Zou best kunnen, ieder jaar verwacht ik toch meer grote namen dan er uiteindelijk komen. Maar ik verwacht wel iets meer dan Anouk erbij hoor. Nick Cave kan nog altijd op zondag. En Blur, Editors, Atoms for Peace en Eminem durf ik nog altijd niet uit te sluiten hoor. Foals zou best Grolsch headliner kunnen zijn en The Knife en Major Lazer zullen de bravo wel een nachtje headlinen. Franz Ferdinand is een ideale voorlaatste Alpha act, met misschien daarna wel een Dance Act uit onverwachte hoek (Deadmau5 bijvoorbeeld.)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:34 schreef ohnikua het volgende:
Door de (grote) namen van Pukkelpop en Reading/Leeds en hoe er door de programmeur gepraat werd over de mogelijkheid dat NIN een avond afsluit, ben ik geneigd te denken dat ze het er dit jaar allerminst gemakkelijk mee hebben om de grote namen te boeken.
Ik zou er niet van staan te kijken als de hoge plekken (afsluiter Grolsch plus laatste 2 Alpha) deels bestaan uit NIN, Slayer, Fall Out Boy, Franz Ferdinand en Foals en als daar ook nog een Anouk bij komt.
Blur zou prachtig zijn, maar ik verwacht het niet meer.
Ja ik zou Foals daar niet uitsluiten. Er zijn wel gekkere dingen Grolsch headliner geweest de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Foals als headliner in de Grolsch? Hoop het niet voor ze. Beter gewoon in de Bravo, maar ik denk dat ze een spot krijgen in de Alpha (al hoewel ik dit niet hoop).
Matige gok, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 18 maart 2013 17:13 schreef theodoor9 het volgende:
Komen ze:
Blur
Boys Noize
James Blake
Foals
Baauer
TNGHT
Local Natives
Alex Clare
SBTRKT
Sub Focus
Chvrches
Nine Inch Nails
Yeah Yeah Yeahs
Biffy Clyro
The Knife
Band of Horses
Flogging Molly
Bat for Lashes
Tame Impala
Jacco Gardner
Calexico
Imagine Dragons
Richie Hawtin
Straks checken of ik ze allemaal goed heb
De grap met de secundaire parkeerkaartjes was best wel grappigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332477
Secundaire kaartverkoop, interessant verhaal.
Na de post van Rapid Razor Bob:quote:
Had ik het volgende lijstje snel bij elkaar gesprokkeld. Toch best een aantal goed, maar ook best wat fout:twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 18-03-2013 om 22:02:22Hmmm, 23 namen in één tweet proppen lukt niet echt... Dan maar alleen de beginletters? NFFKFBMTBKJMJIPWUBBHPPT #LL13 reageer retweet
Gisteren op de radio werd aan Maurice grvaagd of NIN alpha headliner was en zei hij dat ze dat nog niet precies wisten ivm andere bands etc. Dit geeft wel aan dat ze iig dicht tegen die positie aanzitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Then again ze speelden in 2007 na The Shins en die stonden zonder toename van succes vorig jaar subheadliner in dezelfde Grolsch. Dus headlinerpositie lijkt me sowieso voor de Nails. Maar de Alpha?
Het woord Alpha werd volgens mij niet genoemd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:26 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Gisteren op de radio werd aan Maurice grvaagd of NIN alpha headliner was en zei hij dat ze dat nog niet precies wisten ivm andere bands etc. Dit geeft wel aan dat ze iig dicht tegen die positie aanzitten.
Het is een grote act, logisch dat je dat dan zegt. Wilt niet zeggen dat ze in de Grolsch headlinen, co in de alpha zijn oid.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:26 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Gisteren op de radio werd aan Maurice grvaagd of NIN alpha headliner was en zei hij dat ze dat nog niet precies wisten ivm andere bands etc. Dit geeft wel aan dat ze iig dicht tegen die positie aanzitten.
We hebben een glazen bolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als NIN en FF de headliners zijn, komt er nog wel 1 grote bij.
M&S dus.
Asjeblieft niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als NIN en FF de headliners zijn, komt er nog wel 1 grote bij.
M&S dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |