abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124260094
Hallo iedereen,
Graag jullie mening, ik ben zelf 18 en date nu een tijdje met een jongen. Toen we begonnen met daten was hij 22 maar inmiddels net een paar dagen 23. Nu het een beetje serieus begint te worden twijfelt hij over het leeftijdverschil. Hij is wel redelijk jong van geest voor zijn leeftijd terwijl ik juist wat ouder een serieuzer ben voor mijn leeftijd.

Graag jullie mening.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:57:18 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_124260229
Zo groot is het verschil ook weer niet hoor, ik zou me er niet druk over maken.
pi_124260265
Hij verzint een heel slecht excuus om het uit te maken
Wat is nou 4 jaar verschil? Dat gaat toch nergens over?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_124260289
quote:
Hij is wel redelijk jong van geest voor zijn leeftijd terwijl ik juist wat ouder een serieuzer ben voor mijn leeftijd.
Zo komt het niet echt op me over. Sorry. Leeftijdsverschil is geen probleem, als deze niet ervaren wordt. Schijnbaar ervaart hij het wel zo.
Extremistisch gematigd.
pi_124260304
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef seasushi het volgende:
Dit
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_124260532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef seasushi het volgende:
Het leeftijdsverschil is inmiddels 5 jaar. Ik ben nog 18 en hij is inmiddels 23.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef P8 het volgende:

[..]

Zo komt het niet echt op me over. Sorry. Leeftijdsverschil is geen probleem, als deze niet ervaren wordt. Schijnbaar ervaart hij het wel zo.
Daarmee doel je op mijn topic of niet?
pi_124260560
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:04 schreef Martje10 het volgende:

[..]

Het leeftijdsverschil is inmiddels 5 jaar. Ik ben nog 18 en hij is inmiddels 23.

[..]

Daarmee doel je op mijn topic of niet? Ik was gewoon benieuwd naar of ik nou raar denk of dat hij dat doet.
pi_124260567
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:53 schreef Martje10 het volgende:
Hallo iedereen,
Graag jullie mening, ik ben zelf 18 en date nu een tijdje met een jongen. Toen we begonnen met daten was hij 22 maar inmiddels net een paar dagen 23. Nu het een beetje serieus begint te worden twijfelt hij over het leeftijdverschil. Hij is wel redelijk jong van geest voor zijn leeftijd terwijl ik juist wat ouder een serieuzer ben voor mijn leeftijd.

Graag jullie mening.
Dat zou het leeftijdsverschil juist uit moeten vlakken..

Mijn broertje en zijn vriendin hadden bij de start van hun relatie ook deze leeftijden.
Nog extremer, mijn zusje van 24 heeft al 2 jaar een relatie met een, ongeveer, 35-jarige man.

Dat gaat allemaal, zover ik weet, prima. :)
pi_124260646
quote:

[..]

Kijk deze man conclusies trekken op basis van een OP van drie regels. :')
pi_124260725
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:07 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Kijk deze man conclusies trekken op basis van een OP van drie regels. :')
Welke onterechte conclusie trek ik volgens jou?
Extremistisch gematigd.
pi_124260912
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:04 schreef Martje10 het volgende:

[..]

4 of 5 maakt nou ook weer geen denderend verschil. Denk dat hem eerder andere dingen dwars zit dan die paar jaar. Misschien zit jij nog op de middelbare, woon je nog thuis en is hij al klaar met zijn studie, werkend en al jaren op zichzelf wonend? Dat hij eventueel door genoemde verschillen gaat twijfelen lijkt mij logischer dan die 5 jaar..
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_124261081
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
4 of 5 maakt nou ook weer geen denderend verschil. Denk dat hem eerder andere dingen dwars zit dan die paar jaar. Misschien zit jij nog op de middelbare, woon je nog thuis en is hij al klaar met zijn studie, werkend en al jaren op zichzelf wonend? Dat hij eventueel door genoemde verschillen gaat twijfelen lijkt mij logischer dan die 5 jaar..
Nee dat is het ook niet, het is ten eerste ook niet dat hij perse geen serieuze relatie wil maar heeft wel behoorlijke twijfels.

Verder zit in in 6 gymasium maar hij is net opnieuw een opleiding begonnen en zit pas in zijn eerste jaar. Dus daar zit ook nauwelijks verschil in. Verder woont hij nu 2 jaar op zichzelf. Ik woon nog bij mijn ouders maar ook nog maar een paar maanden. Dus ook dat gaat veranderen. Daarbij vindt hij het niet erg om bij mij thuis te komen.

Fijn om jullie positieve reacties te lezen.
pi_124261180
pffffff 4 jaar verschil, dat is niets
pi_124261290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:08 schreef P8 het volgende:

[..]

Welke onterechte conclusie trek ik volgens jou?
quote:

[..]

Ik zeg niet dat het onterecht is, ik zeg dat het snel geconcludeerd is. ;)
pi_124261315
Je hebt zeker een aantal maal met hem de koffer in gedoken en nou vind hij je maar lastig en wil van je af excuus is dat.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_124261477
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:16 schreef Martje10 het volgende:

[..]

Nee dat is het ook niet, het is ten eerste ook niet dat hij perse geen serieuze relatie wil maar heeft wel behoorlijke twijfels.

Verder zit in in 6 gymasium maar hij is net opnieuw een opleiding begonnen en zit pas in zijn eerste jaar. Dus daar zit ook nauwelijks verschil in. Verder woont hij nu 2 jaar op zichzelf. Ik woon nog bij mijn ouders maar ook nog maar een paar maanden. Dus ook dat gaat veranderen. Daarbij vindt hij het niet erg om bij mij thuis te komen.

Fijn om jullie positieve reacties te lezen.
Tsja wij kunnen ook niet in die kerel zijn hoofd kijken.. Misschien wil hij tijdens zijn studententijd wel gewoon geen relatie en alleen scharrelen etc. En misschien zitten zijn vrienden wel te vervelen dat hij met een 18jarige bezig is. Of is het inderdaad gewoon dat leeftijdsverschil wat hem dwars zit.. Zoveel opties, en hij is toch echt diegene die jou het antwoord kan geven. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 19-03-2013 19:40:56 ]
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_124270418
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Tsja wij kunnen ook niet in die kerel zijn hoofd kijken.. Misschien wil hij tijdens zijn studententijd wel gewoon geen relatie en alleen scharrelen etc. En misschien zitten zijn vrienden wel te vervelen dat hij met een 18jarige bezig is. Of is het inderdaad gewoon dat leeftijdsverschil wat hem dwars zit.. Zoveel opties, en hij is toch echt diegene die jou het antwoord kan geven. :)
Tsja, dat eerste zou wel kunnen. Al heeft 'ie het daar nooit zo over gehad. Zou ook wel raar zijn om te vertellen. Over zijn vrienden weet ik niet, die vinden mij ook wel aardig, ik ken hem notabene via een van zijn beste vrienden.

Misschien dan toch het leeftijdsverschil. Al blijf ik erbij dat 18-23 misschien niet altijd voorkomt, ik vind het ook niet raar, zeker tegenwoordig niet en gezien de meeste vriendinnen van mij toch ook wel op mannen van 22-26 vallen. Daarbij is het ook niet dat het iets strafbaars is of wat.

Ja dat klopt, ga het er nog maar eens met hem over hebben dan.

Bedankt voor je reactie.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:13:04 #18
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_124271538
Hier: een topic vol met users met VEEL grotere leeftijdsverschillen. Kan je verzekeren: aan de cijfertjes ligt het niet. Dus het ligt ofwel aan zijn gevoel (je voelt voor hem toch niet zo volwassen als je zelf denkt), of het is een of andere kutsmoes voor iets anders.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_124272190
Ja, dat verschil is veel te groot! Jij bent pas 18!! Echt, de max is 22 hoor.
pi_124272794
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:23 schreef Kola het volgende:
Ja, dat verschil is veel te groot! Jij bent pas 18!! Echt, de max is 22 hoor.
sarcasme neem ik aan? want anders zeg jij, een paar dagen geleden kon het wel en nu niet meer? :(
pi_124274527
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef Tanin het volgende:
Hier: een topic vol met users met VEEL grotere leeftijdsverschillen. Kan je verzekeren: aan de cijfertjes ligt het niet. Dus het ligt ofwel aan zijn gevoel (je voelt voor hem toch niet zo volwassen als je zelf denkt), of het is een of andere kutsmoes voor iets anders.
Enige verschil is dat de meeste op jou forum al wat ouder zijn, begin tot eind twintig. Wellicht is dat toch wat anders dan 18-23. Verder maakte hij me altijd juist complimentjes en hoor ik het ook wel vaker dat ik een stuk volwassen lijk dan me leeftijd aangeeft.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:57:05 #22
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_124274600
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef LittleLady het volgende:
pffffff 4 jaar verschil, dat is niets
Inderdaad.
Zelfs ik zou met een 18 jarige kunnen daten zonder dat het vreemd is. :')
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 19 maart 2013 @ 23:03:39 #23
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_124274941
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:55 schreef Martje10 het volgende:

[..]

Enige verschil is dat de meeste op jou forum al wat ouder zijn, begin tot eind twintig. Wellicht is dat toch wat anders dan 18-23. Verder maakte hij me altijd juist complimentjes en hoor ik het ook wel vaker dat ik een stuk volwassen lijk dan me leeftijd aangeeft.
Voor de goede orde: het heet een topic ;) Een forum is een verzameling topics, en een topic is een verzameling posts.

Ik begreep dat enkele van de dames hun relaties begonnen toen ze 18-19 waren, ook al zijn ze nu iets ouder, en mijn vriendin is net 16, terwijl ik 23 ben.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_124275264
Hoe ouder je wordt, hoe minder belangrijk het leeftijdsverschil wordt. Ik zou me er zelf totaal niet druk over kunnen maken. Waarom twijfelt je vriend over het leeftijdsverschil? Daar moet je achter zien te komen. Kan ook een uiting zijn van bindingsangst overigens. "Oh help het wordt serieus, wat nu?". Dat is een fase waar je doorheen moet, maar waarbij een meer relaxte benadering van beide kanten wel kan helpen.
pi_124275389
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef Tanin het volgende:

[..]

Voor de goede orde: het heet een topic ;) Een forum is een verzameling topics, en een topic is een verzameling posts.

Ik begreep dat enkele van de dames hun relaties begonnen toen ze 18-19 waren, ook al zijn ze nu iets ouder, en mijn vriendin is net 16, terwijl ik 23 ben.
Ja ik bedoelde topic idd inderdaad! Ok, ik zie het nu ook inderdaad. Had het verkeerd gelezen. Nou als dat jou voor jou en haar geen probleem is moet mijn vent helemaal niet zeuren. Heb je daar overigens nooit vervelend commentaar van familie/vrienden/kennissen over gehad over jullie leeftijdsverschil?

Ik ben ook van mening dat het best kan. Leeftijd zegt voor mij zeker iets maar echt niet alles. Het ligt voor mij aan hoe ver iemand is in zijn ontwikkeling. Er zijn jongens van 20 jaar die al heel serieus zijn maar er zijn er ook van 23 die het allemaal nog niet zo goed weten wat ze precies willen. Valt je persoonlijke ontwikkeling etc bij elkaar dan doet de leeftijd er voor mij vrij weinig toe.

Verder merk in inderdaad om me heen dat het steeds minder taboe wordt. Ik heb inderdaad ook vrienden van 19-20 die relaties hebben met een man van 27-28 en ik heb ook vrienden van een 20-21 die een relatie hebben met een vrouw van 23-24.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')