it wasn't mequote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik bij gelezen en wil ik posten, is het topic dicht
Engel!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Zow.... gekookt, afgewassen en gegeten
en nu tijd voor Fok!
hello allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haiquote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Zow.... gekookt, afgewassen en gegeten
en nu tijd voor Fok!
hello allemaal
Ja, was echt goed..... en ik heb zelfs een aantal extra porties... dus morgen hoef ik ook niet te koken ... voor woensdag ook al boodschappen gedaan en dan kan ik daarna fijn afwisselenquote:
nietquote:Op maandag 18 maart 2013 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb helaas geen relletjes meer te melden
Ik heb zojuist nog eventjes wat burgers geflipt!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, was echt goed..... en ik heb zelfs een aantal extra porties... dus morgen hoef ik ook niet te koken ... voor woensdag ook al boodschappen gedaan en dan kan ik daarna fijn afwisselen....
tsjaquote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb ik speciaal voor Samzz een TT over dieren gemaakt, gaat ze weg
ui erbij? Ketchup? broodje.... sla en tomaatquote:Op maandag 18 maart 2013 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist nog eventjes wat burgers geflipt!![]()
Lekker!
Hou es op.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ui erbij? Ketchup? broodje.... sla en tomaatjumjumjum
Nee, m'n brood was gister al opgemaakt aan de soepquote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee Veenendaal is toch niet zo ver van jou vandaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A de ekte gezonde variantquote:Op maandag 18 maart 2013 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, m'n brood was gister al opgemaakt aan de soep
Maar had wel groente erbij, lekker gezond enzulks
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ik ook weer .... maar ik heb dat niet in huis
ongeveer 30 minuten.... dus nee aardig dichtbijquote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee Veenendaal is toch niet zo ver van jou vandaan?
heb ik ook al gedaan vanavond, maar kreeg toch weer trekquote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga denk ik maar een kom muesli pakken.
ik mag niks meer.... anders haal ik de volgende klik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga denk ik maar een kom muesli pakken.
Dus eerst muesli en toen pas de burgersquote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
heb ik ook al gedaan vanavond, maar kreeg toch weer trek
Toen ben ik maar burgers gaan flippen
oohhooooh, Faxie is al met zeefje!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongeveer 30 minuten.... dus nee aardig dichtbijmet een beetje goed weer zelfs fietsbaar
Klik?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik mag niks meer.... anders haal ik de volgende klik niet
Ah oke, genoteerdquote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongeveer 30 minuten.... dus nee aardig dichtbijmet een beetje goed weer zelfs fietsbaar
is iemet zeefje?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
oohhooooh, Faxie is al met zeefje!
Ja! Eerst een kom muesli zo van "anders moet ik straks nog gaan koken", maar toen kreeg ik na een uurtje weer trek, dus toch maar gaan koken!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus eerst muesli en toen pas de burgers
Da's nietquote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
oohhooooh, Faxie is al met zeefje!
Daarom ging ik dus gewoon koken na mijn overwerkquote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja! Eerst een kom muesli zo van "anders moet ik straks nog gaan koken", maar toen kreeg ik na een uurtje weer trek, dus toch maar gaan koken!
Waaat?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga naar school in Veenendaal![]()
Maandag eerste dag
wud? zo ver helemaal bij jouw huis vandaanquote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga naar school in Veenendaal![]()
Maandag eerste dag
Ik kijk True Bloodquote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wud? zo ver helemaal bij jouw huis vandaan
Cursus tot Offset-drukker vanuit het werk. Duurt iets meer dan een jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waaat?
Serieus?
Ga je weer opleiding doen? Goed man! Wat ga je doen?
Jezus. Ben benieuwd in wat voor vette bak jij over 1 1/2 jaar rijdt!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Cursus tot Offset-drukker vanuit het werk. Duurt iets meer dan een jaar.
En hoeveel dagen in de week????quote:Op maandag 18 maart 2013 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Cursus tot Offset-drukker vanuit het werk. Duurt iets meer dan een jaar.
Zal wel meevallen hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus. Ben benieuwd in wat voor vette bak jij over 1 1/2 jaar rijdt!
*2 jaar later bij een fok!meet*quote:
't Is maar offset drukker hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*2 jaar later bij een fok!meet*
Wat is dat voor vliegtuigje?
Wacht, iemand springt er uit!
Kijk die parachute opengaan!
Wacht, het is Faxie!*groots applaus*
Dat vind ik prima....quote:Op maandag 18 maart 2013 23:27 schreef Faxie het volgende:
Maar ik dacht dan aan een drankje/etentje/minimeet ofzoAls je zin hebt dan he
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*2 jaar later bij een fok!meet*
Wat is dat voor vliegtuigje?
Wacht, iemand springt er uit!
Kijk die parachute opengaan!
Wacht, het is Faxie!*groots applaus*
waarom woon ik zover weg?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind ik prima....
Als je toch in de buurt bent
Mja dat was ook mijn idee... ben d'r tochquote:Op maandag 18 maart 2013 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind ik prima....
Als je toch in de buurt bent
Mocht ik een keer richting de zwarte markt gaan.... of richting de primark (die zat daar toch? )quote:
Ik verdien nu net modaal, en ga straks 2 stapjes omhoog. Dus niks te klagen. Zeker gezien de urenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdient niet slecht hoor.
Waar ik gewerkt hebt verdiende ze in ieder geval wel goed.
Ja is goed, kunnen we even een bak koffie ergens gaan drinken!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mocht ik een keer richting de zwarte markt gaan.... of richting de primark (die zat daar toch? )
dan dm ik wel
The sky is the limit!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verdien nu net modaal, en ga straks 2 stapjes omhoog. Dus niks te klagen. Zeker gezien de uren
Als ik niet hoef over te werken of afspraken heb, ben ik tussen 16:45 en 17:30 wel klaar met werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja dat was ook mijn idee... ben d'r toch
En de ploegentoeslag is ook wel lekker.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verdien nu net modaal, en ga straks 2 stapjes omhoog. Dus niks te klagen. Zeker gezien de uren
Geld als water deze man.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je sneller zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah dat wou ik net zeggen![]()
Ik ben half 4 klaar met schoolquote:Op maandag 18 maart 2013 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik niet hoef over te werken of afspraken heb, ben ik tussen 16:45 en 17:30 wel klaar met werken
Dat bedoel ikquote:Op maandag 18 maart 2013 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja is goed, kunnen we even een bak koffie ergens gaan drinken!
Minimeets zijn altijd wel leuk
Dates als water!!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dure auto.
Dure hobby.
Dates bij de vleet.
Geld als water.
Ze vallen niet op m'n auto, en ik date amperquote:Op maandag 18 maart 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dure auto.
Dure hobby.
Dates bij de vleet.
Geld als water.
Dat heb ik liever in pm's want ik heb het dus gemistquote:Op maandag 18 maart 2013 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens muhahaha, in het andere topic al gepost dat ik laat weten zodra ik weet of ik naar de meet kan. De datum is definitief vastgesteld op 12 April
Uhm... ik zal morgen ff kijken hoe ik in mijn flexuren zit.... en anders kan je alvast huiswerk makenquote:
Wat een bitches yo, wanneer gaan we samen op stapquote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze vallen niet op m'n auto, en ik date amperOp straat lijken ze me niet te zien staan
Ik hoop dat het allemaal meevalt met huiswerkquote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... ik zal morgen ff kijken hoe ik in mijn flexuren zit.... en anders kan je alvast huiswerk maken
nou nou nouquote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze vallen niet op m'n auto, en ik date amperOp straat lijken ze me niet te zien staan
Geen ideequote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een bitches yo, wanneer gaan we samen op stap.
O,dat is nog beter......quote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Thee is ook goed
De Primark is trouwens vlak bij het station (op nog geen 2 minuutjes lopen).
Tsja.... geen indicatie van gehad???quote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het allemaal meevalt met huiswerk
Ga op Paiq zitten danquote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
En op de datingsites ben ik ook al niet populair snik snik
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt misschien aan je profieltekst? Aan je foto's kan het in elk geval niet liggen!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog niet. Ik krijg maandag pas mijn boeken enzoquote:Op maandag 18 maart 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja.... geen indicatie van gehad???
Wind dit weekend... en er is een fok meet in Den Haag als het goed is...quote:
Er is altijd wel windquote:Op maandag 18 maart 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wind dit weekend... en er is een fok meet in Den Haag als het goed is...
Zal nog even kijken. Heb geen verplichtingen
A okequote:Op maandag 18 maart 2013 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog niet. Ik krijg maandag pas mijn boeken enzo
fok meet in Den Haag? Bij Scheveningen? Crazy Pianosquote:Op maandag 18 maart 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wind dit weekend... en er is een fok meet in Den Haag als het goed is...
Zal nog even kijken. Heb geen verplichtingen
Er is niet altijd genoeg windquote:Op maandag 18 maart 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is altijd wel wind.
Waarom weet ik daar niks van.
Alleen naar mij.
Locatie nog niet bekend. Maar daar zullen ze deze week toch snel mee moeten komen dan.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
fok meet in Den Haag? Bij Scheveningen? Crazy Pianos
Ja, ga gewoon naar muhahaha, dan heb je wind meequote:Op maandag 18 maart 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is altijd wel wind.
Waarom weet ik daar niks van.
Alleen naar mij.
Wie wat waar dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Locatie nog niet bekend. Maar daar zullen ze deze week toch snel mee moeten komen dan.
We zouden ook naar Antwerpen kunnen gaanquote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ga gewoon naar muhahaha, dan heb je wind mee
(alleen op de heenweg, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst)
Vanuit welk topic?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Locatie nog niet bekend. Maar daar zullen ze deze week toch snel mee moeten komen dan.
En dat vraag je aan een surfheld?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah wat wil je nou, hobby of een smatje op je stok.
Met weinig wind pak je juist een hele grotequote:Op maandag 18 maart 2013 23:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor een kleine vlieger meestal wel toch
Ik zag iets gaafs in storage wars
das voor mij te ver weg en ik krijg wsl al bezoek dit weekend (lan party yeah!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We zouden ook naar Antwerpen kunnen gaan.
Van de 25-35 jarige contactgestoordenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie wat waar dan?
[..]
We zouden ook naar Antwerpen kunnen gaan.
Weegt het gewicht van het formaat niet mee dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met weinig wind pak je juist een hele grote
Mja het is een mini-meet, anders gaan we weer in de comfortzone zittenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
das voor mij te ver weg en ik krijg wsl al bezoek dit weekend (lan party yeah!)
Ow zo, zijn toch toffe lui?quote:
Mja was maar een idee, ik ben daar nog nooit uit geweestquote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
Uitgaan in Antwerpen... meh weet niet hoor.... superveel fout volk daar...
Ik ben 1 keer naar een 25-35 meet geweest en die was wel echt heel leuk!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja het is een mini-meet, anders gaan we weer in de comfortzone zitten.
[..]
Ow zo, zijn toch toffe lui?
Nee, want je wilt veel oppervlak hebben om zoveel mogelijk wind te vangen zeg maar. Om het heel simpel te zeggenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weegt het gewicht van het formaat niet mee dan?
Doet 't nu ook al.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't glipt zo lang je heen enzo?
Weet ik niet, heb ze nog niet gemeetquote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja het is een mini-meet, anders gaan we weer in de comfortzone zitten.
[..]
Ow zo, zijn toch toffe lui?
Dat snap ikquote:Op maandag 18 maart 2013 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, want je wilt veel oppervlak hebben om zoveel mogelijk wind te vangen zeg maar. Om het heel simpel te zeggen
Maarssen toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow.... E_T had nog gevraagd of ik me ook wilde aanmelden.... en ook voor dat op 6 april
Nogal veel Berbers...quote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja was maar een idee, ik ben daar nog nooit uit geweest.
No wayquote:Op maandag 18 maart 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Samzz, waarom ga je niet gewoon fok!daten? Kans genoeg toch?
wtf zijn er een hoop meets waar ik niks van af weet!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maarssen toch?
Da's van de daters toch?
Blehquote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zei het toch! Als water!
In z'n simpelste vorm!
Ja, vooral eentjequote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zitten ook wat chickies bij meen ik.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf zijn er een hoop meets waar ik niks van af weet!
Mja het foute stereotypequote:Op maandag 18 maart 2013 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blegh ik ben niet rasistisch maar daar hou ik niet zo van.
Dat zijn de opties, ja. Komt wel goedquote:Op maandag 18 maart 2013 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat zijn je andere opties verder? Datingsite? Uitgaan? Via via?
Dacht ik ook!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn de opties, ja. Komt wel goed.
Je kan me vinden op RP en e-Matchingquote:Op maandag 18 maart 2013 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn de opties, ja. Komt wel goed.
Nu eerst maar even lekker single zijnquote:
Owjee gaan we nu raden?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik gokte maar wat.....
Welke dames heb je dan nog meer in dat topic?? hmmmsss
Je weet maar nooit wat er later plotsling op je pad komtquote:Op maandag 18 maart 2013 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu eerst maar even lekker single zijn.
Waarheid als een koe.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er later plotsling op je pad komt
De leukste dingen overkomen je wanneer je het minst verwachtquote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er later plotsling op je pad komt
Jup.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg Samzz, maak je ook wel eens schilderijen van mensen?
maar daar moet je wel wat voor doen, ja ja, ik weet hetquote:Op maandag 18 maart 2013 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De leukste dingen overkomen je wanneer je het minst verwacht.
Ooit wel eens een pooler/biljarter geschilderd? Faxie is best wel fotogeniek voor schilderijen vind ik. (serieus, zeker met een pet op).quote:
Nouja, jezelf verzorgen is wel fijn maar er zijn vrouwen die daar minder op letten. Het vergroot je 'doelgroep' zeg maar door het wel te doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
maar daar moet je wel wat voor doen, ja ja, ik weet het![]()
![]()
ik ga me dan maar eens scherenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, jezelf verzorgen is wel fijn maar er zijn vrouwen die daar minder op letten. Het vergroot je 'doelgroep' zeg maar door het wel te doen.
Ik praatte globaal, niet op de man.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ga me dan maar eens scheren
MI van MK... met een taliban baaaardquote:Op maandag 18 maart 2013 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ga me dan maar eens scheren
Nee, nooit gedaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ooit wel eens een pooler/biljarter geschilderd? Faxie is best wel fotogeniek voor schilderijen vind ik. (serieus, zeker met een pet op).
Ik zie het al voor me, in een kroeg enzo
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
MI van MK... met een taliban baaaard![]()
Dude you serious?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ooit wel eens een pooler/biljarter geschilderd? Faxie is best wel fotogeniek voor schilderijen vind ik. (serieus, zeker met een pet op).
Ik zie het al voor me, in een kroeg enzo
Binnenkort is ie er weer af (want lentequote:Op maandag 18 maart 2013 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
MI van MK... met een taliban baaaard![]()
Mwah, soms geeft een beetje zelfverzorging wel een fijn gevoel hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Binnenkort is ie er weer af (want lente).
Ik ben gewoon nooit zo met m'n uiterlijk bezig geweest en 't kan me erlijk gezegd ook niet zoveel schelen
Niet koppelen, gewoon voor een schilderij. Ik heb ooit in Berlijn eens geposeerd voor 3 kunstenaars voor een schilderij (3 dus) en vond het resultaat best wel mooi om eerlijk te zijn!quote:
Waarom zou ik Faxie schilderen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet koppelen, gewoon voor een schilderij. Ik heb ooit in Berlijn eens geposeerd voor 3 kunstenaars voor een schilderij (3 dus) en vond het resultaat best wel mooi om eerlijk te zijn!
Be my guest en doe het zelfquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat hij zo'n mooi plaatje is!![]()
Zeker met een pet op, het heeft iets sfeervols
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nogal a-artistiek -_-
(serieus!)
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als je iets moois ziet, dan wil je er toch iets van maken? Of zie ik dat nou verkeerd? dan houd ik verder m'n mond wel weer hoor
en ik maar denken dat ik de enige was!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:05 schreef muhahaha het volgende:
Datingsite reclame op mijn facebook en dan zo een dame die ik echt niet aantrekkelijk vind erbij.
Nee, hoor. Ik ga je alleen niet schilderen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt weer een case of the frownies zeg
niet eens een naaktportret?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ga je alleen niet schilderen.
Ik heb geen toestemming gegeven voor mijn foto, sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:05 schreef muhahaha het volgende:
Datingsite reclame op mijn facebook en dan zo een dame die ik echt niet aantrekkelijk vind erbij.
Als jij dat was liep die site als een tierelierquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen toestemming gegeven voor mijn foto, sorry
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ga je alleen niet schilderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vastquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij dat was liep die site als een tierelier.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nietDat is dan 100 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Dat hoeft ook nietwat een kutgrap eigenlijk, maar ik moest wel lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:10 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een kutgrap eigenlijk, maar ik moest wel lachen.
Wist ik wel, zie je wel dat het maar goed is dat je die weddenschap niet bent aangegaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
De verleiding is te groot
En die weddenschap liep helemaal niet![]()
[..]
Dat hoeft ook nietIk heb er een stuk of dertig, dus thanks but no thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dan had ik me heus wel in kunnen houden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wist ik wel, zie je wel dat het maar goed is dat je die weddenschap niet bent aangegaan?
Geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan had ik me heus wel in kunnen houden.
Of gewoon voortaan quoten met ''
stiekem zijn dat de beste grappen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ikHoe kutter ze zijn, hoe leuker ik het vind om ze te maken
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:
Wat voor een band is dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef Faxie het volgende:
Ow Muhaha, zaterdag speelt een band die ik wil zien in Rotterdam... bedenk ik me net...
Break it to mequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je.
[..]
Wat voor een band is dat?
Long Distance Calling, plus nog 2 andere.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je.
[..]
Wat voor een band is dat?
Hij is afgemaakt door haar:quote:
Hm die ken ik niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Long Distance Calling, plus nog 2 andere.
Post rock:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is afgemaakt door haar:
[ afbeelding ]
[..]
Hm die ken ik niet.
For realquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is afgemaakt door haar:
[ afbeelding ]
[..]
Hm die ken ik niet.
Dat mag wel vaker gebeuren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een TT gemaakt!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een TT gemaakt!
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn hartje, wat doen jullie?quote:
Ja, Samzz en ik passen namelijk zooooooooo goed bij elkaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
mijn verkapte koppelpogingen niet herkennen
ANyway, ik ben er weer vandoor!
Hij wilde faxie en samzz koppelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, Samzz en ik passen namelijk zooooooooo goed bij elkaar.
Dat idee had ik ook jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wilde faxie en samzz koppelen.
Ah, ok. Dan is het goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wilde faxie en samzz koppelen.
Ik wilde je aan Samzz koppelenquote:
Waarom echt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wilde je aan Samzz koppelen![]()
Het ging over slakken om een of andere reden, en toen zei ik dat ze maar eens met jou moest kletsen
Men kan er niet tegen dat ze alleen is?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:56 schreef muhahaha het volgende:
Waarom gaat iedereen ineens Samzz koppelen?
Vreemd want ze komt nou niet bepaald wanhopig overquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Men kan er niet tegen dat ze alleen is?
Gewoon, het ging over slakkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom echt?
[..]
Men kan er niet tegen dat ze alleen is?
Omdat ze weer beschikbaar is?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:56 schreef muhahaha het volgende:
Ja, ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemd want ze komt nou niet bepaald wanhopig over.
Ik kwam laatst een collega tegen die ik al maanden niet had gesproken, misschien zelfs al bijna een jaar.quote:
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:56 schreef muhahaha het volgende:
Je wilt haar gewoon stiekem voor jezelfquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dan kan ze het prima zelf regelen dus.
Denken dat Muhahaha niet al een keileuk meisje heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilt haar gewoon stiekem voor jezelf
Ik ben wel benieuwd jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat Muhahaha niet al een keileuk meisje heeft.
Daarom. Dat gezeur steeds. Just let me be, ik regel m'n eigen dates wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat Muhahaha niet al een keileuk meisje heeft.
Ik heb toch al iemand...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilt haar gewoon stiekem voor jezelf
En ik ooit ook weer. Problem solvedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb toch al iemand... [ afbeelding ]
Wat een slechte smiley zegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb toch al iemand... [ afbeelding ]
In de winkel ofzo?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:17 schreef Samzz het volgende:
Een of andere kerel die het hele pad in beslag neemt gaat boos doen tegen mij omdat ik aan de rechter kant sta en hij er niet langs kan.
Ik gebruik alleen bazensmileysquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
[..]
Laten we het over jouw smileys maar niet hebben he [ afbeelding ].
Nee, in de trein. Achterlijke idioot met z'n vette reet.quote:
Inderdaad, da's een bazensmileyquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om maar een voorbeeld te geven.
Heb je dat tegen 'm gezegd?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, in de trein. Achterlijke idioot met z'n vette reet.
Nee, maar wel dat hij ook gewoon netjes kon vragen of ik aan de kant wilde gaan zodat hij kon passeren.quote:
Waar ga je naartoe eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat hij ook gewoon netjes kon vragen of ik aan de kant wilde gaan zodat hij kon passeren.
Wat doet dat er dan toequote:
Ik ben gewoon nieuwsgierig, mag het?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doet dat er dan toe? Ik zit in de trein en iemand is tegen me aan het zeiken om niks
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |