Als je een gokje durft te wagen zou ik het in Blackberry steken. Die hebben (net als Nokia) zware klappen gehad, maar met de technologisch en praktisch superieure Z10 zouden ze de komende twee jaar wel eens een sterke rentree in de smartphonemarkt kunnen maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:00 schreef Beursaap het volgende:
Die leveren me echt veel en veels te weinig op. Ik wil van die 2k echt minstens 2,5k maken na een jaar anders vind ik het niet lonen.
Dan kun je het beter in Nokia steken, de nieuwe telefoon van BBRY is helemaal niks, die van Nokia wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef dvr het volgende:
[..]
Als je een gokje durft te wagen zou ik het in Blackberry steken. Die hebben (net als Nokia) zware klappen gehad, maar met de technologisch en praktisch superieure Z10 zouden ze de komende twee jaar wel eens een sterke rentree in de smartphonemarkt kunnen maken.
Je bent toch niet van plan te switchen naar bonds?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:01 schreef monkyyy het volgende:
Is er ook een manier om Nederlandse staatsobligaties niet via een broker te kopen?
http://www.treasurydirect.gov/
Beetje dit verhaal maar dan voor Nederland zeg maar.
Nee, bij mijn weten niet. Het verantwoordelijke deel van MinFin, het Agentschap van de Generale Thesaurie (www.dsta.nl), heeft wel bepaalde directe veilingen die buiten de primary dealers omgaan, maar die zijn alleen voor institutionele beleggers. Iets als Treasury Direct of de eenvoudig toegankelijke Staatsbons die ze in België hebben, hebben we hier niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:01 schreef monkyyy het volgende:
Is er ook een manier om Nederlandse staatsobligaties niet via een broker te kopen?
Wat krijgen we nou? Überbull monkyyy vlucht in bonds?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:01 schreef monkyyy het volgende:
http://www.treasurydirect.gov/
Beetje dit verhaal maar dan voor Nederland zeg maar.
mee ens. ik hoop dat blackberry gaat winnenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef dvr het volgende:
[..]
Als je een gokje durft te wagen zou ik het in Blackberry steken. Die hebben (net als Nokia) zware klappen gehad, maar met de technologisch en praktisch superieure Z10 zouden ze de komende twee jaar wel eens een sterke rentree in de smartphonemarkt kunnen maken.
Nee, dat kun je rustig via een bank/broker doen, want je stukken worden dan in een aparte houdsterstichting bewaard die niet in een faillissement van je broker kunnen worden meegesleept. Althans, zolang je geen effectenkrediet gebruikt.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:28 schreef monkyyy het volgende:
Het enige acceptabele antwoord voor mij was om het te parkeren in AAA korte termijn staatspapier, direct van de overheid afgenomen, zonder tussenkomst van bank of broker. Dit is gebackt door 16,5 miljoen belastingbetalers en waarschijnlijk de laatste dominosteen die omvalt mocht het helemaal mis gaan.
Hangt er geloof ik vanaf of ze onder Nederlands toezicht vallen. Waarschijnlijk is het in de kleine lettertjes van hun voorwaarden terug te vinden, en anders allicht op de site van de AFM. (aannemende dat ze een Nederlands kantoor hebben, als het echt een buitenlands bedrijf is -ik ken ze niet- dan geldt natuurlijk de lokale wet- en regelgeving)quote:Op zondag 31 maart 2013 17:48 schreef JimmyJames het volgende:
Weet je toevallig ook hoe dat zit bij een internationale broker zoals IB?
Ik ben benieuwd hoe de prijs hier vandaag op reageert!quote:Fed considers buying Bitcoin
When Fed officials hold a pivotal meeting in two weeks, they will strongly consider buying a new digital currency called Bitcoin. This is part of a new program to boost a wider range of assetprices, creating a "wealth effect" that would boost the economy.
If people feel that their financial situation is better because their 401(k) looks better, their house is worth more or their Bitcoin portfolio has increased in value — they're more willing to go out and spend," Chairman Ben Bernanke told reporters. "That's going to provide the demand that firms need in order to be willing to hire and to invest."
To pay for the Bitcoin purchases, the Fed would sell off some of the shorter-term bonds it already owns rather than printing new money.
Bron: Wallstreet Journal
401 or 104?quote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de prijs hier vandaag op reageert!
Er gaat binnen een jaar dus een nieuwe bel knappenquote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de prijs hier vandaag op reageert!
BTC is natuurlijk een veel betere hedge tegen een systeemcrash en behoud van vermogen, een voorproefje heb je kunnen zien bij Cyprus. Nu kun je nog overstappen, straks zijn ze niet meer verkrijgbaar.quote:Op maandag 1 april 2013 16:26 schreef SeLang het volgende:
De goudprijs is compleet ingestort!
[ afbeelding ]
Nee en dat is juist het voordeel, deze currencys kun je niet op papier manipuleren zoals bij goud en zilver gebeurd.quote:Op maandag 1 april 2013 16:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
is er ook een turbo long op bitcoins? Of beter nog CFD's?
bummerquote:Op maandag 1 april 2013 16:35 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Nee en dat is juist het voordeel, deze currencys kun je niet op papier manipuleren zoals bij goud en zilver gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |