Ja, vanmiddag kon ik nog inloggen, maar sindsdien is fatsoenlijk inloggen is er niet meer bij idd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:57 schreef Xaia het volgende:
[..]
Jammer dat de site al de hele dag stuk is door memcache problemen
Hij werkt weerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag kon ik nog inloggen, maar sindsdien is fatsoenlijk inloggen is er niet meer bij idd.
En dat is niet de eerste keer dat de site ruk is. Da's wel weer dramatisch van ze.
quote:Tip! Omdat free shipping gratis is voor elk product, kun je prima je orders splitten. Het voordeel hiervan is dat elk item dat op voorraad is, meteen wordt opgestuurd. Bij een 'bulk'-order, een order bestaande uit meerdere producten, wachten ze vaak eerst tot alles op voorraad is, voordat ze je order versturen. Een ander bijkomend voordeel van het afzonderlijk bestellen van producten is dat de douane naar de totale waarde van je pakketje kijkt en deze dus dramatisch te verlagen is door artikelen apart te bestellen.
DX heeft een functie van "Send available products first" maar das gewoon een scam dus...quote:Op zondag 24 maart 2013 12:56 schreef shiznuts het volgende:
Tja, het is natuurlijk ook dom om producten bij elkaar in een order te gooien...
[..]
Dus gewoon mailtje sturen naar DX en vragen of elk product apart kan worden verzonden?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
DX heeft een functie van "Send available products first" maar das gewoon een scam dus...
Nee, het ticket systeem gebruiken.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dus gewoon mailtje sturen naar DX en vragen of elk product apart kan worden verzonden?
http://chinaprices.us?q=led%20stripquote:Op zondag 24 maart 2013 13:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Een tijdje geleden waren die ledstrips zo hot die je achter je tv kon plakken. Heeft iemand nog een link voor me?
Dit zijn de best zittende die ik heb. Dunu DN-19quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef mvc het volgende:
Is iemand al eens een soortgelijke headset als deze tegengekomen op een chinese webshop ? Eindelijk heb ik oortjes gevonden die blijven zittenalleen de prijs is belachelijk hoog
[ afbeelding ]
Bestaan die dan?Ik zoek in ieder geval een set van 4 strips die makkelijk van voeding te voorzien zijn. Ga niet met tape en 12v zitten kutkloterijen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://chinaprices.us?q=led%20strip
Of zoek je complete ambielight achtige sets die afhankelijk van je tv beeld een bepaalde kleur uitstralen?
OP:quote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bestaan die dan?Ik zoek in ieder geval een set van 4 strips die makkelijk van voeding te voorzien zijn. Ga niet met tape en 12v zitten kutkloterijen.
-> http://www.google.nl/webh(...)e+webshops+led+stripquote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
Niet kant en klaar, tenminste.. niet betaalbaar kant en klaarquote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bestaan die dan?Ik zoek in ieder geval een set van 4 strips die makkelijk van voeding te voorzien zijn. Ga niet met tape en 12v zitten kutkloterijen.
Geldt ook voor mic-versie.quote:
Net nu ik me had voorgenomen om de rest van de maand niks meer te bestellenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Highly recommended deal:
[..]
Geldt ook voor mic-versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:05 schreef Syphixx het volgende:
iemand die neon lichten in z'n auto heeft zitten ?Ik had ze onder bij mijn voeten zitten en bij de passagierskant. Altijd handig als je iets laat vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
zou eerst een cheap china strip kopen of te zien of het wel in m'n wagen past via usb/sigaretten aansteker. als het past koop ik later wel iets duurder en pruts de kabels wel ergens weg.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik had ze onder bij mijn voeten zitten en bij de passagierskant. Altijd handig als je iets laat vallen.
Via de aansteker, die shit via accu enzo vind ik maar vreselijk irritant. Gewoon zo'n splittertje gekocht.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:10 schreef Syphixx het volgende:
[..]
zou eerst een cheap china strip kopen of te zien of het wel in m'n wagen past via usb/sigaretten aansteker. als het past koop ik later wel iets duurder en pruts de kabels wel ergens weg.
waar heb je die gekocht en hoe opgelost ? aansteker of netjes weggewerkt ?
Godver, die heb ik net vorige week besteldquote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Highly recommended deal:
[..]
En net van de week de ProAlpha besteld. Nou ja deze dan ook maar bestellen, kan ik een beetje vergelijken.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Highly recommended deal:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |