Dat is gewoon zijn pak hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:09 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Gezien zijn uiterlijk is die antenne niet zijn grootste probleem.
Het is wat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Die hele gozer faalt toch keihard:
-Hij geeft geen voorrang
-Hij reageert als een mongool
-Hij is kankerlelijk
-Hij denkt dat hij slim is
-Zijn vriendin is kankerlelijk
-Hij maakt lelijke websites
-Hij heeft ICT gestudeerd
-Hij heeft een pestforum
-Hij rijdt telkens met een camera op zijn helm
-Hij heeft een scooter
-Hij heeft gehandicapte ogen
-Zijn vriendin heeft duizenden keren briefcontact gehad met een verkrachter/moordenaar uit Texas
-Zijn vriendin stuurt maandelijks ¤100,- naar deze verkrachter/moordenaar die de doodstraf krijgt
-Zijn vriendin is met haar 10 jaar oude neefje op bezoek gegaan bij deze verkrachter/moordenaar en staat lachend met hem op de foto
-Zijn vriendin heeft een hele website omdat ze wil dat hij niet de doodstraf krijgt
Moet ik nog even doorgaan?
;-)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:00 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Neej pik ik ben een ander ben van de pvda net zoals jij pik
Klopt, maar de voetganger had ook even kunnen inhouden ipv onnodig verontwaardigd te reageren en meteen fysiek te gaan. De gevolgen van die actie hadden veel ernstiger kunnen zijn. Ik zeg niet dat die scooter goed zat, maar deze actie was totaal onnodig en gevaarlijk bovendien. Gevalletje 'ik zal jou wel eens even zeggen hoe het zit'.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:48 schreef Starm het volgende:
Bril is gewond
Scooter zit toch echt fout.
De vraag is, mag ie wel als avatar?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ok, als die link mag dan zal deze vast en zeker ook mogen:
Afgaand op alle Braddie usericons zie ik niet in waarom niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:24 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
De vraag is, mag ie wel als avatar?
Precies, ik betwijfel ook of ie geslagen had als er 2 Marokkanen op die scooter zaten. Dan hadden we wel een leuker filmpje gehad, vooral als de politie niet in de buurt wasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar de voetganger had ook even kunnen inhouden ipv onnodig verontwaardigd te reageren en meteen fysiek te gaan. De gevolgen van die actie hadden veel ernstiger kunnen zijn. Ik zeg niet dat die scooter goed zat, maar deze actie was totaal onnodig en gevaarlijk bovendien. Gevalletje 'ik zal jou wel eens even zeggen hoe het zit'.
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha ik zit hier hard te lachenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
-Hij geeft geen voorrang
-Hij is kankerlelijk
-Hij heeft een pestforum
-Hij heeft een scooter
-Zijn vriendin heeft duizenden keren briefcontact gehad met een verkrachter/moordenaar uit Texas
-Zijn vriendin stuurt maandelijks ¤100,- naar deze verkrachter/moordenaar die de doodstraf krijgt
-Zijn vriendin is met haar 10 jaar oude neefje op bezoek gegaan bij deze verkrachter/moordenaar en staat lachend met hem op de foto
-Zijn vriendin heeft een hele website omdat ze wil dat hij niet de doodstraf krijgt
Graag, ga doorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
-Hij geeft geen voorrang
-Hij is kankerlelijk
-Hij heeft een pestforum
-Hij heeft een scooter
Link naar die site over die ter dood veroordeelde?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
-Hij geeft geen voorrang
-Hij is kankerlelijk
-Hij heeft een pestforum
-Hij heeft een scooter
Braddie is een cultheld en dient vereerd te worden. LHO daarentegen..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Afgaand op alle Braddie usericons zie ik niet in waarom niet.
hahahahahahaha wat een reacties hier. ik ga stukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:24 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
De vraag is, mag ie wel als avatar?
Oh, nice.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Afgaand op alle Braddie usericons zie ik niet in waarom niet.
Zal even zoeken en stuur je dan een DM.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Link naar die site over die ter dood veroordeelde?
Die zou ik ook wel willen hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Zal even zoeken en stuur je dan een DM.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
-Hij geeft geen voorrang
-Hij is kankerlelijk
-Hij heeft een pestforum
-Hij heeft een scooter
Van de andere kant gezien, en dit klinkt vervelend, maar: ik kan het me goed voorstellen dat ie vroeger is gepest.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb al die andere filmpjes van hem even bekeken. Maar wtf is dit voor figuur joh.
Die kill heeft het serieus te hoog in zijn bol zitten. Pesten valt niet goed te praten, maar het zou hem goed gedaan hebben als die wat vaker op zijn plaats was gezet.
Niet genoeg dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:37 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Van de andere kant gezien, en dit klinkt vervelend, maar: ik kan het me goed voorstellen dat ie vroeger is gepest.
Haha... Hij heeft het blijkbaar nooit bij zichzelf gezocht, in ieder geval.quote:
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:41 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Haha... Hij heeft het blijkbaar nooit bij zichzelf gezocht, in ieder geval.
Dat ie niet een keer bij zichzelf heeft gedacht dat het aan hem lag dat mensen hem niet mochten.quote:
-Hij heeft Danny als vriend op Facebookquote:
Hij moet gewoon een keer flink van zijn scooter af getrokken worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:43 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat ie niet een keer bij zichzelf heeft gedacht dat het aan hem lag dat mensen hem niet mochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |