abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_124229551
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_124229581
>:)
Facts don't care about your feelings
pi_124229603
laatste post
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad hier houden we het bij adsense. Maar uh, nu heb je eindelijk je bekendheid maar je verdient er geen fuck mee? Wat nu? Mogen zij zomaar jou filmpje gebruiken en hun logo erop knallen en hun reclame?
Ja dat mag ook niet maar het is tevens het bestaansrecht van dumpert. Punt is dat de algemene YouTube filmpjes maker geen geld heeft of zin om een zaak tegen geenstijl te beginnen denk.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  maandag 18 maart 2013 @ 22:26:30 #5
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_124229759
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef Scrummie het volgende:
Hier verder over Lee: KLB / Klaag hier over LeeHarveyOswald
lijkt me prima idee. Hier enkel over adsense en andere services..
  maandag 18 maart 2013 @ 22:30:38 #6
340341 Blester
Membre très utile
pi_124230039
Wel goed voor de inkomsten dat GeenStijl :D maargoed, verder ontopic.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124230079
Wat een enorme kakbal op wieltjes zeg en dan krijgt hij een terechte klets voor zijn helm nadat hij een oudere man op een zebrapad voor zijn sokken rijdt en dan gaat hij het slachtoffer spelen, omgekeerde wereld. Lekker chique ook om van achter op de scooter nog even na te schreeuwen naar die arme man.

kwijl van een vent :r
pi_124231460
Je rijdt gewoon veel te hard over dat zebrapad en mensen denken dat je hun bijna voor hun flikker rijdt. Onterechte klacht van scooterman, terechte pats voor z'n bakkes. Moest je maar gewoon rustig aan rijden en ook niet zo'n muil terughebben terwijl je zelf fout zit, dooie lul.
pi_124232187
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef Blester het volgende:
Wel goed voor de inkomsten dat GeenStijl :D maargoed, verder ontopic.
Geenstijl jat je filmpje, host hem zelf en je krijgt geen flikker.
Op "takedown" mails reageren ze niet.

Altijd watermerk in filmpjes sindsdien.
  maandag 18 maart 2013 @ 23:41:29 #10
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124234210
Fijn zo die lui die hier het topic komen verneuken. Welke boer heeft 'm aangemeld bij GS?
pi_124234821
Dat filmpje heeft de potentie om net zo grote backfire te worden als die rij-instructeur reeks van Quit (KLB / Rij-instructeur wil me niet langer lesgeven)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 00:16:52 #12
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124235780
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Werd net door iemand getipt ja :) Jammer dat ze niet embedden.
Gelukkig dat ze niet embedden. Wat een trieste zuiger ben jij zeg. Met je pauperscooter bijna iemand aanrijden en dan nog een grote bek geven ook. Jammer dat de politie er naast stond. Die meneer biedt aan om je kut brilletje (rechtbuigen natuurlijk geen optie ik noem gewoon een heel heug bedrag!!) te vergoeden zoals je wilde en je kan alleen maar zeiken en zuigen.
pi_124236966
Waarom komt hij niet even reageren? Hij maakt zeker gelijk een kloon de lafaard :')
AFCA!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 00:52:07 #14
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_124237048
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geenstijl jat je filmpje, host hem zelf en je krijgt geen flikker.
Op "takedown" mails reageren ze niet.

Altijd watermerk in filmpjes sindsdien.
Als jij je filmpjes op youtube upload verlies je ook meteen je eigendom van dat filmpje.
pi_124237141
Hoeveel views moet jij eigenlijk genereren om ¤ 250,- te verdienen? Dit lijkt me niet echt een bedrijfseconomisch verantwoorde manier van geld verdienen. http://www.om.nl/onderwer(...)16,10817,3115#keuzes

En dan is je brilletje ook nog kapot ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:52 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Als jij je filmpjes op youtube upload verlies je ook meteen je eigendom van dat filmpje.
Wat een onzin. Auteursrechten overdragen kan alleen via een een authentieke of onderhandse akte. Je verstrekt alleen een licentie aan Youtube, maar je verliest helemaal geen eigendomsrechten.
quote:
8. Rights you licence
8.1 When you upload or post Content to YouTube, you grant:

to YouTube, a worldwide, non-exclusive, royalty-free, transferable licence (with right to sub-licence) to use, reproduce, distribute, prepare derivative works of, display, and perform that Content in connection with the provision of the Service and otherwise in connection with the provision of the Service and YouTube's business, including without limitation for promoting and redistributing part or all of the Service (and derivative works thereof) in any media formats and through any media channels;
to each user of the Service, a worldwide, non-exclusive, royalty-free licence to access your Content through the Service, and to use, reproduce, distribute, prepare derivative works of, display and perform such Content to the extent permitted by the functionality of the Service and under these Terms.


[ Bericht 64% gewijzigd door maan_man op 19-03-2013 01:05:24 ]
  dinsdag 19 maart 2013 @ 05:48:09 #16
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124239064
Watskeburt hier. Mooie rel :D

Pas geleden is een artikel van mij heel hoog gekomen op reddit; 200 facebook likes, 4000 bezoekers, PR6 link, PR5 link :D Helaas nog geen ads op de site omdat ik nog moet linkbuilden, dus niks aan verdiend behalve de linkwaarde.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 07:10:03 #17
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124239320
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom komt hij niet even reageren? Hij maakt zeker gelijk een kloon de lafaard :')
Omdat jullie lekker naar het KLB topic moeten gaan om 'm af te zeiken ipv hier offtopic gaan ouwehoeren. Het gaat hier over Adsense, niet over scooters. Maar hier loopt het topic harder dan in KLB. Tijd dat een modje de boel schoonveegt, denk ik...

En GS heeft lak aan auteursrechten, maakt er misbruik van om zelf rijker en populairder mee te worden. Lijkenpikkers. Tot ze een keer de verkeerde treffen die wel het geld heeft om te procederen.

En nu weer ontopic over Adsense aub, want dit GS-volk lijkt wel NuJij volk...
pi_124240237
Onlangs waren er toch enkele die affiliate uitgeprobeerd hadden, iemand hier een positieve ervaring mee nu?
pi_124241105
Wat doen al die rare mensen hier :')

M'n blogjes blijven lekker lopen, maar niet veel opleveren, nu aan het brainstormen voor nieuwe static websites.
pi_124242603
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:43 schreef JupilerXL het volgende:
waren er toch enkele die affiliate uitgeprobeerd hadden, iemand hier een positieve er
Ja, ik heb dit weekend een heel goed weekend gehad met affiliate :7 Adsense draait ook goed. Mijn sites staan lekker in google. Ik ben zeer tevreden :)

Maar geen tijd om stil te zitten. Ik heb 2 grote affiliate projecten lopen en die wil ik volgende week klaar zetten om kapot gebacklinkt te worden :D
pi_124242639
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 07:10 schreef JK het volgende:
Omdat jullie lekker naar het KLB topic moeten gaan om 'm af te zeiken ipv hier offtopic gaan ouwehoeren.
Dit is niet offtopic! Dit topic gaat toch over geld verdienen met Adsense? Nou, LeeHarveyOswald wil dat graag doen met zijn filmpjes. Daar komt ethiek bij kijken: mag ik de wet overtreden om geld te genereren? Mag ik andere op een zebrapad in gevaar brengen om veel views te halen? Dit zijn allemaal interessante onderwerpen.

Dat het misschien iets anders is dan, waar moet ik een blokje advertenties plaatsen om meer te verdienen, oké, maar dat betekent niet dat het hier niet thuishoort.
pi_124242708
Is er een modje hier die dit topic een beetje kan opruimen en alle mensen die hier niet horen een waarschuwing geven. Begin er nu een beetje genoeg van te krijgen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:13:54 #23
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124243589
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

lijkt me prima idee. Hier enkel over adsense en andere services..
Welk deel van deze post was lastig te begrijpen?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_124243647
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:13 schreef Bart het volgende:

[..]

Welk deel van deze post was lastig te begrijpen?
lief doen! tevens was ik door jou mijn tvp kwijt! grrr...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_124243650
Misschien lag dat aan het feit dat het KLB topic ineens gesloten werd en mensen weer hier kwamen klagen :(

Ik heb ook wel wat te klagen, inkomsten zijn nog steeds beroerd hier. Kom nauwelijks boven de ¤20 per dag. Mag blij zijn als ik de ¤500 ga halen deze maand ;(
Facts don't care about your feelings
pi_124243737
Net getest, KLB-topic is nog open volgens mij :) volgens mij heeft hij heel wat pageviews vandaag want op GS zie ik veel linkjes naar zijn projecten.

Misschien levert het voor Adsense nog iets op maar de receptenpagina kan denk ik iets beter worden omgevormd zodat de banners eerder opvallen :)
pi_124243933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:18 schreef WebBeestje het volgende:
Net getest, KLB-topic is nog open volgens mij :) volgens mij heeft hij heel wat pageviews vandaag want op GS zie ik veel linkjes naar zijn projecten.

Misschien levert het voor Adsense nog iets op maar de receptenpagina kan denk ik iets beter worden omgevormd zodat de banners eerder opvallen :)
hup snel die 9,95 positie kopen dan.. Het moment om te pieken
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_124244747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:52 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Als jij je filmpjes op youtube upload verlies je ook meteen je eigendom van dat filmpje.
Dat is niet correct.
Je geeft YouTube alleen toestemming om het vrij uit te geven.

Daarnaast heb je bij YouTube altijd de mogelijkheid je filmpjes te verwijderen en/of inkomsten in/uit te schakelen.

Op het moment dat Geenstijl / Dumpert je filmpje jat is dat niet het geval.

Tegenwoordig werk ik met watermerken in m'n filmpjes.
Mocht Dumpert wéér een filmpje van me rippen, dan maak ik er serieus werk van.
pi_124245152
Laat ik eens ontopic posten.
Iemand ervaring met het opzetten van een vakantie gerelateerde afflitatie site ? Ik heb een layout en dergelijke maar ik ben benieuwd of er ook makkelijk te inplenteren wordpress plugins zijn, heb geen zin om elke keer de afflitatie links te updaten.

Kortom hoe zet ik zoiets het beste op ?
pi_124245736
Boys, even een controlevraag. Mag je affiliatelinks in een Google/facebookAd plaatsen? Volgens mij niet hé.
If not now, then when.
pi_124246897
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boys, even een controlevraag. Mag je affiliatelinks in een Google/facebookAd plaatsen? Volgens mij niet hé.
Ik denk het ook niet, weet het vrijwel 100% zeker :)
pi_124247564
Je denkt dat je het vrijwel 100% zeker weet? :D

Ik ga weer een variant maken op 1 van mijn sites, ik weet het, het is cheap, maar wie weet.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:32:20 #33
340341 Blester
Membre très utile
pi_124252809
Waar kon je ook alweer de backlinks verwijderen? Hoef het normaal nooit te gebruiken maar bij deze aangekochte website is het toch wel echt nodig :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124255092
Bij de webmaster tools zit die functie volgens mij :)
pi_124255374
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:32 schreef Blester het volgende:
je ook alweer de backlinks verwijderen? Hoef het normaal nooit te gebruiken maar
google op: google disavow tool
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:45:10 #36
340341 Blester
Membre très utile
pi_124255444
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

google op: google disavow tool
Ohja, dat was die term, bedankt :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124256357
Hallo, eventjes geleden ben ik geïnspireerd geraakt door jullie verhalen en heb ik een heleboel opgezocht en veel geleerd. Nu kan ik best een website bouwen maar de vraag is nu eigenlijk:

Hoe komen jullie aan niches? De keyword tool ken ik al wel.
:{
pi_124256425
Bij mij komen ze opeens in me op, in de trein, auto, tram, lopend, op het strand :P

Kijk om je heen, mensen zoeken op alles, deurposten, kozijnen, ramen, tafels, mieren verjagen (niet dat ik nu mieren zie :') maar goed), band lappen, tegels leggen, etc...
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:49:34 #39
340341 Blester
Membre très utile
pi_124257776
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:08 schreef kievitsboom het volgende:
Hallo, eventjes geleden ben ik geïnspireerd geraakt door jullie verhalen en heb ik een heleboel opgezocht en veel geleerd. Nu kan ik best een website bouwen maar de vraag is nu eigenlijk:

Hoe komen jullie aan niches? De keyword tool ken ik al wel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:09 schreef JDx het volgende:
Bij mij komen ze opeens in me op, in de trein, auto, tram, lopend, op het strand :P

Kijk om je heen, mensen zoeken op alles, deurposten, kozijnen, ramen, tafels, mieren verjagen (niet dat ik nu mieren zie :') maar goed), band lappen, tegels leggen, etc...
Wat JDx zegt inderdaad, gewoon een rustmomentje nemen, wat rondlopen e.d. en vaak schieten de niches je dan te binnen. Kijk vooral eens naar je eigen interesses.

Voorbeeld:

Interesse is: voetbal

Niches:

- voetbalschoenen
- voetballen
- scheenbeschermers
- Spelregels voetbal
- Bekende voetballers
- voetbalclubs
- Voetbalshirts

en zo kun je nog een hele lijst maken met niches. Zodra je een lijst hebt met niches kun je de potentiële niches onderzoeken en de rest laten vallen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124258378
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja, ik heb dit weekend een heel goed weekend gehad met affiliate :7 Adsense draait ook goed. Mijn sites staan lekker in google. Ik ben zeer tevreden :)

Maar geen tijd om stil te zitten. Ik heb 2 grote affiliate projecten lopen en die wil ik volgende week klaar zetten om kapot gebacklinkt te worden :D
Ik gebuik affiliate zelf voornamelijk als extra naast de adsense advertenties (tekstlinks in artikelen alleen).
pi_124258379
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:49 schreef Blester het volgende:

[..]

[..]

Wat JDx zegt inderdaad, gewoon een rustmomentje nemen, wat rondlopen e.d. en vaak schieten de niches je dan te binnen. Kijk vooral eens naar je eigen interesses.

Voorbeeld:

Interesse is: voetbal

Niches:

- voetbalschoenen
- voetballen
- scheenbeschermers
- Spelregels voetbal
- Bekende voetballers
- voetbalclubs
- Voetbalshirts

en zo kun je nog een hele lijst maken met niches. Zodra je een lijst hebt met niches kun je de potentiële niches onderzoeken en de rest laten vallen.
Dat is een goede tip, daar ga ik wat mee doen. Dank.
:{
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:15:11 #42
340341 Blester
Membre très utile
pi_124258674
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:06 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Dat is een goede tip, daar ga ik wat mee doen. Dank.
Succes, en bij vragen horen we het wel (mag ook per PB of DM als je dat liever hebt).
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:58:09 #43
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124260262
Loopt Adsense achter of zijn er gewoon geen interessante reclames? Er klikt geen hond. Ondanks dat ik wel een hoger bedrag in Analytics zie staan.

Ik wil niet meer nadenken over niches, dan blijf ik domeinen registreren en websites maken. :P
Leeft LeeHarveyOswald eigenlijk nog nadat ze al z'n persoonlijke gegevens op GS hebben gezet?
pi_124260362
Ik leef nog :P En volgens mij loopt Adsense hier niet achter :P
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:03:58 #45
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124260510
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik leef nog :P En volgens mij loopt Adsense hier niet achter :P
Dan vraag ik me af waarom Analytics dan andere waarden geeft... en zelfs aangeeft op welke pagina's er is geklikt. Omdat ik zag dat ze op GS even je hele adresgegevens etc. hebben gespamd (al dan niet gehint er naar toe), zorg ik er voor dat ik een .com domein op YT loskoppel van mijn .nl domeinen. Mocht ik ooit een keer een ongewenste bekende worden op GS. Koppel ik die account wel weer aan mijn Adsense. En al wordt ik nooit een ongewenste bekende, dan is het nog slim om niet alles op één hoop te gooien.
pi_124260574
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik leef nog :P En volgens mij loopt Adsense hier niet achter :P
Dit krijg je wel als je alles met elkaar koppelt en openbaar maakt. Nu ben je zo getraceerd. En eerlijk gezegd snap ik niet dat je met zo'n kop je foto vol op twitter en facebook zet maar goed dat mag je zelf weten :P
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:11:20 #47
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124260838
Hoeveel mensen koppelen wel niet alles aan elkaar of flikkeren maar alles op internet? En je weet hoe ver je terug kan kijken, zelfs als je het van internet hebt gehaald, is het nog terug te vinden in het archief. Ik ben dan ook niet echt actief op social media, heb wel een facebook account, maar heb maar 1 foto er op staan en post niet veel.
pi_124260961
Ja maar die mensen maken meestal geen filmpjes met hunzelf erop :')
Facts don't care about your feelings
pi_124261911
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Blester het volgende:

[..]

Succes, en bij vragen horen we het wel (mag ook per PB of DM als je dat liever hebt).
Dank, en ja, ik heb wat te vragen. :P

Hoe komen jullie aan je content? Afbeeldingen van concurrenten jatten lijkt me niet altijd de beste oplossing bijvoorbeeld.
:{
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:32:09 #50
340341 Blester
Membre très utile
pi_124262046
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Dank, en ja, ik heb wat te vragen. :P

Hoe komen jullie aan je content? Afbeeldingen van concurrenten jatten lijkt me niet altijd de beste oplossing bijvoorbeeld.
Content gewoon zelf schrijven. Als je niet met SEO overweg kunt kun je ze beter laten schrijven door een tekstbureau zodat de teksten SEO vriendelijk zijn. Op het gebied van afbeeldingen heb je redelijk weinig te maken bij pure AdSense websites. Verder gewoon rechtenvrije afbeeldingen gebruiken of een duidelijke bron vermelden en ze zullen er geen probleem van maken.

Zeker geen watermerkjes en dergelijke weg gaan poetsen :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:33:37 #51
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124262136
Content schrijf ik zelf, afbeeldingen komen uit mijn fotocamera of ik 'leen' ze van de fabrikanten. Die hebben er geen problemen mee, want het is toch materiaal voor de pers en stimuleert alleen maar de verkoop. Reminds me.. vrijdag naar een importeur voor één van mijn niches. Heb ik een mooie review nog voor de vakbladen dit kunnen doen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:37:33 #52
340341 Blester
Membre très utile
pi_124262382
Echt zo typisch zo'n website van me, als je daar content voor schrijft krijg ik meteen enorm veel bezoekers.

Ik heb nu al 3 maanden niets met die website gedaan, steeds +- 40 unieke bezoekers per dag. Vandaag dacht ik: laat ik het maar weer eens oppakken. Net een nieuwsbericht geschreven en online gegooit en binnen een uur 40 unieke bezoekers erbij :D

Is gewoon een enorm potentiele website, zit alleen redelijk wat werk in steeds. In het verleden haalde ik hier zo'n 700 unieke bezoekers per dag mee, probeer hem nu weer een beetje op dat niveau te krijgen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:38:12 #53
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124262435
Ja er zijn posts weg. Nee ik blijf niet bezig.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_124262761
Is het goed om ongeveer 60-100 unieke bezoekers per dag te hebben op een site? Heb weinig gedaan aan backlinks alleen wat gepost op facebook, yahoo answers en tumblr. De site is nu 2 weken echt online.. mijn andere project ben ik mee gestopt en dit is mijn eerste site waarmee ik nu allemaal seo probeer
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:44:16 #55
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124262772
Sorry, Bart.
@Blester; indexeert Google zo snel die site? Volgens mij heeft de spider zelf door hoe vaak hij langs moet gaan... en dan doe je 3 maanden niets en binnen een uur komt de bot al langs? Of heeft het zo'n sterke URL? Overigens site 3 nog gezien? ;)
pi_124262865
Duurt het normaal zo lang voordat google langs komt dan? Bij mij staat het meestal zo'n 12 uurtjes erna op google (ja ik ben echt obsessief met googlen als ik iets nieuws heb gepost :'))
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:50:00 #57
340341 Blester
Membre très utile
pi_124263135
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:44 schreef JK het volgende:
Sorry, Bart.
@Blester; indexeert Google zo snel die site? Volgens mij heeft de spider zelf door hoe vaak hij langs moet gaan... en dan doe je 3 maanden niets en binnen een uur komt de bot al langs? Of heeft het zo'n sterke URL? Overigens site 3 nog gezien? ;)
Indexatie bij die website is héél snel, is mij ook een raadsel verder :P Wel een sterke URL inderdaad.

Omtrent site 3, ziet er nogal basic uit imo. Kun je veel meer uithalen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124263823
Als je iets indient bij gwt staat het er altijd wel binnen een dag in, een linkje van nujij of iets dergelijks naar je nieuwe post en het staat er vrijwel direct in.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:06:46 #59
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124264286
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef Blester het volgende:

[..]

Indexatie bij die website is héél snel, is mij ook een raadsel verder :P Wel een sterke URL inderdaad.

Omtrent site 3, ziet er nogal basic uit imo. Kun je veel meer uithalen.
Oh maar ik ben er ook nog niet helemaal mee klaar... en het aanbod aan externe content is ietwat gelimiteerd. Heb nog wel een ander plannetje om toe te voegen, maar dat is meteen weer zo'n dooddoener soms. :+

Hmm ik gebruik die GWT niet om extra URL's in te voeren, maar bedankt voor de tip. Ik wacht meestal tot Google langs komt, gaat over het algemeen vrij vlot. Soms verbaas ik me echt over hoe hoog ik scoor. Meestal wel de 1e pagina, zelfs als het er geen zak mee te maken heeft... ik moet soms echt lachen om de zoekwoorden van mensen. Sommige mensen zoeken heel raar of schrijven hele rare zinnen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:11:41 #60
340341 Blester
Membre très utile
pi_124264569
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef JK het volgende:

[..]

Oh maar ik ben er ook nog niet helemaal mee klaar... en het aanbod aan externe content is ietwat gelimiteerd. Heb nog wel een ander plannetje om toe te voegen, maar dat is meteen weer zo'n dooddoener soms. :+

Hmm ik gebruik die GWT niet om extra URL's in te voeren, maar bedankt voor de tip. Ik wacht meestal tot Google langs komt, gaat over het algemeen vrij vlot. Soms verbaas ik me echt over hoe hoog ik scoor. Meestal wel de 1e pagina, zelfs als het er geen zak mee te maken heeft... ik moet soms echt lachen om de zoekwoorden van mensen. Sommige mensen zoeken heel raar of schrijven hele rare zinnen.
Zie ik ook wel eens ja, long tail keywords rank je het beste op tegenwoordig.
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:11:06 #61
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124268003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:11 schreef Blester het volgende:

[..]

Zie ik ook wel eens ja, long tail keywords rank je het beste op tegenwoordig.
Ik zit nu weer te kijken, ze worden steeds leuker. Eigenlijk zou ik er een paar moeten opslaan, voor ze verdwijnen in de grote massa. Sommige mensen zijn echt onhandig in zoeken. Gelukkig komt mijn site dan naar boven en klikken ze er blijkbaar op, anders zie ik het zoekwoord niet.
pi_124270177
Mensen zoeken ook veel meer longtail tegenwoordig, bij mij werken grotere sites met meerdere en uitgebreidde artikelen omtrent een bepaald onderwerp erg goed, ookal is de concurrentie hoog. Krijg daar veel longtail op binnen.

In webmaster tools en google trends kan je goed zien waar mensen op zoeken, vervolgens voor elke zoekterm een pagina/artikel schrijven met de zoekterm in de titel, H1/H2 en het gaat vanzelf goed lopen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 01:51:44 #63
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124280182
Hoe krijgen jullie views op je video's? Ik ben een leuk filmpje aan het produceren momenteel via fiverr. Kopen jullie daar ook je views en likes om je video te boosten?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_124280236
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Hoe krijgen jullie views op je video's? Ik ben een leuk filmpje aan het produceren momenteel via fiverr. Kopen jullie daar ook je views en likes om je video te boosten?
Ik heb daar toen wel 5000 backlinks voor $ 5 gekocht. :D Heeft denk ik wel bijgedragen aan mijn nummer één positie. Als het een video is die echt belangrijk zal zijn voor een lange termijn business, zou ik niet zo snel dingen gaan kopen. Als het voor eventjes is, dan kan het wel.
If not now, then when.
pi_124280590
5000 backlinks maar zijn ze ook geindexeerd? zoniet, heb je er niks aan.. als google je backlinks niet indexeert weet google ook niet dat ze bestaan, je moet ze via linklicous ofso op een dripfeed gaan indexeren. 5k tegelijk indexeren = spam flag in google = site/url wordt gepenalized en hup in de sandbox.

longtail keywords is zo 2010, dat is microniche blogging en die is behoorlijk aan het doodgaan tegenwoordig sinds de laatste penguin/panda updates, de algo van google is veranderd, ze willen quality content en geen 5 page websites meer. Dus als je microniche wilt laten werken moet je eigenlijk een autoritysite bouwen. met bijvoorbeeld autoblogging systeem die content jat van bepaalde RSS feeds en die automatisch post op een bepaalde pagina in je blog/site. Zo ziet google dat er dagelijks content op je site bijkomt waardoor je overtijd een autority site behoudt, je moet wel erg voorzichtig zijn met je backlinking, best werkt momenteel 30-40% keyword anchor en de rest bullshit anchors zoals 'click here' 'my site' enzv. Alles wat onnatuurlijk lijkt wordt al snel opgeschoond. ik run ongeveer 40 sites waarvan 12 adsense sites, heb behoorlijke klappen gehad met sommige van mijn sites na de laatste updates. Internet marketing en SEO is net als een dokter zijn, je blijft leren en het houdt nooit op want alles blijft veranderen. wat vandaag werkt, is er morgen niet meer. Hetzelfde met youtube marketing, iedereen heeft de hype nu om youtube videos te maken als testemonials over een product of website, link dumpen in de description van de video, vervolgens 30k views kopen en volblasten met duizenden links met scrapebox en xrumer, en waarom? omdat youtube videos zelf op een authority site zijn gehost + youtube is een site van google, dus google zal nooit hun eigen pages penalizen. maar dat gaat binnenkort ook veranderen, want youtube heeft geen optimalization update gehad sinds 2007. :P
Als ik last van keelpijn heb, eet ik egels ! :P
pi_124281753
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 02:53 schreef supereek het volgende:
5000 backlinks maar zijn ze ook geindexeerd? zoniet, heb je er niks aan.. als google je backlinks niet indexeert weet google ook niet dat ze bestaan, je moet ze via linklicous ofso op een dripfeed gaan indexeren. 5k tegelijk indexeren = spam flag in google = site/url wordt gepenalized en hup in de sandbox.
Zo simpel werkt niet, er wordt echt goed gekeken vaak voordat je een penalty krijgt. Dit ook om te voorkomend dat mensen backlinks kopen voor de concurrentie en zo hun concurrentie uit de zoekresultaten krijgen. Maar 5000 backlinks kopen zal je inderdaad meer slecht als goed doen vaak (op lange termijn).
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:21:45 #67
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_124283961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef Blester het volgende:

[..]

Indexatie bij die website is héél snel, is mij ook een raadsel verder :P Wel een sterke URL inderdaad.

Een URL die bestaat uit de merknaam en 2 cijfers noem jij een sterke URL?
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:25:33 #68
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_124284053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 02:53 schreef supereek het volgende:
5000 backlinks maar zijn ze ook geindexeerd? zoniet, heb je er niks aan.. als google je backlinks niet indexeert weet google ook niet dat ze bestaan, je moet ze via linklicous ofso op een dripfeed gaan indexeren. 5k tegelijk indexeren = spam flag in google = site/url wordt gepenalized en hup in de sandbox.

longtail keywords is zo 2010, dat is microniche blogging en die is behoorlijk aan het doodgaan tegenwoordig sinds de laatste penguin/panda updates, de algo van google is veranderd, ze willen quality content en geen 5 page websites meer. Dus als je microniche wilt laten werken moet je eigenlijk een autoritysite bouwen. met bijvoorbeeld autoblogging systeem die content jat van bepaalde RSS feeds en die automatisch post op een bepaalde pagina in je blog/site. Zo ziet google dat er dagelijks content op je site bijkomt waardoor je overtijd een autority site behoudt, je moet wel erg voorzichtig zijn met je backlinking, best werkt momenteel 30-40% keyword anchor en de rest bullshit anchors zoals 'click here' 'my site' enzv. Alles wat onnatuurlijk lijkt wordt al snel opgeschoond. ik run ongeveer 40 sites waarvan 12 adsense sites, heb behoorlijke klappen gehad met sommige van mijn sites na de laatste updates. Internet marketing en SEO is net als een dokter zijn, je blijft leren en het houdt nooit op want alles blijft veranderen. wat vandaag werkt, is er morgen niet meer. Hetzelfde met youtube marketing, iedereen heeft de hype nu om youtube videos te maken als testemonials over een product of website, link dumpen in de description van de video, vervolgens 30k views kopen en volblasten met duizenden links met scrapebox en xrumer, en waarom? omdat youtube videos zelf op een authority site zijn gehost + youtube is een site van google, dus google zal nooit hun eigen pages penalizen. maar dat gaat binnenkort ook veranderen, want youtube heeft geen optimalization update gehad sinds 2007. :P
Lang verhaal kort: bouw je websites voor bezoekers en niet voor Google.
pi_124284331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 02:53 schreef supereek het volgende:
5000 backlinks maar zijn ze ook geindexeerd? zoniet, heb je er niks aan.. als google je backlinks niet indexeert weet google ook niet dat ze bestaan, je moet ze via linklicous ofso op een dripfeed gaan indexeren. 5k tegelijk indexeren = spam flag in google = site/url wordt gepenalized en hup in de sandbox.

longtail keywords is zo 2010, dat is microniche blogging en die is behoorlijk aan het doodgaan tegenwoordig sinds de laatste penguin/panda updates, de algo van google is veranderd, ze willen quality content en geen 5 page websites meer. Dus als je microniche wilt laten werken moet je eigenlijk een autoritysite bouwen. met bijvoorbeeld autoblogging systeem die content jat van bepaalde RSS feeds en die automatisch post op een bepaalde pagina in je blog/site. Zo ziet google dat er dagelijks content op je site bijkomt waardoor je overtijd een autority site behoudt, je moet wel erg voorzichtig zijn met je backlinking, best werkt momenteel 30-40% keyword anchor en de rest bullshit anchors zoals 'click here' 'my site' enzv. Alles wat onnatuurlijk lijkt wordt al snel opgeschoond. ik run ongeveer 40 sites waarvan 12 adsense sites, heb behoorlijke klappen gehad met sommige van mijn sites na de laatste updates. Internet marketing en SEO is net als een dokter zijn, je blijft leren en het houdt nooit op want alles blijft veranderen. wat vandaag werkt, is er morgen niet meer. Hetzelfde met youtube marketing, iedereen heeft de hype nu om youtube videos te maken als testemonials over een product of website, link dumpen in de description van de video, vervolgens 30k views kopen en volblasten met duizenden links met scrapebox en xrumer, en waarom? omdat youtube videos zelf op een authority site zijn gehost + youtube is een site van google, dus google zal nooit hun eigen pages penalizen. maar dat gaat binnenkort ook veranderen, want youtube heeft geen optimalization update gehad sinds 2007. :P
Haha loop jij even wat onzin te verkondigen.

5000 backlinks worden vroeg of later wel geïndexeerd. Als het dofollow linkjes zijn zal google ze ooit wel eens oppakken. Of het waardevolle links zijn laat ik even in het midden. Een nieuwe site blasten met 5000 k backlinks zou ik ook niet doen maar ik blast dagelijks tiers met 100den social bookmarks en dat gaat prima.

En longtail keywords is 2010:

Long tails is juist zooo 2013. Je kan teminste traffic pakken uit keywords waar hele lage competitie is. Ik maak hier veelvuldig gebruik van.

En qua microniche bloggin: EMD hebben nog steeds het voordeel ten opzichte van andere sites. Ik heb ook een stuk of 20 adsense sites met 5 pagina's waar ongeveer de helft op 1 rankt in google en de andere in de top 5.
pi_124284665
quote:
5s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef McCandless het volgende:

[..]

Een URL die bestaat uit de merknaam en 2 cijfers noem jij een sterke URL?
+1
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_124285153
Voor SEO doeleinden, weet iemand hoe het zit met het meervoud van woorden? Voorbeeld: Fiets. Zijn Fiets en Fietsen dan 2 aparte woorden of telt Fiets ook mee in het woord Fietsen?
pi_124285315
Google ziet de overeenkomst tussen enkelvoud en meervoud is mij opgevallen. Ongetwijfeld zal het er ook mee te maken hebben dat het keyword wel voorkomt op de website. Ik heb meerdere sites met enkelvoud vorm in de domeinnaam, die ook goed scoren als je zoekt op meervoud.
Facts don't care about your feelings
pi_124285409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:04 schreef Blobje het volgende:
Voor SEO doeleinden, weet iemand hoe het zit met het meervoud van woorden? Voorbeeld: Fiets. Zijn Fiets en Fietsen dan 2 aparte woorden of telt Fiets ook mee in het woord Fietsen?
ja, zolang ze maar relevant aan elkaar zijn.. Dus fiets en fietsen wel.. Echter dit geldt niet voor alle meervoudsvormen, immers een meervoud kan in een volledig andere context worden gebruikt dan het enkelvoud.. Er wordt altijd gekeken naar de content er om heel en de relatie tov je zoekwoord
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_124287662
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Google ziet de overeenkomst tussen enkelvoud en meervoud is mij opgevallen. Ongetwijfeld zal het er ook mee te maken hebben dat het keyword wel voorkomt op de website. Ik heb meerdere sites met enkelvoud vorm in de domeinnaam, die ook goed scoren als je zoekt op meervoud.
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:12 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ja, zolang ze maar relevant aan elkaar zijn.. Dus fiets en fietsen wel.. Echter dit geldt niet voor alle meervoudsvormen, immers een meervoud kan in een volledig andere context worden gebruikt dan het enkelvoud.. Er wordt altijd gekeken naar de content er om heel en de relatie tov je zoekwoord
Thanks! Ik heb de laatste maanden 4 nieuwe websites gemaakt. 3 beginnen goed te scoren, maar de laatste is nergens te vinden. Waarschijnlijk is die nu dus over-geoptimaliseerd door het (teveel) gebruiken van enkelvoud en meervoud waardoor het totaal op een te hoog percentage uitkomt. Ik zal er even mee aan de slag.
pi_124291334
Even een vraagje.

Als je in google naar bol.com zoekt dan krijg je bij het resultaat hun website en daaronder ene blok met links van hun website. Lijken categorieën te zijn. Hoe kan je bij een Wordpress website dit instellen dat je eigen website dit ook krijgt?

Hun Adwords ads hebben ook zo een blok met extra links. Wie weet hoe dit te fixen?

Fok gooit er een affiliate link achteraan. Is dus niet van mij.
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:10:33 #76
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_124291686
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef Skiet het volgende:
Even een vraagje.

Als je in google naar bol.com zoekt dan krijg je bij het resultaat hun website en daaronder ene blok met links van hun website. Lijken categorieën te zijn. Hoe kan je bij een Wordpress website dit instellen dat je eigen website dit ook krijgt?

Hun Adwords ads hebben ook zo een blok met extra links. Wie weet hoe dit te fixen?

Fok gooit er een affiliate link achteraan. Is dus niet van mij.
http://support.google.com(...)y?hl=nl&answer=47334
pi_124291783
Wie gebruikt er Adsense for search en waar komen de eventuele inkomsten hieruit te staan in het Adsense overzicht?
pi_124291897
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Google ziet de overeenkomst tussen enkelvoud en meervoud is mij opgevallen. Ongetwijfeld zal het er ook mee te maken hebben dat het keyword wel voorkomt op de website. Ik heb meerdere sites met enkelvoud vorm in de domeinnaam, die ook goed scoren als je zoekt op meervoud.
Je kan dat in webmastertools mooi zien.
'Woord en 2 varianten' staat er dan. Klik er op en hij toont de varianten.

Taalfouten en soort gelijke dingen (alle 'bedoelde u' suggesties) juist vermijden.
pi_124292547
Vanaf welk aantal zoekopdrachten per maand is een zoekwoord beetje hoopvol? Heb net uitgerekend met de gemiddelden: Bij 1000 lokale zoekopdrachten zou ik zo'n 80 cent verdienen. Dat kán toch niet kloppen? Hoeft niet direct een fortuin te zijn maar mijn hosting zou ik wel graag terugverdienen.
:{
pi_124292625
Je hosting kost meer dan 200 per jaar?
pi_124292738
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je hosting kost meer dan 200 per jaar?
De host waar ik nu zit kost zo'n ¤60 per jaar als de korting is afgelopen. Ben ook op zoek naar een betere host maar dat is maar moeilijk te vinden.
:{
pi_124292871
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

De host waar ik nu zit kost zo'n 120 per jaar als de korting is afgelopen. Ben dan ook op zoek naar een goedkopere én betere host maar dat is moeilijk te vinden.
120?? Kijk eens voor goede hosting op www.antagonist.nl
pi_124292920
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:43 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

120?? Kijk eens voor goede hosting op www.antagonist.nl
Ik vergiste me, al geëdit.

Is die host ook snel?
:{
pi_124293018
De host is prima, service ook en het softwarepakket dat ze aanbieden is ook ruim genoeg voor een beetje leuke website. Volgens mij kost het nu ongeveer ¤35 voor het standaard pakket.
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:49:15 #85
340341 Blester
Membre très utile
pi_124293089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:44 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Ik vergiste me, al geëdit.

Is die host ook snel?
¤60 is alsnog prijzig hoor als je er niet veel websites op zet. Zo te lezen maak je maar voor een paar websites gebruik van die hosting?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124293266
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Haha loop jij even wat onzin te verkondigen.

5000 backlinks worden vroeg of later wel geïndexeerd. Als het dofollow linkjes zijn zal google ze ooit wel eens oppakken. Of het waardevolle links zijn laat ik even in het midden. Een nieuwe site blasten met 5000 k backlinks zou ik ook niet doen maar ik blast dagelijks tiers met 100den social bookmarks en dat gaat prima.

En longtail keywords is 2010:

Long tails is juist zooo 2013. Je kan teminste traffic pakken uit keywords waar hele lage competitie is. Ik maak hier veelvuldig gebruik van.

En qua microniche bloggin: EMD hebben nog steeds het voordeel ten opzichte van andere sites. Ik heb ook een stuk of 20 adsense sites met 5 pagina's waar ongeveer de helft op 1 rankt in google en de andere in de top 5.
Ik lul geen onzin lol, ik leef zowat op warriorforum.

en denk je dat 5000 backlinks op fiverr allemaal een PR hebben? hoe moet google PR0 en PR N/A links gaan crawlen dan? Dit soort links zijn totaal zinloos behalve als je een tier piramide bouwt waardoor je ze versterkt met backlinks zijn die naar andere backlinks verwijzen om die uberhaubt een kans geven om te indexeren. en zelfs dan moet je nog alles pingen via rss en metasubmissions.

En wat betreft microniche, dat zijn sites die steeds slechter te ranken worden, als je een grote site hebt met veel artikels en je target maar slechts 5-10 daarvan die je offpage seo optimalizeert dan wilt het wel werken, maar nieuwe sites met 5 paginas ofso zijn bijna niet meer te ranken, iedereen klaagt erover. bestaande adsense microniche's van vroeger kunnen nog op pagina 1 van google zijn omdat ze established zijn voor de updates.

wat betreft emd, ik heb daar zelf niks van gemerkt van die updates, mijn emd's raken hetzelfde als voor de updates.
Als ik last van keelpijn heb, eet ik egels ! :P
pi_124293308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:49 schreef Blester het volgende:

[..]

¤60 is alsnog prijzig hoor als je er niet veel websites op zet. Zo te lezen maak je maar voor een paar websites gebruik van die hosting?
Het was vooral dat de goede hosts maar moeilijk te vinden zijn en ik eigenlijk maar één site heb, waar ik voornamelijk zelf een beetje mee klooi. Daarbij hadden ze een goede deal waardoor ik als de korting afgelopen is, ik het zo kan opzeggen.

Dus die host die hierboven genoemd is, ga ik zeker even naar kijken. :7
:{
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:56:33 #88
340341 Blester
Membre très utile
pi_124293342
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:54 schreef supereek het volgende:

[..]

Ik lul geen onzin lol, ik leef zowat op warriorforum.

en denk je dat 5000 backlinks op fiverr allemaal een PR hebben? hoe moet google PR0 en PR N/A links gaan crawlen dan? Dit soort links zijn totaal zinloos behalve als je een tier piramide bouwt waardoor je ze versterkt met backlinks zijn die naar andere backlinks verwijzen om die uberhaubt een kans geven om te indexeren. en zelfs dan moet je nog alles pingen via rss en metasubmissions.

En wat betreft microniche, dat zijn sites die steeds slechter te ranken worden, als je een grote site hebt met veel artikels en je target maar slechts 5-10 daarvan die je offpage seo optimalizeert dan wilt het wel werken, maar nieuwe sites met 5 paginas ofso zijn bijna niet meer te ranken, iedereen klaagt erover. bestaande adsense microniche's van vroeger kunnen nog op pagina 1 van google zijn omdat ze established zijn voor de updates.

wat betreft emd, ik heb daar zelf niks van gemerkt van die updates, mijn emd's raken hetzelfde als voor de updates.
Dat longtail keywords verleden tijd zijn is gewoon bullshit, longtail keywords nemen juist alleen maar toe de laatste tijd. Mensen merken dat er op EMD's veelal troep te zien is in de Google resultaten, daarom verkiezen ze veelal langere termen (zoals een complete vraag) om op die manier de informatie te vinden die ze zoeken.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124293438
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:56 schreef Blester het volgende:
Dat longtail keywords verleden tijd zijn is gewoon bullshit, longtail keywords nemen juist alleen maar toe de laatste tijd. Mensen merken dat er op EMD's veelal troep te zien is in de Google resultaten, daarom verkiezen ze veelal langere termen (zoals een complete vraag) om op die manier de informatie te vinden die ze zoeken.
het is verleden tijd als je het voor MFA's gebruikt, dus 'made for adsense' microniche blogs.
maak je een authority/brand -site's dan kan je makkelijk long tails ranken als je optimized artikels ervoor hebt.
Als ik last van keelpijn heb, eet ik egels ! :P
pi_124293543
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:44 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Ik vergiste me, al geëdit.

Is die host ook snel?
versio kost 50 cent per maand = 6 euro per jaar voor hosting
Neostrada iets van 12 euro per jaar.

Heb zelf 6 versio hostings, 4 neostrada hostings en 1 VPS voor de grote websites. Ik hou die hostings puur om een beetje te linken naar elkaar. Ideaal voor SEO.
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:03:28 #91
340341 Blester
Membre très utile
pi_124293607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

versio kost 50 cent per maand = 6 euro per jaar voor hosting
Neostrada iets van 12 euro per jaar.

Heb zelf 6 versio hostings, 4 neostrada hostings en 1 VPS voor de grote websites. Ik hou die hostings puur om een beetje te linken naar elkaar. Ideaal voor SEO.
Versio is verder prima, VPS kost geen drol, shared hosting ook niet.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:04:37 #92
340341 Blester
Membre très utile
pi_124293654
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef supereek het volgende:

[..]

het is verleden tijd als je het voor MFA's gebruikt, dus 'made for adsense' microniche blogs.
maak je een authority/brand -site's dan kan je makkelijk long tails ranken als je optimized artikels ervoor hebt.
Je zou eens bij mijn MFA sites moeten kijken eigenlijk, ik optimaliseer ze op het main keyword, waar ze goede posities op halen. Maar ongeveer de helft van alle bezoekers komt van long tail keywords.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124293755
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:03 schreef Blester het volgende:

[..]

Versio is verder prima, VPS kost geen drol, shared hosting ook niet.
Heb laatst nog naar Versio gekeken maar die had allemaal veel reviews over lage snelheid of dat je site vaak niet te bereiken is. Of dat de host goed is voor wat je betaalt... 50 cent dus.

Maar nogmaals mijn vraag: Bij welk aantal zoekopdrachten per maand vinden jullie een niche waard om in te gaan?
:{
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:13:25 #94
340341 Blester
Membre très utile
pi_124294047
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:06 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Heb laatst nog naar Versio gekeken maar die had allemaal veel reviews over lage snelheid of dat je site vaak niet te bereiken is. Of dat de host goed is voor wat je betaalt... 50 cent dus.

Maar nogmaals mijn vraag: Bij welk aantal zoekopdrachten per maand vinden jullie een niche waard om in te gaan?
Afhankelijk van de niche :)

Bij financiele websites kan enkele honderden zoekopdrachten al voldoende zijn voor een rendabele website, voor andere branches kunnen dit er duizenden zijn voor een rendabele website.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124294600
Ik zie al waarom. Best lastig nog, een niche vinden.
:{
pi_124302082
Wie heeft er ervaring met betaalde banners op je sites? Ik heb zojuist bij een van mn sites de vraag gekregen om aan te geven wat de mogelijkheden zijn. Gezien het mijn eerste keer is heb ik geen idee wat ik moet vragen en als ik hem een voorstel laat doen gaat hij natuulijk laag zitten.

De site heeft ongeveer 150 unieke bezoekers per dag en is groeiende, het zou me wel goed uitkomen want de CTR is daar minder dan 1%. Zijn product is natuurlijk gelieerd aan mijn site, gaat om hardware van 150$ ~ 30000$.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stokkie_ op 20-03-2013 18:38:34 ]
pi_124303021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:13 schreef WebBeestje het volgende:
Wie gebruikt er Adsense for search en waar komen de eventuele inkomsten hieruit te staan in het Adsense overzicht?
Iemand enig idee? Met Adsense for search verdien je toch alleen als iemand na de zoekopdracht een banner aanklikt? Dus zelf alleen de zoekfunctie gebruiken is toch geen probleem?
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:10:05 #99
398811 NPO
Met Henk
pi_124303893
Even een vraagje, ik heb een website overgenomen waar enkele Adsense advertenties op stonden. Nu is het domein in mijn bezit en ik heb zojuist een account aangemaakt bij Adsense en het domein aangemeld.

Is er een kans dat deze aanmelding afgekeurd wordt omdat er voorheen al adsense op het domein stond? Dan knal ik er namelijk gelijk een e-mail uit, de beoordeling duurt namelijk maximaal een week en ik ga het liefst zo snel mogelijk aan de slag :7.
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:16:49 #100
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124304194
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Iemand enig idee? Met Adsense for search verdien je toch alleen als iemand na de zoekopdracht een banner aanklikt? Dus zelf alleen de zoekfunctie gebruiken is toch geen probleem?
Lees jij mijn berichten wel eens? Ik heb hier redelijk wat over gepost de laatste 3 weken. :)
Ik gebruik dit op twee sites. Je kan 'm zelf idd gebruiken, zo lang je maar geen banners aanklikt. Al gebruik ik dit dus niet.. als ik zoek, zoek ik gewoon via Google zelf ipv custom search.
Het zit zo; een bezoeker zoekt via jouw site, komt op een andere site en klikt daar een banner aan. Dan krijg jij hier een deel van. Het gaat meestal om een paar cent per klik. Maar elke cent is er één en ik denk dat het eind van het jaar toch wel enkele euro's kan opleveren. Je kan ze laten liggen, maar je kan ze ook krijgen...


Ik zit weer eens longtail keywords te checken. Vul er één in.. en bam! gewoon de eerste 3 hits bovenaan op Google van mijn site. Heeft het toch zin om terugkomende vraagstukken (in zoekwoorden) op te nemen in de F.A.Q. voor meer hits. ^O^
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:40:48 #101
131603 Afwazig
Serious business
pi_124305247
quote:
5s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:10 schreef NPO het volgende:
Even een vraagje, ik heb een website overgenomen waar enkele Adsense advertenties op stonden. Nu is het domein in mijn bezit en ik heb zojuist een account aangemaakt bij Adsense en het domein aangemeld.

Is er een kans dat deze aanmelding afgekeurd wordt omdat er voorheen al adsense op het domein stond? Dan knal ik er namelijk gelijk een e-mail uit, de beoordeling duurt namelijk maximaal een week en ik ga het liefst zo snel mogelijk aan de slag :7.
Je kan toch ook aan de slag zonder Adsense voorlopig?

Ik snap echt niet waarom mensen een site maken en gelijk adsense erop moeten flikkeren. Zorg eerst eens dat je publiek opbouwt en de site goed voor elkaar hebt voor je aan Adsense denkt.
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:50:02 #102
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124305691
Eerst inderdaad een site bouwen, zorgen dat er voldoende content op staat en dan aan Adsense beginnen. Maar als ik NPO zo lees, is de site al overgenomen en staat er mogelijk al voldoende content op. Ben alleen wel benieuwd hoe dat idd gaat, als de URL al bekend is bij Google.
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:53:10 #103
398811 NPO
Met Henk
pi_124305855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je kan toch ook aan de slag zonder Adsense voorlopig?

Ik snap echt niet waarom mensen een site maken en gelijk adsense erop moeten flikkeren. Zorg eerst eens dat je publiek opbouwt en de site goed voor elkaar hebt voor je aan Adsense denkt.
Site heeft publiek :), en enkele euro's inkomsten per dag + 600 likes FB.
  woensdag 20 maart 2013 @ 20:21:47 #104
340341 Blester
Membre très utile
pi_124307589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:50 schreef JK het volgende:
Eerst inderdaad een site bouwen, zorgen dat er voldoende content op staat en dan aan Adsense beginnen. Maar als ik NPO zo lees, is de site al overgenomen en staat er mogelijk al voldoende content op. Ben alleen wel benieuwd hoe dat idd gaat, als de URL al bekend is bij Google.
Krijg je gewoon een nieuw account op hoor :) AdSense is niet domeinsgebonden, je moet voor de goedkeuring een domeinnaam opgeven die prima in orde is voor AdSense.

Als je voor zeker wilt spelen registreer je gewoon even een domeinnaam, plaats daar voldoende content op, een privacy policy en al die andere regels voor AdSense, doet daar de aanmelding op en je hebt zeker een goedkeuring.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 20 maart 2013 @ 20:31:32 #105
398811 NPO
Met Henk
pi_124308123
Heb een e-mail terug van Google. Kennelijk heb ik in het verleden (in een ver verleden zal dat zijn) al eens een account aangemaakt.

quote:
Hartelijk dank voor uw interesse in Google AdSense. Bij het beoordelen van
uw aanvraag hebben we geconstateerd dat uw accountgegevens overeenkomen
met de gegevens van een reeds goedgekeurd AdSense-account dat is gekoppeld
aan ---@---.nl. Aangezien ons programmabeleid slechts één account per
persoon toestaat, kunnen we uw aanmelding voor het programma op dit moment
helaas niet accepteren.
Dat domein is niet meer actief, dus dat wordt nog wat met uitzoeken.

EDIT: Even wat gespeurd in mijn e-mail, domein blijkt uit 2007 :7

[ Bericht 10% gewijzigd door NPO op 20-03-2013 20:37:46 ]
pi_124308524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:31 schreef NPO het volgende:
Heb een e-mail terug van Google. Kennelijk heb ik in het verleden (in een ver verleden zal dat zijn) al eens een account aangemaakt.

[..]

Dat domein is niet meer actief, dus dat wordt nog wat met uitzoeken.

EDIT: Even wat gespeurd in mijn e-mail, domein blijkt uit 2007 :7
Dan kun je toch met dit oude account je Adsense campagnes plaatsen?
- Met zuidelijke groet -
  woensdag 20 maart 2013 @ 20:44:35 #107
398811 NPO
Met Henk
pi_124308794
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:39 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Dan kun je toch met dit oude account je Adsense campagnes plaatsen?
Jep, dat zou je denken. Alleen dat account staat geregistreerd op een oud domeinnaam, en hier weet ik de inloggegevens niet meer van. En om mijn wachtwoord te herstellen wordt er een mail vanuit Google verstuurd naar het domein wat niet meer in mijn bezit is.

Denk dat ik het domein gewoon opnieuw registreer (Voor die 4 euro), en dan de mail met wachtwoordherstel laat sturen. Vrees dat als ik Google met dit probleem mail nog wel enkele dagen bezig ben.
pi_124309145
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:06 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Heb laatst nog naar Versio gekeken maar die had allemaal veel reviews over lage snelheid of dat je site vaak niet te bereiken is. Of dat de host goed is voor wat je betaalt... 50 cent dus.

Maar nogmaals mijn vraag: Bij welk aantal zoekopdrachten per maand vinden jullie een niche waard om in te gaan?

Zelf gebruik ik altijd het volgende plaatje:


Bij 1000 lokale maandelijkse zoekresultaten betekend dit dat er dagelijks 33 zoekresultaten zijn naar dit woord.

De bovenstaande grafiek geeft 3 onderzoeken weer hoeveel % van de gebruikers die een bepaald zoekwoord intypen klikken op de 1ste, 2e t/m de 10e hit in google. Bij het eerdere voorbeeld waarbij je dus 33 zoekresultaten per dag hebt betekend dit dat je bij de nummer 1 positie tussen de 6 en 12 bezoekers per dag via dat zoekwoord zult krijgen. Op plek 5 zijn dat er nog maar 1 tot 3.

Afhankelijk van hoeveel bezoekers per dag jij denkt nodig te hebben, ligt aan de branche, conversie en je SEO skills om je website hoog te krijgen kun je nog overwegen welke niche bij welk aantal zoekresultaten rendabel is.

De concurrentie kun je bekijken door de Domain Authority te laten checken door SEOmoz, of via de toolbar van SEOmoz. Hoe lager deze domain authority des te makkelijker is het om hier met een goede SEO strategie boven te gaan ranken.
Ook is het belangrijk via http://www.opensiteexplorer.com te gaan bekijken hoeveel backlinks een bepaalde website heeft en of dit erg sterke backlinks zijn die moeilijk te verkrijgen zijn. Bij serieuze interesse haal ik de websites van de top 5 eens door Woorank.com en dan natuurlijk de GBV formule eroploslaten. (Gezond Boeren Verstand)

Niemand heeft het antwoord, en iedereen zal het op een andere manier doen bedenk wat voor jou goed voelt. Een website met 10000 lokale maandelijkse zoekresultaten over inlegkruisjes voor transseksuelen zou mij niet trekken waardoor ik er waarschijnlijk geen euro mee verdien in tegenstelling tot iets wat meer mijn hobby is waar ik veel expertise in heb met de helft ervan.


quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:44 schreef NPO het volgende:

[..]

Jep, dat zou je denken. Alleen dat account staat geregistreerd op een oud domeinnaam, en hier weet ik de inloggegevens niet meer van. En om mijn wachtwoord te herstellen wordt er een mail vanuit Google verstuurd naar het domein wat niet meer in mijn bezit is.

Denk dat ik het domein gewoon opnieuw registreer (Voor die 4 euro), en dan de mail met wachtwoordherstel laat sturen. Vrees dat als ik Google met dit probleem mail nog wel enkele dagen bezig ben.
Wordt inderdaad tijd dat Google eens een meer dan degelijke klantenservice/support afdeling gaat aanleggen. Zonde dat je nu weer dat domeinnaam moet aanschaffen, is het nog een interessant domein voor een projectje?
- Met zuidelijke groet -
pi_124320002
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:44 schreef NPO het volgende:

[..]

Jep, dat zou je denken. Alleen dat account staat geregistreerd op een oud domeinnaam, en hier weet ik de inloggegevens niet meer van. En om mijn wachtwoord te herstellen wordt er een mail vanuit Google verstuurd naar het domein wat niet meer in mijn bezit is.

Denk dat ik het domein gewoon opnieuw registreer (Voor die 4 euro), en dan de mail met wachtwoordherstel laat sturen. Vrees dat als ik Google met dit probleem mail nog wel enkele dagen bezig ben.
Ik zie niet echt de link tussen adsense en het domein? Adsense is gekoppeld aan een email adres/woon adres en kan je voor elk domein gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokkie_ op 21-03-2013 00:06:37 ]
  donderdag 21 maart 2013 @ 07:20:20 #110
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124323499
Zijn adsense account heeft een mailadres van een niet meer bestaand domein. Inlog kwijt, dus moet opnieuw wachtwoord toesturen. Google support niet zo best, dus domein opnieuw kopen...

Slechte dag gister, veel bezoekers, weinig kliks. Teveel goede info, ik moet minder info geven. :+
pi_124325560
Ik heb een nieuw techniekje om bezoekers te lokken via forums, zoek een probleem, kijk hoe je het moet fixen, post hoe je het moet fixen, google op het probleem, post je site (this is the solution).
pi_124325684
Kijk ik zojuist bij analytics, op dit moment al 136 bezoekers, waarvan 129 uit california -> san jose, gemiddelde bezoektijd is 2sec? Wat is hier aan de hand
pi_124328378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:44 schreef JDx het volgende:
Ik heb een nieuw techniekje om bezoekers te lokken via forums, zoek een probleem, kijk hoe je het moet fixen, post hoe je het moet fixen, google op het probleem, post je site (this is the solution).
Dit deed ik eerst ook regelmatig. Behalve direct bezoekers te krijgen, krijg je ook meteen ideeen voor leuke artikelen zo.
pi_124333685
Vraagje, ben de laatste tijd weer bezig met AdKliks, grootste probleem blijft spam/abuse ontwijken, maar heb een redelijk systeem nu.

Heb al diverse mailtjes gehad van bedrijven die vragen wat ik voor hun kan betekenen, van beide kanten, publishers en advertisers, joost mag weten hoe ze op de site zijn gekomen.

Zit ook een beetje met de betaling, achteraf is link, vooraf is de drempel hoger, nu zie ik steeds vaker automatische incasso via iDeal. Dus dan doe je eenmalig een iDeal betaling en daarna kunnen ze automatisch afschrijven. Mensen die ervaring hebben met automatische incasso? Kost dit iets?
pi_124335228
Bij Google, de keyword tool, als ik een woord heb zoals zomersandalen dus 1 woord, en ik laat hem op breed staan meer zoekresultaten dan als ik hem op exact heb staan.

Ik dacht dat het bij een woord aanelkaar geschreven niets uitmaakte of hij op Breed of Exact staat,
- Met zuidelijke groet -
pi_124335295
Begrijp ik ook niet helemaal, heb hetzelfde met kledingmerken.
pi_124335492
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef De-Hamster het volgende:
Bij Google, de keyword tool, als ik een woord heb zoals zomersandalen dus 1 woord, en ik laat hem op breed staan meer zoekresultaten dan als ik hem op exact heb staan.

Ik dacht dat het bij een woord aanelkaar geschreven niets uitmaakte of hij op Breed of Exact staat,
Hoe bedoel je dit? Exact is dat er exact op die term gezocht word en breed inclusief gerelateerde termen, synoniemen, andere vormen etc... toch?
pi_124335684
Aah dus Exact is idd zomersandalen en breed kan alles zijn heren zomersandalen.

Ik wist niet dat het ook omgekeerd werkte, want ik wist dat wel zo werkte bij twee woorden maar niet op deze manier. Bedankt.

2600 lokale zoekresultaten of 8600 lokale zoekresultaten is wel het verschil wat me doet twijfelen.
- Met zuidelijke groet -
pi_124343616
Hoe streng is Google met het toestaan van adsense?

Stel je hebt een blog met eventueel nog 1 andere pagina met contact en about. Zullen ze het dan toestaan? Soms lees ik dat je tenminste 10
Paginas onafhankelijk moet hebben voordat Google adsense advertisements toestaat.
pi_124344558
Ahhh, m'n Adsense Mobile staat op Bulgaars (cyrillische letters) en krijg het op geen mogelijkheid meer terug :')

Classic version etc, gewoon op engels.
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:07:11 #121
340341 Blester
Membre très utile
pi_124344716
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef De-Hamster het volgende:
Bij Google, de keyword tool, als ik een woord heb zoals zomersandalen dus 1 woord, en ik laat hem op breed staan meer zoekresultaten dan als ik hem op exact heb staan.

Ik dacht dat het bij een woord aanelkaar geschreven niets uitmaakte of hij op Breed of Exact staat,
Bij breed zie je ook relevante zoekresultaten :)

Tijd voor een avondje linkbuilding ^O^
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124344794
Ik heb het in het verleden al eens genoemd maar heeft iemand ervaring met OpenX?

http://www.openx.com/site(...)uccess_Stories_1.pdf
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:10:02 #123
340341 Blester
Membre très utile
pi_124344835
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:33 schreef Apekoek het volgende:
Hoe streng is Google met het toestaan van adsense?

Stel je hebt een blog met eventueel nog 1 andere pagina met contact en about. Zullen ze het dan toestaan? Soms lees ik dat je tenminste 10
Paginas onafhankelijk moet hebben voordat Google adsense advertisements toestaat.
Is geen exacte regel voor.

De volgende set-up zorgt veelal voor directe goedkeuring:

- 5 pagina's content met elk minimaal 300 unieke woorden
- Privacy Policy
- Eventueel disclaimer
- Contact formulier

Daarnaast is het van belang de lege codes alvast op je website op een goede manier te plaatsen. De goedkeuring van accounts die de advertentiecode al hebben geplaatst gaat redelijk snel. Lees het beleid even door om verkeerde plaatsing te voorkomen. Het moet bijv. X aantal pixels van de content af staan, mag geen menu lijken, mag niet onder 'sponsor' staan e.d.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124344924
Stel ik wil een webshop beginnen en ik wil zodoende accounts maken bij groothandelaren is het dan al slim om vantevoren in te schrijven bij de KvK onder een nog algemene naam? Aangezien bij veel groothandelaren om een KvK nummer en Btw nummer gevraagd wordt.
- Met zuidelijke groet -
pi_124344991
De-Hamster dat lijkt mij sowieso handig i.v.m. BTW :)
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:15:15 #126
340341 Blester
Membre très utile
pi_124345094
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef De-Hamster het volgende:
Stel ik wil een webshop beginnen en ik wil zodoende accounts maken bij groothandelaren is het dan al slim om vantevoren in te schrijven bij de KvK onder een nog algemene naam? Aangezien bij veel groothandelaren om een KvK nummer en Btw nummer gevraagd wordt.
Webshopbeheer zou ik gewoon een algemene naam nemen bij de KvK, bijvoorbeeld: Hamster's webshopbeheer, dan kan je altijd meerdere webshops opstarten.

Als je bijvoorbeeld zou kiezen voor: Hamster's kattenvoerwebshop

En je maakt later een andere webshop in fietsenbanden, dan is het ook zo vreemd dat mensen bij de betaling Hamster's kattenvoerwebshop zien staan.

Tot zover mijn creatieve voorbeelden :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:16:38 #127
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124345171
Ik las dat je nu met Google Adsense wel casino sites mag runnen... dus Blester... je kan toch nog aan de slag met casino's én Adsense. ;)
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:18:07 #128
340341 Blester
Membre très utile
pi_124345266
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:16 schreef JK het volgende:
Ik las dat je nu met Google Adsense wel casino sites mag runnen... dus Blester... je kan toch nog aan de slag met casino's én Adsense. ;)
Huh? Heb je daar een bron voor want dat lijkt me heel sterk. Adult, wapens, gokspellen e.d. mochten nooit AdSense op.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:21:05 #129
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124345424
Jazeker, de nieuwsbrief van maart;

quote:
Inkomsten genereren uit uw website voor online gokken met AdSense

We hebben onlangs ons inhoudsbeleid met betrekking tot gokken aangepast voor uitgevers in geselecteerde landen waar gokken is toegestaan. Uitgevers in deze landen kunnen zich nu aanmelden om inkomsten te genereren uit hun websites voor online gokken. Tot de toegestane inhoud met betrekking tot gokken behoren: online casinospellen, sportweddenschappen, bingo, loterijen, tips, noteringen, handicaps, mahjong, les- en hulpmateriaal en bonuscodes.

Bezoek de pagina over het gokbeleid van AdSense voor meer details over dit nieuwe beleid en neem contact met ons op als u inkomsten wilt genereren uit uw website voor online gokken.
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:21:13 #130
340341 Blester
Membre très utile
pi_124345430
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:16 schreef JK het volgende:
Ik las dat je nu met Google Adsense wel casino sites mag runnen... dus Blester... je kan toch nog aan de slag met casino's én Adsense. ;)
Gambling content
AdSense restricts the placement of ads on gambling sites and gambling-related content. We have different policies for gambling content based on the country in which a publisher is located. Publishers outside a limited group of countries are not allowed to place ads on any gambling content or on any pages with links to gambling content. This includes any content that allows users to place bets or play games in exchange for an opportunity to earn money or other prizes.

In this selected group of countries, publishers are now allowed to monetize pages with online gambling content and pages that link to gambling content:

Austria
Greece
Portugal
Belgium
Ireland
Romania
Canada
Italy
Serbia
Denmark
Israel
Spain
Finland
Norway
Sweden
France
Peru
United Kingdom


These publishers must meet Google’s stringent gambling application requirements for consideration and need to be approved by the AdSense Policy team before ads can be shown. Publishers located outside of these countries aren’t permitted to place ads on content that allows any type of betting or has links to such content.

Zie Nederland hier nog niet bij staan hoor :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:22:23 #131
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124345497
Meh, sorry. Fijn dat ze het in de Nederlandse nieuwsbrief stoppen...
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:22:33 #132
340341 Blester
Membre très utile
pi_124345500
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:21 schreef JK het volgende:
Bezoek de pagina over het gokbeleid van AdSense voor meer details over dit nieuwe beleid en neem contact met ons op als u inkomsten wilt genereren uit uw website voor online gokken.
Het stukje:

quote:
Bezoek de pagina over het gokbeleid van AdSense voor meer details over dit nieuwe beleid en neem contact met ons op als u inkomsten wilt genereren uit uw website voor online gokken.
In geselecteerde landen, zie de post hierboven.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:23:13 #133
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124345528
Ja, maar zeg dan gewoon helemaal niets in de NL nieuwsbrief. Of zeg meteen dat Nederland er niet onder valt... maar wat als je een .it domeinnaam hebt, maar de server in NL hebt staan? Wat doen ze dan met je Italiaanse goksite?
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:23:37 #134
340341 Blester
Membre très utile
pi_124345542
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:22 schreef JK het volgende:
Meh, sorry. Fijn dat ze het in de Nederlandse nieuwsbrief stoppen...
En dan gaan ze ook nog raar opkijken als Nederlandse publishers dagelijk AdSense op hun casino website zetten. En dan opeens allemaal bans en waarschuwing uitdelen zeker.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:24:18 #135
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124345570
Die kans zit er best in. Ik had nog niet verder gelezen namelijk. Had ik een casino site, dan natuurlijk wel. Maar hoeveel mensen gaan alles lezen?
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:24:18 #136
398811 NPO
Met Henk
pi_124345571
Heel vreemd, heb net mijn Adsense weten te recoveren. Blijkt dat ik in 2008 $113 overgemaakt te hebben gekregen. Nooit wat van meegekregen. :7
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:24:31 #137
340341 Blester
Membre très utile
pi_124345577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:23 schreef JK het volgende:
Ja, maar zeg dan gewoon helemaal niets in de NL nieuwsbrief. Of zeg meteen dat Nederland er niet onder valt... maar wat als je een .it domeinnaam hebt, maar de server in NL hebt staan? Wat doen ze dan met je Italiaanse goksite?
Ik denk dat de domeinnaam / serverlocatie niets uit maakt. Het gaat om de info die jij in je AdSense account hebt staan, zoals woonplaats, adres e.d.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:25:24 #138
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124345606
Tijd voor een 2e adres. :+
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:26:02 #139
340341 Blester
Membre très utile
pi_124345628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:25 schreef JK het volgende:
Tijd voor een 2e adres. :+
Ik zou in Cyprus gaan wonen als ik jou was ^O^
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124345848
Ik ben me nu aan het inschrijven bij de KvK tot dusver alles gelukt alleen nu meldt die mij automatisch aan bij de Belastingsdienst en krijg ik vragen als:

Maak een schatting van uw omzet in een volledig kalenderjaar.
( ¤ )
Maak een schatting van de kosten/inkopen/investeringen in een volledig kalenderjaar.
( ¤ )
Gaat de onderneming goederen leveren en/of diensten verrichten aan afnemers in andere EU-landen?

Zoals ik al aangaf ben ik nog erg aan het orienteren dus ik kan uiteindelijk ook geen omzet maken en geen kosten maken. Toch moet ik een schatting maken, heeft deze schatting gevolgen voor iets?
En in mijn geval het kan 0 euro zijn het kunnen er ook een paar duizend zijn hopelijk. Maar ik heb geen zin dat ik op deze manier belasting moet betalen en mocht ik deze omzet toch niet gehaald hebben dat ik dan een jaar erna weer terug krijg.

Daarnaast zou ik met mijn webshop heel goed België erbij willen betrekken gaat zoiets ingewikkelde problemen opleveren?
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:33:28 #141
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124345919
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:26 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik zou in Cyprus gaan wonen als ik jou was ^O^
Lijkt me een strak plan. Altijd mooi weer en alles naar de klote. :)
Al hoewel, de euro is alweer een dollarcent opgeklommen, zie ik.
  donderdag 21 maart 2013 @ 19:34:50 #142
340341 Blester
Membre très utile
pi_124345972
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:33 schreef JK het volgende:

[..]

Lijkt me een strak plan. Altijd mooi weer en alles naar de klote. :)
Al hoewel, de euro is alweer een dollarcent opgeklommen, zie ik.
Ach, met die rentepercentage's tussen de 7 en 8 procent hoef je niet eens meer te werken daar :) Wel klote als je het geld ook daadwerkelijk van de bank wil halen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124347912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:10 schreef Blester het volgende:

[..]

Is geen exacte regel voor.

De volgende set-up zorgt veelal voor directe goedkeuring:

- 5 pagina's content met elk minimaal 300 unieke woorden
- Privacy Policy
- Eventueel disclaimer
- Contact formulier

Daarnaast is het van belang de lege codes alvast op je website op een goede manier te plaatsen. De goedkeuring van accounts die de advertentiecode al hebben geplaatst gaat redelijk snel. Lees het beleid even door om verkeerde plaatsing te voorkomen. Het moet bijv. X aantal pixels van de content af staan, mag geen menu lijken, mag niet onder 'sponsor' staan e.d.
Dit zou ik inderdaad ook aanhouden, ik had trouwens zelf niet eens een disclaimer, contactpagina of zelfs een privacy policy en werd toch goedgekeurd... ik heb dit later wel allemaal toegevoegd aan al mijn websites om problemen te voorkomen
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:25:23 #144
340341 Blester
Membre très utile
pi_124348683
Toch weer even een uurtje nuttige linkbuilding kunnen doen voor een nieuw projectje :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:44:11 #145
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124352696
Ik moet ook nog linkbuilding doen... maar eerst komend weekend site #1 een mini-boost geven met redelijk unieke content voor zowel de website als mijn Youtube kanaal.
pi_124353207
Hoe maak ik zo'n privacy ding? Is een generator op internet goed genoeg daarvoor?
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:15:36 #147
340341 Blester
Membre très utile
pi_124354357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Nezhi het volgende:
Hoe maak ik zo'n privacy ding? Is een generator op internet goed genoeg daarvoor?
Gewoon even zelf maken voor unieke content.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124354576
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef Blester het volgende:
Toch weer even een uurtje nuttige linkbuilding kunnen doen voor een nieuw projectje :)
Aan wat voor linkbuilding moet ik denken? Startpagina's of mail je serieuze websites?

quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:15 schreef Blester het volgende:

[..]

Gewoon even zelf maken voor unieke content.
K.v.k. heeft toch standaard AV's?
pi_124358938
Ik zag in de webmastertools dat bij zoekopdrachten het aantal vertoningen de laatste weken afneemt maar de kliks blijven gelijk. Nu zag ik op het webmasterforum van Google hier al redelijk wat verbazing over, komt dat door een update? Het bezoekersaantal heeft geen verandering laten zien dus verder geen gevolgen maar het is wel opvallend.
pi_124363507
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef Topicspace het volgende:

[..]

Aan wat voor linkbuilding moet ik denken? Startpagina's of mail je serieuze websites?

[..]

Bij linkbuilding is het altijd goed om links te verkrijgen op websites die ongeveer hetzelfde onderwerp als jou website hebben. Overigens link uitwisselen is minder effectief (google ziet dan een linkje heen en terug en waardeert dit minder).... Verder is het beter om je linkje in een uniek geschreven artikel te hebben dan gewoon ergens op een linkpagina vol met links. Je kan natuurlijk ook op infobak.nl terecht:P
pi_124363936
Recentste betaling
21 mrt. 2013

*O* *O* *O*

Als je spullen zoals boeken wilt aanbieden via een affiliate kun je dan beter amazon of bol gebruiken? Waar ligt de hoogste commissie en zijn de prijzen van producten vergelijkbaar? Volgens mij is er nog geen Nederlandse amazon variant dus dat is al een minpuntje.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 09:09:46 #152
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_124364641
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:21 schreef Blester het volgende:

[..]

Gambling content
AdSense restricts the placement of ads on gambling sites and gambling-related content. We have different policies for gambling content based on the country in which a publisher is located. Publishers outside a limited group of countries are not allowed to place ads on any gambling content or on any pages with links to gambling content. This includes any content that allows users to place bets or play games in exchange for an opportunity to earn money or other prizes.

In this selected group of countries, publishers are now allowed to monetize pages with online gambling content and pages that link to gambling content:

Austria
Greece
Portugal
Belgium
Ireland
Romania
Canada
Italy
Serbia
Denmark
Israel
Spain
Finland
Norway
Sweden
France
Peru
United Kingdom


These publishers must meet Google’s stringent gambling application requirements for consideration and need to be approved by the AdSense Policy team before ads can be shown. Publishers located outside of these countries aren’t permitted to place ads on content that allows any type of betting or has links to such content.

Zie Nederland hier nog niet bij staan hoor :P
Jammer, dat we er nog niet tussen staan.
Kreeg laatst een aanbod om een link op te nemen naar een casino site voor 350 euro, maar voor zover ik weet mag dit niet in combinatie met adsense. Dat risico wil ik iet lopen.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 09:28:49 #153
131603 Afwazig
Serious business
pi_124364953
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:23 schreef Blester het volgende:

[..]

En dan gaan ze ook nog raar opkijken als Nederlandse publishers dagelijk AdSense op hun casino website zetten. En dan opeens allemaal bans en waarschuwing uitdelen zeker.
Maar als ik als Nederlandse publisher nou een website maak die ik richt op de Belgische markt Mag het dan nog niet? :P Die staat namelijk wel in de lijst.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 09:29:48 #154
131603 Afwazig
Serious business
pi_124364980
En mijn 1e uitbetaling van Tradetracker is een feit _O_.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 09:48:46 #155
340341 Blester
Membre très utile
pi_124365405
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:28 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Maar als ik als Nederlandse publisher nou een website maak die ik richt op de Belgische markt Mag het dan nog niet? :P Die staat namelijk wel in de lijst.
Ik gok dat het gaat om de gegevens die in je AdSense account staan. Daar heb je bijv een NL adres staan en dan mag het dus niet.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124365501
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:29 schreef Afwazig het volgende:
En mijn 1e uitbetaling van Tradetracker is een feit _O_.
Congrats :)
pi_124365558
Mijn laatste paar affiliate weken zijn erg goed geweest. Zoals t er nu uit ziet kan ik van de zomer stoppen met werken en fulltime internetmarketeer worden :)
pi_124366126
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Mijn laatste paar affiliate weken zijn erg goed geweest. Zoals t er nu uit ziet kan ik van de zomer stoppen met werken en fulltime internetmarketeer worden :)
Heerlijk, woon je nog thuis of heb je ook een eigen huis etc om te onderhouden?

Ik spaar nu alles, wil ook die kant op en ooit de gok wagen om minder te gaan werken. Maar wil dan eerst even een buffertje hebben.
pi_124367297
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef JDx het volgende:

[..]

Heerlijk, woon je nog thuis of heb je ook een eigen huis etc om te onderhouden?

Ik spaar nu alles, wil ook die kant op en ooit de gok wagen om minder te gaan werken. Maar wil dan eerst even een buffertje hebben.
Nee, ik woon op mezelf en betaal alles zelf. Ik heb nu al behoorlijk veel geld gespaard om de gok te wagen. En als t niks wordt volgend jaar kan ik altijd weer voor de baas aan de slag. Maar je moet toch eens je droom volgen he :) Ik heb nog zoveel ideeën en plannen uit te werken dat ik gewoon geen tijd meer heb voor mijn reguliere baan.
pi_124367573
Geen tijd meer voor de reguliere baan :o laat je werkgever maar niet horen/lezen ;) maar ik begrijp wat je bedoelt. In de vrije tijd heb ik te weinig tijd voor de ideëen die ik heb. De komende weken ga ik een aantal dingen uitbesteden zodat ik me op andere delen van de projecten kan richten.
pi_124367761
Ik zit ook vaak genoeg te klooien met eigen sites tussendoor. Maarja anderen hebben een rookpauze of drinken koffie.

Denk alleen niet dat als ik hier stop (vrij unieke baan), dat ik zomaar terug kan komen als het niet bevalt. Dus wil straks de woensdag vrij nemen om fulltime met sites bezig te gaan.

Moet alleen toch wel richting de 100 euro per dag wil ik er niet op achteruit gaan.

+ wil je steady inkomsten hebben zul je daar nog eens zo'n 30-35% boven moeten zitten om slechte dagen op te vangen.

Eenmalig een dag van 100 euro is niet genoeg.

[ Bericht 16% gewijzigd door JDx op 22-03-2013 11:28:15 ]
pi_124368440
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:13 schreef WebBeestje het volgende:
Geen tijd meer voor de reguliere baan :o laat je werkgever maar niet horen/lezen ;) maar ik begrijp wat je bedoelt. In de vrije tijd heb ik te weinig tijd voor de ideëen die ik heb. De komende weken ga ik een aantal dingen uitbesteden zodat ik me op andere delen van de projecten kan richten.
Ik werk niet in de baas zijn tijd hoor :) Misschien verkeerd geformuleerd. Als ik thuis komt ga ik sporten, eten en dan duik ik de sites in tot middernacht. Dan gaat de wekker weer om 7 uur en moet ik weer werken. Je kan eigenlijk wel zeggen dat ik bijna geen vrije tijd heb. Maar als ik 's avonds eens ff niks doe en naar vrienden ga blijf ik toch wel in mijn achterhoofd aan mijn sites denken en hoe het beter kan.

In t weekend werk ik ook lekker door. Maargoed ik vind het leuk om te doen. En als je succesvol wil zijn dan moet je gewoon er vol voor gaan :) Sommige mensen willen wat geld bijverdienen met adsense maar ik wil gewoon een enorm affiliate netwerk bouwen en de serps domineren :P


Beetje corny maar de waarheid.
pi_124378241
Zo hoort het ook. Later als je op je luie reet van je geld kan genieten heb je vrije tijd genoeg ;) en zolang je het leuk vindt is het geen probleem. Maar goed, sommige mensen willen ook gewoon geen geld verdienen :')
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:20:52 #164
340341 Blester
Membre très utile
pi_124381602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik werk niet in de baas zijn tijd hoor :) Misschien verkeerd geformuleerd. Als ik thuis komt ga ik sporten, eten en dan duik ik de sites in tot middernacht. Dan gaat de wekker weer om 7 uur en moet ik weer werken. Je kan eigenlijk wel zeggen dat ik bijna geen vrije tijd heb. Maar als ik 's avonds eens ff niks doe en naar vrienden ga blijf ik toch wel in mijn achterhoofd aan mijn sites denken en hoe het beter kan.

In t weekend werk ik ook lekker door. Maargoed ik vind het leuk om te doen. En als je succesvol wil zijn dan moet je gewoon er vol voor gaan :) Sommige mensen willen wat geld bijverdienen met adsense maar ik wil gewoon een enorm affiliate netwerk bouwen en de serps domineren :P


Beetje corny maar de waarheid.
Heb jij een nieuwe website online? Een vergelijk website voor mobiele abonnementen? Kwam een website tegen die namelijk wel héél veel overeenkomsten had met je welbekende website.

EDIT: even gekeken, is inderdaad van jou.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:38:22 #165
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124382099
Je mag max 3 advertenties per pagina (excl. links), en meer worden ook niet getoond.
Maar hoe denkt Adsense er over als ik een eigen video in een iFrame vanaf Youtube laad die gemonitized is? Dan heb je eigenlijk 4 reclames staan... volgens mij geen probleem, want het komt vanaf een andere site? Aan de andere kant willen ze weer niet dat je via iframes reclames gaat laden, maar ik denk dat YT een uitzondering is.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:41:58 #166
340341 Blester
Membre très utile
pi_124382206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:38 schreef JK het volgende:
Je mag max 3 advertenties per pagina (excl. links), en meer worden ook niet getoond.
Maar hoe denkt Adsense er over als ik een eigen video in een iFrame vanaf Youtube laad die gemonitized is? Dan heb je eigenlijk 4 reclames staan... volgens mij geen probleem, want het komt vanaf een andere site? Aan de andere kant willen ze weer niet dat je via iframes reclames gaat laden, maar ik denk dat YT een uitzondering is.
Nou ben ik niet bekend met Youtube AdSense maar weet je wel zeker dat als je een Youtube filmpje in een iFrame laadt, je wel reclame te zien krijgt?

En daarnaast, gewoon even proberen zou ik zeggen. Over die max 3 advertenties, dat is niet direct waar. Op een webpagina mag je gewoon 10 reclamebanners zetten, echter worden er maar 3 getoond en komt voor de rest een witruimte. Je kunt dus eigenlijk niets verkeerd doen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:20:12 #167
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124383529
Yep, reclame is te zien in het filmpje. iframe is gewoon embedded het filmpje tonen, ipv op de site zelf. Gaat dus goed. Heb ik mooi 4 reclames zichtbaar. >:)

Je gaat natuurlijk niet 10 banners neerzetten, dan heb je teveel witruimte, maar wel mooi dat ze het zo afschermen ipv dat je meteen een waarschuwing krijgt oid.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:52:49 #168
340341 Blester
Membre très utile
pi_124384761
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef JK het volgende:
Yep, reclame is te zien in het filmpje. iframe is gewoon embedded het filmpje tonen, ipv op de site zelf. Gaat dus goed. Heb ik mooi 4 reclames zichtbaar. >:)

Je gaat natuurlijk niet 10 banners neerzetten, dan heb je teveel witruimte, maar wel mooi dat ze het zo afschermen ipv dat je meteen een waarschuwing krijgt oid.
Techulator.com

Die heeft er bijvoorbeeld 5 ofzo :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:20:48 #169
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124386050
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:52 schreef Blester het volgende:

[..]

Techulator.com

Die heeft er bijvoorbeeld 5 ofzo :)
Ik tel er 4 op de frontpage (in de broncode), maar zie er maar 3 van Google, de andere twee zie ik geen URL naar iets toe, dus waarschijnlijk geen Google ads?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:27:18 #170
340341 Blester
Membre très utile
pi_124386315
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef JK het volgende:

[..]

Ik tel er 4 op de frontpage (in de broncode), maar zie er maar 3 van Google, de andere twee zie ik geen URL naar iets toe, dus waarschijnlijk geen Google ads?
Op sub pagina's staan er ook gewoon 4 of 5 hoor: http://www.techulator.com(...)-Tech-solutions.aspx

Je kunt namelijk afspraken maken met AdSense als je een grote publisher bent, echter moeten je dan wel voor heel wat views zorgen :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:30:26 #171
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124386456
Nu zie ik er wel meer ja... hmm ok, afspraken maken dus.
Wel een irritante site om te lezen, komt erg rommelig over. Maar dat maakt de bezoekers blijkbaar niet uit. :)
pi_124386560
Zomaar een theorie:

Meer ads op 1 website (van 1 aanbieder, zoals Adsense) is lagere biedingen per advertentieruimte = netto geen echte winst.

Bij YouTube is het:

Meer globale views = meer clicks
Meer globale views = minder hoge biedingen per advertentie = lagere CPC
Netto: weinig verschil in inkomsten, tenzij je t.o.v. van de rest meer views hebt.
pi_124387992
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:23 schreef JK het volgende:
Ja, maar zeg dan gewoon helemaal niets in de NL nieuwsbrief. Of zeg meteen dat Nederland er niet onder valt... maar wat als je een .it domeinnaam hebt, maar de server in NL hebt staan? Wat doen ze dan met je Italiaanse goksite?
Heeft met wetgeving te maken, gokken is (Muv enkele uitzonderingen) verboden in nl. Verboden dingen mogen niet van Google.


Ligt er dus aan op wie je de site target, en dat moet/kun je aangeven :)
pi_124389898
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:20 schreef Blester het volgende:

[..]

Heb jij een nieuwe website online? Een vergelijk website voor mobiele abonnementen? Kwam een website tegen die namelijk wel héél veel overeenkomsten had met je welbekende website.

EDIT: even gekeken, is inderdaad van jou.
Haha ja ik ben bezig met een project. Hoe kwam je hem tegen?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:30:38 #175
348280 Bankpasje
FOK! it up.
pi_124394862
Gisteren al 100 + bezoekers uit de united states gekregen met een gemiddelde page averate van 2sec, nu vandaag weer 144 bezoekers rechtstreeks. Vind het maar vaag allemaal, waar komen deze in godsnaam vandaan
  zaterdag 23 maart 2013 @ 08:30:23 #176
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124400208
Uit Amerika! :+
pi_124402578
Adsense mag van mij wel in BTC gaan uitbetalen :P
pi_124407535
Flinke sprint gemaakt die Bitcoins ja. :)
pi_124411771
Iemand ervaring met Google Adsense advertenties op Youtube in 'videos' van radiofragmenten? Fragmenten van gesprekken op een commerciële omroep. Doet Google daar moeilijk over?

Ik denk dat het officieel niet mag, maar zo nu en dan kom ik ze wel tegen op Youtube. :7

Ik wil er dus zelf ook wat plaatsen. :@
pi_124414103
Zie eens http://goudportal.nl/ linksonder, die halen content binnen van andere sites en niet zo'n beetje ook. Makkelijke manier om te verdienen met wat Adsense banners er tussen.
pi_124414388
Wat een baggersite. :')
  zaterdag 23 maart 2013 @ 18:38:53 #182
340341 Blester
Membre très utile
pi_124414598
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:32 schreef Drawer het volgende:
Wat een baggersite. :')
Dit dus, wachten op een penalty :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124415855
Zou erg makkelijk zijn, paar widgets in Wordpress met RSS feeds laden van andere sites, reclame ertussen en weinig omkijken naar. Is dit dan niet toegestaan? Unieke content is het dus niet.
pi_124415902
goudportal heeft van mij ook wel eens wat overgenomen, de site heeft wel bezoekers gezien er redelijk wat van die site afkwamen.
pi_124436694
Op zich niet erg als ze je quoten of verwijzen naar een artikel op je website, maar als ze het hele bericht onaangepast overnemen vind ik het niet kunnen.
pi_124437352
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:05 schreef JupilerXL het volgende:
Op zich niet erg als ze je quoten of verwijzen naar een artikel op je website, maar als ze het hele bericht onaangepast overnemen vind ik het niet kunnen.
Niet druk om maken, uiteindelijk komen ze toch in de sandbox. ;)
pi_124437492
Mijn CTR van mijn website is 0,23%. Dat is erg weinig of niet?
pi_124438478
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:30 schreef Shapper het volgende:
Mijn CTR van mijn website is 0,23%. Dat is erg weinig of niet?
Forum? Veel loze pagereloads?

Meer informatie graag, anders kunnen we er weinig mee.
  zondag 24 maart 2013 @ 13:25:41 #189
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124439260
Hoppa, en weer een top dag. Hoge cpc + hoge ctr = happy ursel. :D

Zeker omdat mijn server de toestroom vandaag wel aankan. Van de week nog verder optimaliseren, zodat die de topdrukte met pasen ook aankan.
pi_124440337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 19:10 schreef WebBeestje het volgende:
Zou erg makkelijk zijn, paar widgets in Wordpress met RSS feeds laden van andere sites, reclame ertussen en weinig omkijken naar. Is dit dan niet toegestaan? Unieke content is het dus niet.
Zie je toch zo vaak, gewoon nieuwsfeeds. Denk dat google dat ook wel ziet en het niet als jouw eigen content ziet. Is echt niet verboden ofzo hoor....
Facts don't care about your feelings
pi_124441547
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef Drawer het volgende:

[..]

Forum? Veel loze pagereloads?

Meer informatie graag, anders kunnen we er weinig mee.
Nee, ik heb gewoon een normale site. Thema is Response en banners staan in de header, main sidebar en in de colophon widget.
pi_124449576
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:55 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Zie je toch zo vaak, gewoon nieuwsfeeds. Denk dat google dat ook wel ziet en het niet als jouw eigen content ziet. Is echt niet verboden ofzo hoor....
Ik zei toch niks over de penalty ;) het is alleen een beetje goedkoop scoren met het werk van anderen.
pi_124450718
Lekker zo die periode voor pasen, heb een paar sites die het dan beter doen dan normaal. Iedereen is binnen door het weer, vandaag prima cpc en ctr (goh eindelijk een keer die combinatie die klopt!)
Ben met een paar nieuwe projecten bezig dus vandaag lekker een dagje content schrijven voor die nieuwe sites. Heerlijk zo'n dagje met slecht weer en geen afspraken.
  zondag 24 maart 2013 @ 18:25:57 #194
340341 Blester
Membre très utile
pi_124451366
Kom ik vandaag een hosting partij tegen die voor ¤1,- per maand ongelimiteerde webspace, ongelimiteerd dataverkeer, ongelimiteerd aantal SQL databases, onbeperkt aantal FTP accounts, onbeperkt aantal e-mail accounts aanbiedt _O-

Waar gaat het heen met de hosting wereld :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124451378
CTR is wel goed vandaag met bijna 3% maar de CPC ligt op 0,11 dus schiet niet echt op :{
pi_124453544
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:25 schreef Blester het volgende:
Kom ik vandaag een hosting partij tegen die voor ¤1,- per maand ongelimiteerde webspace, ongelimiteerd dataverkeer, ongelimiteerd aantal SQL databases, onbeperkt aantal FTP accounts, onbeperkt aantal e-mail accounts aanbiedt _O-

Waar gaat het heen met de hosting wereld :')
Lijkt me goed om ook de naam even met ons te delen.
  zondag 24 maart 2013 @ 19:25:33 #197
131603 Afwazig
Serious business
pi_124453645
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:25 schreef Blester het volgende:
Kom ik vandaag een hosting partij tegen die voor ¤1,- per maand ongelimiteerde webspace, ongelimiteerd dataverkeer, ongelimiteerd aantal SQL databases, onbeperkt aantal FTP accounts, onbeperkt aantal e-mail accounts aanbiedt _O-

Waar gaat het heen met de hosting wereld :')
Ik betaal liever wat meer. In de webhosting wereld is goedkoop vrijwel altijd duurkoop is mijn ervaring. :P
  zondag 24 maart 2013 @ 19:26:34 #198
340341 Blester
Membre très utile
pi_124453684
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik betaal liever wat meer. In de webhosting wereld is goedkoop vrijwel altijd duurkoop is mijn ervaring. :P
Meestal is dat inderdaad waar, al ben ik over sommige hostingpartijen met lage prijzen toch ook wel te spreken. Voor al mijn 'op de plank' websites heb ik allemaal goedkope shared hostingpakketten :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124453720
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik betaal liever wat meer. In de webhosting wereld is goedkoop vrijwel altijd duurkoop is mijn ervaring. :P
mijn ervaring ook, heb ongeveer 10 hostingbedrijven geprobeerd de laatste jaren. betaal nu 20 per maand en nog nooit problemen mee gehad.
  zondag 24 maart 2013 @ 19:30:01 #200
340341 Blester
Membre très utile
pi_124453801
Volgens mij zit de helft hier bij Antagonist of niet? Veel te duur voor wat je krijgt imo.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 24 maart 2013 @ 19:40:43 #201
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124454260
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef Blester het volgende:
Antagonist
Ik zit bij 2Uhosting en krijg korting op de prijzen (bijna 50%), ik ga niet eens naar andere prijzen kijken. 2Uhosting werkt snel en werkt prima... zat daarvoor bij YourWWW en die reageerden niet eens als ze nog geld van me moesten krijgen. :P
  zondag 24 maart 2013 @ 19:53:12 #202
340341 Blester
Membre très utile
pi_124454812
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef JK het volgende:

[..]

Ik zit bij 2Uhosting en krijg korting op de prijzen (bijna 50%), ik ga niet eens naar andere prijzen kijken. 2Uhosting werkt snel en werkt prima... zat daarvoor bij YourWWW en die reageerden niet eens als ze nog geld van me moesten krijgen. :P
Ik had ooit bij een van mijn grote hostingpakketten een klacht waar door omstandigheden bij het hosting bedrijf pas na een tijd een oplossing voor kwam, werd het pakket gratis voor 2 jaar verlengd :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 24 maart 2013 @ 19:55:15 #203
340341 Blester
Membre très utile
pi_124454927
Oh, met een nieuw project vandaag van plaats #9 naar #6. Er komt beweging in :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 24 maart 2013 @ 20:19:59 #204
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124456194
2 jaar is niet verkeerd. Al is die bijna 50% korting ook niet slecht. Voor één .com domein was ik er te laat mee om het te vragen, maar toen ik één van de mannen later sprak, kon deze voor de volgende jaren ook meteen met korting mee. Nou maakt het in principe niet heel veel uit, want immers kan je de kosten toch aftrekken van de belasting... maargoed, uiteindelijk houd je natuurlijk wel meer winst over (en de belasting krijgt natuurlijk dan ook een centje meer).

Ik moet nog steeds #2 gaan verbeteren met linkbuilding, maar ben heel erg druk met #1 geweest de afgelopen tijd. #3 ga ik zo nog wat voor linken en voor site #4 moet ik nog verder met de aangeschafte software, moet zelfs nog een layout bedenken. In elk geval draait de database al. :+
pi_124459346
Net een VPS gehuurd bij Neostrada. Ben er zeer te spreken over.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:17:43 #206
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124464181
Is dat een beetje goed, Neostrada?

Tis wel beetje jammer dat als je bij de VPS op technische informatie klikt je vooral een overzicht van webhosting te zien krijgt en niet de exacte specs van de VPS :P
pi_124466282
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef Blester het volgende:
Volgens mij zit de helft hier bij Antagonist of niet? Veel te duur voor wat je krijgt imo.
Fijn joh, geef dan die link naar ¤1 hosting stomme aap.
Facts don't care about your feelings
  zondag 24 maart 2013 @ 23:18:34 #208
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_124468320
Amper 20 euro per jaar zit ik bij webruimtehosting, nooit problemen en 7 dagen p/week direct hulp via mail of telefoon.
pi_124469236
Zit sinds een tijdje ook bij WRH. Moet alleen nog al mijn domeinen omzetten. :P
  maandag 25 maart 2013 @ 07:28:12 #210
340341 Blester
Membre très utile
pi_124472710
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:48 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Fijn joh, geef dan die link naar ¤1 hosting stomme aap.
Altijd leuk die reacties van jou. Eerst allemaal dingen lopen vragen en dan een reactie als deze plaatsen :D Denk je echt dat ik nu maar enige moeite doe voor je?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124473036
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 07:28 schreef Blester het volgende:

[..]

Altijd leuk die reacties van jou. Eerst allemaal dingen lopen vragen en dan een reactie als deze plaatsen :D Denk je echt dat ik nu maar enige moeite doe voor je?
denk niet dat die er wakker van ligt :P
  maandag 25 maart 2013 @ 08:14:42 #212
340341 Blester
Membre très utile
pi_124473084
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:10 schreef fotostarter het volgende:

[..]

denk niet dat die er wakker van ligt :P
Blijkbaar wel want in zijn bericht vol frustraties vraagt hij toch nog even welke hosting het was, het zat hem blijkbaar erg hoog.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124473981
Nog een heel leuk Facebook trucje voor jullie:

- Maak een fake FB account aan (of gebruik een oud test account)
- Voeg langzaam aan vrienden toe
- Migreer je vriendenpagina naar een businesspagina
- Hoppa, je hebt meteen 10, 100 of misschien wel 200+ likes

Ik had nog een oud testaccount met 28 vrienden, omgezet naar een pagina en heb nu meteen 26 likes (2 mensen hebben die functie blijkbaar beveiligd).
pi_124476805
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 09:18 schreef JDx het volgende:
Nog een heel leuk Facebook trucje voor jullie:

- Maak een fake FB account aan (of gebruik een oud test account)
- Voeg langzaam aan vrienden toe
- Migreer je vriendenpagina naar een businesspagina
- Hoppa, je hebt meteen 10, 100 of misschien wel 200+ likes

Ik had nog een oud testaccount met 28 vrienden, omgezet naar een pagina en heb nu meteen 26 likes (2 mensen hebben die functie blijkbaar beveiligd).
... Die likes komen toch vanzelf wel als de website een beetje ok is? :)
pi_124477009
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 07:28 schreef Blester het volgende:

[..]

Altijd leuk die reacties van jou. Eerst allemaal dingen lopen vragen en dan een reactie als deze plaatsen :D Denk je echt dat ik nu maar enige moeite doe voor je?
Eerst hier aankondigen dat je een hosting hebt gevonden voor ¤1 en dan vet stoer doen dat iedereen te veel betaald bij Antagonist. Geef dan gewoon dat goedkope hostingbedrijf zodat we er ook nog wat aan hebben...
Facts don't care about your feelings
pi_124477620
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:17 schreef ursel het volgende:
Is dat een beetje goed, Neostrada?

Tis wel beetje jammer dat als je bij de VPS op technische informatie klikt je vooral een overzicht van webhosting te zien krijgt en niet de exacte specs van de VPS :P
Ja, beste prijs/kwaliteit en neostrada is nooit offline.
Ben erg tevreden met mijn VPS. Beter dan die shared server troep.
  maandag 25 maart 2013 @ 11:43:48 #217
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124477686
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja, beste prijs/kwaliteit en neostrada is nooit offline.
Ben erg tevreden met mijn VPS. Beter dan die shared server troep.
Misschien ook maar even kijken. Klinkt wel goed. Maar ff vragen naar de technische specs van de VPS daar.
  maandag 25 maart 2013 @ 12:00:35 #218
340341 Blester
Membre très utile
pi_124478234
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:19 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Eerst hier aankondigen dat je een hosting hebt gevonden voor ¤1 en dan vet stoer doen dat iedereen te veel betaald bij Antagonist. Geef dan gewoon dat goedkope hostingbedrijf zodat we er ook nog wat aan hebben...
Ik zit zelf niet bij dat hostingbedrijf, ik weet niet wat voor kwaliteit ze bieden en ik ga niet de verantwoordelijkheid nemen door mensen door te sturen naar een voor mij onbekende hoster die voor
die prijs in combinatie met dat aanbod vast en zeker prut kwaliteit levert.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124478291
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:00 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik zit zelf niet bij dat hostingbedrijf, ik weet niet wat voor kwaliteit ze bieden en ik ga niet de verantwoordelijkheid nemen door mensen door te sturen naar een voor mij onbekende hoster die voor
die prijs in combinatie met dat aanbod vast en zeker prut kwaliteit levert.
of hou je mond, of voeg iets toe joh.. Dit gaat toch nergens over? Als je vooraf niet inziet dat mensen hier naar gaan vragen... Dan heb je een enorm bord voor je kop..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 25 maart 2013 @ 12:02:47 #220
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_124478308
Heb een EDM en wil deze laten doorlinken naar een site die niet bepaald een EDM is. Wel wil ik gebruik maken van mijn EDM om zo de bezoekers te laten leiden naar de juiste site (zoekterm dat nauwverwant is).

Hoe kan ik dit het beste doen, een 301 redirect gaat SEO technisch mij dus niets helpen.
pi_124478579
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:00 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik zit zelf niet bij dat hostingbedrijf, ik weet niet wat voor kwaliteit ze bieden en ik ga niet de verantwoordelijkheid nemen door mensen door te sturen naar een voor mij onbekende hoster die voor
die prijs in combinatie met dat aanbod vast en zeker prut kwaliteit levert.
JA DAG :')
Facts don't care about your feelings
pi_124478604
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

of hou je mond, of voeg iets toe joh.. Dit gaat toch nergens over? Als je vooraf niet inziet dat mensen hier naar gaan vragen... Dan heb je een enorm bord voor je kop..
Mensen die niet begrijpen wat het punt was van zijn originele bericht zijn gewoon te dom om te poepen...
  maandag 25 maart 2013 @ 12:19:17 #223
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124478901
Overigens, als je goedkope gratis static hosting zoekt, die kan je aanvragen bij PCextreme :P
pi_124479200
Niet zo ruziën, bekijk even je banksaldo want daar doen we het toch voor? Geld staat er weer netjes bij van Google Ireland.
pi_124479306
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:19 schreef ursel het volgende:
Overigens, als je goedkope gratis static hosting zoekt, die kan je aanvragen bij PCextreme :P
Ik heb bijna alles gehost bij PCX, op zich zijn ze wel goed. Een tijdje erg bagger met veel storingen enzo maar dat lijkt nu ook opgelost. Ik heb gewoon zo'n reseller pakket daar waar ik zo'n 20 sites op heb lopen en voor een grote site een apart premium pakket.
Facts don't care about your feelings
pi_124483062
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef Apekoek het volgende:
Heb een EDM en wil deze laten doorlinken naar een site die niet bepaald een EDM is. Wel wil ik gebruik maken van mijn EDM om zo de bezoekers te laten leiden naar de juiste site (zoekterm dat nauwverwant is).

Hoe kan ik dit het beste doen, een 301 redirect gaat SEO technisch mij dus niets helpen.
Klopt een redirect heeft geen zin. Beter zet je je hele site gewoon over :)
  maandag 25 maart 2013 @ 14:35:40 #227
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_124483677
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Klopt een redirect heeft geen zin. Beter zet je je hele site gewoon over :)
Maar ik wil juist gebruik maken van de naam die ik al heb. De EDM bevat tevens een streepje (-), het exacte begrip wordt dan ook met een spatie ertussen geschreven. Maar Google begint domeinnamen met een streepje slechter te indexeren heb ik het idee. De variant zonder streepje is al gekaapt door een domeinnamen boer zonder website.
  maandag 25 maart 2013 @ 14:49:46 #228
340341 Blester
Membre très utile
pi_124484299
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:10 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

JA DAG :')
Prima, ik stuur je dadelijk de partij via DM. Voor de rest die het wil weten mag me een DM sturen. Ik weet niet of het prut hosting is, dat risico mag je zelf nemen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 25 maart 2013 @ 14:52:49 #229
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124484428
:')

Iemand hier trouwens ervaring met het installeren van Varnish op een Ubuntu bak met Plesk geinstalleerd?
  maandag 25 maart 2013 @ 14:53:18 #230
340341 Blester
Membre très utile
pi_124484456
Trouwens, zal het gewoon hier neerzetten:

http://tinyurl.com/cuqefuo

Heeft een gratis pakket:

500MB Disk
25GB Traffic

Maar ook een pakketje van ¤1,95. Dacht dat het ¤1,- was maargoed.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124485110
Ziet er idd wel vaag uit, je moet heel wat klikken om bij de webhosting te komen maar ja het zal best kunnen dat het zo cheap is. Ik ga er niet aanmelden denk ik haha :P ze zijn ook net begonnen als ik het zo zie.
Facts don't care about your feelings
  maandag 25 maart 2013 @ 15:12:58 #232
340341 Blester
Membre très utile
pi_124485323
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Ziet er idd wel vaag uit, je moet heel wat klikken om bij de webhosting te komen maar ja het zal best kunnen dat het zo cheap is. Ik ga er niet aanmelden denk ik haha :P ze zijn ook net begonnen als ik het zo zie.
Daarom wilde ik het ook eigenlijk niet online plaatsen, ik heb zelf mijn twijfels er ook over namelijk. Mijn originele post had eigenlijk als doel om te laten zien hoe de hostingwereld afzwakt met zulke prijzen, niet om mensen over te halen bij hostingpartijen zoals deze een pakket af te nemen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 25 maart 2013 @ 15:13:41 #233
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124485358
Dat is toch al jaren zo. Als je kijkt wat ze in amerika al jaren aanbieden.
  maandag 25 maart 2013 @ 15:14:33 #234
340341 Blester
Membre très utile
pi_124485389
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef ursel het volgende:
Dat is toch al jaren zo. Als je kijkt wat ze in amerika al jaren aanbieden.
Dat weet ik, maar ¤1,95 voor een ongelimiteerd pakket is toch wel het toppunt :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124485491
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:14 schreef Blester het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ¤1,95 voor een ongelimiteerd pakket is toch wel het toppunt :P
En als je serieus aan de slag wilt, leer je snel genoeg dat kwaliteit van de hosting belangrijker is dan een paar euro's. Zo zal ik nooit meer iets bij versio doen bijvoorbeeld:)
pi_124485506
En er staat ook 1 domein bij? Bij die Unlimited Multi krijg je ook onbeperkt domeinnamen... 8)7 of bedoelen ze dat je onbeperkt domeinen mag koppelen?
Facts don't care about your feelings
  maandag 25 maart 2013 @ 15:19:26 #237
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124485606
Ik denk dat dat wel meevalt. Als je de prijsontwikkeling van schijfruimte ziet door de jaren heen en daarbij optelt dat door cloudhosting het eea vele malen makkelijker te schalen is, dan sta ik er niet echt van op te kijken.

Eigenlijk is dataverkeer meer een grote kostenpost.
  maandag 25 maart 2013 @ 15:19:54 #238
340341 Blester
Membre très utile
pi_124485627
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:16 schreef YoshiBignose het volgende:
En er staat ook 1 domein bij? Bij die Unlimited Multi krijg je ook onbeperkt domeinnamen... 8)7 of bedoelen ze dat je onbeperkt domeinen mag koppelen?
Bij ¤1,95 mag je één domeinnaam, bij andere pakket 5 domeinen en bij de laatste unlimited (oftewel duizenden websites in feite :P)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124487493
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:28 schreef WebBeestje het volgende:
Niet zo ruziën, bekijk even je banksaldo want daar doen we het toch voor? Geld staat er weer netjes bij van Google Ireland.
Hier nog niks bijgeschreven anders.
pi_124490398
Hier wel.... helaas is het kleingeld :P
Facts don't care about your feelings
pi_124490958
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Hier wel.... helaas is het kleingeld :P
Voor jou misschien, aangezien ik van jou soms bedragen zie van 500 600 euro :D
Ik heb net 80 euro of zo :D
  maandag 25 maart 2013 @ 17:49:40 #242
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124490995
Deze maand ook maar 2 cijfers voor de komma. :'(
Gelukkig nu al weer op 140 :7
pi_124491087
quote:
4s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:48 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Voor jou misschien, aangezien ik van jou soms bedragen zie van 500 600 euro :D
Ik heb net 80 euro of zo :D
Inderdaad een magere 600, ben meer gewend, maar inderdaad kleingeld is wat overdreven ;)
Facts don't care about your feelings
pi_124492171
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:52 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Inderdaad een magere 600, ben meer gewend, maar inderdaad kleingeld is wat overdreven ;)
Dat snapte ik ;)
Gun het de mensen wel, het is best behoorlijk werk als je meerdere sites hebt.
Wat heb jij voor sites? Statische, of waar je dagelijks nieuwe content opzet?
pi_124493673
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:24 schreef Stokkie_ het volgende:
Wie heeft er ervaring met betaalde banners op je sites? Ik heb zojuist bij een van mn sites de vraag gekregen om aan te geven wat de mogelijkheden zijn. Gezien het mijn eerste keer is heb ik geen idee wat ik moet vragen en als ik hem een voorstel laat doen gaat hij natuulijk laag zitten.

De site heeft ongeveer 150 unieke bezoekers per dag en is groeiende, het zou me wel goed uitkomen want de CTR is daar minder dan 1%. Zijn product is natuurlijk gelieerd aan mijn site, gaat om hardware van 150$ ~ 30000$.
Op 75$ voor de eerste maand uitgekomen voor 1 van de Adsense spots, stuk hoger dan ik zelf gedacht had :)
pi_124494454
quote:
4s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:24 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Dat snapte ik ;)
Gun het de mensen wel, het is best behoorlijk werk als je meerdere sites hebt.
Wat heb jij voor sites? Statische, of waar je dagelijks nieuwe content opzet?
De best verdienende zijn statisch wat betreft adsense.
Facts don't care about your feelings
pi_124494914
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:21 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

De best verdienende zijn statisch wat betreft adsense.
Ok :) en welke richting moet ik dan denken? Media? gaming? of globale info?
pi_124495345
quote:
4s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:31 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ok :) en welke richting moet ik dan denken? Media? gaming? of globale info?
Gamen niet, doelgroep is dan mannen en vooral nerds met alle respect en die klikken niet snel advertenties aan. Bij voorkeur kun je het beste dicht bij je hobbies of interesses houden anders gaat het vervelen op den duur.
  maandag 25 maart 2013 @ 19:58:02 #249
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124496549
Vrijdag naar een importeur geweest van een product, zie ik vandaag dat de Aziatische fabrikant zelf even een kijkje op mijn site heeft genomen over het verslag. Dat is leuk om te zien. Dat het gewoon tot op het hoofdkantoor terecht komt, ondanks dat het verslag in het Nederlands is. Maargoed, op Youtube is het ook zo uniek dat ik de enige ter wereld ben op dit moment die iets met dat product kon doen, aangezien het pas over twee maanden in de winkels beschikbaar is voor de consument. ;)

Maar klikken heeft men vandaag geen zin in.. behalve dan op YT en via mijn search, maar de gewone banners, ho maar... ach, ik mag niet klagen.
  maandag 25 maart 2013 @ 20:05:18 #250
340341 Blester
Membre très utile
pi_124497031
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef JK het volgende:
Vrijdag naar een importeur geweest van een product, zie ik vandaag dat de Aziatische fabrikant zelf even een kijkje op mijn site heeft genomen over het verslag. Dat is leuk om te zien. Dat het gewoon tot op het hoofdkantoor terecht komt, ondanks dat het verslag in het Nederlands is. Maargoed, op Youtube is het ook zo uniek dat ik de enige ter wereld ben op dit moment die iets met dat product kon doen, aangezien het pas over twee maanden in de winkels beschikbaar is voor de consument. ;)

Maar klikken heeft men vandaag geen zin in.. behalve dan op YT en via mijn search, maar de gewone banners, ho maar... ach, ik mag niet klagen.
Je maakt ons wel benieuwd om wat voor product het gaat :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124497086
De afgelopen dagen gaat het erg goed met m'n adsense, terwijl ik eigenlijk niet meer bezoekers heb dan normaal. :P Is dat bij anderen ook zo? :P
  maandag 25 maart 2013 @ 20:09:55 #252
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124497322
Ja Blester, daar zijn we allemaal heel goed in. :+
  maandag 25 maart 2013 @ 20:15:12 #253
340341 Blester
Membre très utile
pi_124497658
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef JK het volgende:
Ja Blester, daar zijn we allemaal heel goed in. :+
:D Prima hoor. Groot gelijk heb je.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 25 maart 2013 @ 20:20:27 #254
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124497992
Maak je denk ik maar weinig mee, de eerste ter wereld op Youtube en ook nog eens een uitgebreid verslag nog voor de Nederlandse vakbladen er ook maar de hand op kunnen leggen. Maar het is maar een niche in een bepaald onderwerp.. al is wereldwijd de markt er best groot voor. En aan de andere kant van de wereld is het in principe al wel beschikbaar. Raar dat ik dan de eerste moet zijn met een specifiek filmpje...
pi_124498000
quote:
4s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:31 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ok :) en welke richting moet ik dan denken? Media? gaming? of globale info?
Van alles, maar wat webbeestje zegt is op zich wel waar vind ik, meestal maak je een site over hobbies. Tenminste, je moet er wel een beetje verstand van hebben dan kun je de beste sites maken. Zo'n standaard adsense sites met een A4'tje aan content en 3 pagina's vind ik zo poep. Ik google zelf ook weleens om iets op te zoeken en dan krijg ik die zooi soms ook bovenaan, je herkent ze zo aan wazige teksten waarin eigenlijk niks gezegd wordt :')

Zulke sites maak ik dus niet :P
Facts don't care about your feelings
  maandag 25 maart 2013 @ 20:22:39 #256
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_124498107
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:24 schreef WebBeestje het volgende:
Zie eens http://goudportal.nl/ linksonder, die halen content binnen van andere sites en niet zo'n beetje ook. Makkelijke manier om te verdienen met wat Adsense banners er tussen.
Maak je maar geen zorgen over die jongen, Adsense is brandhout in vergelijking met hetgeen hij binnenhaalt met Plus500. :)
  maandag 25 maart 2013 @ 20:42:22 #257
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124499331
Volgens mij zijn mijn klikkers naar Bart-Willem gegaan, voor content komen ze alleen lurken. Of ze hebben de Adblockers aan staan. :+ Slechtste dag van deze maand als het zo blijft. Al is het 's morgens elke keer weer een verrassing.

Nu druk met wat software voor site #3 te vertalen naar het Nederlands. Even wat php doorspitten.
En meteen even wat resultaten die de code uitpoept ietsje aanpassen, zodat het er beter uit ziet. :P
pi_124503462
@JortK, Plus500 heb ik maanden geprobeerd, vijf aanmeldingen daar en verder nooit iets aan verdiend. Zullen zeker alle vijf afgekeurd zijn :)
pi_124509373
Hoe zit het eigenlijk met de reclame die je voor youtube filmpjes krijgt te zien?
word je daarvoor betaald zonder dat de gebruiker er op klikt?
Sommige reclames zijn namelijk niet binnen 5 seconden weg te drukken, en ben je dus verplicht te kijken.. neem aan dat ik hier gewoon geld voor krijg of heb ik dat mis?
pi_124509512
Dat zijn toch reclames van youtube zelf?
Facts don't care about your feelings
pi_124509621
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat zijn toch reclames van youtube zelf?
o :o? dus daar worden helemaal geen inkomsten mee gegenereerd?

hoe zit het trouwens met websites als http://www.ytviewit.com/ of u2bview ofzo
is het legaal om daar views te kopen/exchangen?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 03:50:10 #262
340341 Blester
Membre très utile
pi_124513024
Wel lekker de tijd om rustig te werken nu. Alleen weinig zin om iets uit te voeren.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124513330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 03:50 schreef Blester het volgende:
Wel lekker de tijd om rustig te werken nu. Alleen weinig zin om iets uit te voeren.
Heeft iedereen weleens:)
pi_124517266
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:43 schreef Downstar het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de reclame die je voor youtube filmpjes krijgt te zien?
word je daarvoor betaald zonder dat de gebruiker er op klikt?
Sommige reclames zijn namelijk niet binnen 5 seconden weg te drukken, en ben je dus verplicht te kijken.. neem aan dat ik hier gewoon geld voor krijg of heb ik dat mis?
Als mensen het volledige filmpje kijken krijg je geld, of als ze erop klikken.
pi_124517300
Zo nieuw project is bijna af op een paar kleine puntjes na. Nu is het weer tijd voor backlinken. Mijn favo onderdeel :)

Adsense gaat goed. Heel erg goed. ^O^
pi_124517341
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:01 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Als mensen het volledige filmpje kijken krijg je geld, of als ze erop klikken.
Oke thanks voor de uitleg ;)
pi_124517344
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:01 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Als mensen het volledige filmpje kijken krijg je geld, of als ze erop klikken.
Volgens mij kan je al best wel binnen lopen als je je katten verkleed en filmpjes daarvan maakt en die dan op youtube zet. Ik ga ook maar eens een youtube account aanmaken en wat testen.
pi_124517369
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Volgens mij kan je al best wel binnen lopen als je je katten verkleed en filmpjes daarvan maakt en die dan op youtube zet. Ik ga ook maar eens een youtube account aanmaken en wat testen.

neem hier een voorbeeld aan :P haha
pi_124517602
Dieren gevechten zijn vaak leuker. Ik heb ooit een filmpje geupload van onze duif die een kat aanviel, was wel leuk. Keek laatst ff en zag wel wat views... als je daar meerdere filmpjes van hebt is er best wel wat aan te verdienen lijkt me. In hoeverre krijg je dierenbescherming niet op je dak eigenlijk?

[ Bericht 11% gewijzigd door YoshiBignose op 26-03-2013 11:21:37 ]
Facts don't care about your feelings
pi_124522956
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:12 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

... Die likes komen toch vanzelf wel als de website een beetje ok is? :)
Maar sommige dingen kan je pas na 25 likes, zoals bijvoorbeeld een gebruikersnaam aanmaken en na 30 likes kan je pas statistieken inzien etc.

Voor de nieuwsgierigen: www.welcomeathome.com

[ Bericht 7% gewijzigd door JDx op 26-03-2013 14:01:17 ]
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:58:41 #271
340341 Blester
Membre très utile
pi_124523372
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar sommige dingen kan je pas na 25 likes, zoals bijvoorbeeld een gebruikersnaam aanmaken en na 30 likes kan je pas statistieken inzien etc.
Ik heb trouwens gister The middle men gekeken, zag een tijdje geleden die suggestie in dit topic van jou volgens mij. Vond het wel een mooie film :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124523450
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:58 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik heb trouwens gister The middle men gekeken, zag een tijdje geleden die suggestie in dit topic van jou volgens mij. Vond het wel een mooie film :)
Ja klopt, ooit eens aangeraden hier, mooie film als je weet waar ze het over hebben en hoe het gaat.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:04:17 #273
340341 Blester
Membre très utile
pi_124523577
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:00 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja klopt, ooit eens aangeraden hier, mooie film als je weet waar ze het over hebben en hoe het gaat.
Hij was toch niet echt moeilijk te volgen? :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124523614
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:04 schreef Blester het volgende:

[..]

Hij was toch niet echt moeilijk te volgen? :P
Mensen die niet in deze business zitten vinden het wellicht niet erg interessant.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:06:30 #275
340341 Blester
Membre très utile
pi_124523677
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Mensen die niet in deze business zitten vinden het wellicht niet erg interessant.
Dat kan zijn. Trouwens niet erg realistisch dat na de constatatie het verboden netwerk niet per direct offline werd gehaald maar nog vrolijk online staat :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_124525990
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar sommige dingen kan je pas na 25 likes, zoals bijvoorbeeld een gebruikersnaam aanmaken en na 30 likes kan je pas statistieken inzien etc.

Voor de nieuwsgierigen: www.welcomeathome.com
Mooie site :) en jij natuurlijk weer een artikel over de GT-R hahaha.
Facts don't care about your feelings
pi_124528087
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:10 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Mooie site :) en jij natuurlijk weer een artikel over de GT-R hahaha.
Oh de eerste 3 artikelen zijn fake voor opvulling haha.
pi_124530439
Ja heeft ook totaal niets te maken met de site :P
Facts don't care about your feelings
pi_124532353
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar sommige dingen kan je pas na 25 likes, zoals bijvoorbeeld een gebruikersnaam aanmaken en na 30 likes kan je pas statistieken inzien etc.

Voor de nieuwsgierigen: www.welcomeathome.com
ziet er netjes uit hoor!
pi_124532380
Heb nog steeds mijn salaris van Google niet binnen. :'(
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:52:37 #281
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_124534677
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:35 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar ik wil juist gebruik maken van de naam die ik al heb. De EDM bevat tevens een streepje (-), het exacte begrip wordt dan ook met een spatie ertussen geschreven. Maar Google begint domeinnamen met een streepje slechter te indexeren heb ik het idee. De variant zonder streepje is al gekaapt door een domeinnamen boer zonder website.
Iemand hier nog een oplossing voor?

Tevens, hoe kan een .asia domeinnaam ranken in Google? Als ik een Engelse site maak, zal deze dan wel ranken in aziatische landen, waar toch ook nog veel in engels gecommuniceerd wordt per internet?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:07:01 #282
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124535359
Qua ranking kan je in Google WT een target instellen voor welk land dit geschikt moet zijn.
Wat betreft indexeren, dan gooi je toch in diezelfde WT een XML sitemap? Google zal 'm binnen een paar dagen behandelen en dan zijn al je pagina's geindexeerd. Het is alleen de vraag hoe vaak ze terugkomen, maar dat ligt er net aan hoe vaak jij de boel update.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:27:55 #283
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_124536296
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:07 schreef JK het volgende:
Qua ranking kan je in Google WT een target instellen voor welk land dit geschikt moet zijn.
Wat betreft indexeren, dan gooi je toch in diezelfde WT een XML sitemap? Google zal 'm binnen een paar dagen behandelen en dan zijn al je pagina's geindexeerd. Het is alleen de vraag hoe vaak ze terugkomen, maar dat ligt er net aan hoe vaak jij de boel update.
Wat is google wt? Moet dat via eigen server ftp?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:30:28 #284
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124536567
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef fotostarter het volgende:
Heb nog steeds mijn salaris van Google niet binnen. :'(
Zou me enigszins zorgen maken nu ja. Tenminste, als het op de site zegt dat het overgemaakt is.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:39:57 #286
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_124536935
quote:
Ok wat betreft voorkeursland gevonden. Alleen je kan dus maar 1 target land instellen, tevens snap ik niets van het xml verhaal want werk zelf alleen met wordpress :P

Verder vroeg ik mij dus af of .asia domeinnamen het niet heel slecht doen als het om ranken gaat, net als .eu domeinen. Meer een algemene vraag verder dus :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:08:48 #287
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124538477
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]
Ok wat betreft voorkeursland gevonden. Alleen je kan dus maar 1 target land instellen, tevens snap ik niets van het xml verhaal want werk zelf alleen met wordpress :P
Wat betreft je .asia vraag, dat weet ik niet.
Wat betreft XML sitemaps, zoek maar op Google, er zijn wel tools voor om sitemaps te maken.
Een beetje dieper kijken op hoe een website in elkaar steekt mag best. Heb echt het idee dat er enorm veel webmasters geen zak van HTML code snappen. Ik weet ook lang niet alles en moet me zelfs nog verder gaan verdiepen in PHP, maar basiskennis van HTML en hoe je XML sitemaps moet maken kan geen kwaad. :)

Speciaal voor jou; http://www.auditmypc.com/free-sitemap-generator.asp
Kijk ook even het Youtube filmpje van 15 minuten om het te snappen.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:31:08 #288
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124539752
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:08 schreef JK het volgende:

[..]

Wat betreft je .asia vraag, dat weet ik niet.
Wat betreft XML sitemaps, zoek maar op Google, er zijn wel tools voor om sitemaps te maken.
Een beetje dieper kijken op hoe een website in elkaar steekt mag best. Heb echt het idee dat er enorm veel webmasters geen zak van HTML code snappen. Ik weet ook lang niet alles en moet me zelfs nog verder gaan verdiepen in PHP, maar basiskennis van HTML en hoe je XML sitemaps moet maken kan geen kwaad. :)

Speciaal voor jou; http://www.auditmypc.com/free-sitemap-generator.asp
Kijk ook even het Youtube filmpje van 15 minuten om het te snappen.
Geef hem dan ook een plugin van wp ipv een site :')
Volgens mij doet yoast sseo plugin dat ook.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:51:26 #289
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124540883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef ursel het volgende:

[..]

Geef hem dan ook een plugin van wp ipv een site :')
Volgens mij doet yoast sseo plugin dat ook.
Ohja, want het is teveel moeite om even die site met die tool door te spitten en met FTP een XML op de site te zetten en Webmaster Tools er naar te laten verwijzen...

Luie flikkers met jullie Wordpress!!! >:)
Gebruiken jullie ook een plugin om het Webmaster Tools herkennings bestand op de site te plaatsen? :s)

[ Bericht 5% gewijzigd door JK op 26-03-2013 21:03:21 ]
pi_124543946
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef JK het volgende:

[..]

Ohja, want het is teveel moeite om even die site met die tool door te spitten en met FTP een XML op de site te zetten en Webmaster Tools er naar te laten verwijzen...

Luie flikkers met jullie Wordpress!!! >:)
Gebruiken jullie ook een plugin om het Webmaster Tools herkennings bestand op de site te plaatsen? :s)
Met een analytics plugin is ook dat niet nodig ;)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:46:29 #291
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124544384
Het is tegenwoordig ook allemaal veelste makkelijk. :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:00:38 #292
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124545479
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef JK het volgende:

[..]

Ohja, want het is teveel moeite om even die site met die tool door te spitten en met FTP een XML op de site te zetten en Webmaster Tools er naar te laten verwijzen...

Luie flikkers met jullie Wordpress!!! >:)
Gebruiken jullie ook een plugin om het Webmaster Tools herkennings bestand op de site te plaatsen? :s)
Ook dat kan met Yoast. :7
En jam, kan het zelf ook wel bouwen, maar kan m'n tijd momenteel wel beter gebruiken :7
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:15:30 #293
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124546498
Zo denken de meesten en dan krijg je van die WP-sites die een beetje hetzelfde lijken, ondanks verschillende themes. Maar laat mij maar lekker aanmodderen...
Net klaar met de vertaling en toevoegingen in een php pakketje, meteen maar genoteerd waar de aanpassingen zitten in geval van een update. :+

De klikjes op YT beginnen nu ook langzaam te komen.
pi_124555482
Heeft er iemand toevallig een .co.uk engelse website met pagerank? Ik ben op zoek naar wat linkbuilding vrienden;) De nieuwe website heeft nog geen pagerank en die wil ik graag opbouwen door links vanaf sites met pagerank. In ruil terug kun je een link krijgen vanaf een andere engelse .co.uk website van me met PR3.... ben alleen op zoek naar links van engelse sites dus. Je kan me PM sturen met voorstel.
pi_124555845
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:33 schreef JDx het volgende:

[..]

Zou me enigszins zorgen maken nu ja. Tenminste, als het op de site zegt dat het overgemaakt is.
26ste overgemaakt zag ik net. :)
pi_124558104
Goed nieuws voor de YouTubers:

Vanaf 1-apr-2013 wordt de rapportage voor door YouTube gehoste AdSense voor inhoud beheerd op YouTube Analytics.

Je kan straks alles inzien, hoeveel views, aantal minuten, clicks en $$$ elk filmpje heeft.
pi_124559125
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:17 schreef JDx het volgende:
Goed nieuws voor de YouTubers:

Vanaf 1-apr-2013 wordt de rapportage voor door YouTube gehoste AdSense voor inhoud beheerd op YouTube Analytics.

Je kan straks alles inzien, hoeveel views, aantal minuten, clicks en $$$ elk filmpje heeft.
Oftewel, er verandert niets :P
pi_124559357
Althans, ik kan hier al tijden mn 'audience retention' bekijken, per dag wat de inkomsten zijn per filmpje, per gekeken minuut, etc.
pi_124562265
Ik weet nou zeggen, wat voor extra's komen er nu bij?

ik kan al een tijdje een hele uitgebreide analysticpagina van de youtube zelf halen binnen mijn account.. Kun je het aantal views per dag, clicks/geschatte inkomen etc zien..|






en nog wat andere stats..
pi_124563034
Ok, dat kon ik nog niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')