Super mooi ja!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk gevoel toch om zo langs het water te lopen met dit aanzicht
kerol; ga eens lekker total war spelen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even een kort uitlegje waar ik mee bezig ben, is misschien net zo makkelijk:
[ afbeelding ]
Groen ben ik met de gebieden die ik bestuur, koninkrijk Friesland. Rood gebied rechts ernaast met mijn groene enclave er in is het hertogdom Brunswijk. Dat rode gebied is van de hertogin van Brunswijk, die toevallig mijn vrouw is. Da's eigenlijk helemaal niet toevallig, ik heb een dienstmeid al haar broertjes in de wieg laten smoren tot haar moeder te oud was om nog te baren.
Enfin, op het plaatje links in het midden zie je twee oranje rondjes met de getallen 1 en 2 er in.
Zowel Friesland alsook Brunswijk hebben een wet waarbij de erfenis qua titels over de zoons verdeeld wordt. Wij hebben twee zoons, dus als de koning en de hertogin dood zijn ontstaan er twee aparte landen bestaande uit de helft van Brunswijk en de helft van Friesland.
Ik kies er dus voor om mijn oudste zoon te vermoorden, zodat alles naar de jongste zoon gaat (die is wat pienterder dan de oudste, vandaar de keuze).
Zo krijg je één groot aaneengesloten rijk in het noorden van Duitsland.
he brokins kom eens dat gare spel uitleggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:29 schreef MineraalWater het volgende:
Nja, Ik heb mijn 8 uur erop zitten, Tot straks hihi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in Australië begint helaas de recessie toe te slaan. Kijk maar naar Australian Airlines e.o.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
52 kcal st. Lekker cholesterol bulken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:51 schreef Curlbrah het volgende:
fuaark paaseitjes zijn lekker; vooral met vulling
CK2 is leuker.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
kerol; ga eens lekker total war spelen.
uit onderzoek blijkt dat de groep waarin sosua zit (25-30 huisje baantje beestje) erg gevoelig is voor dat soort reclames.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Ook in Sidney moet je werken voor je geld. Het avontuur en zeker het klimaat is leuk, maar na een maand of 2 raak je gewend aan ieder "uitzicht".Toch blijven veel dingen anders dan dat het hier is, andere culturen etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in Australië begint helaas de recessie toe te slaan. Kijk maar naar Australian Airlines e.o.
Tuurlijk moet je daar ook geld verdienen, maar de typische nederlandse onzin en mensen kom je daar gelukkig niet tegen.
Hoeveel je ook went aan sydney, het blijft toch totaal anders dan een dorp als denhaag.
wat.. srsly? dat is wel kekke diepgangquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ghehe. Mijn zieke minister op staatsbezoek naar drie vijanden gestuurd, hun graven leggen één voor één het loodje aan tuberculosis
Mjah. Vliegen is er ook niet zo duur. Kon dacht ik voor 80 euro heen en terug van melbourne naar sydney. 1.5 uur vliegen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:53 schreef Curlbrah het volgende:
in australië alles zo'n bakkes eind rijden. Wel mooi, daar niet van.
Ja en dat heeft Rotterdam niet bijvoorbeeld? Oh wachtquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:19 schreef Flodder450 het volgende:
Besides, ik heb het er meer over dat de staden zoals ze in de VS te vinden zijn, mooi op zichzelf zijn met alle wolkenkrabbers enzo
Maar nederlands/belgische steden met een historische binnenstad zijn nog steeds mijn favoriet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |