3 Euroquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Klopt, hij is inderdaad wat prijzig. Maar ik had al weer een maand niets meer uit China besteld
7.31 dollar bij Sunsky, heb surface mail gedaan. Ben wel benieuwd hoe lang dat gaat duren tot het dan binnen is. Tevens de code CP2012 voor 5% eraf. Surface mail is 10-18 werkdagen, China Post 7-25 werkdagenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:36 schreef davedavy het volgende:
[..]
3 EuroWel zonder verzendkosten.. 6 Euro incl
Ach die verzendtijden kloppen daar ook niet, ik heb laatst ook 10 euro extra betaald voor Signapore post, 12 werkdagen staat er, nou die zijn omquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
7.31 dollar bij Sunsky, heb surface mail gedaan. Ben wel benieuwd hoe lang dat gaat duren tot het dan binnen is. Tevens de code CP2012 voor 5% eraf. Surface mail is 10-18 werkdagen, China Post 7-25 werkdagen.
Ik merk het wel.
Alle Shops in de OP zijn als betrouwbaar te beschouwen, ik heb erg goede ervaringen met TinyDeal, het is een goede webshop, beetje prijzig, maar levert altijd best goed. Echter raad ik je aan om voor die prijs een telefoon te kopen van een Chinees merk, dan heb je voor een mindere prijs een nóg mooier toestel, neem hier eens een kijkjequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef BastianVanBeers het volgende:
Hallo,
Iemand ervaring met Tinydeal.com?
Ik zou graag willen weten ofdat deze website betrouwbaar is, namelijk wil ik deze telefoon kopen: http://www.tinydeal.com/i(...)g-phone-p-83364.html
Alvast bedankt!
Oke, Bedankt!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Alle Shops in de OP zijn als betrouwbaar te beschouwen, ik heb erg goede ervaringen met TinyDeal, het is een goede webshop, beetje prijzig, maar levert altijd best goed. Echter raad ik je aan om voor die prijs een telefoon te kopen van een Chinees merk, dan heb je voor een mindere prijs een nóg mooier toestel, neem hier eens een kijkje
Ik heb er ook één bij banggood vandaan, prima ding. Gezien de prijs lijkt het me ook een originele.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef tikkietakka het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)th-Gyro-p-36759.html is dit ook daadwerkelijk een orginele van Syma?
Daar moet ik wijselijk mijn mond over houdenquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:41 schreef bobbernaut het volgende:
Shit! Rene wat had je gepost?
Oh en ik snap nog steeds niet wat er gaande is op dat filmpje.. Explaaaain
Dildo's >15 CM, en dat mag niet hier op FOK..quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:41 schreef bobbernaut het volgende:
Shit! Rene wat had je gepost?
Oh en ik snap nog steeds niet wat er gaande is op dat filmpje.. Explaaaain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er tof uit!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Net binnen, Senic G4 !Eerste indruk:
.
Review review!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
.
REVIEW REVIEW REVIEW REVIEWquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond wel deze:quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Hallo experts, hier een man die nooit verder is gekomen dan drie bestellinkjes bij DX
Kan iemand mij helpen zoeken om de Jabra Sport of een vergelijkbaar alternatief te vinden in één van de webshops?
In Nederland vind ik 'm voor 99 Euro, maar ik hoop natuurlijk dat er via de webshops iets te besparen valt.
http://www.tmart.com/Spor(...)0.html?cc=USD&ref=cjquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Hallo experts, hier een man die nooit verder is gekomen dan drie bestellinkjes bij DX
Kan iemand mij helpen zoeken om de Jabra Sport of een vergelijkbaar alternatief te vinden in één van de webshops?
In Nederland vind ik 'm voor 99 Euro, maar ik hoop natuurlijk dat er via de webshops iets te besparen valt.
De prijzen zijn aan de stevige kant maar voor dat geld wordt wel een goede koptelefoon geleverd. De Jabra Sport Corded heeft een adviesprijs van 59,99 euro. De Jabra Sport Cordless gaat voor 99,99 euro over de toonbank. Goede alternatieven zijn headsets van onder andere Yurbuds, Aftershokz en JayBird.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef robdriessen het volgende:
Hartelijk dank voor jullie moeite, Downstar en tokko1! Na nog wat intensiever speurwerk kan ik 'm voor 80 euro in NL scoren. Dat maar doen dan
Ziet er mooi uit zeg! Kan die microfoon ook losgekoppeld worden of zit die vast?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |