Wie was dit keer de gelukkige?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:28 schreef AirwiN het volgende:
En alwéér een Den Haag met achter de rug. Ik meet wat af hiero.
Ik!quote:
Das toevallig! Ik ook!quote:Op maandag 25 maart 2013 16:28 schreef AirwiN het volgende:
En alwéér een Den Haag met achter de rug. Ik meet wat af hiero.
Allemaal verliefd op de meester?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:41 schreef Khadgar het volgende:
Over lentekriebels, de kids in mijn klas hebben ook ineens last van de hormonen. Om helemaal leip van te worden... Dit wordt een lange week...
Welke leeftijd zitten ze?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:41 schreef Khadgar het volgende:
Over lentekriebels, de kids in mijn klas hebben ook ineens last van de hormonen. Om helemaal leip van te worden... Dit wordt een lange week...
En jij bent jaloers want je zit al tig jaar in een sleur?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
groep 6, alles is verliefd of moet er over praten...
awwww, wel lief toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hihihihihihihiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:25 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En jij bent jaloers want je zit al tig jaar in een sleur?
disclaimer: grapje! grapje!
quote:
Jeeeeeeeeeeej!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef kipptje het volgende:
Oeh! Gebeld door de beheerder. Vrijdag krijgen we de sleutel van het nieuwe huis!!!!!![]()
Ein-de-lijk is alles geregeld! Nu de inrichting nog
Exceeding customer expectationsquote:
Kookt die vent van je niet eens voor je?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Fr mopperen hoor, griep, misselijk, koken
Vandaag een keer nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kookt die vent van je niet eens voor je?
Beterschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |