SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fera op 18-03-2013 22:54:09 ]A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik voel me vereerd dat jij dit post over mijn TT.quote:
Creativiteit + Logica = Win!quote:
Slaap zacht!quote:
True storyquote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat jij dit post over mijn TT.![]()
Dat is het ultieme streven inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik heb een beetje hoofdpijn, kan niet meer zo goed nadenken. Ik doe het modden wel tijdens het fokken en ga zo naar bed
[..]
Creativiteit + Logica = Win!
Eventueel.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik verveel me, wie gaat me vermaken :$
* Fera valt flauwquote:
Moe?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik weet niet wat het is. Ik kan niet zo goed nadenken en heb zo'n vaag gevoel in m'n hoofd
Mooi.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"Passion.. It lies in all of us. Sleeping, waiting..
And though unwanted, unbidden. It will stir..Open its jaws and howl.
It speaks to us, guides us..
Passion rules us all and we obey.. What other choice do we have?
Passion is the source of our finest moments.
The joy of love, the clarity of hatred and the ecstacy of grief..
It hurts sometimes, more than we can bear.. If we could live without passion,
maybe we’d know some kind of peace,but we would be hollow..
Empty rooms..Shuttered and dank..
Without passion, we'd be truly dead"
Ik vang je op, vrees nietquote:
Heck yeahhhhquote:
Heck yeahhhhquote:
Ja, ik weet niet hoe jij vermaakt wil worden.quote:
quote:
Niet van mij hoor.. Buffy.. Angelusquote:
Spike: (girly voice) "How can I thank you, you mysterious black-clad-hunk-of-a-knight-thing?"quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"Passion.. It lies in all of us. Sleeping, waiting..
And though unwanted, unbidden. It will stir..Open its jaws and howl.
It speaks to us, guides us..
Passion rules us all and we obey.. What other choice do we have?
Passion is the source of our finest moments.
The joy of love, the clarity of hatred and the ecstacy of grief..
It hurts sometimes, more than we can bear.. If we could live without passion,
maybe we’d know some kind of peace,but we would be hollow..
Empty rooms..Shuttered and dank..
Without passion, we'd be truly dead"
Te veel koffie?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, ik weet niet wat het is. Ik kan niet zo goed nadenken en heb zo'n vaag gevoel in m'n hoofd
Nee gewoon filmpje kijken of iets.. Kletsen.. Ik ben gewoon helemaal alleen en ik loop hele gesprekken met m'n kat te voeren, maar dat begint ook te vervelenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe jij vermaakt wil worden.
Als het aanraking betreft, dan haak ik af.
[..]
TRUST FALLLLLL!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vang je op, vrees niet
[..]
Heck yeahhhh
[..]
Heck yeahhhh
I know.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet van mij hoor.. Buffy.. Angelus
Ja, misschien. Misschien ga ik straks maar poging tot slapen doen.quote:
Haha!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel koffie?Magnetronstraling?
Uhhuhquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spike: (girly voice) "How can I thank you, you mysterious black-clad-hunk-of-a-knight-thing?"
(manly voice) "No need little lady. Your tears of gratitude are enough for me. You see, I was once a bad-ass vampire. But love, and a pesky curse, defanged me. And now, I'm just a big fluffy puppy with bad teeth. No! Not the hair! Never the hair."
(girly voice) "But there must be some way I can show my appreciation."
(manly voice) "No, helping those in need's my job. And working up a load of sexual tension and prancing away like a magnificent poof is truly thanks enough."
(girly voice) "I understand. I have a nephew who's gay, so..."
(manly voice) "Say no more. Evil's still afoot. And I'm almost out of that Nancy-boy hair gel I like so much. Quickly! To the Angel-mobile! Away!"
Deze blijf ik hilarisch vinden.
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
TRUST FALLLLLL!
[..]
I know.Still good.
Heb je nog niks gegeten dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, misschien. Misschien ga ik straks maar poging tot slapen doen.
Dat, of koken.
Ik voel me een beetje ind e war of zo??
Ik was echt helemaal flabbergasted toen Doyle stierf.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uhhuh.. Of in de serie Angel dat Wesley en Cordelia de relatie van Buffy en Angel gingen imiteren
Beetje laat nu om een filmpje te komen kijken.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee gewoon filmpje kijken of iets.. Kletsen.. Ik ben gewoon helemaal alleen en ik loop hele gesprekken met m'n kat te voeren, maar dat begint ook te vervelen
Hou op schei uitquote:Op maandag 18 maart 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was echt helemaal flabbergasted toen Doyle stierf.
Anders optie 3: Hoestremmer innemen en dan wandeling maken zodat niemand wakker wordt?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:55 schreef fietsie het volgende:
Dilemma: hoestremmer nemen en lekker slapen, met risico om morgen met piepende longen wakker te worden.
Of geen hoestremmer nemen, zeker 30 minuten hoesten als een dier en het hele gezin wakkermaken, maar geen risico op prut in mijn longen?
Ja, om 16u heb ik nog gegeten. En tussendoor nog bakje muesli. Misschien anders gewoon naar bed gaan of zo, ik kan nu toch niet goed nadenken!quote:
Da's waarquote:Op maandag 18 maart 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje laat nu om een filmpje te komen kijken.
Al zou ik je wel graag willen zien en met je willen praten.
Hoe is het met Bonnie?
WAT DOET GIJ DAN NOG HIER?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he. Ik heb zomaar een leven enzo.
Misschien wel het beste, ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, om 16u heb ik nog gegeten. En tussendoor nog bakje muesli. Misschien anders gewoon naar bed gaan of zo, ik kan nu toch niet goed nadenken!
Ik heb echt gejankt als een babyquote:
Ik heb vandaag Watership Down gezien.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Da's waarDuurt wsl toch niet al te lang dat ik omval.. Lange dag en ik wil het weekend terug
En ja goedZe heeft lentekriebels geloof ik
Ja, maar dat was later pas.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb echt gejankt als een babyTrue story.. Mja hij ging ook echt dood ja.. OD ditdat.. Dus ja
Een wandeling van 9 uur?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders optie 3: Hoestremmer innemen en dan wandeling maken zodat niemand wakker wordt?
Nee gekkie, alleen maar zolang het hoesten duurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG JAAAAAAAAA!! Jeugdsentimentquote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Watership Down gezien.
Ik wil ook lentekriebels.
Ja klopt, laatstgenoemde was geloof ik nog niet zo heeeeel lang geleden meen ik me te herinnerenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was later pas.
Maar toen was wel zeker dat ie echt niet meer terug zou komen ja.
Zijn er inmiddels toch al wat dood.
Lorne en Ethan Rayne ook
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee gekkie, alleen maar zolang het hoesten duurtNee dat is als ik GEEN remmer inneem en wel ga liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik ga lopen hoest ik zeker een uur erna nog
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Klont, maand of 2 geleden geloof ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OMG JAAAAAAAAA!! Jeugdsentiment
En beestenbos is boos
Ik ook.. Heb ze nog niet
[..]
Ja klopt, laatstgenoemde was geloof ik nog niet zo heeeeel lang geleden meen ik me te herinneren
Ja, al die zielige konijnen enzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En beestenbos is boos
Ik ook.. Heb ze nog niet
Zal jou eens klont :$quote:
Ok dit is echt heeeeeeeeeeeeeel raarquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok dit is echt heeeeeeeeeeeeeel raar
Ik heb wat op ja
Beestenbos is boos.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En beestenbos is boos
Ik ook.. Heb ze nog niet
Achosjiequote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, al die zielige konijnen enzo.
Kom danquote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zal jou eens klont :$
Mja wel jammer.. Nu kunnen ze heul niet meer meespelen bij een eventuele terugkeer (ja, ik weet dat die er niet gaat komen, maar men mag hopen)
Het is wel tof iig jaquote:
Het origineel zit eraan vast, dat is wel leuk.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is wel tof iig ja
Maar ik heb een ruigemuziekdag
Zou wel awesome zijn.. Wil ik Giles wel terug zien.. En Fredquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom dan![]()
Maar ik blijf hopen op een Spike Spin-off.
Mag ik er ook eenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ben je ook zo lek als een zeefje?
ik wel namelijk![]()
![]()
Burgers zitten in de pan YEAH!!
Zitten er 2 in de pan, dus kom maar halen!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mag ik er ook een. Nogal hongerig
.
Ja ik ben zo lek als een zeef.
Like a bossquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het origineel zit eraan vast, dat is wel leuk.
Waar moet ik wezenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zitten er 2 in de pan, dus kom maar halen!
Je geheugen of bedoel je lek ook met andere dingen?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mag ik er ook een. Nogal hongerig
.
Ja ik ben zo lek als een zeef.
Ik mis het.. Ik wil ze allemaalquote:
Ja ik ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zou wel awesome zijn.. Wil ik Giles wel terug zien.. En Fred
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je geheugen of bedoel je lek ook met andere dingen?
OMG. Dat ken ik.quote:
En zoveel ander jeugdsentiment.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik mis het.. Ik wil ze allemaal
En nu ga ik even wat te drinken halen
Neuh. Zo'n 80 km verderquote:Op maandag 18 maart 2013 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstad
Dat in de buurt wel?
Oh dat is niet erg.quote:
Sowieso boeien die series van tegenwoordig mij niet meer zoveel. Zit eigenlijk alleen maar te wachten op GoT S3quote:Op maandag 18 maart 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En zoveel ander jeugdsentiment.Die tekenfilms van tegenwoordig.
Oh ja, drinken.
Watquote:Op maandag 18 maart 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En zoveel ander jeugdsentiment.Die tekenfilms van tegenwoordig.
Oh ja, drinken.
Laatste tekenfilm die ik leuk vond was geloof ik Dexters Labquote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WatIk moet mijn vochtgehalte op pijl houden hoor
En true, meeste tekenfilms van nu zijn diarree
Zeker wetenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet het niet, ik heb -echt- al mijn pillen ingenomen vandaag?!?![]()
Ik bedoelde het ook als een: verrek, ik moet ook nodig wat pakken.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WatIk moet mijn vochtgehalte op pijl houden hoor
En true, meeste tekenfilms van nu zijn diarree
Misschien dubbel ingenomen? zou niet voor het eerst zijn ehehequote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker wetenJe klinkt net zo warrig als gemiddelde R&P bezoeker die uit TRUE is gekomen
Spongebob vind ik heel stiekem ook wel leukquote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laatste tekenfilm die ik leuk vond was geloof ik Dexters Lab
Ren & Stimpy!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Spongebob vind ik heel stiekem ook wel leuk![]()
En Cow & Chicken was da bomb.. En Ren & Stimpy
SOORTGENOOT.quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zeg dat danquote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook als een: verrek, ik moet ook nodig wat pakken.
Ik vergeet altijd te drinken.
Jij welquote:
Phewww.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zeg dat dan.. Nou, proost maar alvast dan
[..]
Jij wel
Nee hoor
Kalm aan, Koffie. Ga even rustig liggen of zo.quote:
Uh?quote:
Morgen in de Telegraaf.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uh?ik hoop de burgers en niet dat jij gaat flippen
dan ben ik weg en fikken m'n burgers aanquote:Op maandag 18 maart 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kalm aan, Koffie. Ga even rustig liggen of zo.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen in de Telegraaf.
Verwarde man opgepakt die hamburgers naar mensen gooide.
Sorry.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zeg dat dan.. Nou, proost maar alvast dan
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen in de Telegraaf.
Verwarde man opgepakt die hamburgers naar mensen gooide.
jahquote:
Die intro is heel lang mn ringtone geweestquote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Spongebob vind ik heel stiekem ook wel leuk![]()
En Cow & Chicken was da bomb.. En Ren & Stimpy
Ja nee ik ben zelf ook gewoon niet snel in m'n hoofdquote:
Zo hoort men te rollenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die intro is heel lang mn ringtone geweest
Ik zat laatst bij scharrel, we keken Ted.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die intro is heel lang mn ringtone geweest
Wij gingen vroeger op tijd weg uit de kroeg zodat we bij iemand thuis Cow & Chicken konden gaan kijkenquote:
Dat was geniaalquote:Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat laatst bij scharrel, we keken Ted.
Die wordt gebeld en heeft de Imperial March als ringtone.
Scharrel: Oh echt he, van die kinderachtige mannen die dat soort dingen doen.
Ik:
Lol da's wel awesome.. Wel aangeschoten dan ehquote:Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger op tijd weg uit de kroeg zodat we bij iemand thuis Cow & Chicken konden gaan kijken
Nee, ik ben een Jedi, ik ging de Jedi Mind trick doenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was geniaal![]()
Ging je toen snel je geluid uit zetten?
Dit is nu mijn ringtone![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja nee ik ben zelf ook gewoon niet snel in m'n hoofd
Dat was rond een uur of half 3 's nachts dus meestal wel goed aangeschoten of gewoon al dronken!!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lol da's wel awesome.. Wel aangeschoten dan eh
Dan vraag je wel een hele hoop van mequote:Op maandag 18 maart 2013 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dan letten we de volgende keer gewoon allebei beter op, haha.
Zulks een goeie ouwe tijd.. Voel de nostalgiequote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was rond een uur of half 3 's nachts dus meestal wel goed aangeschoten of gewoon al dronken!!
En dan bij iemand thuis verder zuipen en Cow & Chicken, Ed, Edd n Eddy, Powerpuff girls en Dexter's Lab kijken![]()
En dan rond een uur of 7 een keer naar huis strompelen terwijl je om half 4 al thuis moest zijn
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan vraag je wel een hele hoop van memaar ik zal het proberen, zo ben ik
Waarom ga je dan mobiel? Nou?quote:
quote:
Kom je eerste paasdag naar de markt in Tiel?quote:
Ha Fax!quote:
Ik eet pitabroodjes met kaasquote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Net op tijd binnen
Burgertje?
Is er dan iets te doen dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je eerste paasdag naar de markt in Tiel?
Nog erger, dan moet ik helemaal alleen de kraam draaiende houden dus gezelschap zou ik dan wel op prijs stellenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is er dan iets te doen dan?
Of moet je je moeder mee helpen?
Dat is over 2 weken ofzo toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog erger, dan moet ik helemaal alleen de kraam draaiende houden dus gezelschap zou ik dan wel op prijs stellen
Wat dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:34 schreef Viro het volgende:
Ik besef net dat ik mijn nieuwe tel naar kikkers kan gooien en niet druk hoef te maken over water.
M.a.w. ik moet mijn nieuwe liefde uit de buurt van Huppelmuts houden
Liefquote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is over 2 weken ofzo toch?
Dan kom ik je wel gezelschap houden.
Denken dat ik vrijwillig zo dichtbij kikkers in de buurt komquote:Op maandag 18 maart 2013 22:34 schreef Viro het volgende:
Ik besef net dat ik mijn nieuwe tel naar kikkers kan gooien en niet druk hoef te maken over water.
Ow, komt het?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed om te horen!![]()
weet ik niet
Mooi ding die xperia Zquote:Op maandag 18 maart 2013 22:34 schreef Viro het volgende:
Ik besef net dat mijn nieuwe tel naar kikkers gegooid kan worden en niet druk hoef te maken over water.
Ja, oude is kapot. Als mensen mij bellen hoor ik hun niet, ook als ik ze op luidspreker zet. En telefoon viel uit na een gesprek.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat dan?
Heb je een nieuwe foon gekocht?
Daarom zeg ik gooien naarquote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief
[..]
Denken dat ik vrijwillig zo dichtbij kikkers in de buurt kom_!
Geen idee, ik voel me moe, melig, wil 100 dingen tegelijk doen, heb trek maar ook weer niet.quote:
Mooi!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, oude is kapot. Als mensen mij bellen hoor ik hun niet, ook als ik ze op luidspreker zet. En telefoon viel uit na een gesprek.
Ongelooflijk, overal 630 euro's en bij Belcompany 540. Heb de laatste in DH gekocht vandaag. Ze krijgen m woensdag weer binnen. Kerel na mij zat te balen dat ik de laatste hadquote:
Sony Xperia Zquote:Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi!
Wat heb je gehaald??
Ik moet ook een nieuwe hebben, al heel lang, maar dat ding gaat maar niet dood en vervangen terwijl ie nog een beetje goed is vind ik zonde
Is die Vodafone Branded dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Ongelooflijk, overal 630 euro's en bij Belcompany 540. Heb de laatste in DH gekocht vandaag. Ze krijgen m woensdag weer binnen. Kerel na mij zat te balen dat ik de laatste had
Klinkt soort van herkenbaar somsquote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik voel me moe, melig, wil 100 dingen tegelijk doen, heb trek maar ook weer niet.
Edit:En ik kan me niet concentreren
Dat zou betekenen dat ik ongeveer 10 meter bij die beesten vandaan moet zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, oude is kapot. Als mensen mij bellen hoor ik hun niet, ook als ik ze op luidspreker zet. En telefoon viel uit na een gesprek.
[..]
Daarom zeg ik gooien naar
Nope, simlock vrij en niet vodafone brandedquote:Op maandag 18 maart 2013 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is die Vodafone Branded dan?
Anders is het wel heel goedkoop, ding zit op 490 ex BTW geloof ik inkoop.
Damn, goede deal danquote:Op maandag 18 maart 2013 22:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, simlock vrij en niet vodafone branded
Whehehehquote:Op maandag 18 maart 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik ongeveer 10 meter bij die beesten vandaan moet zijn.
Grapjas jij!
Ja heb je ook last van?quote:
5 inch en full-hd, scherm is 1920x1080quote:Op maandag 18 maart 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*googled*
Tering dat ding is 1 en al scherm!![]()
Inderdaad, ik zocht mij rot tot ik een topic op tweakers.net tegen kwam waar iemand het postte.quote:
WTF das meer dan mijn 32in scherm lol!!!quote:
Huh vriendje Nee.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aah, ben je bij je vriendje?
laat faxie dat niet horenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Huh vriendje Nee.
Ik lig in bedpc staat te ver
Uhm ja dumbphones die net zo zwaar wegen als een baksteenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
WTF das meer dan mijn 32in scherm lol!!!
p.s., zijn er nog enigzins goeie mobieltjes te krijgen voor een eurootje of 50?
Mja soms... concentratie, melig, moe... vooral vaak moe...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja heb je ook last van?
Het lijkt wel alsof ik m'n medicatie vergeten ben in te nemen of dubbel ingenomen, maar ik snap het gewoon niet!![]()
Misschien gewoon vage bui of zo!
Zal wel
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhm ja dumbphones die net zo zwaar wegen als een baksteen
Ga voor een HTC One V ofzo danquote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil ook een nieuwe telefoon. Maar ze zijn allemaal zo groot.
Ik heb de Xperia U, die is niet zo grootquote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil ook een nieuwe telefoon. Maar ze zijn allemaal zo groot.
quote:
Het mag niet of nauwelijks groter zijn dan mijn huidige telefoon, de HTC Desire. Ik overweeg dan ook de Desire X, haha.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb de Xperia U, die is niet zo grootDa's ook de reden dat ik 'm haalde.
Volgens mij is de U kleiner hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Het mag niet of nauwelijks groter zijn dan mijn huidige telefoon, de HTC Desire. Ik overweeg dan ook de Desire X, haha.
Als je 't maar laatquote:Op maandag 18 maart 2013 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga nog even lekker faxen!
Ik bedoel fokken
Dit gaat nu natuurlijk weer heel slecht klinken, maar ik bedoel het serieus: Als je op de Wolvenmeet komt mag je er wel even mee spelenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, die vind ik een beetje lelijk denk ik.Hij is zo vierkant.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit gaat nu natuurlijk weer heel slecht klinken, maar ik bedoel het serieus: Als je op de Wolvenmeet komt mag je er wel even mee spelen
Haha, ja dat klinkt inderdaad slecht.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit gaat nu natuurlijk weer heel slecht klinken, maar ik bedoel het serieus: Als je op de Wolvenmeet komt mag je er wel even mee spelen
Zal ik de datum trouwens aanpassen? Die is nu wel bekend, toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
De telefoon is best klein jaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja dat klinkt inderdaad slecht.
En ze wilde hem omdat hij een klein formaat heeft he
Owja dat moet kunnen lijkt mequote:Op maandag 18 maart 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik de datum trouwens aanpassen? Die is nu wel bekend, toch?
Ja is die bekend?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik de datum trouwens aanpassen? Die is nu wel bekend, toch?
Zou wel leuk zijn als je komtquote:Op maandag 18 maart 2013 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik weet nog niet of ik daarheen ga, maar zo ja, dan wil ik die telefoon best even bekijken ja.
Geen PM gehad?quote:
OP is aangepast. Het is de 12e geworden.quote:
Wel ja? Zoveel post ik niet meer de laatste tijd..quote:Op maandag 18 maart 2013 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je komtJe hoort toch ook wel bij de groep he
Dat maakt toch niet uit. Je bent een bekend gezicht hier, en in de relatieSC ookquote:Op maandag 18 maart 2013 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel ja? Zoveel post ik niet meer de laatste tijd..
Ok, I'll be therequote:Op maandag 18 maart 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
OP is aangepast. Het is de 12e geworden.
Ik sta bij ovb want klussen c.q. tijdelijk werkquote:Op maandag 18 maart 2013 22:55 schreef Fera het volgende:
Trouwens nog meer mensen die zeker weten of ze komen?
quote:
Oké, dus jij blijft lekker daar staan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik sta bij ovb want klussen c.q. tijdelijk werk
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Je bent een bekend gezicht hier, en in de relatieSC ook
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onze levens zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Ik laat het wel even weten zodra ik het zeker wetequote:Op maandag 18 maart 2013 22:55 schreef Fera het volgende:
Trouwens nog meer mensen die zeker weten of ze komen?
Ja eigenlijk is het wel schandalig.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het werd wel tijd. We wonen zo dicht bij elkaar.
Roger!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik laat het wel even weten zodra ik het zeker weteweet dus
Misschien hebben we elkaar al duizenden keren gezien zonder het te weten.quote:
Royco herken je wel aan z'n awesome personalityquote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien hebben we elkaar al duizenden keren gezien zonder het te weten.
Die zie je toch niet meteen?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Royco herken je wel aan z'n awesome personality
He gatsiequote:Op maandag 18 maart 2013 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zie je niet, dat proef je![]()
Dit ja, bij hem heb je factor 9000 nodig!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij hem wel. Z'n aura is oogverblindend
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zie je niet, dat proef je![]()
Ze moeten iets van je, Roy.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij hem wel. Z'n aura is oogverblindend
Waarschijnlijk wel in de tijd dat je bij de C1000 werkte ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien hebben we elkaar al duizenden keren gezien zonder het te weten.
Dat was wel maar heel kort.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel in de tijd dat je bij de C1000 werkte ja.
Ik heb er zelf ook 1 en ook nog 1 kant vrij.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Roycooooo! Ik heb een 2-persoonsbed en de andere helft is nog vrij
Ik heb niet achter de kassa gezeten. Ik stond bij het vlees.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij was vast die mooie kassiere waar ik elke keer in de rij ging staan.
That's right!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook 1 en ook nog 1 kant vrij.
Wij gaan gewoon 2 vrouwen heel gelukkig maken
Ohquote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet achter de kassa gezeten. Ik stond bij het vlees.
ooeeeh....sexxayquote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet achter de kassa gezeten. Ik stond bij het vlees.
Braadworsten maken en schnitzels paneren.quote:
Droomvrouwquote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Braadworsten maken en schnitzels paneren.
ooeeeh, braadwurst tussen de schnitzelsquote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Braadworsten maken en schnitzels paneren.
quote:
NNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Jij bent echt hyper of zo.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
NNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Morgen ist alles wieder Gut
Trusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]Liefde!
Woohoo, rotdingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Powernap? Waarvoor?quote:
Bummer manquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Powernap? Waarvoor?![]()
Nee, ik verveelde me en viel in slaapDus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik weer slaap.
2 uur 's-nachts nog een keer proberen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het voelt ook echt alsof ik er bijna uit moet
Zoiets jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 uur 's-nachts nog een keer proberen?
Godver!quote:
Mogguhquote:
Goedemorgen! Werk ze!quote:
Niet werken, maar wel bhv cursusquote:
Mocht je dat als vervelend ervaren. Hier is plek waar het wel gewaardeerd kan wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
De zon schijnt best fel in mn gezicht!
Nou ik werd er wel door wakker gemaakt, dat vond ik wel nadelig!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mocht je dat als vervelend ervaren. Hier is plek waar het wel gewaardeerd kan worden
Heb je geen gordijnenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik werd er wel door wakker gemaakt, dat vond ik wel nadelig!
Ik zal even kijken of de zon naar Hoorn wil gaan
Neequote:
Hangt er een beetje vanaf natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Die zijn best duur zo heel stiekem
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf natuurlijk.
Even thee zetten voor J. En koffie voor moi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |