+ alle feyenooitjes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
kunnen die ajacieden niet gewoon weg uit dit topic?
No shit, Sherlock.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:58 schreef Ajacied422 het volgende:
"Er is iets structureel mis in de spelersgroep bij #PSV, dat moet eruit', zegt Sanders ook.
Aldus Rikkie. Ben benieuwd wat hij ondervonden heeft.
Nou moet Brands ineens weer wel weg?quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:58 schreef Ajacied422 het volgende:
"Er is iets structureel mis in de spelersgroep bij #PSV, dat moet eruit', zegt Sanders ook.
Als het om Brands gaat ben ik nergens meer verbaasd over.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Brands speelt anoniem mee, in een Derijckpak?
Is de Balotelli onder de Technische directeuren, maar dan in een wat minder agressieve vorm.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het om Brands gaat ben ik nergens meer verbaasd over.
Wat probeer je met dit soort posts te bereiken in het PSV topic? Alleen maar zuigen neem ik aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 05:05 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
De combinatie van spanning en een aantal jaren zonder titel (HELEMAAL NIKS, HELEMAAL NIKS
IN EINDHOVEN) zorgt er kennelijk voor dat er iets goed mis is.
Dit jaar hopelijk weer niks voor PSV, de pleuris gaat dan echt uitbreken.
Nee hoor, waarom zou ik dan doen? Ik geef gewoon mijn mening over PSV en haar huidige beleid.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat probeer je met dit soort posts te bereiken in het PSV topic? Alleen maar zuigen neem ik aan.
Inderdaad, alleen voetbalfans die PSV bewieroken en eer betonen, mogen hier kennelijk aanwezig zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het begint alweer hoor, andere meningen kunnen niet door de strot bij PSVkneusjes hier.
Tuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:52 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen voetbalfans die PSV bewieroken en eer betonen, mogen hier kennelijk aanwezig zijn.
Nee hoor, ik denk echt dat PSV weer geen kampioen wordt (ondanks de vele miljoenen is er totaal geen kwaliteit) en dat dan de hel uitbreekt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
"Dit jaar hopelijk weer niks voor PSV, de pleuris gaat dan echt uitbreken" is gewoon puur zuigen en dat weet je zelf.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:56 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk echt dat PSV weer geen kampioen wordt (ondanks de vele miljoenen is er totaal geen kwaliteit) en dat dan de hel uitbreekt.
Alsjeblieft zeg..quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:14 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink 15m
#PSV-topman Sanders: geen ontslag Marcel Brands bij missen titel: 'Stuur dan mij maar weg, maar zeker niet Marcel Brands.'
WTF| Hoe kan die man ooit weg gaan?
Nee, want dan moet ajax het zelf gaan doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:55 schreef Oldie57 het volgende:
Kan PSV niet beter haar jeugdopleiding opdoeken?
Thijs is goed kritisch en terecht. WTF is PSV mee bezig zeg.quote:thijsslegers @thijsslegers 2m
natuurlijk kan #psv nog kampioen worden. Dan ziet t er ineens weer wat beter uit. Maar naast een titel heeft PSV vooral een spiegel nodig
thijsslegers @thijsslegers 3m
winnen heeft #psv tot heden te weinig gedaan, zeker in verhouding tot investeringen. En de eigen identiteit is bijna volledig verdwenen
thijsslegers @thijsslegers 6m
Sanders (financ. herstructurering) & Brands (kapitaal op veld) hebben waarde voor #psv gehad. Topclub draait echter om winnen & identiteit
thijsslegers @thijsslegers 9m
Centrale vraag in #VI: leeft #psv in tijdperk-Sanders nog wel naar de kernwaarden vd club? (zie fotoke) pic.twitter.com/QKJA8Ikfip
thijsslegers @thijsslegers 12m
Het wijzen naar anderen begint genante vormen aan te nemen bij #psv. Vandaag in #VI een verhaal over de manier waarop club zich profileert
thijsslegers @thijsslegers 13m
#Sanders zegt echter dat #psv in #brands een hele goede TD heeft. Toch is er iedere x iets anders mis aan samenstelling spelersgroep. #raar
thijsslegers @thijsslegers 15m
2 jr geleden zei dezelfde #sanders dat t #psv aan goals/passie/beleving ontbrak. 35 mln euro verder is er weer iets anders bij spelers mis
thijsslegers @thijsslegers 16m
Tsja, zeg ik dan.
thijsslegers @thijsslegers 16m
Volgens #PSV-directeur #Sanders ligt t allemaal aan de spelers (en een beetje aan de media). Dat zegt hij in een interview met #ED
Thijs roept wat diverse supporters hier ook al weken roepen. Niets nieuws onder de zon. Geen nieuwe inzichten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Thijs is goed kritisch en terecht. WTF is PSV mee bezig zeg.
oke depsvsupporterquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Thijs is goed kritisch en terecht. WTF is PSV mee bezig zeg.
Lens is er gewoon hoor. Ook pas 3x hier vermeld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:08 schreef Doublepain het volgende:
Wat ik me afvraag hoe Dick gaat spelen, hopelijk Memphis links. Nu we Lens, Mertens en Narsingh missenniet te geloven
Godverquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lens is er gewoon hoor. Ook pas 3x hier vermeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |