SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ReviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjes
Tutorials, tips, tricks & strategySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Regio'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Teamspeak serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP door TigerXtrm, Regio overzicht door Mschol. Bijgewerkt door STING
[ Bericht 3% gewijzigd door STING op 18-03-2013 22:33:47 ]Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Mijn twee productiesteden gaan ten onder aan files dus. Zelfs met die handelspoorten met rails en have gaat het niet lekker.
. Nu heb ik één stad gehalveerd qua inwoners en commercie in de (ijdele
) hoop dat de siles minder worden maar nee, het enige wat werkt is een avenue bouwen zonder aftakking
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
twitter:BloombergNews twitterde op maandag 18-03-2013 om 21:05:12FLASH: Electronic Arts says CEO John Riccitiello to step down reageer retweet
![]()
duurt ook veel te lang voordat ze de goederen bij grote handelspoorten oppikken.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Was hij verantwoordelijk voor simcity ?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:09 schreef CaptainObvious39 het volgende:
twitter:BloombergNews twitterde op maandag 18-03-2013 om 21:05:12FLASH: Electronic Arts says CEO John Riccitiello to step down reageer retweet
![]()
Het is/was de CEO, dus die is overal verantwoordelijk voor binnen EA lijkt me zo.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was hij verantwoordelijk voor simcity ?We zullen zien, zei de blinde.![]()
Als CEO ben je voor alles verantwoordelijk in principe.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was hij verantwoordelijk voor simcity ?![]()
En de treinen zijn een druppel op een hete plaat maar die boot is wel tof. Jammer alleen dat je niet kan kiezen wat er geleverd/opgehaald moet worden, een prioriteitenlijstje dus. Ik heb altijd te weinig import in één van de steden en altijd te weinig plek voor plastic en olie bij de andere. Eventueel moet ik dus een handelspoort maken met alleen maar plastic export en die aan de rails hangen oid?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:10 schreef Curlbrah het volgende:
duurt ook veel te lang voordat ze de goederen bij grote handelspoorten oppikken.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Hij is wel degene die de lijn uit zet. Hij zal wel schade opgelopen hebben met BF3 en Simcity is de druppel?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was hij verantwoordelijk voor simcity ?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Het is net als de brandjes die opeens uit slaan als je een bepaald aantal inwoners heeft, er zit vast een trigger in, als je het heel rustig hebt komen de rampen op je af, zoiets.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:15 schreef Ensiferum het volgende:
Ligt het aan mij of krijg je echt om de haverklap een ramp?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
klopt wel; krijg ze vaker bij goedlopende stedenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
SWTOR niet vergeten.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij is wel degene die de lijn uit zet. Hij zal wel schade opgelopen hebben met BF3 en Simcity is de druppel?
SWTOR, MoH, SimCity, Mass Effect...![]()
Press release http://investor.ea.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=749234quote:Op maandag 18 maart 2013 21:09 schreef CaptainObvious39 het volgende:
twitter:BloombergNews twitterde op maandag 18-03-2013 om 21:05:12FLASH: Electronic Arts says CEO John Riccitiello to step down reageer retweet
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ik vind het wel grappig hoe een aantal mensen hier een maand of 2 terug erg pissig werd toen ik (zoals veel anderen) voorspelde dat dit een kutspel zou worden.
Simcity is een goed pleidooi tegen het soort valse redelijkheid en het voorzichtig wegen van voors en tegens van veel gamesjournalisten, het soort dat moeite heeft om een cijfer onder de 7 te geven. Het was van tevoren al overduidelijk dat dit een verrot spel zou worden, en niet alleen maar omdat het online is.
Helaas zullen veel olijke EA-optimisten het alsnog wel gekocht hebben.![]()
Mass effect viel uiteindelijk wel mee volgens mij. Maar SWTOR is wel een hele grote inderdaad, ben er zelf ook ingetraptquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
SWTOR niet vergeten.
SWTOR, MoH, SimCity, Mass Effect...,
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Oke.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe een aantal mensen hier een maand of 2 terug erg pissig werd toen ik (zoals veel anderen) voorspelde dat dit een kutspel zou worden.
Simcity is een goed pleidooi tegen het soort valse redelijkheid en het voorzichtig wegen van voors en tegens van veel gamesjournalisten, het soort dat moeite heeft om een cijfer onder de 7 te geven. Het was van tevoren al overduidelijk dat dit een verrot spel zou worden, en niet alleen maar omdat het online is.
Helaas zullen veel olijke EA-optimisten het alsnog wel gekocht hebben.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Zou Lucy haar CV al klaarliggen voor opvolging?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Zal ik morgen even doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Kom naar Antarctica en voeg mij, Rebbrown, toe. Dan kan je als het goed is de regio joinen. Er zitten al een goed aantal Fok!ers![]()
![]()
Het punt is echter dat, als alles zou werken zoals het beloofd was, het geen kut spel is. Zelfs in de huidige staat kan ik me er wel enkele uren mee vermaken. Maar ook ik had enige teleurstelling verwacht, want EA, maar de hoeveelheid bullshit die we de afgelopen weken te voorduren hebben gekregen is echt niet van deze wereld. Er zijn gewoon keiharde beloftes gemaakt die niet zijn nagekomen. En aan de andere kans is glashard tegen iedereen gelogen. Niet alleen van EA (daar verwachten we het van) maar ook door Maxis zelf.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe een aantal mensen hier een maand of 2 terug erg pissig werd toen ik (zoals veel anderen) voorspelde dat dit een kutspel zou worden.
Simcity is een goed pleidooi tegen het soort valse redelijkheid en het voorzichtig wegen van voors en tegens van veel gamesjournalisten, het soort dat moeite heeft om een cijfer onder de 7 te geven. Het was van tevoren al overduidelijk dat dit een verrot spel zou worden, en niet alleen maar omdat het online is.
Helaas zullen veel olijke EA-optimisten het alsnog wel gekocht hebben.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Worker shortage, 2 gebouwen verderop, failliet omdat ze geen workers kunnen vinden..Simcity logica.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Het is nog wel te redden maar dit had inderdaad meteen goed moeten zijn. Als Always online en de grootte van de mappen het enige was geweest (de geplande zaken) dan hadden ze het nog wel kunnen verantwoorden (het is een sociaal spel geworden en specialisaties zijn de sleutel) maar de oerdomheid van de AI, alle bijna terminale kinderziektes en het servergezeik waar ze nog steeds niet bovenop zijn gekomen maakt het een treurig en stervend geheel.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe een aantal mensen hier een maand of 2 terug erg pissig werd toen ik (zoals veel anderen) voorspelde dat dit een kutspel zou worden.
Simcity is een goed pleidooi tegen het soort valse redelijkheid en het voorzichtig wegen van voors en tegens van veel gamesjournalisten, het soort dat moeite heeft om een cijfer onder de 7 te geven. Het was van tevoren al overduidelijk dat dit een verrot spel zou worden, en niet alleen maar omdat het online is.
Helaas zullen veel olijke EA-optimisten het alsnog wel gekocht hebben.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: