meis.
 meis.

was niet bij me, want ik dacht, even een controle, en dan zeggen ze dat het waarschijnlijk mijn 1e menstruatie was na de miskraam, en dan kan ik weer naar huis.
 was niet bij me, want ik dacht, even een controle, en dan zeggen ze dat het waarschijnlijk mijn 1e menstruatie was na de miskraam, en dan kan ik weer naar huis. Hij ging met het echoapparaat naar mijn neus en zei dat ik maar moest ruiken. Ik rook echter niets verrots of ontstoken, maargoed, ik ben dan ook geen gynaecoloog.
 Hij ging met het echoapparaat naar mijn neus en zei dat ik maar moest ruiken. Ik rook echter niets verrots of ontstoken, maargoed, ik ben dan ook geen gynaecoloog. 

.
.   

heeft vrijgenomen vanmiddag dus gelukkig zijn we samen.
 heeft vrijgenomen vanmiddag dus gelukkig zijn we samen. 

.
. er bij is
 er bij is  .
.

.
 . 

Ik zou het zeker melden bij het ziekenhuis waar je geweest bent, dat je niet op zo'n manier behandeld hoort te worden. Kunnen ze uit het NL ziekenhuis je gegevens niet doorsturen, dat je ze laat vertalen als ze je niet geloven?
  Ik zou het zeker melden bij het ziekenhuis waar je geweest bent, dat je niet op zo'n manier behandeld hoort te worden. Kunnen ze uit het NL ziekenhuis je gegevens niet doorsturen, dat je ze laat vertalen als ze je niet geloven?

die vraag kwam ook meteen in mij op; jij stelt 'mquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Heb je sex gehad dan in de tussentijd? Vlak na je curretage?

In welke eeuw is die gast blijven hangen?!
 In welke eeuw is die gast blijven hangen?!  En dat met alle emoties e.d. waar je mee zit, dat snapt die hork toch ook wel? Ik zou een klacht indienen, zekersteweten, ook al heb je daar misschien nu geen zin in. Sterkte in ieder geval met de hele situatie
 En dat met alle emoties e.d. waar je mee zit, dat snapt die hork toch ook wel? Ik zou een klacht indienen, zekersteweten, ook al heb je daar misschien nu geen zin in. Sterkte in ieder geval met de hele situatie  

Ik weet het eigenlijk niet zo goed.. Lichamelijk gaat het steeds beter. Ik vond het echt een soort minibevalling, maar uit de echo bleek dat het bijna schoon was, dus dat gaat wel goed..Ik vind het nog wel heel lastig dat het zomaar ineens 'klaar' is.. Af en toe moet ik zo hard huilen.. Gisteren ben ik een paar uur gaan werken, gewoon om even de 'confrontatie' met mijn collega's, de ouders en de kinderen aan te gaan. Ben blij dat ik dat heb gedaan! Tis ook zo'n bizarre tijd geweest en nu is het ook niet rustig, omdat we volop in de klusweken zitten om over 2 weken te gaan verhuizen.. Nja, daarna zitten we in een mooi huis en kunnen we eindelijk even relaxen..quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En precies wat je zegt: je hebt het allemaal niet in de hand helaas... en dat is iets wat ik iig niet zomaar naast me neer kan leggen - en zo te merken jij ook niet
[ Bericht 3% gewijzigd door Hobbesje op 08-04-2013 22:40:15 ]

Ik heb een brief opgesteld die ik komende week ga versturen, ben benieuwd of ik een antwoord zal ontvangen en zo ja, wat ze me gaan antwoorden.
 Ik heb een brief opgesteld die ik komende week ga versturen, ben benieuwd of ik een antwoord zal ontvangen en zo ja, wat ze me gaan antwoorden. 
  Hopelijk kan ik je snel volgen naar Z&G!
 Hopelijk kan ik je snel volgen naar Z&G!  

Ik moest ook wel ff slikken vanmorgen. Had nu hoogzwanger moeten zijn van nummertje 2, of misschien was hij/zij al wel geboren (UD zou 23 mei zijn geweest).quote:Op zondag 12 mei 2013 10:03 schreef zandsculptuur het volgende:
Moederdag.
Ik heb er onverwacht eigenlijk toch enorm moeite mee.
 dus dat maakte mijn dag weer goed
 dus dat maakte mijn dag weer goed  .
. 
 .
 .  en haar ideeen verkondigt ze als de waarheid, terwijl de artsen nog niet eens goed weten hoe of wat
 en haar ideeen verkondigt ze als de waarheid, terwijl de artsen nog niet eens goed weten hoe of wat  ) Succes en hopelijk kun je je verhaal toch bij iemand kwijt, of anders maar gewoon hier
 ) Succes en hopelijk kun je je verhaal toch bij iemand kwijt, of anders maar gewoon hier  .
.

quote:Op zondag 12 mei 2013 10:03 schreef zandsculptuur het volgende:
Moederdag.
Ik heb er onverwacht eigenlijk toch enorm moeite mee.

.
 .

Dat kan ik me heel erg goed voorstellen dat dat niet goed voelt valt.
  Dat kan ik me heel erg goed voorstellen dat dat niet goed voelt valt.  

Zie editquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:46 schreef DJMomo het volgende:
denk dat skip Malo ipv Momo bedoelde? /zo erg is het nou ook weer niet met mij.
 . Ik moet ook niet meerdere dingen tegelijk doen.
. Ik moet ook niet meerdere dingen tegelijk doen.

al ben ik er dus al weer wat overheen. /hartgeluchtheeft
 al ben ik er dus al weer wat overheen. /hartgeluchtheeft 

.
. )
)

.
.  .
 .

ik ben er stil van. Wat zijn sommige hulpverleners toch tactloos! veel sterkte!
 ik ben er stil van. Wat zijn sommige hulpverleners toch tactloos! veel sterkte!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

. Het is heftig een miskraam. Verder inhoudelijk reageren lukt me nu nog niet. Zal eerst proberen m'n eigen verhaal op te schrijven dit weekend. Is ook nog erg vers allemaal en haalt eerdere ervaringen naar boven.
 . Het is heftig een miskraam. Verder inhoudelijk reageren lukt me nu nog niet. Zal eerst proberen m'n eigen verhaal op te schrijven dit weekend. Is ook nog erg vers allemaal en haalt eerdere ervaringen naar boven.

quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:45 schreef Kursor het volgende:
UsurPia, heel veel sterkte voor jou en je vrouw. Het is heftig een miskraam. Verder inhoudelijk reageren lukt me nu nog niet. Zal eerst proberen m'n eigen verhaal op te schrijven dit weekend. Is ook nog erg vers allemaal en haalt eerdere ervaringen naar boven.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kursor op 16-06-2013 21:25:01 ]

voor jou.
 voor jou.

Wel fijn dat je op vakantie bent gegaan, even weg van iedereen. Wel heftig hoe het allemaal is gegaan, die 'minibevalling', en wat heb jij een geweldige man!
 Wel fijn dat je op vakantie bent gegaan, even weg van iedereen. Wel heftig hoe het allemaal is gegaan, die 'minibevalling', en wat heb jij een geweldige man! 

dikke knuf...
 dikke knuf... .
.  . Wanneer moet je terug naar het ZH?
. Wanneer moet je terug naar het ZH?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |