quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:27 schreef zandsculptuur het volgende:
Babybytes. Ik kijk er regelmatig voor info en gebruik het voor mijn temperatuurgrafieken.
Er loopt vanalles rond, met en zonder hersens.
Over jezelf strippen: http://www.babybytes.nl/answers/1343143036
Ik zag eens op vliegveld Eindhoven dat vlak voor mij een mevrouw bijna de hele inhoud van haar 'handbaggage' luiertas weg moest gooien omdat je maar 1 liter vloeistof mee mag nemen. Volgens mij zat daar ook de hele collectie van zwitsal in...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik keek er van de week over de babyuitzet. Er had ieman de hele zwitsal collectie gekocht. En al luiers tot 9 kg ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:27 schreef zandsculptuur het volgende:
Babybytes. Ik kijk er regelmatig voor info en gebruik het voor mijn temperatuurgrafieken.
Er loopt vanalles rond, met en zonder hersens.
Over jezelf strippen: http://www.babybytes.nl/answers/1343143036
wowquote:Omg zou niet zelf doen stel je beschadigd iets ik werd gestript toen k zwanger van 2e was rond 38 w ofzo maar hy kwam met week 41 die luie marokaan haha
Je kunt er zo'n anti-doorloopdoekje bij doen. Ik heb mijn wasjes gescheiden in wit, roze en dan de rest van de kleuren bij elkaar. Allemaal gewoon mooi geblevenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:16 schreef Suikertante het volgende:
Maar ik heb haast geen wit! Ik zit echt in dubio of ik nu voor elk rompertje een aparte was moet doen
Ik zou gelijke kleuren bij elkaar wassen, wit apart en de rest gewoon bij elkaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:16 schreef Suikertante het volgende:
Maar ik heb haast geen wit! Ik zit echt in dubio of ik nu voor elk rompertje een aparte was moet doen
Leuk!! Ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:22 schreef bellelena het volgende:
Ohh Spirit
Jezelf strippenMisschien voor je partner dan
Ik heb net samen met mijn lief buikfoto's gemaaktNu uitzoeken en uitwerken!
verwend kreng is hetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef Hilzillah het volgende:
Zwanger of niet.... Ik had haar geslagen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:02 schreef bellelena het volgende:
Geniet ervan Asfalt!
En voor wie ze wil zien hier (een greep uit) de foto's van vanmiddag!
Por jij je huisarts nog eens voor andere medicatie en let je op dat je niet uitdroogt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:09 schreef Spewey het volgende:
Glucose - niet nuchter geprikt - moet onder de 6.7
en wel nuchter geprikt 6 of lager.
Hoop dat je aangepaste medicatie iets voor je gaat doen![]()
Ik heb me er bij neergelegd dat, net als m'n 1ste zwangerschap, het 24/7 spugen erbij hoort.
Bij m'n 2de zwangerschap gewoon nergens last van gehad, ja m'n bekken viel uit elkaar maar
gewoon niet eens misselijk geweest, heerlijk.
Meteen de reden waarom ik denk nu weer een klein jongetje te dragen
Aww schatjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Por jij je huisarts nog eens voor andere medicatie en let je op dat je niet uitdroogt?
Zo eentje had ik er vannacht ook. Ik werd gewoon wakker omdat ik heen en weer bewoogquote:Op woensdag 20 maart 2013 04:39 schreef L-E het volgende:
Cwen: wat stom allemaal!
asfalt: je klinkt heel gelukkig, hou dat zo
Dit is overigens een mooi tijdstip om te slapen, vind ik. Mijn baby vindt van niet. En mijn baby heeft het laatste woord.
Ja, herkenbaar. Heb zelf geen darmklachten, maar zodra ik sochtends naar het toilet ben geweest zijn de harde buik en de pijn weg. Ik heb het vooral als ik de avond ervoor vet gegeten heb.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:56 schreef Cwen het volgende:
Even een gekke vraag aan de dames met darmklachten: ik word de afgelopen dagen wakker met een buik die keihard en iets pijnlijk is. De pijn zijn m'n darmen, maar die harde buik is precies waar m'n bm zit. Herkent iemand dit?
Die is er nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cwen klote zeg van je baan, had je het zien aankomen?
En dan ook nog bekkenklachten![]()
En inderdaad, waar is XM
Hier slecht geslapen, maar niet moe..dat scheelt
Heb de laatste dagen echt enorme honger..ik probeer me daar niet aan over te geven, maar als ik dan niks eet wordt ik misselijk. Dus ben nog een beetje aan het zoeken wat dan de gezondste optie is die wel voldoening geeft
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuke kadoos Gotc
En limone, dat had ik in t begin toen ik zwanger was van D ook...alleen maar groentesoep eten en fruit. Maar dat ging snel over in pizza, mcchicken en de mrpatatohead chips..alles behalve normaal avondeten ghihi
nope, maar viel me op dat ze er nog niet is. was meer heb jij ons iets te vertellenquote:
Ahh oke, nou mss kan ze een keer uitslapenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:06 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
nope, maar viel me op dat ze er nog niet is. was meer heb jij ons iets te vertellen
25 april. Ben ook zo labiel als een natte krant. Zat in de auto en kon nog net mn tranen bedwingen toen ik er achter kwam dat ik mn lunch op tafel had laten staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |