouder zijn, begin tot eind twintig. Wellicht is dat toch wat anders dan 18-23. Verder maakte hij me altijd juist complimentjes en hoor ik het ook wel vaker dat ik een stuk volwassen lijk dan me leeftijd aangeeft.
Ja ik bedoelde topic idd inderdaad! Ok, ik zie het nu ook inderdaad. Had het verkeerd gelezen. Nou als dat jou voor jou en haar geen probleem is moet mijn vent helemaal niet zeuren. Heb je daar overigens nooit vervelend commentaar van familie/vrienden/kennissen over gehad over jullie leeftijdsverschil?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef Tanin het volgende:
[..]
Voor de goede orde: het heet een topicEen forum is een verzameling topics, en een topic is een verzameling posts.
Ik begreep dat enkele van de dames hun relaties begonnen toen ze 18-19 waren, ook al zijn ze nu iets ouder, en mijn vriendin is net 16, terwijl ik 23 ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |