Dat model is best wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:30 schreef Babananana het volgende:
imer regeling blijft gaat ik op termijn zoeken naar een mooie tweede generatie BMW 5-serie. Zonder MRB kan je ineens heel wat bet
wacht maar dat je de cruiscontrol aanzet, dan schrik je je kapot. werkt mechanisch via het gaspedaal, dus als je bergop gaat duwt de auto het pedaal wat dieper in enzo, voelt heel raarquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:33 schreef Pizzabodem het volgende:
Helaas een automaat? In zo'n lompe, Amerikaanse bak hoort toch gewoon een automaat?
Dat heb ik in mijn eigen bakkie ook. Achteraf ingebouwd maar het werk prima.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:17 schreef mothergoose het volgende:
[..]
wacht maar dat je de cruiscontrol aanzet, dan schrik je je kapot. werkt mechanisch via het gaspedaal, dus als je bergop gaat duwt de auto het pedaal wat dieper in enzo, voelt heel raar
Mooi toch, de klok tikt door en het is weer eens wat anders dan maar wat rondkarrenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:23 schreef MG_13 het volgende:
Nou nou nou, ik heb nooit geluk met een 2e rit vanuit het noorden. Vorige keer dat gedoe in Eemshaven, nu problemen in Leeuwarden.
Het busje wat ik op moet halen was de accu van leeg en had te weinig olie. We hebben met startkabels geprobeerd hem aan de praat te krijgen maar zonder succes. EW gebeld, die de LM gebeld. Nu sturen ze een monteur om het te fixen, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...
Klinkt goed! Een Transporter van de oranje?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:52 schreef MG_13 het volgende:
Er was gewoon iets mis met de electronica van dat busje...
Nee van een energiebedrijfquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Een Transporter van de oranje?
We kunnen een datumprikker eruit gooien en kijken wanneer de meeste kunnen, we kunnen ook gewoon een datum kiezen en als je dan niet kan heb je pechquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:00 schreef Fiorano het volgende:
Maareh wanneer gaan we eigenlijk dan karten? Vast bezoekers zijn nu wel langs gekomen volgens mij?
Maar dan moet je eerst weer het email adres van iedereen hebben toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:28 schreef Viezze het volgende:
[..]
We kunnen een datumprikker eruit gooien en kijken wanneer de meeste kunnen, we kunnen ook gewoon een datum kiezen en als je dan niet kan heb je pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |