Ik kom er aan, wacht je op me?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:05 schreef Samzz het volgende:
In dat geval moet je naar Enschede komen, Fax.
Vergeet de krant met de kijkgaten niet!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
Stalkermode. Dat is toch een lange regenjas, een hoedje en een zonnebril?
"Wij zien nu vieze Harry op de catwalk, gekleed in een modieuze katoenen trenchcoat in een onopvallende beige kleur. Helemaal in lijn met de zomermode draagt hij een vilten hoedje, en paar hippe bergschoenen en blijkt voor dit seizoen de krant met kijkgaten een onmisbare accessoire."quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de krant met de kijkgaten niet!
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Wij zien nu vieze Harry op de catwalk, gekleed in een modieuze katoenen trenchcoat in een onopvallende beige kleur. Helemaal in lijn met de zomermode draagt hij een vilten hoedje, en paar hippe bergschoenen en blijkt voor dit seizoen de krant met kijkgaten een onmisbare accessoire."
bioscoop broek niet vergeten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
Stalkermode. Dat is toch een lange regenjas, een hoedje en een zonnebril?
Ik heb een oude pc voorzien van XMBC, is niet helemaal geweldig, de apps hiervoor zijn nogal beperkt, maar het werkt erg soepel en eenvoudig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:36 schreef dawg het volgende:
wat is nou een goede en vooral goedkope mediaspeler?
moet esthetisch ook verantwoord zijn, klein, simpel, aansluiten en gaan met die banaan. mijn tweakerdagen dat ik alles tot op de bodem uitzocht etc, zijn voorbij. nu zoek ik plug&play.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een oude pc voorzien van XMBC, is niet helemaal geweldig, de apps hiervoor zijn nogal beperkt, maar het werkt erg soepel en eenvoudig.
Ik geloof dat een popcorn hour heel erg populair was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
moet esthetisch ook verantwoord zijn, klein, simpel, aansluiten en gaan met die banaan. mijn tweakerdagen dat ik alles tot op de bodem uitzocht etc, zijn voorbij. nu zoek ik plug&play.
Ik heb er 1 en hij werkt erg goed. Ze zijn alleen wel wat duurderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat een popcorn hour heel erg populair was.
Dit is plug en play, anders een popcorn zoals Murdera zegt, die schijnen het goed te doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
moet esthetisch ook verantwoord zijn, klein, simpel, aansluiten en gaan met die banaan. mijn tweakerdagen dat ik alles tot op de bodem uitzocht etc, zijn voorbij. nu zoek ik plug&play.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |