abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:35:41 #26
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_124392717
Köln am Ruhr?
https://maps.google.de/maps?q=köln&hl=de&ie=UTF8&ll=50.937445%2C6.960182&spn=0.043919%2C0.099478&sll=51.175806%2C10.454119&sspn=11.19425%2C25.466309&hnear=Köln,+Nordrhein-Westfalen&t=m&z=14
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 09:19:53 #27
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_124400655
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Köln am Ruhr?
https://maps.google.de/maps?q=köln&hl=de&ie=UTF8&ll=50.937445%2C6.960182&spn=0.043919%2C0.099478&sll=51.175806%2C10.454119&sspn=11.19425%2C25.466309&hnear=Köln,+Nordrhein-Westfalen&t=m&z=14
hehe :) zag hem op facebook ook al langskomen, google is er mee bezig las ik :)
  zaterdag 23 maart 2013 @ 21:34:34 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_124421657
we mogen weer belasting aangifte doen in NL.
http://www.belastingdiens(...)_belastingplichtigen
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:00:50 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_124425037
Morgen weer een Münster Tatort. De leukste Tatort!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 24 maart 2013 @ 09:50:45 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_124433470
Vanavond ARD 20:15
Tatort Münster, Met een gastoptreden van Roland Kaiser
Tatort Münster is een andere Tatort, waarbij humor, running gags en het gekibbel tussen de twee hoofdpersonen (Thiel en Börne) een rol spelen

Hauptkommissar Frank Thiel, een knorrige sjagrijnige en kortaangebonden commissaris, gescheiden en geen geluk bij de vrouwen.
Prof. Karl-Friedrich Boerne, een bijzonder ijdele en erudiete lijkschouwer die zich altijd met de zaken van Thiel bemoeit. Boerne en Thiel lopen al kibbelend en ruzie makend meestal stomtoevallig tegen de dader aan.
Silke 'Alberich' Haller, de assistente van Boerne, de enige die hem in de hand kan houden en een haat liefde verhouding met hem heeft
Wilhelmine Klemm De hoofdofficier van justitie, kettingrokend met bijbehorende stem en vol van wantrouwen in commissaris Thiel.

Verdere personen die waarschijnlijk langs zullen komen zijn de vader van Thiel in zijn taxi, een ouwe hippie en loser, die blowt waar zijn zoon bij is en regelmatig met de Hoofdoffier van justitie naar bed gaat en Nadeshda Krusenstern de "blonde" assistente van Thiel.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 24 maart 2013 @ 13:59:36 #31
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_124440479
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:34 schreef z80 het volgende:
we mogen weer belasting aangifte doen in NL.
http://www.belastingdiens(...)_belastingplichtigen
ik had alleen inkomsten uit NL, geen eigen huis etc etc, dus was snel ingevuld :) hoef niet te betalen en krijg ook (helaas) niks terug......
  zondag 24 maart 2013 @ 19:00:56 #32
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_124452707
zo, ff een stukje gereden, zomaar, van Bocholt richting Hamminkeln, richting Rees, Wesel en een hoop andere plaatjes: Xanten, Mehrhoog, Bislich, Appeldorn :)

Een hele andere omgeving dan hier, of in elk geval meer water :P
  maandag 25 maart 2013 @ 15:56:24 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_124487052
Iemand nog Tatort gezien? Was een van de betere
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 25 maart 2013 @ 18:35:06 #34
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_124492609
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand nog Tatort gezien? Was een van de betere
Natürlich! Dankzij jouw tip / herinnering. :)

Ik heb de heel avond napret gehad om de Prof. Dr. die zichzelf allesbehalve een snob noemde. :D
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 25 maart 2013 @ 19:57:36 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_124496518
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:35 schreef phluphy het volgende:

[..]

Natürlich! Dankzij jouw tip / herinnering. :)

Ik heb de heel avond napret gehad om de Prof. Dr. die zichzelf allesbehalve een snob noemde. :D
Börne, ja, dat is een Lackaffe
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 maart 2013 @ 20:14:29 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_124497605
Hm, ze kunnen hier ook wel een Tatort draaien! :o

http://www.goch.de/C12574(...)9707C1257B39003E85F4
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 25 maart 2013 @ 20:20:36 #37
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_124498003
Ik vind Tatort Münster ook een van de leukere, maar ze gaan wel heel erg op zichzelf lijken. Het is ook meer en meer de Boerne show. Eigenlijk is Tatort Köln misschien wel beter.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Milf vrijdag 29 maart 2013 @ 09:21:02 #38
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_124636174
Help .....

Ik heb begin december een tweedehands auto gekocht. Er is bijna 4000 euro voor de auto neergeteld. Er was geen ruimte voor onderhandelingen over de prijs want de auto was in " uitstekende staat". Ik heb 150 inruil gekregen voor mijn oude bak.

De ruitenwissers deden raar, maar ik dacht dat dat zo hoorde. Ik had nog niet eerder een FORD gehad. Tot iemand mij er in feb op wees dat dat niet zo hoorde.
Daarnaast ging in feb ineens het lampje van de remmen regelmatig branden. Te weinig vloeistof.
En de auto wilde nog wel eens slecht starten en wat schokken onder het rijden. Omdat het toen zo koud was dacht ik dat het daardoor kwam. Niet direct denken dat je auto kapot is en als een muts in die garage staan.

Nu ben ik in de eerste week van maart maar de garage gegaan... resultaat? Relais ruitenwisser kapot, remcilinder achter lekt remvloeistof en de gloeidraden moeten vervangen worden.

:{

Nu moesten deze onderdelen besteld worden en ik heb elke keer gehamerd op het feit dat ik wil onderhandelen. Er is mij een auto in " uitstekende staat" verkocht, dus hoe is het mogelijk dat dit nu al kapot is, binnen drie maanden (eigenlijk dus al vanaf het begin). komt goed en hebben we dan wel over.
Prima
Ik bel een week later eens of de onderdelen nou al eens binnen zijn. Nee die zijn er niet.
De dinsdag erop word ik gebeld... de onderdelen zijn binnen. Ik heb weer gevraagd hoe we dit met de prijs gaan doen. Daar zouden we het wel over hebben wanneer ik langs kwam. Ik heb aangegeven alleen op vrijdag te kunnen. Deze vrijdag (voor ons nu vorige week) zaten ze al vol, maar volgende week vrijdag was geen probleem......

OMDAT DAT GOEDE VRIJDAG IS SUKKEL!!!!!!! DAAROM WAS DIE DAG LEEG IN JE AGENDA.

:( :( :(

Stond ik net dus voor jan doedel voor een dichte zaak. Ik ben zo ontzettend kwaad. Tijdens de aankoop van de auto ging er ook al van alles mis. Verkeerde kentekenplaten en dergelijke. Ik wacht nu dus al een maand op reparatie van mijn auto. En de kilometers die ik per week maak zijn niet mis. Ik heb het gewoon nodig.

Deze mankementen zijn niet alles.

* Wiellagers versleten
* Armleuning die niet werkt (staat muurvast omhoog)
* Rechterbuitenspiegel zit los
* afstandsbediening werkt erg slecht (zelfs na vervanging batterij)
* nadat het kenteken is verwisseld voor de juiste, hebben de gele sticker niet van de auto verwijderd/aangepast naar het juiste kenteken

Ik ben klaar met die k*tlui. Waar kan ik terecht om uit te zoeken wat mijn rechten zijn? Ik ben zo ontzettend kwaad, dat ik het onderste uit de kan ga halen. Het is trouwens een dealer, geen beunhaasgarage. Denk je ook eens verstandig te zijn, krijg je alsnog dit gezeik op je bord.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_124636494
Heb je een duitse rechtsbijstandsverzekering? Alleen al dreigen hiermee kan helpen.
Smoesjes over lange levertijden van onderdelen is echt onzin; als de garage s'ochtens de onderdelen besteld, worden ze dezelfde dag nog geleverd.

Ik heb in de afgelopen 7 jaar ook al een aantal slechte ervaringen met autogarages in duitsland gehad, ook goede overigens.

Waar ik niet meer kom:
- Vergölst Kleve
- ATU kleve

Waar ik goede ervaring mee heb:
- Bosch garage Kleve
- Hennig-Sinjakow Kranenburg (industrie terrein im Hammereisen)
  Milf vrijdag 29 maart 2013 @ 09:43:56 #40
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_124636608
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:38 schreef aegir_de_viking het volgende:
Heb je een duitse rechtsbijstandsverzekering? Alleen al dreigen hiermee kan helpen.
Smoesjes over lange levertijden van onderdelen is echt onzin; als de garage s'ochtens de onderdelen besteld, worden ze dezelfde dag nog geleverd.

Ik heb in de afgelopen 7 jaar ook al een aantal slechte ervaringen met autogarages in duitsland gehad, ook goede overigens.

Waar ik niet meer kom:
- Vergölst Kleve
- ATU kleve

Waar ik goede ervaring mee heb:
- Bosch garage Kleve
- Hennig-Sinjakow Kranenburg (industrie terrein im Hammereisen)
Ik zit bij een garage in Papenburg.

Ik heb ook al gevraagd hoe het kan dat het allemaal zo lang duurt. Er staat een enorm magazijn achter. Iets simpels als gloeidraden en een ruitenwisser relais heb je toch wel op voorraad... denk ik dan.

Ik heb ook rechtsbijstand inderdaad. Maandag die maar even bellen en met mijn advocaat. Die vind het ook altijd wel leuk om advies te geven aan die Nederlandse.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:03:43 #41
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_124637052
lees dit eens even door...
http://www.adac.de/infote(...)hmangel/default.aspx

Je hebt als koper best wel veel rechten in DE hoor. Is alleen soms een strijd om je gelijk te krijgen, maar dat is normaal hier.

Men schuift het vaak af onder het mom van "Verschleissteile", maar als ik jouw lijstje met gebreken zo zie, zou je best wel eens een goede kans kunnen hebben op volledig herstel. ^O^

Je moet overigens niet iets getekend hebben waar in staat dat je van alle garanties etc. af ziet. ;)
  Milf vrijdag 29 maart 2013 @ 10:11:40 #42
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_124637259
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:03 schreef ueberduitser het volgende:
lees dit eens even door...
http://www.adac.de/infote(...)hmangel/default.aspx

Je hebt als koper best wel veel rechten in DE hoor. Is alleen soms een strijd om je gelijk te krijgen, maar dat is normaal hier.

Men schuift het vaak af onder het mom van "Verschleissteile", maar als ik jouw lijstje met gebreken zo zie, zou je best wel eens een goede kans kunnen hebben op volledig herstel. ^O^

Je moet overigens niet iets getekend hebben waar in staat dat je van alle garanties etc. af ziet. ;)
Nope. ik heb juist extra garantie gekregen met die A1 http://www.ford.de/Gebrauchtwagen/Gebrauchtwagen-Garantie

Ik ga je linkje eens lezen
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:15:07 #43
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_124637338
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Nope. ik heb juist extra garantie gekregen met die A1 http://www.ford.de/Gebrauchtwagen/Gebrauchtwagen-Garantie

Ik ga je linkje eens lezen
Klare Sache!
  Milf vrijdag 29 maart 2013 @ 11:25:31 #44
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_124639221
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:15 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Klare Sache!
Ich heb al een brief opgesteld zoals op de ADAC site.

Am XX november 2012 habe ich bei Ihnen einen gebrauchten Ford Focus Fahrzeug ID NR XXXXXXX mit einem km stand von 144.540 gekauft. Ich habe mehrmals (in feb 2013) telefoniert mit Autohaus XXXXX uber de Mängel von das auto. In woche 9 kon ich mit meinen auto nach die werkstatte. Dan kunn Sie sehen was die mangel sind. Ich habe in woche 10 und 11 telefoniert mitt ihnen wo die Zubehor bleibt und wenn die auto gerepariert word. Endlich kan ik dan 29 Marz 2013 kommen mit meinen auto om 8.30.... geslossen.... Es ist wunderbar. Karfreitag.
Ich bin ein Kunde, und dieser Kunde ist nicht zufrieden mit die Art en Weise wie meinen Bechwerden behandelt wirt.
Dieses Fahrzeug weist folgenden Mängel auf:
Mängel 1: Start nicht gut und stottert wahrend der Fahrt (Gluhkerzen)
Mängel 2: Wicherrelais had nimmer gefunctioniert. Wie is es moglich TUV gepfuft zu sein?
Mängel 3: Bremse hinter leckt bremsenflussigkeit.
Mängel 4: Schlussel functioniert nicht gut. Batterie vertauscht bei Ihnen, noch nicht gut.
Mängel 5: Spiegel rechts nicht fixiert.
Mängel 6: Alle radlagers verschlissen
Fehler mit Platte. Welche ausgetauscht werden, aber die gelben Aufkleber auf der Windschutzscheibe hat alte Zeichen.
Bitte beheben Sie jeder Mängel im Rahmen der gesetzlichen Sachmängelhaftung. Dies ist kein Auftrag zur Ausführung kostenpflichtiger Arbeiten. Für die Benennung eines Termins zur Reparatur setze ich Ihnen eine Frist bis zum 5 april 2013. Für die Mängelbeseitigung setze Ihnen eine Frist bis 12 april 2013
Seite 1 von 1

Mijn Duits is zoals je ziet alles behalve perfect, maar ik geloof dat mijn punt duidelijk is.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:29:47 #45
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_124639326
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef nikky het volgende:

[..]

Mijn Duits is zoals je ziet alles behalve perfect, maar ik geloof dat mijn punt duidelijk is.
^O^
Dat komt wel over dacht ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 maart 2013 @ 11:38:16 #46
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_124639578
Wat een ongelooflijke eikels zeg, om je op Goede Vrijdag te laten komen terwijl ze weten dat ze dicht zijn :(

Afgezien van de rest dan nog :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:41:07 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_124639673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef nikky het volgende:

[..]

Ich heb al een brief opgesteld zoals op de ADAC site.

Am XX november 2012 habe ich bei Ihnen einen gebrauchten Ford Focus Fahrzeug ID NR XXXXXXX mit einem km stand von 144.540 gekauft. Ich habe mehrmals (in feb 2013) telefoniert mit Autohaus XXXXX uber de Mängel von das auto. In woche 9 kon ich mit meinen auto nach die werkstatte. Dan kunn Sie sehen was die mangel sind. Ich habe in woche 10 und 11 telefoniert mitt ihnen wo die Zubehor bleibt und wenn die auto gerepariert word. Endlich kan ik dan 29 Marz 2013 kommen mit meinen auto om 8.30.... geslossen.... Es ist wunderbar. Karfreitag.
Ich bin ein Kunde, und dieser Kunde ist nicht zufrieden mit die Art en Weise wie meinen Bechwerden behandelt wirt.
Dieses Fahrzeug weist folgenden Mängel auf:
Mängel 1: Start nicht gut und stottert wahrend der Fahrt (Gluhkerzen)
Mängel 2: Wicherrelais had nimmer gefunctioniert. Wie is es moglich TUV gepfuft zu sein?
Mängel 3: Bremse hinter leckt bremsenflussigkeit.
Mängel 4: Schlussel functioniert nicht gut. Batterie vertauscht bei Ihnen, noch nicht gut.
Mängel 5: Spiegel rechts nicht fixiert.
Mängel 6: Alle radlagers verschlissen
Fehler mit Platte. Welche ausgetauscht werden, aber die gelben Aufkleber auf der Windschutzscheibe hat alte Zeichen.
Bitte beheben Sie jeder Mängel im Rahmen der gesetzlichen Sachmängelhaftung. Dies ist kein Auftrag zur Ausführung kostenpflichtiger Arbeiten. Für die Benennung eines Termins zur Reparatur setze ich Ihnen eine Frist bis zum 5 april 2013. Für die Mängelbeseitigung setze Ihnen eine Frist bis 12 april 2013
Seite 1 von 1

Mijn Duits is zoals je ziet alles behalve perfect, maar ik geloof dat mijn punt duidelijk is.
Paar verbeteringen

Am XX November 2012 habe ich bei Ihnen einen gebrauchten Ford Focus Fahrzeug ID NR XXXXXXX mit einem km stand von 144.540 gekauft. Ich habe mehrmals (in Febr. 2013) telefoniert mit Autohaus XXXXX über de Mängel vom Auto. In Woche 9 kon ich mit meinen Auto nach die Werkstatt. Da können Sie sehen was die mangel sind. Ich hab in die woche 10 und 11 telefoniert mit ihnen wo der Zubehör bleibt und wann mein Auto repariert ist. Endlich kann ich dann am 29 Marz 2013 vorbei kommen um mein Auto ab zu holen, 8.30.... geschlossen.... Es ist wunderbar. Karfreitag.
Ich bin ein Kunde, und dieser Kunde ist nicht zufrieden mit die Art en Weise wie meinen Beschwerden behandelt worden sind.
Dieses Fahrzeug weist folgenden Mängel auf:
Mängel 1: Start nicht gut und stottert wahrend der Fahrt (Glühkerzen)
Mängel 2: Wicher Relais hat nie funktioniert. Wie ist es möglich TUV geprüft zu sein?
Mängel 3: Bremse hinter verliert Bremsen Flüssigkeit.
Mängel 4: Schlüssel funktioniert nicht gut. Batterie Ausgetauscht bei Ihnen, noch nicht gut.
Mängel 5: Spiegel rechts nicht fixiert.
Mängel 6: Alle Radlagerungen verschlissen
Fehler mit Platte. Welche ausgetauscht werden, aber die gelben Aufkleber auf der Windschutzscheibe hat alte Zeichen.
Bitte beheben Sie alle Mängel im Rahmen der gesetzlichen Sachmängelhaftung.

Dies ist kein Auftrag zur Ausführung kostenpflichtiger Arbeiten!

Für die Benennung eines Termins zur Reparatur setze ich Ihnen eine Frist bis zum 5 April 2013. Für die Mängelbeseitigung setze Ihnen eine Frist bis 12 April 2013
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 maart 2013 @ 11:51:18 #48
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_124639951
Er staan nog steeds veel fouten in, ik had Nikky al een DM gestuurd met het aanbod om er even naar te kijken ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Milf vrijdag 29 maart 2013 @ 11:59:06 #49
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_124640172
Dit is de standaardbrief zoals op de ADAC site.

quote:
Ihr Vor- und Nachname
Straße, Hausnummer
Postleitzahl, Ort
Telefonnummer mit Vorwahl
ggf. Per Einschreiben mit Rückschein
Name des Händlers
z. Hd. (Name der Verkäuferin/des Verkäufers)
Straße, Hausnummer
Postleitzahl, Ort
Ort, Datum
Sehr geehrte/r Frau/Herr (Name der Verkäuferin/des Verkäufers),
am (Datum) habe ich bei Ihnen einen gebrauchten (Hersteller, Fahrzeugmodell, Ausstattung, Motorisierung, amtliches Kennzeichen) mit einem Kilometerstand von ………. km gekauft. Dieses Fahrzeug weist folgenden/folgende Mangel/Mängel auf:
Mangel 1: (kurz beschreiben, möglichst mit exaktem Hinweis, unter welchen Bedingungen der Mangel besonders gut festzustellen ist, etwa „Klappern vorn bei kaltem Motor und niedrigen Außentemperaturen während der ersten drei Kilometer“)
ggf. Mangel 2, Mangel 3 …
Bitte beheben Sie diesen Mangel/diese Mängel im Rahmen der gesetzlichen Sachmängelhaftung. Dies ist kein Auftrag zur Ausführung kostenpflichtiger Arbeiten. Für die Benennung eines Termins zur Reparatur setze ich Ihnen eine Frist bis zum (Datum eine Woche nach Zustellung eintragen). Für die Mängelbeseitigung setze Ihnen eine Frist bis zum (Datum zwei Wochen nach Zustellung eintragen).
Seite 3 von 4
Mit freundlichen Grüßen
(Ihre Unterschrift)

Hulp is heel erg welkom!

Ik ben bezig mijn Duits te verbeteren, maar omdat ik in NL werk gaat dat helaas niet zo snel. Ik hoop zeer snel een CD te hebben die ik in de auto kan aanzetten (of mp3 speler formaat) zodat ik onderweg Duits kan leren. Ik zit veel in de auto namelijk. :).
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf vrijdag 29 maart 2013 @ 12:00:57 #50
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_124640227
Ik moet zeggen, dit helpt wel voor mijn woordenschat in het Duits :D
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')