SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Jeez. Super creatief en exotisch!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:25 schreef snoopy het volgende:
Mijn laatste post:
http://www.focus-wtv.be/n(...)le-4000263933895.htm
en allemaal voor je eigen lol ook. Achterlijk!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
wat ben je dan een eikel zeg, als je je kinderen zo te kakken zet
Ik zeg net tegen mijn vriend omg inteelt koppiesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, die foto van het gezin vorig jaar.... niet de snuggerste koppies ook![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze heeft wel een beetje last van l'axné
Zou toch geinig zijn als ze nog één kind krijgt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:42 schreef Sjeen het volgende:
En nu nog een Leax en een Laex bakken... Oeh en Exal, Elax, Xale, Axle, nog opties te over.
Mja. Kunnen ze niet zoveel aan doen. Ik zou dit ff weghalen, vind het wel sneu voor die kinders als ze (of hun klasgenoten) hun foto terugvinden met die tekst erbijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen mijn vriend omg inteelt koppies![]()
Ze zien er al niet heel wijs en slim enzo uit en dan die namen
Of Myyrrdiirrquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Zou toch geinig zijn als ze nog één kind krijgt.
William..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |