Pakketpost, of past het mischien nog door de brievenbus?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef FreaZ het volgende:
Ik wil een pakket terugsturen naar Engeland. De verkoper wilt maximaal 3 tot 4 euro vergoeden. Hij zegt dat dat de maximale verzendkosten moeten zijn.
Ik kan enkel opties vinden die 10+ euro kosten. Iemand enig idee of je daadwerkelijk voor 4 euro naar Engeland kunt versturen?
Hermes, GLS, PostNL... allemaal al langs geweest?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef FreaZ het volgende:
Ik wil een pakket terugsturen naar Engeland. De verkoper wilt maximaal 3 tot 4 euro vergoeden. Hij zegt dat dat de maximale verzendkosten moeten zijn.
Ik kan enkel opties vinden die 10+ euro kosten. Iemand enig idee of je daadwerkelijk voor 4 euro naar Engeland kunt versturen?
Even met de in China bestelde precieze drugs-weegschaal afwegen me dunkt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef FreaZ het volgende:
Ah, ik zie het nu ook. 4,50 euro. Zit op max 150 gram denk ik zo.
Kinderspel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Even met de in China bestelde precieze drugs-weegschaal afwegen me dunkt.
Of runnen jullie niet allemaal drugs om je china verslaving te bekostigen? Zat al even op TaoBao te zoeken naar Chinezen. Mensenhandel levert waarsch. sneller geld op dan drugs runnen bedacht ik mij zojuist.
Tsjah, maar dat was ik nie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kinderspel.
'Buit Zaventem 50 miljoen dollar'![]()
CreditCard fraudequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, maar dat was ik nie.Dus moet de Chinese prullaria maar op andere manieren bekostigd worden.
Niet twijfelen ! Doen !quote:
quote:For $40 or less, it's really hard to find better IEM than the Trident which are very easy to listen to without getting tired. It has a pretty good sound for the price and a build exceeding pricier earphones. It's really a great buy and could double as a flail type weapon if the sound doesn't impress you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note; Ik vind de bass niet sterk (toch minder sterk als in andere in-ears die ik heb liggen) wel is het een zeer diepe/donkere bass die graag op de achtergrond blijft maar wel degelijk aanwezig is, qua soundstage is het goed, gedetailleerd te noemen (geen overpowered bass doet al veel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al, niet teveel rekening houden met de website die ik meedeelde, even een paar reviews gelezen ik denk dat hij potdoof is
[ Bericht 27% gewijzigd door jonasr op 22-03-2013 20:55:30 ]
Welke heb je? Waarom heb je voor deze gekozen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Valt nog tegen zo'n quadcopter besturen.
Niet veel lastiger dan een 4CH heli hoor. Alleen is het wat moeilijker te zien wat nu de voorkant is en hoe je moet sturen en reageert 'ie misschien wat gevoeliger op inputs. Daarom is het aan te raden niet meteen op 100% of 80% te vliegen, maar met een iets mindere gevoeligheid. En dan eerst een beetje hover training doen, zonder al te gek rond te vliegen, eerst maar eens goed aftrimmen en plaats houden kunnen. Daarna haast microscopisch kleine inputs gaan geven om wat patronen te vliegen: easy does it! Eerst zonder rol/bank aanhellen misschien zelfs, dat maakt de boel al een stuk makkelijker. Zodra je een beetje gecoördineerd 4CH-vliegen kunt eens je skills uitbreiden met de gevoeligere modes en stunts.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Valt nog tegen zo'n quadcopter besturen.
Ik zie er maar een? http://www.banggood.com/buy/v959.htmlquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Welke heb je? Waarom heb je voor deze gekozen?
Ik ben zelf naar de V959 aan het kijken, lijkt me leuk met de camera eronder maar nu zie ik er bij Banggood drie op het oog gelijke staan met drie totaal verschillende prijzen.
Iemand enig idee wat het verschil kan zijn?
Hubsan x4, gekozen omdat hij goedkoop was en goede reviews krijgt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Welke heb je? Waarom heb je voor deze gekozen?
Ik ben zelf naar de V959 aan het kijken, lijkt me leuk met de camera eronder maar nu zie ik er bij Banggood drie op het oog gelijke staan met drie totaal verschillende prijzen.
Iemand enig idee wat het verschil kan zijn?
Dat is al de 2e x dat je het vraagt..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:02 schreef tikkietakka het volgende:
Ik heb een 3S code gekregen van PostNL maar het werkt niet het is namelijk vandaag pas bij hun binnen gekomen. Is dit al eerder voorgekomen bij jullie en moet ik het gewoon afwachten?
Die hubsan is maar 8 cm ipv de 9,6 van dat andere dingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:59 schreef shiznuts het volgende:
Ah oh ja, dat mini dinkie.
[ afbeelding ]
Ik zag op Schiphol ook zo'n heeeeeel klein dinkie in de vitrine bij de gadgetstore.
[ afbeelding ]
Lijken me nogal een fragiel en gevoelig dingetjes.
Te groot voor binnen zeker?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Niet de eerste keer dat tikkietakka in herhaling valt...
Anyhoezels. Zelf heb ik de V929, van het web ff een pica geplukt ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:
Daarmee maai je toch alles omverquote:
Haha, nee, ik vlieg weleens het gordijn in of tegen een plafondlamp, maar dat kon 'ie hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Daarmee maai je toch alles omver.
Ik kreeg al een keer een tik van dat miniding op m'n duim, deed meer pijn dan ik had verwacht.
Ja natuurlijk zeuren kun je wel maar geen echte antwoord geven op mijn vraag grapjas.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, nee, ik vlieg weleens het gordijn in of tegen een plafondlamp, maar dat kon 'ie hebben.Verder natuurlijk leuker buiten: meer ruimte, hoewel ik daarmee met de quad nog niet eens ben geweest.
Ik zou me wel zorgen maken, ik kan hem altijd gelijk volgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:02 schreef tikkietakka het volgende:
Ik heb een 3S code gekregen van PostNL maar het werkt niet het pakketje is namelijk vandaag pas bij hun binnen gekomen. Is dit al eerder voorgekomen bij jullie en moet ik het gewoon afwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |