quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 03:17 schreef RadioSlut het volgende:Dan begin ik maar.

Sorry voor eventuele fouten, ik kom net mn bed uit dus het is niet veel soeps.

Ik vraag de vooruitstrevende en enthousiaste FOK!kers af te blijven van dit verhaal totdat het helemaal geperfectioneerd is.
Mijn naam is Laura. Sinds twee jaar woon ik samen met mijn vriend John. Echter, in onze relatie is er iets gebeurd dat het daglicht niet kan verdragen.
Omdat het tot die tijd goed ging met ons, ga ik gelijk naar de dag des onheils.
Blablabla... het hele verhaal
Denk dat we hier een eerste begin hebben
Maar misschien moeten we, net als vele andere verhalen bij AGD, een 2e geheim erbij hebben. Aan de ene kant denk ik, John heeft een probleem met de ouders van Laura en het feit dat hij Laura ziet als een geldwolf met een gat in haar poot.
Laura aan de andere kant wil liever een wereldreis maken, zij is het dus totaal niet eens met dat het geld compleet in de verbouwing moet zitten. En eerlijk gezegd, gaat ze ook liever met Elisa op reis, dan met John. Laura vroeg zich af waarom John zo belachelijk deed om die 500 euro. John deed dit om Laura uit te proberen, eerst nog met een grapje, maar dit werd al snel menens, omdat Laura het ook zo serieus opvatte en er niet aan dacht om die 500 euro te beloven aan John.
Laura klapt dus uit de school en komt met het verhaal dat ze helemaal geen verbouwing wil doen, maar liever op reis wil, met Elisa. Dit is haar kans. Die verbouwing kan altijd nog wel vanuit de hypotheek. Nu gaat John weer over de zeik.
Totaal ontmoedigd komt zij dus bij Elisa terecht en slaapt daar nu al een week. Het is Elisa eindelijk gelukt om John te pakken te krijgen. Vanavond om 9 uur bij haar thuis.
Elisa is de scheidsrechter en vraagt van beide of ze wel geduld willen hebben en de ander uit willen laten praten. John was het totaal niet eens met dat dure etentje met haar ouders. Daar was hij dus al kwaad over dat Laura gelijk geld over de balk smeet. Hij zegt openlijk dat Laura totaal niet met geld om kan gaan en hij het geld wil gaan beheren.
2 keer de helft is zijn idee. Van het overgebleven geld, ¤ 24.550 wil hij het in 2en splitsen. De ene helft voor een mooie reis, de andere helft voor de verbouwing aan het huis. Het etentje was dus ongeveer 450 euro, belachelijk in de ogen van John. In dit verhaal heeft John dus geen 450 euro gewonnen, in mijn ogen teveel toeval dat 2 mensen in 1 huis allebei een redelijke geldprijs winnen.
Eerst word door John de wereldreis uit Laura d'r hoofd gekletst en word het gewoon een uitgebreide reis naar Australië of Afrika. Met hem, niet met Elisa. Eerst reageert Laura hier wel furieus op, maar ze kan het ook wel begrijpen dat John ook graag op vakantie wil. Ze zijn nooit echt samen op reis geweest.
Elisa (met een kort pittig kapsel) vind dit ook helemaal niet erg en komt met de uitvlucht: Doen wij toch een keer een stedentripje?
Na 2 maanden gaat het weer helemaal goed tussen Laura en John. Er is een dakkapel ingepland voor het voorjaar en ook de bakmaer krijgt een nieuw kleurtje + ook de reis is al geboekt, ze gaan 3 weken naar Australië.
[ Bericht 5% gewijzigd door Meike26 op 22-03-2013 10:00:03 ]