Usenet account aan slingeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar stond wel al mij p0rn opIs dus nu weg..
Gewoon vragen aan die vriend denk ik zo?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik deelde er een met een vriend.. Maar het password is opeens veranderd..
Die is onbereikbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan die vriend denk ik zo?
Ik share ook met 3 mensen, Werkt perfect.
Mja, zolang het net als GW2 geen fee heeft wil ik het nog wel overwegen, maar anders nee dankje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef Ame_thyst het volgende:
stijl lijkt erg op GW2, ziet er wel sfeervol uit.
hersenloos gepeupelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
Soms denk je dat heel NL vol met gajes zit.
Keer met dat spel begonnen, nooit opnieuwe opgestart.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef shaderon het volgende:
https://www.humblebundle.com/weekly
80 cent voor Bastion
dan heb ik zojuist 80 cent vernietigdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Keer met dat spel begonnen, nooit opnieuwe opgestart.
Ja vanaf december 1 nul erachter gezet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:28 schreef shaderon het volgende:
wow plex jij hebt veel uren gmod erop zitten zeg![]()
Oh das wel vet, hoe groot is de groep die je hebt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef MineraalWater het volgende:
Maarja je moet wat he als je Admin bent
http://casualbananas.com/forums/index.phpquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oh das wel vet, hoe groot is de groep die je hebt?
Zou wat zijn als minecraft je totaal aantal uren bijhield zeg, dan zou er nog wel een nul achter kunnen
ik ga even wat zooi uittesten met gmod en dan join ik later denk wel je servertquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yup, Elke maand wel wat over de donaties heen maarja beter te veel dan te weinig
Joa kijk maar een keertje, ik zit meestal op TTTquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik ga even wat zooi uittesten met gmod en dan join ik later denk wel je servert
pegging bedoel je?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey ik zei nergens dat het om anale penetratie gaat.
dat ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef vogelkooi het volgende:
Haha wikipedia gebruiken! Geen betrouwbare bron en dus niet bruikbaar voor essay's en wetenschappelijke verslagen op school
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:02 schreef shaderon het volgende:
wat een kanker #$%^&*#@ kneus net op mw3 survival. GVD. super lang in een potje, begint het te laggen en eindigt die kneus de game. wtf echt wtf
Niet helemaal waar, soms zijn de boekverwijzingen daar wel een mooi aanknooppuntquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef vogelkooi het volgende:
Haha wikipedia gebruiken! Geen betrouwbare bron en dus niet bruikbaar voor essay's en wetenschappelijke verslagen op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |