it wasn't mequote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik bij gelezen en wil ik posten, is het topic dicht
Engel!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Zow.... gekookt, afgewassen en gegeten
en nu tijd voor Fok!
hello allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haiquote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Zow.... gekookt, afgewassen en gegeten
en nu tijd voor Fok!
hello allemaal
Ja, was echt goed..... en ik heb zelfs een aantal extra porties... dus morgen hoef ik ook niet te koken ... voor woensdag ook al boodschappen gedaan en dan kan ik daarna fijn afwisselenquote:
nietquote:Op maandag 18 maart 2013 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb helaas geen relletjes meer te melden
Ik heb zojuist nog eventjes wat burgers geflipt!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, was echt goed..... en ik heb zelfs een aantal extra porties... dus morgen hoef ik ook niet te koken ... voor woensdag ook al boodschappen gedaan en dan kan ik daarna fijn afwisselen....
tsjaquote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb ik speciaal voor Samzz een TT over dieren gemaakt, gaat ze weg
ui erbij? Ketchup? broodje.... sla en tomaatquote:Op maandag 18 maart 2013 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist nog eventjes wat burgers geflipt!![]()
Lekker!
Hou es op.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ui erbij? Ketchup? broodje.... sla en tomaatjumjumjum
Nee, m'n brood was gister al opgemaakt aan de soepquote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee Veenendaal is toch niet zo ver van jou vandaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A de ekte gezonde variantquote:Op maandag 18 maart 2013 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, m'n brood was gister al opgemaakt aan de soep
Maar had wel groente erbij, lekker gezond enzulks
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ik ook weer .... maar ik heb dat niet in huis
ongeveer 30 minuten.... dus nee aardig dichtbijquote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee Veenendaal is toch niet zo ver van jou vandaan?
heb ik ook al gedaan vanavond, maar kreeg toch weer trekquote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga denk ik maar een kom muesli pakken.
ik mag niks meer.... anders haal ik de volgende klik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga denk ik maar een kom muesli pakken.
Dus eerst muesli en toen pas de burgersquote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
heb ik ook al gedaan vanavond, maar kreeg toch weer trek
Toen ben ik maar burgers gaan flippen
oohhooooh, Faxie is al met zeefje!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongeveer 30 minuten.... dus nee aardig dichtbijmet een beetje goed weer zelfs fietsbaar
Klik?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik mag niks meer.... anders haal ik de volgende klik niet
Ah oke, genoteerdquote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongeveer 30 minuten.... dus nee aardig dichtbijmet een beetje goed weer zelfs fietsbaar
is iemet zeefje?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
oohhooooh, Faxie is al met zeefje!
Ja! Eerst een kom muesli zo van "anders moet ik straks nog gaan koken", maar toen kreeg ik na een uurtje weer trek, dus toch maar gaan koken!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus eerst muesli en toen pas de burgers
Da's nietquote:Op maandag 18 maart 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
oohhooooh, Faxie is al met zeefje!
Daarom ging ik dus gewoon koken na mijn overwerkquote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja! Eerst een kom muesli zo van "anders moet ik straks nog gaan koken", maar toen kreeg ik na een uurtje weer trek, dus toch maar gaan koken!
Waaat?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga naar school in Veenendaal![]()
Maandag eerste dag
wud? zo ver helemaal bij jouw huis vandaanquote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga naar school in Veenendaal![]()
Maandag eerste dag
Ik kijk True Bloodquote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb ik speciaal voor Samzz een TT over dieren gemaakt, gaat ze weg
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wud? zo ver helemaal bij jouw huis vandaan
Cursus tot Offset-drukker vanuit het werk. Duurt iets meer dan een jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waaat?
Serieus?
Ga je weer opleiding doen? Goed man! Wat ga je doen?
Jezus. Ben benieuwd in wat voor vette bak jij over 1 1/2 jaar rijdt!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Cursus tot Offset-drukker vanuit het werk. Duurt iets meer dan een jaar.
En hoeveel dagen in de week????quote:Op maandag 18 maart 2013 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Cursus tot Offset-drukker vanuit het werk. Duurt iets meer dan een jaar.
Zal wel meevallen hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus. Ben benieuwd in wat voor vette bak jij over 1 1/2 jaar rijdt!
*2 jaar later bij een fok!meet*quote:
't Is maar offset drukker hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*2 jaar later bij een fok!meet*
Wat is dat voor vliegtuigje?
Wacht, iemand springt er uit!
Kijk die parachute opengaan!
Wacht, het is Faxie!*groots applaus*
Dat vind ik prima....quote:Op maandag 18 maart 2013 23:27 schreef Faxie het volgende:
Maar ik dacht dan aan een drankje/etentje/minimeet ofzoAls je zin hebt dan he
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*2 jaar later bij een fok!meet*
Wat is dat voor vliegtuigje?
Wacht, iemand springt er uit!
Kijk die parachute opengaan!
Wacht, het is Faxie!*groots applaus*
waarom woon ik zover weg?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind ik prima....
Als je toch in de buurt bent
Mja dat was ook mijn idee... ben d'r tochquote:Op maandag 18 maart 2013 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind ik prima....
Als je toch in de buurt bent
Mocht ik een keer richting de zwarte markt gaan.... of richting de primark (die zat daar toch? )quote:
Ik verdien nu net modaal, en ga straks 2 stapjes omhoog. Dus niks te klagen. Zeker gezien de urenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdient niet slecht hoor.
Waar ik gewerkt hebt verdiende ze in ieder geval wel goed.
Ja is goed, kunnen we even een bak koffie ergens gaan drinken!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mocht ik een keer richting de zwarte markt gaan.... of richting de primark (die zat daar toch? )
dan dm ik wel
The sky is the limit!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verdien nu net modaal, en ga straks 2 stapjes omhoog. Dus niks te klagen. Zeker gezien de uren
Als ik niet hoef over te werken of afspraken heb, ben ik tussen 16:45 en 17:30 wel klaar met werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja dat was ook mijn idee... ben d'r toch
En de ploegentoeslag is ook wel lekker.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verdien nu net modaal, en ga straks 2 stapjes omhoog. Dus niks te klagen. Zeker gezien de uren
Geld als water deze man.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je sneller zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah dat wou ik net zeggen![]()
Ik ben half 4 klaar met schoolquote:Op maandag 18 maart 2013 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik niet hoef over te werken of afspraken heb, ben ik tussen 16:45 en 17:30 wel klaar met werken
Dat bedoel ikquote:Op maandag 18 maart 2013 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja is goed, kunnen we even een bak koffie ergens gaan drinken!
Minimeets zijn altijd wel leuk
Dates als water!!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dure auto.
Dure hobby.
Dates bij de vleet.
Geld als water.
Ze vallen niet op m'n auto, en ik date amperquote:Op maandag 18 maart 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dure auto.
Dure hobby.
Dates bij de vleet.
Geld als water.
Dat heb ik liever in pm's want ik heb het dus gemistquote:Op maandag 18 maart 2013 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens muhahaha, in het andere topic al gepost dat ik laat weten zodra ik weet of ik naar de meet kan. De datum is definitief vastgesteld op 12 April
Uhm... ik zal morgen ff kijken hoe ik in mijn flexuren zit.... en anders kan je alvast huiswerk makenquote:
Wat een bitches yo, wanneer gaan we samen op stapquote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze vallen niet op m'n auto, en ik date amperOp straat lijken ze me niet te zien staan
Ik hoop dat het allemaal meevalt met huiswerkquote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... ik zal morgen ff kijken hoe ik in mijn flexuren zit.... en anders kan je alvast huiswerk maken
nou nou nouquote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze vallen niet op m'n auto, en ik date amperOp straat lijken ze me niet te zien staan
Geen ideequote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een bitches yo, wanneer gaan we samen op stap.
O,dat is nog beter......quote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Thee is ook goed
De Primark is trouwens vlak bij het station (op nog geen 2 minuutjes lopen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |