Ja dat is waar. Je kan ook zo'n Doodle peiling aanmaken en de link hier posten, dan kan het wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:40 schreef S-RS het volgende:
[..]
Maar dan moet je eerst weer het email adres van iedereen hebben toch?
Jammer, dan zijn de banen wel erg kort.quote:
Sorry, wie eindigde achter mij?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef S-RS het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die meewillen. Wat is er nou zou leuk aan om achter mij te eindigen?
Klopt, rondjes 27 seconden. Beetje jammer. En die lui daar nemen de boel ook veel te serieus. Ben je lekker aan het knokken voor een positie, staan ze met de blauwe vlag te zwaaien. Fuck you.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:48 schreef Viezze het volgende:
[..]
Jammer, dan zijn de banen wel erg kort.
Ik zit even te denken maar het is voor mij echt lang geleden dat ik heb gekart. Vroeger ging ik vrij regelmatig karten, vooral in Enschede. Die bestaat helaas niet meer
Sorry hoor, maar als je een blauwe vlag krijgt moet je ook gewoon ff gas gaan geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klopt, rondjes 27 seconden. Beetje jammer. En die lui daar nemen de boel ook veel te serieus. Ben je lekker aan het knokken voor een positie, staan ze met de blauwe vlag te zwaaien. Fuck you.
Geloof me, daar wel. Karten daar zuigt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef Viezze het volgende:
Ik ga er vanuit dat die blauwe vlag niet de lucht in gaat omdat ze het zo'n mooie kleur vinden
In de eerste heat was ik eerste. In de tweede heat was dat, die kart spoorde niet!quote:
Het is opzich ook wel lastig hoor. Ik vind knokken voor je positie en een beetje contact ook wel leuk, maar sommige slaan daar weer te ver in door en klappen met 40 achterop terwijl je al remt. Tja, dan stap je met een hernia uit en heb ik toch liever die blauwe vlag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klopt, rondjes 27 seconden. Beetje jammer. En die lui daar nemen de boel ook veel te serieus. Ben je lekker aan het knokken voor een positie, staan ze met de blauwe vlag te zwaaien. Fuck you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |