op vakantie deden we dat. lekker in de slaapzakquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:27 schreef Stuart het volgende: Pluto zou van mij op mijn bed mogen slapen
![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
op vakantie deden we dat. lekker in de slaapzak
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
wel vies tochquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
De kerk was daar wel mooi, was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
Ameland is saai, vooral kutschoolklassen van groep 8 en oudjes
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
Bah, prostitutie.
En wat een arrogante foto in de OP.
nee schattig.quote:
Hoi lrquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kerk was daar wel mooi, was.
heb je d'r al zoveelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
nee schattig.
mijn bedpartners zijn schattig
ja twee.quote:
Ik ken hem niet, maar ik heet hem welkomquote:
quote:
Nog redelijk druk hier voor een doordeweekse dagquote:
doe je het met kattenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
ohnee drie. de andere kat komt ook soms even langs.
Andere kat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
ohnee drie. de andere kat komt ook soms even langs.
Tijdens de invloed iigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
je iq wordt minder door gebruik van veel alcohol.
nee. maar ze slapen wel bij mij op bed.quote:
Dat is dan weer jammerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee over het algemeen. waar je alcohol dingen beschadigt zitten ook je iq-zenuwen
m-m-mag ik er eentje lenen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nee. maar ze slapen wel bij mij op bed.
wel gezellig, poesjes zijn echt schattig meestal. ik wil zo'n hele kleine jonge, zo'n schattige witte.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nee. maar ze slapen wel bij mij op bed.
jij mag de gekke kat die niet kan miauwen wel lenen jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
m-m-mag ik er eentje lenen?
Ik bedoelde het niet slecht, ik ken je gewoon nog nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Zolang ik maar jouw volle aandacht heb.
Wanneer kan ik hem op komen pikken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jij mag de gekke kat die niet kan miauwen wel lenen ja
ik wil een rodequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
wel gezellig, poesjes zijn echt schattig meestal. ik wil zo'n hele kleine jonge, zo'n schattige witte.
Uit je MyAT kan ik niet goed zien of je wel van de goede kant bentquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:37 schreef JRRY het volgende:
clusterhoofdpijn, ja dat heb ik echt heel vaak
Hij is voor psvquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uit je MyAT kan ik niet goed zien of je wel van de goede kant bent
Dacht ik al ja aan zijn naam te zien. Kleine Ratquote:
*konijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht ik al ja aan zijn naam te zien. Kleine Rat
eigenlijk denk ik niet dat mijn broertje dat leuk vindquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer kan ik hem op komen pikken?
Ja was ook maar geintje. Klein Konijn staat nietquote:
Ja boeienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
eigenlijk denk ik niet dat mijn broertje dat leuk vind
Niet anders dan rat hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was ook maar geintje. Klein Konijn staat niet
Dubbelzinnig, maar op het gebied van voetbal ben ik toch wel een Strootman aanbidder. Of ging dit juist over mijn geaardheid...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uit je MyAT kan ik niet goed zien of je wel van de goede kant bent
Hij is 13 of 16 laat hem opgroeien, moet ie maar mee leren levenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
eigenlijk denk ik niet dat mijn broertje dat leuk vind
ah oke. ik heb altijd achterin mn hoofdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heel erge hoofdpijn, achter je oog/slaap ofzo. Eens in de zoveel tijd heb ik dat, meh.
Voetbal-gerelateerd welquote:
ik heb ook heel vaak migrainequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ah oke. ik heb altijd achterin mn hoofd
Ik snap hem niet meer, laat maarquote:
Denk dat je het nu beide beantwoord hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dubbelzinnig, maar op het gebied van voetbal ben ik toch wel een Strootman aanbidder. Of ging dit juist over mijn geaardheid...
13 ja. maar het is zijn bedpartnerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij is 13 of 16 laat hem opgroeien, moet ie maar mee leren leven
als ie ligt te rukken kijkt zij toe.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
13 ja. maar het is zijn bedpartner![]()
ze slaapt altijd op zijn bed
Klinkt heeeeeel foutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
13 ja. maar het is zijn bedpartner![]()
ze slaapt altijd op zijn bed
Dat doen beesten wel vakerquote:
quote:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar ik ben nu in zo'n bui waarin ik alles wat in me opkomt opschrijf, laat me![]()
Check zijn browsegeschiedenisquote:
Ik zie hem hier nooit meerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
Wanneer gaan jullie weer met 422 te spelen?
waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan gebeuren
[..]
Check zijn browsegeschiedenis
Shockeringquote:
www.habbo.nlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Shockering
Over 5 uur gaat je wekker
Ja hey, WAAR DE NEUK IS MISTER JAYquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:46 schreef JRRY het volgende:
Dit deel van het liedje is ook leuk
Rappers:
Beyonce >>> Azealia Banks >>>>>>>>>>>>>> Nicki Minaj
Female rappers heb ik et overquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hey, WAAR DE NEUK IS MISTER JAY
Ging pas om 2 uur dicht ofzo toch altijd?quote:
ik weet niet meer wat mn account was. heb wel een account op een nephabbo xd xdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging pas om 2 uur dicht ofzo toch altijd?ga snel kiijken
nah geen behoefte aanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Shockering
Over 5 uur gaat je wekker
Trustenquote:
Ja dat is 1 uur later en op school heb ik minder energie nodig dan op werkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nah geen behoefte aan
over 6 uur de jouwe
Gooi jezelf wegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:49 schreef JRRY het volgende:
Flo Rida > Pitbull > Lil'Wayne >>>>>>>>>>>> JAY Z
School is gewoon niks doen, thuis gebeurt het meeste werk hier iigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is 1 uur later en op school heb ik minder energie nodig dan op werk
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:50 schreef JRRY het volgende:
Nee man
JAY Z > A$AP > Eminem > Ludacris > Kanye West >>>>>> Flo Rida >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Pitbull
samequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
School is gewoon niks doen, thuis gebeurt het meeste werk hier iig
quote:
Producer dit liedje is zelfde producer als deze:quote:
Nou ja je vind azealia bakkes ook goed, dusjaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
JULLIE SNAPPEN SARCASME NIET, HOE KAN IEMAND PITBULL BOVEN JAY Z OF EMINEM ZETTEN XD XD
Die is niet vergelijkbaar met Pitbull.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ja je vind azealia bakkes ook goed, dusja
Nummer eindigt andersquote:
Oh geen ideequote:
2:40quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh geen ideeIk klik alweer heel snel wat anders aan wat ik dan liever wil luisteren
Frank Ocean > Keyshia Colequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso mannelijke Rap+R&B artiesten > vrouwelijke
Klopt inderdaad jaquote:
Trustenquote:
huh?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens een dikke haat aan whatsapp/ ''Bericht van {naam}''
en dan niks
he/?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens een dikke haat aan whatsapp/ ''Bericht van {naam}''
en dan niks
Mijn whapp geeft meldingen van dingen die al lang zijn geweest. Net weer. Denk je populair te zijn, niksquote:
Naja, dan was je in ieder geval even populairquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn whapp geeft meldingen van dingen die al lang zijn geweest. Net weer. Denk je populair te zijn, niks
Ja, gewoon even voor het geveolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, dan was je in ieder geval even populair
Die is goed inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, dan was je in ieder geval even populair
En diegene had al gezegd dat ie ging slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:10 schreef JRRY het volgende:
hele album Channel Orange verslaat alle materiaal van alle anderen.Hm niet mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik ken hen van hun hit met Sjan Paul, wiens grootste hit nog altijd met Beyonce is.quote:
Je zou dit nummer eigenlijk eens moeten luisteren, al zal je hem wel te hard vindenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ken hen van hun hit met Sjan Paul, wiens grootste hit nog altijd met Beyonce is.
Anders dan Summer Pradisequote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou dit nummer eigenlijk eens moeten luisteren, al zal je hem wel te hard vinden
Zo waren ze vroeger, het is gewoon een punk-rock bandjequote:
iig een van de weinig artiesten van wie de muziek verbetert dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo waren ze vroeger, het is gewoon een punk-rock bandjeAlleen laatste tijd meer pop-nummertjes.
hahah nee, juist de oude nummers zijn het best.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
iig een van de weinig artiesten van wie de muziek verbetert dan.
ik ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hahah nee, juist de oude nummers zijn het best.
En ik krijg pijn in men ogen van je clip
Ja klopt, maar wist niet dat het van hen wasquote:
heb je hun cd dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:21 schreef JRRY het volgende:
in de cd van watch the throne zitten allemaal ''enge'' foto's van jay en kanye
Ik heb geloof ik helemaal geen cds meerquote:
mijn pa heeft een heule kast vol met cds. ik heb zelf niet echt eigenlijk verder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik helemaal geen cds meer
trustenquote:
ik was hier live bijquote:
En waren je tanden goed?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
net terug van de tandarts adfghjkl
Je hoeft de rest van de week niet meer naar school nu?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Al dik een kwartier terug van school
weekend![]()
#mboleef
Wat snap je niet aan weekend?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En waren je tanden goed?
[..]
Je hoeft de rest van de week niet meer naar school nu?
Nouja, kijk mijn weekend begint vaak op vrijdagmiddag, niet een dag nadat het weekend is afgelopen.quote:
Dat is kut en een beetje grappig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee tandsteen
ik moet nu iedere dag met zo'n staafje tussen mn tanden roggen![]()
![]()
ik doe mbo ik heb op dinsdag weekendquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja, kijk mijn weekend begint vaak op vrijdagmiddag, niet een dag nadat het weekend is afgelopen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
"Hey jongens ik heb weekend"
"Dus je hoeft niet naar school de rest van de week?"
Jawel maar ik heb weekend
nee doet fucking veel pijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is kut en een beetje grappig.
ik doe ook mbo maar moet iedere dag van 9 tot 4 naar schoolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik doe mbo ik heb op dinsdag weekend
quote:
Maar heeft de tandarts het niet al allemaal weggehaald dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is kut en een beetje grappig.
nee moet maandag beginnen met stage en heb op school verder geen fuck meer te doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik doe ook mbo maar moet iedere dag van 9 tot 4 naar school
doe jij basis ofzo
jawel maar mn tandvlees is dus ontstoken daardoor ofzo dus ik moet het eerst 2 weken zelf bijhoudenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Maar heeft de tandarts het niet al allemaal weggehaald dan?
hey jerquote:
O dat is kut, ontstoken tandvlees doet heel veel pijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jawel maar mn tandvlees is dus ontstoken daardoor ofzo dus ik moet het eerst 2 weken zelf bijhouden
dat laatste dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O dat is kut, ontstoken tandvlees doet heel veel pijn
Ik had het ooit en ik dacht dat ik het steeds open moest poetsen om alle smerigeheid weg te laten halen, maar dat was dus niet zo
Ik wil ook nooit naar de tandartsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat laatste dacht ik dus ooken ik stel alles uit tot het laatste moment, dus ookal 2 controle's overgeslagen etc
en nu de gevolgen ervan inzien
poetsen is zo'n ramp nog niet, voelt meestal wel kalmerend als je tandvlees pijn doet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil ook nooit naar de tandartsik denk altijd dat mijn gebit toch wel goed is
Maar het is wel kut voor je, ik vind twee minuten poetsen al te veel, en jij moet dat doen en dan ook nog met zo'n staafje
Ik poets als mijn tandvlees pijn doet juist niet, anders ga ik het open poetsen, .quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
poetsen is zo'n ramp nog niet, voelt meestal wel kalmerend als je tandvlees pijn doet.
ik moet echt met zo'n wcborstel staafje tussen mn tanden raggen en dan heen en weer poetsen asdfghjk ik zie er zo tegen opquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik poets als mijn tandvlees pijn doet juist niet, anders ga ik het open poetsen, .
Ahhquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moet echt met zo'n wcborstel staafje tussen mn tanden raggen en dan heen en weer poetsen asdfghjk ik zie er zo tegen op
Hoe lang moet je dat gaan doen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moet echt met zo'n wcborstel staafje tussen mn tanden raggen en dan heen en weer poetsen asdfghjk ik zie er zo tegen op
het open poetsen is lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik poets als mijn tandvlees pijn doet juist niet, anders ga ik het open poetsen, .
Nee dat doet pijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het open poetsen is lekker
haha oh ik vind het wel een lekkere pijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat doet pijnik dacht vroeger ook dat spoelen met listrine dan hielp
Zo slecht voor je tandvleesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het open poetsen is lekker
Je bedoelt dat het als een gek gaat bloedenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha oh ik vind het wel een lekkere pijnen je tandvlees wordt dan meteen zichtbaar roze
Ja maar daarna trekt het weer heel mooi roze wegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het als een gek gaat bloeden?
hehequote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zo slecht voor je tandvlees
Maar bent niet de enige die met zulke pijn geen problemen heeft
Gaat het dan niet ontsteken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar daarna trekt het weer heel mooi roze weg
nee? Ik heb er nog nooit last van gehad en ik rag ook met een ragertje erdoorheen want dat moest van de tandarts en ik had geen plak/tandsteen/niks en mijn tandvlees is een stuk gezonder, het was eerst echt vuurrood, nu is het al wat lichter door goed poetsen en ragenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gaat het dan niet ontsteken?
Maar het lijkt me niet goed voor je als je tot bloedens toe doorgaatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee? Ik heb er nog nooit last van gehad en ik rag ook met een ragertje erdoorheen want dat moest van de tandarts en ik had geen plak/tandsteen/niks en mijn tandvlees is een stuk gezonder, het was eerst echt vuurrood, nu is het al wat lichter door goed poetsen en ragen
Ja weenie hoor, het bloedt ook niet altijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar het lijkt me niet goed voor je als je tot bloedens toe doorgaat
Eastern promisesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb ik niet.
En een andere film dan A Serbian Film
oh srryquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik vroeg iemand
Heet jij iemand?
Nee
Ik had het dus niet tegen jou nare![]()
Ik heb net besloten god bless america opnieuw te kijekn, sorry.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Eastern promises is een van de meest toffe films die ik ooit gezien heb
Ik heb medelijden met jou en je smaakquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb net besloten god bless america opnieuw te kijekn, sorry.
Ken je de film dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jou en je smaak
Het is echt geweldig, zo overdreven allemaalquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
stukje van gezien bij een vriend![]()
die kijkt allemaal van die B films_!
hoe gaat ie?quote:
quote:
how much?quote:
Ziek zwak en misselijkquote:
Op 100 EU na gewoon op de spaar rekening.quote:
463quote:
En wat ga je met die 100 doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ziek zwak en misselijk
[..]
Op 100 EU na gewoon op de spaar rekening.
[..]
463
Awhquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ziek zwak en misselijk
[..]
463
Telefoonrekening, sportschool, bier, drank, hier en daar wat te eten. En dan krijg ik met een week ook nog een kleine 100 EU aan stufiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En wat ga je met die 100 doen?
Moe vooral, en jij?quote:
Ik zou het niet weten, werd kotsmisselijk wakkerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awhwat heb je gedaan?
Da's veel ja
Ik moet mijn uren nog regelen, maar de 7 moet ik dan ook wel kunnen halenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn recordsalaris is 700 in de zomer geweest maar daar ga ik deze zomer wel overheen met een euro loonsverhoging en 32 uur in de week
ja toen ik 700 had verdiend was ik 17 ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet mijn uren nog regelen, maar de 7 moet ik dan ook wel kunnen halen
Nee man dan kan je beter een betere pc kopenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou nu een MacBook kunnen halen maar dan heb ik geen reserves meer. Ik moet me echt inhouden
Oh ik ben nu 18quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen ik 700 had verdiend was ik 17 ofzo
Heb ik alquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee man dan kan je beter een betere pc kopen
Nope, geen behoefte aan. Moet ik ook nog een auto en die vaste lasten zijn het gewoon nog niet waard.quote:
als ik reisgeld nu niet meetel zou ik nu met 32 uur in de week 826 kunnen verdienen dus denk dat ik wel in de 900 tegen de 1000 aan ga zittenquote:
Je hoeft natuurlijk niet meteen een auto te kopen dan he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, geen behoefte aan. Moet ik ook nog een auto en die vaste lasten zijn het gewoon nog niet waard.
DAAAAAMMNNNNquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik reisgeld nu niet meetel zou ik nu met 32 uur in de week 826 kunnen verdienen dus denk dat ik wel in de 900 tegen de 1000 aan ga zitten
Want ik krijg voor elke dag dan ook reisgeld
Ik zie de waarde van het rijbewijs dan neit echt, mijn ouders lenen echt niet om de haverklap hun auto uit. Verder heb ik gewoon een studenten-OVquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet meteen een auto te kopen dan he.
Dan is het niet nodig neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DAAAAAMMNNNN
[..]
Ik zie de waarde van het rijbewijs dan neit echt, mijn ouders lenen echt niet om de haverklap hun auto uit. Verder heb ik gewoon een studenten-OV
Ja voor de maand februari heb ik 3 zaterdagen gewerkt en 36 euro reisgeld dus een 10tje per zaterdag gemiddeld.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DAAAAAMMNNNN
[..]
Ik zie de waarde van het rijbewijs dan neit echt, mijn ouders lenen echt niet om de haverklap hun auto uit. Verder heb ik gewoon een studenten-OV
Ik hoop dat ik een flink aantal zondagen mee kan pikkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja voor de maand februari heb ik 3 zaterdagen gewerkt en 36 euro reisgeld dus een 10tje per zaterdag gemiddeld.
10x5=50 per weekx4= 200 euro extra dus die 1000 euro haal ik sowieso dan
ja 200% betaaldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik een flink aantal zondagen mee kan pikken!
awh kusjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, werd kotsmisselijk wakker
Had in de laatste vakantie ook 36 uur gewerkt en een paar zondagen gedraaid. Tikt lekker aan
quote:
Wij altijd wel. Ik sta niet vast ingeroosterd, maar als er iemand uitvalt/vrij vraagt ben ik de eerste die opgebeld wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja 200% betaaldik wil ook vaker feestdagen werken want wij zijn nooit open op zondag
quote:
Jij werkt ook alleen maar en doet geen schoolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:46 schreef supersof het volgende:
Mijn record salaris was vorige maand al![]()
411
Ja nou enquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij werkt ook alleen maar en doet geen school
De adoratiequote:
Leuk tochquote:
Mja ik werk ook op zaterdag dus als we zondag open gaan mag ik maar een bepaald aantal uur werkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij altijd wel. Ik sta niet vast ingeroosterd, maar als er iemand uitvalt/vrij vraagt ben ik de eerste die opgebeld wordt
[..]straks steek ik je aan
Geeft niksquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij altijd wel. Ik sta niet vast ingeroosterd, maar als er iemand uitvalt/vrij vraagt ben ik de eerste die opgebeld wordt
[..]straks steek ik je aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |