Inderdaad... Heeft niks met een storing oid te maken. Gewoon vanwege Pasen.quote:Op maandag 1 april 2013 20:28 schreef ikbenschipper het volgende:
@tinoburg
Zo goed word er dus gelezen...
Weet ik, verbaasd me dan ook dat ik gister niet gebeld ben.quote:Op maandag 1 april 2013 20:28 schreef ikbenschipper het volgende:
@tinoburg
Zo goed word er dus gelezen...
Hier ook nog niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:51 schreef houwert het volgende:
ergens salaris al binnen?
(ING iig nog niet..)
hier wel (rabo)quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:51 schreef houwert het volgende:
ergens salaris al binnen?
(ING iig nog niet..)
Lekker, kan ik weer geld burnequote:
Wij hebben ze niet, maar het kan zijn dat AH XL winkels ze wel hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:46 schreef Zocalo het volgende:
Verkoopt AH al potgrond? Hoe duur is die voor 10 of 20 liter? Ik zag ze bij mij niet, maar begreep dat ze al wel leverbaar waren?
Dit dus. Wij hebben het ook, de prijs: geen idee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:18 schreef UncleSam het volgende:
Wij zijn een wijkwinkel en verkopen zelfs 2 soorten. Normale en biologische. De normale is uit mijn hoofd 1.99 voor 20 liter.
Ik ben ook benieuwd, het logo ziet er op het eerste gezicht iig beter uit dan het huidige Euroshopper design.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:50 schreef zakpatat90 het volgende:
ZAANDAM – Albert Heijn vervangt zijn budgetlijn Euro Shopper voor het merk AH Basic.
Deze week en de komende weken stromen de eerste AH Basic-producten in het schap. Dat meldt Albert Heijn tegen Distrifood. Alle Euro Shopper-producten worden vervolgens in de loop van het jaar geleidelijk vervangen door AH Basic. De eerste vijf producten die worden vervangen zijn: scharreleieren, cornflakes, hazelnootpasta, pannenkoekenmix en Chinese nasi.
Verpakking
Volgens Albert Heijn verschilt AH Basic op een aantal essentiële punten van Euro Shopper. De marktleider zegt dat de kwaliteit van de producten van de nieuwe budgetlijn consistenter is dan het Euro Shopper-assortiment. Daarnaast is volgens Albert Heijn ook de prijs-kwaliteitverhouding verbeterd. Verder zijn er veranderingen doorgevoerd in de verpakking. Albert Heijn is van mening dat de nieuwe verpakking ‘de klant in één oogopslag duidelijk maakt dat het product goed en goedkoop is’. De marktleider schrijft AH Basic met hoofdletters op de verpakking (AH BASIC).
Onderzoek
Dat er gekozen is voor de naam AH Basic heeft volgens directeur marketing & format en merchandising Alfred Levi van Albert Heijn een reden. ‘Uit recent onderzoek werd wederom duidelijk dat de naam Albert Heijn één van de sterkste foodretailmerken van de wereld is. Het zou daarom een beetje gek zijn wanneer we onze eigen naam niet koppelen aan deze nieuwe lijn.’
AMS
Euro Shopper is een merk dat ontwikkeld is door AMS Sourcing. In het najaar van 1995 is het merk bij Albert Heijn geīntroduceerd. Het merk werd in 2009 nog voorzien van een nieuw ontwerp. Opvallend was dat vanaf dat moment het product op de verpakking in het Engels werd benoemd.
http://www.distrifood.nl/(...)ro-Shopper-1224856W/
ik ben benieuwd! Zal het niet gewoon euroshopper met nieuwe verpakking en nieuwe naam zijn?
Tsjechisch en Slowaaks volgens mij. Ahold heeft behoorlijk wat supermarkten daar.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Het ziet er beetje gek uit. Zal er wel aan moeten wennen. Wat is dat voor taal wat je op de afbeelding ziet? Pools?
Blijkbaar wordt het net als euroshopper in het engels? 'mix for pancakes'.
Het is in ieder geval geen Pools kan ik je zeggenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Het ziet er beetje gek uit. Zal er wel aan moeten wennen. Wat is dat voor taal wat je op de afbeelding ziet? Pools?
Blijkbaar wordt het net als euroshopper in het engels? 'mix for pancakes'.
Op welke dagen ben je beschikbaar en wanneer kun je beginnen?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:16 schreef kevingie13 het volgende:
Hallo,
Ik heb bijna sollicitatie gesprek bij de albert heijn. Heeft iemand nog wat tips en
en wat ze precies vragen?
Serieus? Ben je dan in principe al aangenomen dus?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Op welke dagen ben je beschikbaar en wanneer kun je beginnen?
En jonger bent dan 18.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:04 schreef monsterd. het volgende:
Meestal wel, tenzij je echt een hele slechte ongeinteresseerde indruk maakt. Als jij flexibel inzetbaar bent en bereid bent hard te werken, langer te blijven als het nodig is en dat allemaal laat merken dan moet het wel goedkomen.
18+ zou net nog kunnen bij verkoop. Maar dan moet je bij ons echt een goede indruk maken.quote:
50 jaarquote:Op woensdag 10 april 2013 17:06 schreef Etsu het volgende:
Nog 12 daagjes, dan werk ik er 5 jaar
Wanneer is er zo'n jubileum?weet wel dat er een van 12,5 jaar en 25 jaar bestaat, maar verder?
Ziet er een beetje C1000 basis "gejat" uit.. beetje jammer maargoed.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:26 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, het logo ziet er op het eerste gezicht iig beter uit dan het huidige Euroshopper design.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen Pools kan ik je zeggen
Ik ben van Poolse komaf. Geen idee wat het anders is.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Wat is het dan?
Ja, hiero!quote:
In Arnhem heeft de Jumbo al zelfscan, alleen reken je dan af bij de infobaliequote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef joey_k het volgende:
[..]
Ja, hiero!
Heel herkenbaar... Ik dacht onlangs hetzelfde. Vroeger was AH de winkel waar je heenging voor service, exclusiviteit, nieuwigheden, noviteiten etc...
Tegenwoordig beginnen we steeds meer een discounter te lijken/worden. Schappen vol met dozen, slecht verzorgde winkels en waarvoor zou je nog naar de AH gaan? Wat dat betreft vindt ik dat Jumbo b.v. het beter doet. Als ik de wijkwinkel van Jumbo hier in de buurt met de wijkwinkel van AH vergelijk dan scoort Jumbo wat mij betreft (helaas) beter. Een assortiment waar je "u" tegen zegt!
Daarnaast is er bij de Jumbo altijd röring op de winkelvloer; iets te proeven, verse hamburgers worden gebakken. Ook ziet de winkel er altijd keurig verzorgd uit. Net even wat meer als de AH.
Het enige pluspunt waarvoor ik nog bij "mijn" winkel AH kom is het zelfscan wat ik absoluut top vind. Echter is Jumbo ook bezig met dit concept uit te rollen (o.a. Joure binnenkort) en kan AH zich ook hiermee niet meer onderscheiden.
Ik vind het ontzettend jammer dat het bedrijf kapot bezuinigd wordt, komt dit nu door de invloed van de aandeelhouders?? Ik denk dat Albert Heijn sr. zich zou omdraaien in z'n graf als hij wist wat er met zijn bedrijf uitgehaald wordt.
Dit dus!quote:
Inderdaad. Bij elk artikel wat uit het assortiment gaat een bordje hangen met de reden. Dat gaat vast geen vragen en discussies opleveren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef joey_k het volgende:
In ieder geval een bordje bij het vak met uitleg waarom het artikel niet te krijgen is...
Nee, laat het onze werknemers op de winkelvloer lekker uitzoeken en het gezeur aanhoren...
Tssss...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |