Ik kom er aan, wacht je op me?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:05 schreef Samzz het volgende:
In dat geval moet je naar Enschede komen, Fax.
Vergeet de krant met de kijkgaten niet!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
Stalkermode. Dat is toch een lange regenjas, een hoedje en een zonnebril?
"Wij zien nu vieze Harry op de catwalk, gekleed in een modieuze katoenen trenchcoat in een onopvallende beige kleur. Helemaal in lijn met de zomermode draagt hij een vilten hoedje, en paar hippe bergschoenen en blijkt voor dit seizoen de krant met kijkgaten een onmisbare accessoire."quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de krant met de kijkgaten niet!
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Wij zien nu vieze Harry op de catwalk, gekleed in een modieuze katoenen trenchcoat in een onopvallende beige kleur. Helemaal in lijn met de zomermode draagt hij een vilten hoedje, en paar hippe bergschoenen en blijkt voor dit seizoen de krant met kijkgaten een onmisbare accessoire."
bioscoop broek niet vergeten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
Stalkermode. Dat is toch een lange regenjas, een hoedje en een zonnebril?
Ik heb een oude pc voorzien van XMBC, is niet helemaal geweldig, de apps hiervoor zijn nogal beperkt, maar het werkt erg soepel en eenvoudig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:36 schreef dawg het volgende:
wat is nou een goede en vooral goedkope mediaspeler?
moet esthetisch ook verantwoord zijn, klein, simpel, aansluiten en gaan met die banaan. mijn tweakerdagen dat ik alles tot op de bodem uitzocht etc, zijn voorbij. nu zoek ik plug&play.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een oude pc voorzien van XMBC, is niet helemaal geweldig, de apps hiervoor zijn nogal beperkt, maar het werkt erg soepel en eenvoudig.
Ik geloof dat een popcorn hour heel erg populair was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
moet esthetisch ook verantwoord zijn, klein, simpel, aansluiten en gaan met die banaan. mijn tweakerdagen dat ik alles tot op de bodem uitzocht etc, zijn voorbij. nu zoek ik plug&play.
Ik heb er 1 en hij werkt erg goed. Ze zijn alleen wel wat duurderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat een popcorn hour heel erg populair was.
Dit is plug en play, anders een popcorn zoals Murdera zegt, die schijnen het goed te doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
moet esthetisch ook verantwoord zijn, klein, simpel, aansluiten en gaan met die banaan. mijn tweakerdagen dat ik alles tot op de bodem uitzocht etc, zijn voorbij. nu zoek ik plug&play.
Not sure if seriousquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:22 schreef dawg het volgende:
grappige grap van de grootste nerdin van deze reeks.
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:17 schreef dawg het volgende:
oki, thanks heren. zal straks eens even gaan kijken in de stad.
snel voordat ook onze centen gejat worden om maffiabazen te helpen.
Ik vind je wel leukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef benzin het volgende:
Ik zou zo graag willen dat er eens een meisje zou zijn die me wel leuk vindt en niet vol afschuw reageert op het idee van mij als lief.
Rotzooi.
waar een wil is, is een weg. en er leiden meerdere wegen naar rome.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef benzin het volgende:
Ik zou zo graag willen dat er eens een meisje zou zijn die me wel leuk vindt en niet vol afschuw reageert op het idee van mij als lief.
Rotzooi.
Er is een wil, maar niet echt een weg. Ik vond het vreselijk om te zien dat het meisje dat ik leuk vind bij de gedachte aan mij in bed een gezicht van afschuw trok.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef dawg het volgende:
[..]
waar een wil is, is een weg. en er leiden meerdere wegen naar rome.
Al eens aan gedacht om iets met mannen te gaan experimenteren?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Er is een wil, maar niet echt een weg. Ik vond het vreselijk om te zien dat het meisje dat ik leuk vind bij de gedachte aan mij in bed een gezicht van afschuw trok.
voor de zoveelste keer; doe er dan iets aan. ik zeg hulp, maar desnoods een cursus assertiviteit of presenteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Er is een wil, maar niet echt een weg. Ik vond het vreselijk om te zien dat het meisje dat ik leuk vind bij de gedachte aan mij in bed een gezicht van afschuw trok.
Ja, maar dat is niets voor mij. Als ik mijn gevoelens kon veranderen had ik dat wel gedaan, mijn leven zou dan veel makkelijker zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al eens aan gedacht om iets met mannen te gaan experimenteren?
Ik weet niet, het voelt alsof ik moet opgeven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer; doe er dan iets aan. ik zeg hulp, maar desnoods een cursus assertiviteit of presenteren.
en daarnaast, vraag of een fokster, bijvoorbeeld cassandra of ambipur (beiden hebben het al eens aangeboden), of ze eens een kritische blik op je kledingsstijl en kapsel willen werpen. en desnoods met je meegaan om je van advies te dienen.
niks doen levert je niks op. als je geen zaadje in de grond stopt groeit er ook geen plant.
Ach, niet geschoten is altijd mis toch? Gewoon een keer proberen, misschien gebeurt er dan watquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:40 schreef benzin het volgende:
Ja, maar dat is niets voor mij. Als ik mijn gevoelens kon veranderen had ik dat wel gedaan, mijn leven zou dan veel makkelijker zijn.
Helaas.
Dan heb ik nog steeds niet wat ik wil/zoek/voel? Wat is daar dan het nut van?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, niet geschoten is altijd mis toch? Gewoon een keer proberen, misschien gebeurt er dan wat.
Je wilt een maatje, je zoekt een maatje en je wilt een maatje voelen. Ik zie het probleem niet zo. Ren maar in mijn armenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds niet wat ik wil/zoek/voel? Wat is daar dan het nut van?
Ik moet het probleem oplossen, niet wegrennen.
Ja paasUIquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nieuwe UI Fax...
en they are feeeding the trooooooooooooooooollllllen
Hij wilt geen holmaatje in z'n kontje voelen vermoed ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wilt een maatje, je zoekt een maatje en je wilt een maatje voelen. Ik zie het probleem niet zo. Ren maar in mijn armen.
mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja paasUI
Ik ga 'm niet voeden, ik trap er niet in
Hai
Nou, dan gaat ie toch gevenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wilt geen holmaatje in z'n kontje voelen vermoed ik
Nog niet, maar het wordt al leukerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Het schijnt hier weer vermakelijk te zijn?
Ga je ook niet krijgenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tegoed, ik heb nog steeds niks gekregen.
Dat is echt niet zo makkelijk als je beweert. Anders had ik het toch al lang gedaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al die beren op de weg de hele tijd, hij had allang tig vrouwen kunnen volblaffen ipv hier huilen.
Eminent, medi8ter, popcorn, dune.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:17 schreef dawg het volgende:
oki, thanks heren. zal straks eens even gaan kijken in de stad.
snel voordat ook onze centen gejat worden om maffiabazen te helpen.
Je doet niks, dat is je hele probleem. Ipv denken moet je doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:52 schreef benzin het volgende:
Ik wil gewoon de irritatie over de reactie van dat meisje van me afschudden.
[..]
Dat is echt niet zo makkelijk als je beweert. Anders had ik het toch al lang gedaan?
quote:
Waarom doe je zo gemeen tegen hemquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als er oprecht geen opstakels waren had je ze wel verzonnen. Die arme zielige ik-modus is veel te belangrijk voor je geworden, het is alles wat je nog hebt.
Wat ben jij mild geworden, waar is de tijd dat jij zulke jochies helemaal afbrandde?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen hemhet enige wat hij wilt is een knuffel.
Ik bood hem een knuffel aan maar hij wees me afquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen hemhet enige wat hij wilt is een knuffel.
Jij wees mij ook af.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bood hem een knuffel aan maar hij wees me af.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen we op de meet de echte kaneelstokje opeten?
Nouja, als jij naast me komt liggen hou je me niet tegenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik zomaar iedereen aan me laat knagen.
Echt welquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Appel-kaneeltoetjes zijn ook altijd zoooo lekker.
Moment, komt eraanquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekkere warme appeltaart..... eventueel met ekte slagroom
Sowieso met slagroom.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dealquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als wel ooit in een situatie komen waarin we appeltaart krijgen, mogen jullie mijn deel.
Als het een situatie is dat ik gebakken heb, dan zorg ik wel dat je een appel en een kaneelstokje krijgtquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als wel ooit in een situatie komen waarin we appeltaart krijgen, mogen jullie mijn deel.
Hoe heb je die gekregen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Waarom is een urineweg ontsteking zo pijnlijk![]()
en waarom juist deze week, kan de komende week niks meer drinken
Kun je wel neuken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
omdat.....quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, zoals altijd, spontaan?quote:
Ik kan er niet eens naar kijken een strakke spijkerbroek is al te gevoelig. Laat ik nu niks anders bij me hebbenquote:
Drink ik ook, maar daarnaast een hele zware antibiotica kuur gekregen. Het kwam echt in twee dagen van niks naar wat het nu is. Dus hij wilde zwaar geschut inzetten.quote:
wow.... heftig manquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
Drink ik ook, maar daarnaast een hele zware antibiotica kuur gekregen. Het kwam echt in twee dagen van niks naar wat het nu is. Dus hij wilde zwaar geschut inzetten.
Ik moet zo dus weer 4 pillen innemen.
quote:
Bedanktquote:
Neem je die in april ook mee naar DB?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ze laat die taart maar mooi thuis. Hier hebben we iets veeeel betersquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem je die in april ook mee naar DB?
Ik hoop t ook voor jequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Ik zal al heel blij zijn als ik morgen weer een beetje naar de wc kan. Nu zit ik op de max dosis pijnstillers en verga ik nog van de pijn.
Nee, denk van niet.... mijn eigen combiwave is niet zo geschikt voor bakken....quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem je die in april ook mee naar DB?
Ik hoef geen bosche bol meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ze laat die taart maar mooi thuis. Hier hebben we iets veeeel beters.
Jij regelt dit?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ze laat die taart maar mooi thuis. Hier hebben we iets veeeel beters.
bummerquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, denk van niet.... mijn eigen combiwave is niet zo geschikt voor bakken....
Die zit er standaard al in hoor...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o.... die extra s krijg je van mij kado
Ook niet als je klikt?quote:
Nee en wat is netflix?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet als je klikt?
Trouwens, altijd fijn, vriendinnetje van me had haar Netflix ingelogd gelaten
hahaha... dus nu heb je eens fijn haar account misbruikt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet als je klikt?
Trouwens, altijd fijn, vriendinnetje van me had haar Netflix ingelogd gelaten
Niet te krijgen in Nederland (tenzij je Hola gebruiktquote:
Ow ik kijk onbeperkt voor nopquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet te krijgen in Nederland (tenzij je Hola gebruikt).
Maar het is een website waarvoor je $7/maand betaal en onbeperkt series en films kan kijken.
Geloof me, dit is fijner/makkelijker dan downloaden, wanneer het in NL beschikbaar komt, is het voor mij zeker die ¤7 waardquote:
Geloof ik wel, soms is de kwaliteit niet zo goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, dit is fijner/makkelijker dan downloaden, wanneer het in NL beschikbaar komt, is het voor mij zeker die ¤7 waard
Ik zie wel.... of ik zin heb... dat van te voren klaar te maken....quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
Je mag ook in mijn oven iets afbakken maar de meeste zullen dan toch aan zo een verukkelijke bol zitten.
Serieus? 1x McDonalds per maand is duurderquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof ik wel, soms is de kwaliteit niet zo goed. Helaas ben ik een cheapass en vind ik dat niet zo erg
.
Van mij hoef je de moeite niet te doen hoor, gewoon langskomen en bikken wat ik heb gehaald.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zie wel.... of ik zin heb... dat van te voren klaar te maken....
I know manquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? 1x McDonalds per maand is duurder
ik hoef geen bolquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van mij hoef je de moeite niet te doen hoor, gewoon langskomen en bikken wat ik heb gehaald.. Chips, nootjes, snoepgoed en misschien een paar bollen
.
Je krijgt geen bolquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hoef geen bol
maar voor de rest leg ik gewoon die 2 eu in
En je chica?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet alleen tot 6 uur werken die dag dus ik kan geen bollen scoren.
Je vriendin toch welquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet alleen tot 6 uur werken die dag dus ik kan geen bollen scoren.
Cool! We kunnen er een stuk of 8 tot 10 halen, ik gok dat wel meer mensen geen trek hebben in een hele bolquote:
Komt Silk ook?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Cool! We kunnen er een stuk of 8 tot 10 halen, ik gok dat wel meer mensen geen trek hebben in een hele bol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |