abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:10:48 #1
182073 invine
blablabla etc.
pi_124256461

Boxart 360:

Gamertags via PM aan mij, dan zet ik ze erbij.

quote:
Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.

Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.

Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.

With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.

Autovista in actie.

Demo gameplay.

Endangered Species trailer.

Compilation by Row-1

quote:
Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"

As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."

The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.

"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.

The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.

Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.

But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.

While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
Dit kunnen we straks dus gaan doen. :D

Forza Fok!kers:

quote:
Doofenschmirz = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Catch_me = KoningDerp
_Ollie = Buddow
JohnB52 = johncorne128
YUR = Yur2905
DutchSpike = xDutchSpiike
Invine = invinee
Admiraal_Anaal = Tahie81
rival = GingahNinja299
Dreamzk = pot4toe
Row-1 = RDesign
J. Appleseed = NilsCollection
Mr.Adams = MrAdams83
house_is_a_feeling = lipinsky
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:11:28 #2
182073 invine
blablabla etc.
pi_124256486
Nieuw deel, nieuwe kansen!

Iemand voorkeuren voor een auto? Ik heb zelf wel behoefte aan hatchback rally!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_124259824
Ik heb horizon nog steeds niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:02:23 #4
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_124327393
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Aanrader! Kocht hem toen hij in de aanbieding was voor ¤35 en uren plezier aan gehad, deels positief als negatief verrast door het weinige aanbod van auto's. En dat terwijl er in FM4 zo ~500 auto's zaten en vele DLC wagens gewoon 'rechtstreeks' uit FM4 komen. Na een tijd ga je ook beginnen te vervelen omdat de races wat eentonig worden en je de map ook wel uit je hoofd kent(klein tot medium).
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_124330505
Nog steeds te koop voor 35 euro.

Zie budgetgaming.nl

Vroeger stonden daar ook buitenlandse shops in zoals zavvi en thehut...
pi_124331154
Horizon. Niet doen. Is een soort slecht need for speed achtig arcade spel. Kan wel leuk zijn maar het had eigenlijk geen Forza mogen heten
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:44:43 #7
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_124332446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goed zo. Kutgame.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_124332503
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Goed zo. Kutgame.
Ik heb me er toch uren mee vermaakt.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_124333026
vermaak me nog steeds met Horizon.....
Als je van tikkertje houdt en van wat wild rondrijden dan is dit gewoon super. :)

nooit verwacht dat ik hier zoveel plezier van zou hebben, na de demo wilde ik het niet eens meer spelen..
pi_125180522
Nog mensen die naar Techno Classica gaan? :D
pi_125185128
Ik heb forza 3 is het t waard om nu nog 4 te kopen?
pi_125185459
Als t niet te duur is, waarom niet?
pi_125185728
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 08:07 schreef solofarie het volgende:
Ik heb hem ook nog niet zo lang geleden gehaald. Niet gekocht maar geruild tegen een paar games van mij die ik niet meer speelde.

Nog niet heel ver mee. Ik wil eigenlijk wachten tot ik een beamer heb met verder spelen.

Is meer van hetzelfde vind ik, maar dat hoeft niet per se slecht te zijn natuurlijk :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 12 april 2013 @ 09:34:05 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_125186547
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 08:07 schreef solofarie het volgende:
Er zitten een aantal nieuwe banen in, maar over het algemeen verschilt het niet zo heel erg veel. Zelf vond ik F4 erg leuk, ondanks dat ik 3 ook gespeeld had.

Zou er geen 40 euro voor uitgeven, maar voor 10-15 euro heb je toch wat meer mogelijkheden dan bij deeltje 3 :)

Heb hem nog wel voor je als je hem graag wilt
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_125203836
http://imgur.com/a/5stqZ

Korte samenvatting van Techno Classica :D
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:01:45 #16
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_132386971
Ik ben ForzaMotorsport 4 een paar dagen aan het spelen en vind de AI artificial intelligence in de worldtour te makkelijk en win makkelijk met een grote voorsprong .
Nu is mijn vraag of de AI artificial intelligence zo makkelijk blijft of worden deze pas later in de world tour moeilijk .
Of moet ik steeds van auto veranderen ??????
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_132394382
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:01 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben ForzaMotorsport 4 een paar dagen aan het spelen en vind de AI artificial intelligence in de worldtour te makkelijk en win makkelijk met een grote voorsprong .
Nu is mijn vraag of de AI artificial intelligence zo makkelijk blijft of worden deze pas later in de world tour moeilijk .
Of moet ik steeds van auto veranderen ??????
wordt steeds moeilijker geloof ik
  zondag 2 februari 2014 @ 20:36:33 #18
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_136255300
Eens even kijken of dit topic gereanimeerd kan worden :9
Van de week heb ik weer een 360 gekocht en ik heb er nu een weekendje FM4 op zitten.
Supervet allemaal enzeau. Weet iemand hoe dat zit met die rival wedstrijden? Je begint met 2500 premie, dan 10k, 25k, 50k. Maar ik ben nu bezig met een race en daar blijft de premie steeds op 25k staan, terwijl ik alweer meerdere rivals verslagen heb?
It's okay to be white
pi_136268509
Ja, dan moet je een rivaal kiezen die stuk hogerstaat.

Tip: rij eerst een zo langzaam mogelijke tijd, dan steeds sneller, makkelijker cashen.
  maandag 18 mei 2015 @ 22:22:56 #20
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_152731875
flinke kick, maar ik heb eens een vraagje aan de vaste kliek van een paar jaar terug.

Herinneren jullie je nog de fok races? Inmiddels is Forza dood, en ben ik overgegaan op Project Cars. Is er nog iemand die deze voor de pc heeft? Kunnen we het raceclubje weer een beetje leven inroepen :D
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:22:26 #21
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_152752262
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
flinke kick, maar ik heb eens een vraagje aan de vaste kliek van een paar jaar terug.

Herinneren jullie je nog de fok races? Inmiddels is Forza dood, en ben ik overgegaan op Project Cars. Is er nog iemand die deze voor de pc heeft? Kunnen we het raceclubje weer een beetje leven inroepen :D
Ik herinner me zeker nog de FOK!-races _O_ Ik ben nog steeds bezig met Forza 5, en volgens mij een aantal anderen ook nog wel :) Project Cars haal ik later, maar ook op de One denk ik...
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:52:49 #22
334225 Driftkikkerrrrr
pi_152753407
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:22 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik herinner me zeker nog de FOK!-races _O_ Ik ben nog steeds bezig met Forza 5, en volgens mij een aantal anderen ook nog wel :) Project Cars haal ik later, maar ook op de One denk ik...
Jij was altijd sneller dan ik. ;(
pi_152753540
Na het spelen van PCars is Forza niet meer zo leuk... -O-

Speelde het vorige week nog even maar Forza voelt nu wel heel erg arcade. Tot een paar weken geleden vond ik Forza nog helemaal geweldig. Raar hoe snel dat kan gaan.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 17:00:27 #24
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_152753747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:52 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:

[..]

Jij was altijd sneller dan ik. ;(
Desunoto, op Xbox heette hij Replica of Love... die was pas snel :o
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 21:04:05 #25
334225 Driftkikkerrrrr
pi_152763956
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 17:00 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Desunoto, op Xbox heette hij Replica of Love... die was pas snel :o
quote:
0s.gif 19:54 schreef Desunoto het volgende:
Melden bij de baas. >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')