Wij doen ze gelijk al op de lichte platen en die gaat de koelcel in. Misschien dat dat bij jullie ook mogelijk is?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel hoor, we stoppen in het in de kratten in de vriezer en 's morgens als we beginnen, bakken we eerst de broden en dan de rest.
Daar hebben we de weinig platen voorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wij doen ze gelijk al op de lichte platen en die gaat de koelcel in. Misschien dat dat bij jullie ook mogelijk is?
Dan moet je gewoon gaan zeuren om een extra karquote:
Ik denk dat jullie ook best wel de lul zijn mocht de inspectie een keer langs komen en het zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:57 schreef Kadooosh het volgende:
Wel vreemd dan dat wij dat zo doen. Ruimte gebrek oke maar lijkt mij niet bevoordelijk voor de smaak als het eerst een paar dagen ontdooid is. En dan wordt er ook niks genummerd zodat we beschimmeld brood krijgen.
Ach 3/4 van onze koelingen werken ook niet goed. Vrijdag was een deel panklaar weer 10 graden.. De rest zit tussen 5 en 7 gradenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:43 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie ook best wel de lul zijn mocht de inspectie een keer langs komen en het zien.
Ja. Bij de komende uitbetaling zit er voor iedereen 18,6% van het periodesalaris aan winstuitkering bij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:39 schreef TjilpTjilp het volgende:
Is er al iets bekend over de naheffing van de winstuitkering?
18,6% van je gemiddelde periodesalaris. Laatste loonstrookje erbij pakken en je totale loon delen door 12quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:00 schreef monsterd. het volgende:
Hoe kan ik dat berekenen als all-inner om te bepalen hoeveel ik krijg?
door 13 denk ik toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
18,6% van je gemiddelde periodesalaris. Laatste loonstrookje erbij pakken en je totale loon delen door 12
Huh, wat bedoel je met gemiddelde periodesalaris? Dus stel je hebt 6 maanden 200 en 6 maanden 300 verdient, krijg je dan van het gemiddelde daarvan (250), 18,6%? 250x0,186=¤46,5?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
18,6% van je gemiddelde periodesalaris. Laatste loonstrookje erbij pakken en je totale loon delen door 12
Geen toeslag maar het is gewoon niet de bedoeling dat iemand (structureel) boven contract werkt. Dat betekend dus dat hun werknemers bestand (w-bestand) niet op orde is, en dus meer mensen moeten aannemen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:49 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Is er bij jullie iets bekend dat er een soort toeslag geld op uren die boven mijn(6 uren) contract zijn maar zodanig dat ik wel onder de 12 uur blijf? Want ik mag vanaf week 15 alleen nog maar onder of op men contract zitten van men sm(tl die de planning maakt baalt en heeft al aangevraagd of men contracturen verhoogd mogen worden). En ik heb hiervan onder de 12 uur nog nooit gehoord tot nu dus
Wat UncleSam zegt. Waarschijnlijk ben je boven de 19, daarvoor geld dat er niet boven contract mag worden gewerkt i.v.m. loonkosten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:49 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Is er bij jullie iets bekend dat er een soort toeslag geld op uren die boven mijn(6 uren) contract zijn maar zodanig dat ik wel onder de 12 uur blijf? Want ik mag vanaf week 15 alleen nog maar onder of op men contract zitten van men sm(tl die de planning maakt baalt en heeft al aangevraagd of men contracturen verhoogd mogen worden). En ik heb hiervan onder de 12 uur nog nooit gehoord tot nu dus
Ja maar je moet de all-inn componenten vakantiegeld en winstuitkering hier wel vanaf halen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:10 schreef Nafi het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je met gemiddelde periodesalaris? Dus stel je hebt 6 maanden 200 en 6 maanden 300 verdient, krijg je dan van het gemiddelde daarvan (250), 18,6%? 250x0,186=¤46,5?
Ik ben nog 18 maar wel als B dus dan zijn de kosten ook wat hoger. Maar waarschijnlijk probeert ze het W-bestand op te schonen. Nu dan maar hopen op een verhoging van men contracturen.. Ik kan nu niet eens meer men normale 2 avonden sluitenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:48 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wat UncleSam zegt. Waarschijnlijk ben je boven de 19, daarvoor geld dat er niet boven contract mag worden gewerkt i.v.m. loonkosten.
@UncleSam: Wij hebben een W-bestand van 120% helaas op dit moment 20% ziekte o.a. SM die overspannen is, te oud personeelsbestand. Maar ik snap wel heel goed wat je bedoeld met een w-bestand dat niet op orde is.
Zowaar even 420 euro voor 2 zondagen + 1x ziekquote:
Bij ons zijn dat vaak de buitenlanders die het niet gewend zijn en klanten die bij andere supermarkten (geen AH) boodschappen doen waar ze nog wel moeten wegen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef Kadooosh het volgende:
Zijn er eigenlijk nog AH's waar niet gewogen wordt bij de kassa? Dus nog met bonnetje.
Wordt er zo zat van van die mensen die een half uur naar dat ding staren. Het staat er nota bene op.
Ja bij toeristen enzo snap ik het maar als ze bij alle ah's bij de kassa wegen snap ik die andere klanten niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:30 schreef Fivel het volgende:
[..]
Bij ons zijn dat vaak de buitenlanders die het niet gewend zijn en klanten die bij andere supermarkten (geen AH) boodschappen doen waar ze nog wel moeten wegen.
Lol wat de neuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:33 schreef einschtein het volgende:
Vandaag een mooie klant.
"Zou ik even naar Hongarije mogen bellen?"
Ehh.
Ja hoor, tegen aanschaf van een AH-prepaid kaartjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:33 schreef einschtein het volgende:
Vandaag een mooie klant.
"Zou ik even naar Hongarije mogen bellen?"
Ehh.
Ik werk al meer dan 10 jaar bij de AH. En al 10 jaar wordt er bij de kassa gewogen. Maar nog steeds vragen mensen hoe ze het bonnetje uit kunnen printen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef Kadooosh het volgende:
Zijn er eigenlijk nog AH's waar niet gewogen wordt bij de kassa? Dus nog met bonnetje.
Wordt er zo zat van van die mensen die een half uur naar dat ding staren. Het staat er nota bene op.
Ook zo'n mooie sticker op de weegschaal in de winkel: 'Uw groentes en fruit worden bij de kassa gewogen.'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:24 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Ik werk al meer dan 10 jaar bij de AH. En al 10 jaar wordt er bij de kassa gewogen. Maar nog steeds vragen mensen hoe ze het bonnetje uit kunnen printen.
Doe je niks aan. (ook al staat het met koeieletters op de weegschaal)
Misschien zijn mensen de winkels met zelfscan gewend? Daar moet ook zo'n apart barcode voor -35% geprint worden...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef einschtein het volgende:
Ook zo'n mooie sticker op de weegschaal in de winkel: 'Uw groentes en fruit worden bij de kassa gewogen.'
En maar drukken en drukken, 'Waarom komt er nou geen bonnetje uit?'.
Ik weet niet of je er echt 'recht' op hebt, maar bij mijn filiaal bespreken we zoiets gelijk met onze teamleider, en 9 van de 10 keer geven ze toestemming om een pauze/maaltijd te nemen.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef Kabaam het volgende:
Weet iemand hoe het precies met de pauzes zit? Ik vind het pauzeprofiel op Albert Heijn Plaza vrij onduidelijk....
Moet komende donderdag van 12.00 - 16.00 werken en ook nog voor iemand invallen van 17.00 tot 20.00. Dit is gewoon goedgekeurd door een teamleider. Heb ik dan ook nog recht op een doorbetaalde pauze en/of een maaltijd?
Als je 12 -8 werkt, hebt heb je 1x een kwartier doorbetaald en 1x een half uur onbetaald waarin je eten krijgt. Tenzij je bij een franchise werkt, dan zijn de regels misschien anders.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef Kabaam het volgende:
Weet iemand hoe het precies met de pauzes zit? Ik vind het pauzeprofiel op Albert Heijn Plaza vrij onduidelijk....
Moet komende donderdag van 12.00 - 16.00 werken en ook nog voor iemand invallen van 17.00 tot 20.00. Dit is gewoon goedgekeurd door een teamleider. Heb ik dan ook nog recht op een doorbetaalde pauze en/of een maaltijd?
Van 12-16 heb je een kwartier doorbetaalde pauze. Van 17-20 heb je niets.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef Kabaam het volgende:
Als 'bewijs' dat je het hebt meegegeven aan de klant.quote:Op maandag 1 april 2013 13:01 schreef Azerdion het volgende:
Voor de kassamedewerkers: Waarom moet er eigenlijk een handtekening worden gezet op de bon als je beltegoed koopt?
quote:Op maandag 1 april 2013 13:01 schreef Azerdion het volgende:
Voor de kassamedewerkers: Waarom moet er eigenlijk een handtekening worden gezet op de bon als je beltegoed koopt?
Bij ons is dat niet zo maar ik vind het helemaal geen slecht idee....quote:Op maandag 1 april 2013 13:01 schreef Azerdion het volgende:
Oh oke, zodat klanten dus niet terug komen en kunnen claimen dat ze hun beltegoed niet hebben ontvangen? Klinkt dan best wel logisch dat het moet.quote:Op maandag 1 april 2013 13:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Als 'bewijs' dat je het hebt meegegeven aan de klant.
Bij ons dus wel. Maar wist dus niet precies waarom. Maar 't is idd eigenlijk niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 1 april 2013 13:56 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Bij ons is dat niet zo maar ik vind het helemaal geen slecht idee....
Ja precies. Zelfde als klanten extra geld willen bijpinnen. Paraaf op de bon zetten, zodat jij in ieder geval kan bewijzen dat je het geld hebt gegeven.quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Oh oke, zodat klanten dus niet terug komen en kunnen claimen dat ze hun beltegoed niet hebben ontvangen? Klinkt dan best wel logisch dat het moet.
Bijpinnen mag hier al niet meer. Daar hebben we een pinautomaat voor, op zo'n 3m afstand ;pquote:Op maandag 1 april 2013 16:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja precies. Zelfde als klanten extra geld willen bijpinnen. Paraaf op de bon zetten, zodat jij in ieder geval kan bewijzen dat je het geld hebt gegeven.
Morgenquote:Op maandag 1 april 2013 18:18 schreef Sophie1603 het volgende:
iemand anders geen salaris gekregen vandaag? krijg het meestal rond 3e maar vandaag? flauwe 1 april grap misschien ?
Door een storing wordt het salaris pas 30 april uitbetaald.quote:Op maandag 1 april 2013 18:18 schreef Sophie1603 het volgende:
iemand anders geen salaris gekregen vandaag? krijg het meestal rond 3e maar vandaag? flauwe 1 april grap misschien ?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:11 schreef tinoburg het volgende:
En mensen, hou er rekening mee dat het loon er pas dinsdag is ivm pasen (bron:intranet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |