quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ok, als die link mag dan zal deze vast en zeker ook mogen:
[ afbeelding ]
die heeft allang een nieuw account johquote:
Die heeft sinds dit topic geopend is helemaal niets meer gepost volgens zijn postgeschiedenisquote:
Als je zo'n lang lijstje van fuck-ups hebt wel. Ik bedoel maar hij:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk wel grappen maken ?
Je vergeet nog het dozijn andere filmpjes waarin hij de verkeersregels met zijn anus beroert.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als je zo'n lang lijstje van fuck-ups hebt wel. Ik bedoel maar hij:
- rijdt bijna iemand omver op een zebrapad
- gedraagt zich als een complete aso als diegene daar iets van zeg
- probeert die persoon geld af te troggelen onder het dreigement anders aangifte te doen
- probeert nadat hij diegene geld heeft afgetroggeld alsnog aangifte te doen (!!!)
- probeert hem tot het einde der tijden aan de virtuele schandpaal te nagelen door hem met naam en toenaam op internet te zetten
Als dat niet meer voldoende is om iemand belachelijk te maken dan weet ik het ook niet meer.
Had ook VVD kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef Euribob het volgende:
Wel treurig overigens dat mensen als LHO als D66-typetjes worden beschouwd op GeenStijl..
dat zeg ik, van FOK! vertrokken wedden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die heeft sinds dit topic geopend is helemaal niets meer gepost volgens zijn postgeschiedenis.
Dat lijkt me een logische gevolgtrekking. Ik zou sowieso me even volledig koest houden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat zeg ik, van FOK! vertrokken wedden?
Of een echte FOK!er wezen en je nergens wat van aan trekken en in andere topics gaan postenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een logische gevolgtrekking. Ik zou sowieso me even volledig koest houden.
Ja. Heb verder niks met D66, maar LHO is gewoon een redelijk achterlijke nerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef Euribob het volgende:
Wel treurig overigens dat mensen als LHO als D66-typetjes worden beschouwd op GeenStijl..
Ja. Alleen hebben die wel hersens. Ik vind hem meer een lelijke versie van MC Martin.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hij heeft wel wat weg van deze trouwens: [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:31 schreef Tocadisco het volgende:
Wat ik me net ook bedenk hè: Hoe veilig is zo'n helm bij een ongeval met 30km/u als die helm al niet eens in staat is om je te beschermen tegen een klap van een oude man.
De helm zat los, en vizier was open. moet eigenlijk ook een boete zijn, maar de schade aan de bril was al groter dan die boete. Dus dat werd terzake genomen. (het was een helm zonder kinsteun en die moet altijd vast zitten.)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:31 schreef Tocadisco het volgende:
Wat ik me net ook bedenk hè: Hoe veilig is zo'n helm bij een ongeval met 30km/u als die helm al niet eens in staat is om je te beschermen tegen een klap van een oude man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |